|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
Білім беру ұйымының атауы: |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Математика |
|||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
6.3 А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу |
|||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты – жөні: |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Санды теңдіктер және олардың қасиеттері |
|||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.2.2.1 тура санды теңдіктердің қасиеттерін білу және қолдану; |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсат: |
Оқушылар: практикалық есептердің мәнмәтінінде айнымалысының қандай мәндерінде алгебралық өрнектің мағынасы болатынын анықтай алады. |
|||||||||||||||||||||||
|
Оқу дағдыларының деңгейлері: |
Білу, түсіну, қолдану |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 8 минут |
Ұйымдастыру: мұғалім және оқушылар бір бірімен амандасады, бүгінгі сабаққа дайындығын шапалақпен білдіреді.
|
Оқушылардың барлығы бірдей тұрып бірдей шапалақ ұрады. Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді. |
«Жарайсыңдар!» «Мадақтау сөз» әдісі «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
6 сынып математика 1–бөлім Т.А.Алдамұратова Алматы «Атамұра» 2018ж |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 33 минут Негізгі бөлім |
Жаңа білімді қалыптастыру Жаңа сабақты түсіну. Топтық жұмыс: Проблемалық оқыту. 1-топқа сұрақ:
Тапсырма 1.
2-топқа сұрақ:
Тапсырма 1. х=4 болғанда берілген өрнектердің мәндерін табыңыз:
3-топқа сұрақ:
Тапсырма 1.
y-тің кез келген мәнінде мағынасы болатын өрнектерді таңдап жазыңыз. Оқушыларды келесі «Санды 0-ге бөлуге болмайды» қорытындыға өздері келуге жетелеу. Егер санды өрнектің мәнін табу мүмкін болмаса, онда санды өрнектің мағынасы болмайды. Әр топтан 1 оқушыдан тақтаға шығып өз жауаптарымен бөлісулері сұралады. Сыныппен жұмыс: Айнымалының қандай мәнінде өрнектің мағынасы болмайды: а) Оқушылар тақтадағы дайын жауап арқылы өзін-өзі тексеріп қорытындылайды. 6 ғ Маншур Жолдас ЕББҚ 1.Берілген әрбір өрнекті анықталу облысымен сәйкестендіріңіз.
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс 6д Омаров Мухаммет, Кауалова Ұлдана, Досалы Дәулет 6ғ Тулимов Нұрасыл, Лесбек Бекет, Қалдар Нурислам Оқулықтан жұмыс: А деңгейі № 764; 765 В деңгейі № 769 |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Өткен тақырып бойынша қайталау жасайды.
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды.
Оқушы сәйкестендіру тәсілімен сәйкестендіреді және оның дұрыс екеніне көз жеткізеді.
Бірнеше оқушылардан тақтаға шығып өз жауаптарымен бөлісулері сұралады. Жауаптардың дұрыс па жоқ па екенін қалған оқушылардан сұрап талқыланады.
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды.
|
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Ынталандыратын сөздерді жиі айтамын Жарайсың Өте керемет Керемет Жақсы Өткендегіден жақсы
Керемет
Ынталандыратын сөздерді жиі айтамын Жарайсың Өте керемет Керемет Жақсы Өткендегіден жақсы
Керемет
|
Интербелсенді тақта
Кеспе қағаз
6 сынып математика 1–бөлім Т.А.Алдамұратова Алматы «Атамұра» 2018ж Kundelik.kz
Кеспе қағаз
6 сынып математика 1–бөлім Т.А.Алдамұратова Алматы «Атамұра» 2018ж Kundelik.kz |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 4 – минут
|
Сабақты бекіту: Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар қоямын:
Үйге тапсырма: № 766 Кері байланыс Рефлексия: «Қызыл, сары, жасыл» Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс береді. |
Оқушылар бәрі тұрып алма түстерін көрсету ақыры түсінгенін, түсінбегенін көрсетеді. |
Белсенді оқушыларды бағалау
Kundelik.kz – ке бағаларын қою |
6 сынып математика 1–бөлім Т.А.Алдамұратова Алматы «Атамұра» 2018ж Kundelik.kz |
||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып отырамын |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
||||||||||||||||||||||
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар беру. Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар беру, жеке көңіл бөлу Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар беру. Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін дамыту.
