Санды және әріпті өрнектер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Санды және әріпті өрнектер

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл қысқа мерзімді жоспарды күнделікті сабаққа, ашық сабаққа пайдалансаңыздар болады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: математика Мектеп: Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицейі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

3 С бөлімі. Теңдік және теңсіздік. Теңдеу.

Қосу кестесін қолдану. Есептер

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Қарапаева

Сынып: 1 Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы


2.1. Санды және әріпті өрнектер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.1.1. Санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма, теңдік, теңсіздіктерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу)

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындайды:

  • Әріпті өрнектерді таниды.

  • Әріпті өрнектердің мәнін тауып жазады.

  • Санды және әріпті өрнектерді ажыратады.

Көптеген оқушылар орындайды:

  • Санды және әріпті өрнектердің ерекшелігін талқылайды.

  • Өрнекті құрамына қарай санды немесе әріпті өрнектерді сәйкестендіреді.

Кейбір оқушылар орындайды:

  • Санды және әріпті өрнектерге өрнектер құрастырады..


Бағалау критерийлері


  • Санды және әріпті өрнекті ажыратады.

  • Санды және әріпті өрнекті сәйкестендіреді

Тілдік мақсаттар









Пәнге тән лексика мен терминология:

Әріпті өрнек – буквенное выражение - Letter lineСанды өрнек – числовое выражение - Number lineЛатын әріптері транскрипциясының кестесі: а — [а], b — [бэ], с — [ц], d — [дэ], x — [икс], y — [игрек];

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • Санды өрнектер дегеніміз не?

  • Санды және әріпті өрнектерді қалай құрастырамыз?

  • Санды және әріпті өрнектерде қандай айырмашылық бар?

  • Негізгі айырмашылығы қандай?

Құндылықтарды дарыту

Бір – бірінің пікірін тыңдауға құрметтеу, топтық,жұптық жұмыста тапсырманы ынтымақтастықпен орындауға баулу.

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану

Бастапқы білім


  • Қосу және азайту амалдары негізінде теңдеуді таңдап алу әдісімен шешеді.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

40 минут

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы

5 минут





Психологиялық ахуал .

Сендердің көңіл – күйлерің қалай ? ☺(жақсы)
Кімнің көңіл-күйі тамаша (қол көтеріңдер).
Кімнің досы осы сыныпта (қол шапалақтаңдар)
Кім өз-өзіне сенімді (қол көтеріңдер)
Бір-бірлеріңе лебіздеріңді білдіріңдер.
- Олай болса, балалар бүгінгі сабағымызды жақсы көңіл - күймен бастайық, әрбір ісімізге мұқият болайық.







Сабақтың ортасы

30 минут





















  • Ұжымдық жұмыс.

Кіріспе тапсырма: Әр топқа ламинатталған қағаздар мен сурет салатын маркерлерді таратып беремін. Топ оқушыларына кестені көрсетіп таныстырамын. Оқушыларға бос торкөздерге өрнек құрастыруды түсіндіремін.

1-қосылғыш

2-қосылғыш

өрнек

?

1

+1

8

?


?

6


-Мына бос торкөздердің орнына қандай сандарды қоюға болады?

-Сендер қалай ойлайсыңдар?

-Ал мына бос тор көздердің орнына ше? (қорытындылаймыз)

Бос торкөздердің орнына латын әліпбиінің кіші әріптерін

(a, b, c ,d ,x, y) жазуды ұсынамын.

-Жазу барысында латын әліпбиінің әріптерінің айтылуына балалардың назарын аударамын.

-Біз қандай жазу жаздық? (өрнек)

- Егер өрнек әріптен, саннан және арифметикалық амалдардың белгілерінен тұрса,оны қалай атайды?

- Сендер қалай ойлайсыңдар?

-Арифметикалық амал белгілерінің көмегімен байланысқан әріптер мен сандардан құралған өрнектерді әріпті өрнектер деп атаймыз Мысалы: 5+х, 4+у 8-а

Кері байланыс

- Жазу барысында қандай латын әріптерімен таныстық

- Санды және әріпті өрнектерде қандай өзгерістер болды.

