Материалдар / Сандықты аш, ішінен шашу шаш
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сандықты аш, ішінен шашу шаш

Материал туралы қысқаша түсінік
Баска мұгалимге пайдасы тиер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2019
637
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: мүсіндеу Тексерілді: Оқу ісінің меңгерушісі: Молдабекова Н
№ 18 ҰОҚ. Сандықты аш, білімнен шашу шаш. Сандықты безендір (ою өнері)Мектеп: Сүгір Әліұлы атындағы жалпы орта мектебі
Күні: 22.01.2019жПедагогтің аты-жөні: Нурманова Назгул
Мектепалды сынып «А»Қатысушылардың саны:Қатыспағандардың саны:
Оқыту мақсаттары0.1.3.2. Әлем халықтарының ұлттық ойыншықтары мысалында затқа қарап, елестетіп және ойдан құрастырып жапсырып мәнерленген образды сәндеу әдістерін пайдалану (рельеф, илеу, кескішпен ойып алу немесе қырып із салу). 0.2.1.3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру.
Күтілетіннəтижелер





Барлығы:• ермексаздан бұйым, сандық жасай алады;• бұйымның бөліктерін бір-бірімен құрастыра алады.


Көпшілігі:• бөлімдердің пішінін айнытпай салып, бір-біріне мұқият бекітеді; • жеке-жеке элементтерден композиция құрастырады.


Кейбірі:• ашық, өзіне тән белгілерін ашып көрсете алады;• ойындағы бейнені жасай алады.
Бағалау критерийіСұрақтарға толық жауап беріп, өз ойларын айтады.Суреттегі заттардың аттарын атай алады. Ермексаздан бұйым, сандық жасай алады. Бұйымның бөліктерін бір-бірімен құрастыра алады.
Тілдік мақсаттар

Дағдыларын дамыту: • ауызекі сөйлеу қабілетін дамыту; • сұрақтарға жауап беруге, талқылауға белсене қатысуға дайындау.Көптілділік: сандық – сундук – chest.


Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:• ермексаз, қатырғықағаз, пышақ, майлық, ұқыптылық, домалақтау, те-гістеу, техника қауіпсіздігі.


Талқыланатын сұрақтар.– Ою-өрнектің қандай түрлерін білесіңдер? – Ертедегі қазақтардың баспанасы – тұрған үйі қалай аталады?– Киіз үйдің қандай жабдықтарын білесіңдер?
Құндылықтарға баулуОқушылардың патриотты сезімін ояту мақсатында «Зайырлы қоғам мен асқақ рух» қағидатын дарыту
Пәнаралық байланысМАД сөйлеуді дамыту,қауіпсіз-мінез құлық негіздері
Алдыңғы білімЕрмексаздан жасалған қарапайым жұмыстар, бұйымды сәндік тәсілмен жасау.
Жоспар
ЖоспарланғануақытЖоспарланған іс-əрекетРесурстар

Сабақтың басы





(Ұ) Оқу қызметіне балалардың назарын тартып, жағымды атмосфера құру үшін балаларды шеңберге тұрғызып, өлең жолдарын айтқызамын.Қуан шаттан алақай,Қуанатын күн келді. Қайырлы таң, қайырлы күн!Күліп шықты күн бүгін.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Ширату жаттығуы: «Миға шабуыл »әдісі арқылы алдыңғы білімді еске түсіре отырып тақырыппен байланыстыру.Оқушыларға сұрақтар беріледі.(Ұ, Ө) Мүсінші Ермек ауылда тұратын ата мен әжеге қонаққа баруды ұсынамын. Қазақ халқының баспанасы –киіз үймен, оның ішіндегі жиһаз жабдықтарымен таныстырамын.

Проектор «Киіз үй» тақырыбындағы слайдтарды тамашалау.
Ортасы

(Ұ) Қорытынды.Сандық бізге сонау ескі заманнан жеткен. Халқымыз оны әлі күнге дейін пайдаланады.(Ұ) не жайлы әңгіме болатынын болжап, зерттеудің тақырыбы мен мақсатын айқындаймын.

Киіз үй жабдықтарының суреттерінен әзірленген иллюстрациялар.«Сандық».


