Білім беру саласы: «Шығармашылық» Ұйымдастырылған оқу
қызметінің түрі: «шебер қолдар»вариативтік ком
Тақырыбы: «саңырауқұлақты
жаңбыр» Мақсаты: балаларды жіпті жапсыру және қию әдіс – тәсілдерін бекіту.
Балаларды ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: қарындштар, жіптер,ақ қағазға салынған күз бейнесі,
санырауқұлақ, кірпі. Қос тілдік
компоненті: күз-осень,
санырауқұлақтар-грибы.
Қызмет
кезені
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Баланың
іс-әрекеті.
|
Ынтыландыру- оятушы
кезең
Тосын
сый:
|
Балалар, күз мезгілі көкеністер мен
жемістердің пісетін кезі екен. Оны барлығымыз
білеміз. Балалар, бізге орманнан кірпі
келіпті. Сүйеміз барлық
ананы, Жүрегіміз оттай
жанады, Бақыттымыз осы
біз, Қасымызда
досымыз. Орманнан кірпінің
келуі.
|
Тәрбиешінің айтқандарын тыңдап
отырады.
Кірпіге назар аударады.
|
Ұйымдастырушы ізденуші
кезең
|
-Балалар, кірпі саңырауқұлақ жегенді өте
жақсы көреді екен. Саңырауқұлақ түрлерімен
таныстыру. Саңырауқұлақтар жауын жауған кезде өте көп
шығады , олар екіге бөлінеді улы саңырауқұлақтар, жейтін
саңырауқұлақтар. Улы саңырауқұлақтарды жеуге
болмайды. Кірпі орманнан саңырауқұлақ жинайын десе,
басқа кірпілер жинап қойыпты. Біз оған көмектесейік. Оған көп үлкен
және кішкентай саңырауқұлақтар жасап
берейік.
|
Тәрбиешіні мұқият тыңдайды,
суретке назар аударады.
Кірпіге көмек бергілері келеді.
|
|
Қос тілдік
компоненті: күз-осень,
санырауқұлақтар-грибы.
Бізде кірпіге саңырауқұлақ суретін салып
берейік. Жіпті қиып, жапсыруды
көрсету. Балаларға саңырауқұлақты бейнелеу тәсілін
көрсету. Сергіту
сәті: Ұзын құлақ сұр
қоян, Естіп қалып
сыбдырды, Ойлы-қырлы жерлермен Ытқып-ытқып
секірді Балалар жұмысқа кірседі. Әр баламен жеке
жұмыс жасау.
|
Сөздерді қайталайды,
күз-осень, санырауқұлақтар-грибы.
Салу тәсілін
қарайды.
Мәтінге байланысты қимыл жасай
біледі.
Өздеріне ұнайтын түстерді таңдап алып әр
түрлі саңырауқұлақтар жасауға
кіріседі.
|
Рефлексивті- тузетуші
кезең
|
Жасаған суретерін кірпіге береді.Кірпі қуанып
кетеді. Балаларға рахмет айтып саңырауқұлақтарын алып
орманға кетеді.
|
Өзі жасаған саңырауқұла-ғының түсін, көлемін
айтады. Кірпіге сурет салып бергендеріне
қуанады.
|
Күтілетін нәтиже: Қайталайды: күз
туралы, сурет салуды
біледі.
Түсінеді: Балалар тәрбиешінің
берген тасырмасын орындауға
тырысады.
Қолдана
алады:
Балалар қарындаштармен жұмыс істеу тәсілін
меңгере