Шаңғы дайындығы сабағының
күнделік жоспары
Сабақтың мақсаты
: 1. Білімділік
: «Жартылай соқа» аттап басу
әдістерімен бұрылыстар жасауды үйрету.
«Соқа» әдісімен жанға қарай
сырғанаумен тежелеуді жетілдіру. 4000 м қашықтықты жүріп
өту
2. Денсаулық сақтау :
Шапшандық, икемділік және күш сапаларын
дамыту.
3. Тәрбиелік: Сабақтағы барлық
жүктемені дұрыс орындау. Тәртіпке тарту.
Спорт
құралдары: шаңғы, шаңғы таяқтары,
жалаушалар.
Өткізілетін күні : _____ Сынып
: 9 Өткізілетін орны: спорт алаңы Уақыты: 40
мин
№
|
Жаттығулар
|
Уақыты
|
Әдістемелік
нұсқаулар
|
1
|
Кіріспе
бөлімі
Сапқа тұрғызу. Рапорт
тапсыру.
Сабақтың мақсатын
түсіндіру.
Саптағы жаттығулар
:
Оңға, солға, айналып
бұрылу.
Секіріп
бұрылу.
Жалпы дамыту жаттығуларын
таяқпен жасау
Шаңғыларын
кию.
Саптағы жаттығулар
шаңғымен.
Оқу-жаттығу алаңына шаңғымен
шығу,
Таяқсыз
сырғанау.
|
12
мин
1
мин
30
сек
30
сек
2
мин
1
мин
2
мин
5
мин
|
Спорт.киіміне назар
аудару.
Бір адамдай
істеу.
Арқаны түзу
ұстау.
Шаңғыны дұрыс киюді
қадағалау.
Шаңғы таяқшалрын дұрыс
ұстау
Шаңғы қозғалыс ережелерін
сақтап, сырғанау.
|
2
|
Негізгі
бөлім
«Жартылай соқа» аттап басу
әдістерімен бұрылыстар жасауды үйрету.
«Соқа»
әдісімен, жанға қарай сырғанаумен тежелеуді
жетілдіру.
1. «Жартылай соқа» аттап басу
әдістерімен бұрылыстар жасауды
үйрету
- шаңғы өкшесін
айыру
- дененің салмағын сыртқы
шаңғыға түсіру
- денені бұрылыс жаққа шапшаң
бұру
2. «Соқа» әдісімен, жанға
қарай сырғанаумен тежелеуды
жетілдіру.
- сырғанау,
тежелеу
- жанына қарай
сырғанау
3. «Соқа»
әдісі
- шаңғының ұшы қосылып, аяқтың
күшімен бір сызықта болуы
қажет.
- шаңғының артқы жағы, екі
жаққа айырылады.
- тізені жақындатып, балтырын
алға еңкейту.
4. Жанға қарай сырғанаумен
тежелеу.
- жанына қарай
сырғанау
- жанына қарай
тежелеу
Осы «Соқа» әдісімен, жанға
қарай сырғанаумен тежелеуді
орындау.
|
25
мин
2
мин
2
мин
3
мин
3
мин
3
мин
2
мин
2
мин
2
мин
6
мин
|
Жаттығу шаңғы таяқшасыз
орындалады
Жаттығу шаңғы таяқшасыз
орындалады
Толық
итерілу
Көбірек
сырғанау
Қауіпсіздік ережесін
сақтау.
|
3
|
Қорытынды
бөлімі
1. Сапқа
тұрғызу
2. Сабақтың қорытындысын жасап
бағалау.
3. Шаңғыларын шешіп, қардан
тазалап
тапсыру.
4. Ұйымдастырып
қайтару
|
3
мин
|
Үйге тапсырма
беру.
|