|
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік техникасын сақтау. |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? ия Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? ия Жеткізбесе, неліктен? жоқ Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? ия Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? ия Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? жоқ |
|
|||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Санды теңдіктер және олардың қасиеттері
Санды теңдіктер және олардың қасиеттері
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
Білім беру ұйымының атауы: |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Математика |
|||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
6.3 А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу |
|||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты – жөні: |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Санды теңдіктер және олардың қасиеттері |
|||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.2.2.1 тура санды теңдіктердің қасиеттерін білу және қолдану; |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсат: |
Оқушылар: практикалық есептердің мәнмәтінінде айнымалысының қандай мәндерінде алгебралық өрнектің мағынасы болатынын анықтай алады. |
|||||||||||||||||||||||
|
Оқу дағдыларының деңгейлері: |
Білу, түсіну, қолдану |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 8 минут |
Ұйымдастыру: мұғалім және оқушылар бір бірімен амандасады, бүгінгі сабаққа дайындығын шапалақпен білдіреді.
|
Оқушылардың барлығы бірдей тұрып бірдей шапалақ ұрады. Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді. |
«Жарайсыңдар!» «Мадақтау сөз» әдісі «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
6 сынып математика 1–бөлім Т.А.Алдамұратова Алматы «Атамұра» 2018ж |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 33 минут Негізгі бөлім |
Жаңа білімді қалыптастыру Жаңа сабақты түсіну. Топтық жұмыс: Проблемалық оқыту. 1-топқа сұрақ:
Тапсырма 1.
2-топқа сұрақ:
Тапсырма 1. х=4 болғанда берілген өрнектердің мәндерін табыңыз:
3-топқа сұрақ:
Тапсырма 1.
y-тің кез келген мәнінде мағынасы болатын өрнектерді таңдап жазыңыз. Оқушыларды келесі «Санды 0-ге бөлуге болмайды» қорытындыға өздері келуге жетелеу. Егер санды өрнектің мәнін табу мүмкін болмаса, онда санды өрнектің мағынасы болмайды. Әр топтан 1 оқушыдан тақтаға шығып өз жауаптарымен бөлісулері сұралады. Сыныппен жұмыс: Айнымалының қандай мәнінде өрнектің мағынасы болмайды: а) Оқушылар тақтадағы дайын жауап арқылы өзін-өзі тексеріп қорытындылайды. 6 ғ Маншур Жолдас ЕББҚ 1.Берілген әрбір өрнекті анықталу облысымен сәйкестендіріңіз.
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс 6д Омаров Мухаммет, Кауалова Ұлдана, Досалы Дәулет 6ғ Тулимов Нұрасыл, Лесбек Бекет, Қалдар Нурислам Оқулықтан жұмыс: А деңгейі № 764; 765 В деңгейі № 769 |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Өткен тақырып бойынша қайталау жасайды.
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды.
Оқушы сәйкестендіру тәсілімен сәйкестендіреді және оның дұрыс екеніне көз жеткізеді.
Бірнеше оқушылардан тақтаға шығып өз жауаптарымен бөлісулері сұралады. Жауаптардың дұрыс па жоқ па екенін қалған оқушылардан сұрап талқыланады.
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды.
|
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Ынталандыратын сөздерді жиі айтамын Жарайсың Өте керемет Керемет Жақсы Өткендегіден жақсы
Керемет
Ынталандыратын сөздерді жиі айтамын Жарайсың Өте керемет Керемет Жақсы Өткендегіден жақсы
Керемет
|
Интербелсенді тақта
Кеспе қағаз
6 сынып математика 1–бөлім Т.А.Алдамұратова Алматы «Атамұра» 2018ж Kundelik.kz
Кеспе қағаз
6 сынып математика 1–бөлім Т.А.Алдамұратова Алматы «Атамұра» 2018ж Kundelik.kz |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 4 – минут
|
Сабақты бекіту: Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар қоямын:
Үйге тапсырма: № 766 Кері байланыс Рефлексия: «Қызыл, сары, жасыл» Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс береді. |
Оқушылар бәрі тұрып алма түстерін көрсету ақыры түсінгенін, түсінбегенін көрсетеді. |
Белсенді оқушыларды бағалау
Kundelik.kz – ке бағаларын қою |
6 сынып математика 1–бөлім Т.А.Алдамұратова Алматы «Атамұра» 2018ж Kundelik.kz |
||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып отырамын |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
||||||||||||||||||||||
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар беру. Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар беру, жеке көңіл бөлу Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар беру. Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін дамыту.
|
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік техникасын сақтау. |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? ия Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? ия Жеткізбесе, неліктен? жоқ Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? ия Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? ия Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? жоқ |
|
|||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз




















