Сабақтың
басы
|
Сабаққа дайындық
жасау
Психологиялық
ахуал құру
Жеті бірдей
өрнекпіз,
Жеті түрлі
өлеңбіз.
Жеті түрлі
бояумыз,
Жеті түрлі
әуенбіз.
Үлкендерді
құрметтеп,
Баршаға сәлем
береміз
|
Оқушылар мұғаліммен бірге
қайталайды
|
|
Психологиялық
ахуал
|
Математика
Сергіту
сәті
5
минут
Сабақтың
ортасы
Қазақ
тілі
|
-Көңіл-күйің
қалай?
-Сабаққа деген көңіл-күйің
жақсы болса, жаңа тақырыпты
бастайық.
Бүгін біз сабақта қосу және
көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді
түрлендіруді үйренеміз.
Есіңде
сақта!
Өрнекті ықшамдап жазу үшін
математикада сан мен әріп немесе әріптер арасындағы көбейту таңбасы
жазылмайды.
1-тапсырма

2-тапсырма

Қайталау
жаттығуы
Тіл ұстарту
жаттығуы
Ыр-ыр-ыр ырылдайды
қасқыр,
Кі-кі-кі бұлғаңдайды
түлкі.
Ян-ян-ян секіріп жүр
қоян,
Ю-ю-ю қорбаңдайды
аю.
Бүгінгі
сабақта мәтіндегі орфографиялық
қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау
үйренеміз.
1
тапсырма
2-тапсырма
Киім тігуде қахақ халқының
талғамы жас ерекшеліктерімен
әңгімелеңдер
|
Жаңа тақырыпты
түсінеді
Берілген мысалды түсінеді,
мұғаліммен бірге талдайды
Берілген тапсырманы
есептейді
Тіл ұстарту жаттығуын
орындайды
Жаңа
тақырып
Есіңде
сақта!
Берілген сұрақтарға жауап
береді
Қысқаша сипаттама
айтады
|
|
Математика, 1 бөлім 26
бет
Дәптермен
жұмыс
Сергіту
жаттығуы
Қазақ тілі, 1 бөлім
30бет
Мәтінмен
жұмыс
Қазақ тілі, 1 бөлім 31
бет
|