«Көңіл-күй смайликтері» арқылы әр топ өздерін бағалайды.


Оқушыларды 3 топқа топқа бөлемін

Мақсаты: Оқушыларға теңдік, теңсіздік, өрнек ұғымдарын түсіндіру барысында

Теңдік (5=5 8=8 10=10 3=3)

Теңсіздік (6<8 9>6 10>6 )

Өрнек (2+5 7+3 2+5 6+3)

  • Топтық жұмыс «Ой қозғау»

1-топ « Теңдік»

1-тапсырмаБалық қаңқасы» әдісі арқылы әріпті және санды өрнектерді ажыратыңдар.10 000 – b; 25-13; 19-5; a + 8729; а+с; 45+12, а+12, 4х

2-топ. «Теңсіздік»

Санды және әріпті өрнектер құрастырып жаз. Өрнектерді әр түрлі тәсілмен оқы.



3-топ.«Өрнек»

Тапсырма: Әріпті және санды өрнектерді сәйкестендіреді.


3+6 а+9 а+5 10+20

9+8 у+23


Әріпті өрнек Санды өрнек


80-10 7-2

В+ 7 25-8



Кері байланыс.

-Әріпті және санды өрнектерді қалай ажыраттық ?

-Тапсырманы орындау қиын болды ма?

-Әріпті өрнек пен санды өрнекте қандай айырмашылық бар?

Бағалау

Әр топ келесі топты смайликтер арқылы бағалайды.


  • Сергіту сәті.

Біз өнерлі баламыз. (өзін көрсетеді)
Шырқатып ән саламыз. (екі қолды жанына созады)
Би билейміз бұралып, (би қимылын көрсетеді)
Доспыз, тату боламыз. (барлығы қол ұстасып, жоғары көтереді)

  • Жұптық жұмыс

Тапсырма

х ═ 20 деп алып, балақайдың қолындағы өрнектердің мәнін тап.


Кері байланыс.

- Өрнектің мәнін қай санның көмегімен таптың ?

-Тапсырманы орындау қиын болды ма?

-Әріпті өрнек пен санды өрнекте қандай айырмашылық бар?

Бағалау . «Сағат тілі» әдісі



  • Қалыптастырушы бағалау.

1-тапсырма

Суреттер бойынша өрнек құрастырып жаз. Өрнектерді оқы.



Дскриптор:

-сурет бойынша қосынды құрастырады және оқиды

-сурет бойынша айырма құрастырады және оқиды

2-тапсырма

Аңдарға өз үйін табуға көмектес. Өрнектерді оқы.





Дескриптор

-Санды өрнекті анықтайды және дұрыс оқиды;

-Әріпті өрнекті анықтайды және дұрыс оқиды;

-Теңдікті анықтайды және дұрыс оқиды.





Ламинатталған плакат, маркер































AutoShape 1


AutoShape 2 AutoShape 3

















Сабақтың соңы

5 минут




  • Рефлексия «Табыс сатысы»

-Бүгінгі сабақтан нені үйрендік?

-Бүгінгі сабақта саған қандай тапсырманы орындаған ұнады? Неге?

- Бүгінгі сабақта сен топта немесе жұпта кімге көмектестің ? Саған кім көмектесті ?

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қабілеті жоғары оқушыға қосымша тапсырма беріледі.

«Өрнектерді салыстыру және салыстыру таңбасын қою»

Қабілеті төмен оқушыға қосымша тапсырма беріледі.

«Әріптің орнына сәйкес келетін санды тауып, қорша.»




«Смайлик»

«Бас бармақ »,

«Сағат тілі»

«Өзін – өзі бағалау»

«Табыс сатысы»


Партада дұрыс отыруды,қаламсаппен жұмыс жасағанда қауіпсіздік ережесін сақтауды ескертемін.

Саралауға арналған тапсырмалар

Қабілеті төмен оқушыларға арналған тапсырма

Тапсырма

Өрнектерді салыстыр. Бос торкөзге салыстыру таңбасын қой.


Қабілеті жоғары оқушыға арналған тапсырма



Тапсырма

Әріптің орнына сәйкес келетін санды тауып, қорша.









































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.02.2019
5574
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі