Материалдар / Сандық сəуле.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сандық сəуле.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сандардың қосындысы мен айырмасын, сандарды салыстыру(артық/кем),көршілес сандарды,сандық аралықтарды,сандар қатарын көрсету үшін сан сəулесін пайдалану,санның натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
3979
25 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ: Сандық сәуле

Мектеп: №3 Хамза атындағы жом


Күні:

Мұғалімнің аты- жөні:Кошметова Нилуфар


Сынып: 1 «А» сынып

Қатысқандар-24

Қатыспағандар -0


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

1.1.1.1** санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсіну; 10 көлемінде тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау;

1.5.2.3 сандардың қосындысы мен айырмасын, сандарды салыстыру (артық/кем), көршілес сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін пайдалану



Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады


Санның натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды .


Оқушылардың көпшілігі орындай алады


10 көлемінде тура және кері санай алады.


Кейбір оқушылар орындай алады


Сандардың қосындысы мен айырмасын, сандарды салыстыру (артық/кем), көршілес сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін пайдалана алады


Тілдік мақсат

Оқушылар игереді: сандардың қосындысы мен айырмасын, сандарды салыстыруды.

Пәндік лексика және терминология:

сандық сәуле; алдыңғы сан; келесі сан

Диалог/жазу үшін қажетті сөздер

Талқылау:

  • Әрі қарай қандай сан болуы тиіс. Неліктен?

  • Қандай сандар түсіп қалған ?

  • Сендер қалай ойлайсыңдар?


Алдыңғы оқу:

Оқушылар 1 – ден 10 – ға дейінгі сандарды салыстырып, тең тең емес екенін ажырата алады.


Күтілетін нәтиже:

Санның натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды, Сандардың қосындысы мен айырмасын, сандарды салыстыру (артық/кем), көршілес сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін пайдалана алады


Жоспар


Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Басы

5-минут























Ортасы

20 минут




















Соңы

10 минут


Оқушыларды парталарына жайғастырып, оқу құралдарының дайындығына көз жеткіземін.

«Кім жүйрік?»

Оқушыларға цифрлар жазылған карточкалар тарқатып, сол сан жайлы өздері не білетінінін сұрау. Мыс: 7 – тақ сан, 6-мен 8-дің көршісі, т.б.

«Кір жаятын жіп» әдісі

Жіпке 1-ден бастап цифрларды ілу, “Әрі қарай қандай сан болуы тиіс?” — деп сұрап отыру. Сәйкес сандары бар парақшаларды біртіндеп қыстырып, бұлардан кейін тұратын сандар жазылған парақшаларды осылайша ретімен орналастыруға болатынын айту. Сөйтіп, сандық сәулені құрастыру.

Түсіп қалған сандарды тап.

Оқушыларға сабақтың басында жіптен жасалған түзудің бөлігін

оқулықта суреті берілген түзумен салыстыруды ұсыну және “Қандай сандар түсіп қалған?” деген сұраққа жауап алу.

Жауабы: 2, 5, 7.

Қанша сан түсіп қалған?

Оқушыларға тапсырманы жеке орындату.

Жауабы:

2 саны үшін: алдыңғы сан — 1; келесі сан — 3;

5 саны үшін: алдыңғы сан — 4; келесі сан — 6.

Шығарып көр.

Оқушыларға жұппен жұмыс жасай отырып, суретке қарауды ұсыну. Оқушылардан “Аю бал құмыраларын дұрыс қойған ба?” деп сұрау. Оқушылар өз жауаптарын айтулары ке-рек. “Барлық құмыра ретімен тұру үшін қайсыларының орындарын ауыстыру қажет?” деп сұрау.

Жауабы: дұрыс емес

Орындап көр.

Парақшаларды ретімен орналастыр.

Оқушыларға оқулықтағы доминоның суретін қарауды ұсыну. Әр доминода қанша нүкте барын сұрау. Балалардан домино тастары топтамасын оқулықта көрсетілген ретпен орналастыруды сұрау. Қалай орындалғанын жұп болып тексеруді ұсыну.

Оқушыларға сұрақтар қою:

Бір нүктесі бар тасты табыңдар;

Келесі таста қанша нүкте бар? (Жауап: екі.)

Яғни 1-ден кейін 2 болады, 2-ден кейін 3 болады және т.с.с.

Оқушылардың назарын барлық сандардың ретімен орналасатынына және әр санның өз орны болатынына аудару.

Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындату


Рефлексия.

Әр оқушыға өзінің өзіндік жұмысын бағалауды ұсынамын.

Мен_________түсіндім.

Мен енді_______ жасай аламын.

Менің қолымнан_______ келеді.

Менің .......................... білгім келеді




суреттер



жіп, кірқыстырғыш цифрлар















Оқулықта

ғы иллюстра

ция.



















Дәптер, альбом, кітап, түрлі-түсті қарындаштардың суреттері.











Қосымша мәліметтер:





Саралау оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Досыңның қанша оқулығы барын анықта.

Қабілетті оқушыға тапсыманы қалай түрлендіресіз?

Сынып бөлмесіндегі заттарды он-оннан топтастырып сана.

Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

-Топтық жұмыстағы жауаптарын тыңдаймын.

- Жеке жұмысты өз бетінше қалай орындағанын байқаймын.

- Сұрақтарға жауап бергенде тыңдаймын.

Пәнаралық байланыс:

Жаратылыстану, Денсаулық және қауіпсіздік:

АКТ мен байланыс:


Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементтері):

Бір – бірін сыйлау, пікірлерін тыңдау, құрметтеу.


Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сабақ қалай өтті,

Қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?


Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды.

Оқушылар санның сандық сәуледегі орнын табуды үйренді.

Жоспарланған саралау жақсы іске асты. Жоспарыма жаңартылған оқыту бағдарламасына сай өзгерістер енгіздім.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!