Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Санды өрнектерді салыстыру
Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерге дайын ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
13 Маусым 2018
1430
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін: ----- ------
Сабақ барысы
Пәні: Математика Мұғалім:Зулхарнаева Г Күні:13.02.2018 Қатысқандар саны: Сынып: 1 «а» Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | Санды өрнектерді салыстыру |
Оқу мақсаттары | 1.2.1.3 қосу мен алу арасындағы байланысты әріптік теңдік түрінде көрсету және қолдану: а+b=с, c–a=b, c-b=a1.2.1.4 қосу мен алуда 0-дің қасиеттерін әріптік теңдік түрінде көрсету: a+0=a, a-0=a1.2.1.5 жақшасыз берілген әріптік, сандық өрнектерді салыстыру |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Теңдік пен теңсіздікті, тура және тура емес теңдіктер мен теңсіздіктерді ажыратады;Көптеген оқушылар: Бірнеше амалдан тұратын (жақшасыз) өрнектің мәнін табады. Санды, әріпті өрнектер құрастыру үшін «-», «+», «=» таңбасын қолданады. Кейбір оқушылар:Өз бетінше шешім қабылдап, қорытынды шығару, ой-пікірін білдіреді.теңдік пен теңсіздікті, тура және тура емес теңдіктер мен теңсіздіктерді ажыратады; |
Бағалау критерийлері | Әріпті өрнек пен санды өрнектің айырмашылығын біледі. Оларды оқып, жаза алады, әріпті өрнек құрастыра біледі. |
Тілдік мақсаттары | Өрнектің мәні |
Құндылықтарды дарыту | Бір -біріне құрмет көрсету, оқушылардың бойына ұқыптылық жауапкершілік, нақтылық құндылықтарын дарыту. |
Пәнаралық байланыс | Дүниетану,сауат ашу |
АКТ қолдану дағдылары | Суреттер,парақшалар, кеспе суреттер, цифрлар |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Психологиялық дайындық Үлкенге де сіз,Кішіге де сіз,Барша жанды құрметтепБас иеміз біз- Саламатсыздарма? Здравствуйте! Гудмонин!-Қазір бізде қандай сабақ?- Біз нешеге дейінгі сандармен таныстық?Хормен: 20-ға дейін қазақша, орысша, ағылшынша санаймыз«Артық, кем, тең» туралы видиороликті көру. | Шаттық шеңбер Цифрлар |
Сабақтың ортасы8 минут | Кіріспе тапсырма: Топтық жұмыс: Әр топқа ішінде цифрлары мен суреттер және таңбалар салынған конверт ұсынылады. Әр топ өз атына сәйкес есептер құрастырып, оны дәлелдеп берулері керек.Жұптық жұмыс: Әр оқушы бір санды өрнектен құрастырып, оның мәнін табады. Шыққан санды екеуі жұпта салыстырады. Мысалы:Бірінші ойыншы: 2+3Екінші ойыншы: 6+42+3 ? 6+45 < 10Оқушылардан құрастырылған санды өрнектерді қалай салыстыруға болатынын сұраңыз. Осы сұрақты жұппен талқылауды ұсыныңыз. Оқушылардың жауап нұсқаларын тыңдаңыз. Санды өрнектерді салыстыру — өрнек мәндерін салыстыру болып табылады деген қорытындыға келтіріңіз. Мысалы: 2 + 3 ? 6 + 4;5 < 10;2 + 3 < 6 + 4.Осы тұжырымды бекіту мақсатында ойынды тағы да екі рет ойнауды ұсыныңыз. Оқулықпен жұмыс Топтық жұмысХайуанаттар дүкенінде. Тапсырманы орындамас бұрын оқушылармен әңгіме жүргізіңіз. Хайуанат дүкені туралы не білетінін сұраңыз. Хайуанат дүкенінде жануарларға арналған қорек түрлері,торлар,аквариумдар, түрлі аксессуар сатылады.