Пән:
Мүсіндеу
Күні: 23.01.2018
Тобы: МАД
2
|
Мектеп: А. Қарсақбаев атындағы орта
мектебі
Мұғалімнің аты
жөні: Ж
Абайлдаева
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Сандықты аш,
білімнен шашу шаш. Сандықты
безендір
|
Осы сабақта қол
жеткізі-летін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сәйкес)
|
0.1.3.2. Ермексаздан
сандық жасау.
0.2.1.3 . Жұмыс барысында
құралдарын ретке келтіру.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Ермексаздан бұйым,
сандық жасау;
Бұйымның бөліктерін
бір-бірімен құрастыру.
|
Бағалау
критерийі
Ойлау
деңгейлері
|
Ермексаздан бұйым,
сандық жасайды;
Бұйымның бөліктерін
бір-бірімен құрастыра алады.
|
Тілдік
мақсаттары
|
Сұрақтарға жауап беруге,
талқылауға белсене қатысуға
дайындау.
|
Құндылықтарға
баулу
|
Көпшілік жерде өзін – өзі
ұстау, бір – біріне мейіріммен
қарау.
|
Алдыңғы
білім
|
Ермексаздан жасалған қарапайым
жұмыстар, бұйымды сәндік тәсілмен
жасау.
|
Жоспар
|
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақта жоспарланған
жаттығу түрлері
|
Дерек
сөздер
ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Мақсат
қою.
Сандық бізге сонау
ескі заманнан жеткен. Халқымыз оны әлі күнге дейін
пайдаланады.
Жетістік
критерйі
Тәрбиеленушілер ҰОҚ не жайлы
әңгіме болатынын болжап, зерттеудің тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Ойын-жаттығу: «Мұқият бол».
Қазақтың ұлттық нақышта жасалған сандықтарын қарап шығыңдар.
Олардың бетіндегі ою-өрнектердің атауын атап
беріңдер.
Ойын-жаттығу: «Иә –
жоқ».
Ермексазбен және пышақпен
жұмыс істеу ережелерін талқылау, балалар ережелерді естеріне
түсіріп, талқылап,
түсіндіреді.
«Мүсіндеу алгоритмін
балалармен бірге
талқылау»
1. Сандықтың негізгі бөлігін
қатырғықағаздан қиып, жапсырып
аламыз.
2. Ермексаздан кішкене кесіп
алып, пластина жасаймыз. 3. Қапталын пышақпен кесіп, дайындаған
қатырғықағазға
жапсырамыз.
4. Қара түсті ермексаздан
бірнеше ширатпа дайындап аламыз. Бұл безендіру үшін
қажет.
– Ширатпаны қандай тәсілмен
дайындаймыз? 5. Сандықты баланың таңдауы бойынша оюөрнектермен
безендіреміз (мүйіз,
ботагөз).
6 . Құлып
жасаймыз.
Ой
қорыту.
Сандықтың барлық
бөліктері бір-біріне сәйкес, үйлесімді әрі тегіс болуы
шарт.
|
Әліппе-альбом, түрлі түсті
ермексаз, қатырғықағаз қиындылары, кескіш, тақтайша, қағаз
майлық.
|
Сабақтың
соңы
|
Балалар жұмыстарының
көрмесі.
«Шебер
қолдар»
|
|
Саралау – Сіз
оқушыларға
қандай тәсілмен
көмектеесіз?
Сіз басқаларға
қарағанда
қабілетті
оқушыларға
қандай тапсырма
бересіз?
Дарынды
оқушыларға
|
Бағалау – Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
Оқушыларды әр тап сырма сайын
«От шашу», «Бағдаршам», «Бас бармақ» тәсілдері арқылы ынталандырып
отырдым. Әр тапсырманы орындаған сайын қандай мақсатқа жеткенімді
сұрап отырдым.
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы.
Сабақ ортасында
тәрбиеленушілердің денсаулық сақталуына байлаеысты сергіту сәті
орындалады.
|
Сабақ бойынша
рефлекция
|
Балаларды жұмыстарды
талқылап, бұйымдарға баға беруге
шақырады.
1.Жұмысына көңілі
толғандар қалпақты жасыл түспен
бояйды;
2.Қиналғандар қызыл түспен
бояйды
|