Сабақтың басы
8
минут
|
Ұйымдастыру: мұғалім және оқушылар бір бірімен амандасады,
бүгінгі сабаққа дайындығын шапалақпен
білдіреді.
|
Оқушылардың барлығы бірдей тұрып бірдей шапалақ
ұрады.
Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын
тексереді.
|
«Жарайсыңдар!»
«Мадақтау сөз»
әдісі «Жарайсың! Жақсы! Өте
жақсы! Талпын!»
|
6 сынып
математика
1–бөлім
Т.А.Алдамұратова
Алматы
«Атамұра»
2018ж
|
Сабақтың ортасы
33 минут
Негізгі бөлім
|
Жаңа білімді
қалыптастыру
Жаңа сабақты
түсіну.
Топтық
жұмыс:
Проблемалық
оқыту.
1-топқа
сұрақ:
Тапсырма
1.
-
Берілген есептердің
шешімдерін талқылаңыз.
-
;
2) .
2-топқа
сұрақ:
Тапсырма
1.
х=4 болғанда берілген өрнектердің мәндерін
табыңыз:
-
; 2) ; 3) .
3-топқа
сұрақ:
Тапсырма
1.
-
;
b) ;
c) ;
d) өрнектердің
ішінен:
y-тің кез келген мәнінде мағынасы болатын
өрнектерді таңдап
жазыңыз.
Оқушыларды келесі
«Санды 0-ге бөлуге болмайды» қорытындыға өздері келуге
жетелеу.
Егер санды өрнектің
мәнін табу мүмкін болмаса, онда санды өрнектің мағынасы
болмайды.
Әр топтан 1 оқушыдан
тақтаға шығып өз жауаптарымен бөлісулері
сұралады.
Сыныппен
жұмыс:
Айнымалының қандай
мәнінде өрнектің мағынасы
болмайды:
а) ; б) ; в) ; г) .
Оқушылар тақтадағы дайын жауап арқылы өзін-өзі тексеріп
қорытындылайды.
6 ғ Маншур Жолдас
ЕББҚ
1.Берілген әрбір өрнекті анықталу облысымен
сәйкестендіріңіз.
Өрнек
|
|
Анықталу
облысы
|

|
|

|

|
|

|

|
|
кез келген
сан
|
|
|

|
Үлгерімі төмен оқушымен
жұмыс
6д Омаров Мухаммет, Кауалова Ұлдана, Досалы
Дәулет
6ғ Тулимов Нұрасыл, Лесбек Бекет, Қалдар
Нурислам
Оқулықтан жұмыс:
А деңгейі № 764; 765
В деңгейі № 769
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Өткен тақырып бойынша қайталау
жасайды.
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір
жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы
бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі
бағалайды.
Оқушы сәйкестендіру тәсілімен сәйкестендіреді және оның
дұрыс екеніне көз жеткізеді.
Бірнеше оқушылардан
тақтаға шығып өз жауаптарымен бөлісулері сұралады. Жауаптардың
дұрыс па жоқ па екенін қалған оқушылардан сұрап
талқыланады.
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір
жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы
бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі
бағалайды.
|
«Жарайсың!» деген
мадақтау сөзімен ынталандыру.
Ынталандыратын сөздерді жиі
айтамын
Жарайсың
Өте керемет
Керемет
Жақсы
Өткендегіден жақсы
Керемет
Ынталандыратын сөздерді жиі
айтамын
Жарайсың
Өте керемет
Керемет
Жақсы
Өткендегіден жақсы
Керемет
|
Интербелсенді тақта
Кеспе қағаз
6 сынып математика
1–бөлім
Т.А.Алдамұратова
Алматы
«Атамұра»
2018ж
Kundelik.kz
Кеспе қағаз
6 сынып математика
1–бөлім
Т.А.Алдамұратова
Алматы
«Атамұра»
2018ж
Kundelik.kz
|
Сабақтың соңы 4 – минут
|
Сабақты бекіту:
Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар
қоямын:
Үйге тапсырма:
№ 766
Кері байланыс
Рефлексия: «Қызыл, сары,
жасыл»
Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы
және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері
байланыс береді.
|

Оқушылар бәрі тұрып алма түстерін көрсету ақыры түсінгенін,
түсінбегенін көрсетеді.
|
Белсенді оқушыларды бағалау
Kundelik.kz – ке бағаларын
қою
|
6 сынып математика
1–бөлім
Т.А.Алдамұратова
Алматы
«Атамұра»
2018ж
Kundelik.kz
|
Саралау – оқушыларға
қалай
көбірек қолдау
көрсетуді
жоспарлайсыз?
Қабілетті
жоғары оқушыларға
қандай
міндет қоюды
жоспарлап
отырсыз
|
Бағалау –
оқушылардың
материалды меңгеру
деңгейін қалай
тексеруді
жоспарлайсыз?
Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып
отырамын
|
Денсаулық және
қауіпсіздік
техникасының
сақталуы
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар
беру.
Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар
беру,
жеке көңіл бөлу
Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар
беру.
Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін
дамыту.
|
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды
марапаттау
|
Нұсқаулықпен жүргізіледі.
Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік
техникасын сақтау.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған
ба? ия
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
ия
Жеткізбесе, неліктен? жоқ
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
ия
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
ия
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,
неліктен? жоқ
|
|