Оқулықтағы суреттердің әрқайсысы бойынша санды өрнек құрастыруды ұсыныңыз. Құрастырған санды өрнектерді салыстыртыңыз. Тапсырманы орындауды топтық жұмыс ретінде ұйымдастырыңыз. Тапсырманы тез орындап болған оқушыларға “Хайуанат дүкеніне саяхат” тақырыбына сурет салып, тиісті өрнектер құрастырып, салыстыруды ұсыныңыз.Жауабы:3 + 4 = 2 + 5;6 + 6 > 8 + 3;4 + 4 < 2 + 8.Шығарып көр. Оқушылар санды өрнектерді салыстырады. Тапсырманы жеке парақтарға жазып беріңіз. Мүмкіндік болса интерактивті тақтаны немесе ламинатталған бетті пайдаланыңыз. Тапсырманы топтар арасында сайыс түрінде де ұйымдастыруға болады. Жарыс кезінде тапсырма жазылған қағазды шеңбер бойымен бір оқушыдан келесі оқушыға беріп, жауаптарын жазуға барлық оқушылар қатысатындай етіп жағалатып жіберіңіз. Сол сияқты тапсырманы тақтаға тізбектеп орындатуға да болады.Тапсырманың орындалу жылдамдығы мен қатесіз орындалуын бағалатыңыз. Оқушылар тапсырманың орындалуын өзара немесе мұғалім бағалайды.Жауабы:18 + 1 < 13+7; 7 + 10 > 10 + 2; 50 + 40 = 40 + 50;5 + 3 = 4 + 4; 16 + 2 < 14 + 5; 30 + 60 > 70 + 10;2 + 0 < 0 + 5. 18 + 1 = 0 + 19. 20 + 80 = 90 + 10.Дәптермен жұмыс Жұптық тапсырма:Цифрды анықта. Оқушылар бірдей суреттерді бірдей цифрлармен ауыстырып, өз бетінше санды өрнектер құрастырады және салыстырады. Тапсырманың екінші бөлігінде оқушылар тиісті сандарды таңдайды. | Слайд Парақша Кесте Сюжетті суреттер Жұмыс дәптері |
Сергіту сәті1 минут | « Мен қазақпын» | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Қызықты тапсырма12 минут | Орындап көр. Тапсырманы жұппен орындатыңыз. Оқушылармен құпия шифрлар туралы әңгімелесіңіз. Суреттердің көмегімен санды ақпараттың қалай шифрленетінін айтыңыз. Бірдей суреттерде бірдей сандар шифрленгенін ескертіңіз. Оқушыларға құпия шифрді шешіп, санды өрнектерді салыстыруды ұсыныңызЖауабы:а) 2 + 2 < 3 + 3; ә) 3 + 5 > 2 + 5; б) 5 + 4 > 3 + 4;в) 4 + 5 + 2 > 4 + 3 + 2. | Слайд |
Аяқталуы 12минут | Жеке тапсырма: Бағытты таңда: Оқушылар тапсырмадағы санды өрнектердің мәндерін салыстырып, салыстыру белгілерін қояды және суреттегі теңдікке апаратын жолды бояиды.Қалыптастырушы бағалау:Жеке тапсырма1-тапсырмаСалыстырыңыз. >, <, = таңбаларының тиістісін қойыңызДескриптор: Білім алушы- «=» таңбасын тиісті орнына қояды;- «>», «<» таңбаларын тиісті орындарына қояды2-тапсырма( ) белгісіз сан символын пайдаланып, сурет бойынша теңдік құрастырып жазыңыз Дескриптор: Білім алушы- ( ) белгісіз сан символын пайдаланып, сурет бойынша қосуамалына теңдік құрастырады;-( ) белгісіз сан символын пайдаланып, сурет бойынша азайту амалына теңдік құрастырадыОйлан: Робис пен Бота сауда жасады. Қайсысының заты ауыр? Санды өрнек құрастырып, салыстыр.8+7>6+515>11Бүгінгі сабақта қай топ жеңіске жетті? Жинаған смайликтерімізді санап, салыстырамыз. | Тапсырма жазылған парақшалар |
Сабақтың соңы2 минут | Рефлексия Кері байланыс«Екі жұлдыз, бір тілек» | Смайлик |
Бағалау | Оқушылар сабақтың соңында:сандар, шамалар мен санды өрнектер арасын дағы қатынастарды (=, ≠, >, < ) таңбалары арқылы көрсетуді үйренеді.Жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағы” бо-йынша өз-өзін бағалатыңыз. | “Жетістік баспалдағымен” |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)