Сабақтың соңы













































(Ұ, Ө) Әліппе-альбоммен жұмыс. Балалар әліппе-альбомдағы киіз үй жабдықтарымен танысады. (Ұ, Ө) Ой қорыту.Киіз үй қазақтың ұлттық салт-дәстүрлеріне сай жабдықталған. Сандық ұлттық ою-өрнектермен нақышталған.(Ұ) Талқылау. Қазақтар ұзатылатын қыздың жасауына міндетті түрде сандық қосқан. Оның үстіне көрпеше, көрпе-жастық жиналады. Төсек-орынды қыздың жақын туыстары дайындайды.(Ұ, Т, Ө) Сандықтың өзіне тән ерекшеліктерімен танысу (тікбұрышты, қақпағы бар, ұлттық ерекшеліктерге сай безендірілген).(Т, Ө) Ойын-жаттығу: «Мұқият бол». Қазақтың ұлттық нақышта жасалған сандықтарын қарап шығыңдар. Олардың бетіндегі ою-өрнектердің атауын атап беріңдер.(Ұ) Ойын-жаттығу: «Иә – жоқ».Ермексазбен және пышақпен жұмыс істеу ережелерін талқылау, балалар ережелерді естеріне түсіріп, талқылап, түсіндіреді.(Ұ, Ө) «Мүсіндеу алгоритмін балалармен бірге талқылау»1. Сандықтың негізгі бөлігін қатырғықағаздан қиып, жапсырып аламыз.2. Ермексаздан кішкене кесіп алып, пластина жасаймыз.3. Қапталын пышақпен кесіп, дайындаған қатырғықағазға жапсырамыз. 4. Қара түсті ермексаздан бірнеше ширатпа дайындап аламыз. Бұл безендіру үшін қажет.– Ширатпаны қандай тәсілмен дайындаймыз?5. Сандықты баланың таңдауы бойынша ою-өрнектермен безендіреміз (мүйіз, ботагөз).6. Құлып жасаймыз.(Т, Ө) Ой қорыту.Сандықтың барлық бөліктері бір-біріне сәйкес, үйлесімді әрі тегіс болуы шарт.Бөлшектерді қандай тәсілмен біріктіреміз? (Жағу арқылы).(Ұ) Саусақтарға арналған жаттығу: «Құлып».(Ұ, Ө) Ойын-жаттығу: «Ермексазбен достас».Ермексазды жұмыс істеуге дайындау.(Ө) Өзіндік жұмыс.Балаларға жеке көмек көрсету.(Ұ, Ө) Шығармашылық минуты.Өз жұмысыңды қалай безендіретініңді ойлан.Ойын-жаттығу: «Сандықтың ішінде не бар?...»Әліппе-альбом.


Рефлексия















(Ұ, Ө) Балалар жұмыстарының көрмесі.«Шебер қолдар»Балаларды жұмыстарды талқылап, бұйымдарға баға беруге шақырамын.Ермек балаларға өзі жасаған жұмысқа баға беруді ұсынамын.1. Жұмысына көңілі толғандар қалпақты жасыл түспен бояйды;2. Қиналғандар қызыл түспен бояйды.3. Жұмысын жасай алмағандар – қызыл түспен бояйды.Балалардың жұмыстарына арналған көрме.Әліппе-альбом, қарындаштар.

Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Ойын арқылы өткен сабақтарда алған білімдерін еске түсіру.Қабілетті оқушыларға малдан алынатын тағамдардың жасалу жолдарын сұрау (сары май, құрт )

  • Көңіл күйлі смайликтерімен бағалаймын




  • Бас бармақ арқылы топтар бір- бірін бағалаймын.












  • Сергіту жаттығуы қимылмен көрсетеді.Сабақта қауіпсіздік ережесі сақталады.

    Рефлексия Сабақ \оқу мақсаттары түгел орындалды.Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал жағымды болдыМен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды.Мен берілген уақыт ішінде үлгердім .Сабақ жоспарыма қандай сай дұрыс өтті

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.











    Сабақ мақсатына жетті


    Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Сергіту сәті2:Топтық жұмыстарҚандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Топтық жұмыс2:Ойын тапсырмаларСабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?1.Ойын тапсырмаларды көбірек беру2.Өмірмен байланысты көрнекілік құралдармен сабақ өткізу











    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!