«Саңырауқұлақты жаңбыр»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Саңырауқұлақты жаңбыр»

Материал туралы қысқаша түсінік
Саңырауқұлақ туралы түсінік беру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру саласы: «Шығармашылық» Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі: «шебер қолдар»вариативтік ком Тақырыбы: «саңырауқұлақты жаңбыр» Мақсаты: балаларды жіпті жапсыру және қию әдіс – тәсілдерін бекіту. Балаларды ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Көрнекі құралдар: қарындштар, жіптер,ақ қағазға салынған күз бейнесі, санырауқұлақ, кірпі. Қос тілдік компоненті: күз-осень, санырауқұлақтар-грибы.

Қызмет кезені

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті.

Ынтыландыру- оятушы кезең





Тосын сый:

Балалар, күз мезгілі көкеністер мен жемістердің пісетін кезі екен. Оны барлығымыз білеміз. 
Балалар, бізге орманнан кірпі келіпті. 
Сүйеміз барлық ананы, 
Жүрегіміз оттай жанады, 
Бақыттымыз осы біз, 
Қасымызда досымыз. 
Орманнан кірпінің келуі.

Тәрбиешінің айтқандарын тыңдап отырады. 




Кірпіге назар аударады.

Ұйымдастырушы ізденуші кезең

-Балалар, кірпі саңырауқұлақ жегенді өте жақсы көреді екен. 
Саңырауқұлақ түрлерімен таныстыру. 
Саңырауқұлақтар жауын жауған кезде өте көп шығады , олар екіге бөлінеді улы саңырауқұлақтар, жейтін саңырауқұлақтар. 
Улы саңырауқұлақтарды жеуге болмайды. 
Кірпі орманнан саңырауқұлақ жинайын десе, басқа кірпілер жинап қойыпты. Біз оған көмектесейік. Оған көп үлкен және кішкентай саңырауқұлақтар жасап берейік. 


Тәрбиешіні мұқият тыңдайды, суретке назар аударады.



Кірпіге көмек бергілері келеді.



Қос тілдік компоненті: күз-осень, санырауқұлақтар-грибы.

Бізде кірпіге саңырауқұлақ суретін салып берейік. Жіпті қиып, жапсыруды көрсету.
Балаларға саңырауқұлақты бейнелеу тәсілін көрсету. Сергіту сәті: 
Ұзын құлақ сұр қоян, 
Естіп қалып сыбдырды, 
Ойлы-қырлы жерлермен Ытқып-ытқып секірді 
Балалар жұмысқа кірседі. Әр баламен жеке жұмыс жасау.

Сөздерді қайталайды, күз-осень, санырауқұлақтар-грибы.

Салу тәсілін қарайды.

Мәтінге байланысты қимыл жасай біледі. 

Өздеріне ұнайтын түстерді таңдап алып әр түрлі саңырауқұлақтар жасауға кіріседі.

Рефлексивті- тузетуші кезең

Жасаған суретерін кірпіге береді.Кірпі қуанып кетеді. 
Балаларға рахмет айтып саңырауқұлақтарын алып орманға кетеді.

Өзі жасаған саңырауқұла-ғының түсін, көлемін айтады. 
Кірпіге сурет салып бергендеріне қуанады. 

Күтілетін нәтиже: Қайталайды: күз туралы, сурет салуды біледі. 
Түсінеді: Балалар тәрбиешінің берген тасырмасын орындауға тырысады. 

Қолдана алады: Балалар қарындаштармен жұмыс істеу тәсілін меңгере  

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.00.2018
491
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі