Білім беру саласы: «Шығармашылық» Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі: «шебер қолдар»вариативтік ком Тақырыбы: «саңырауқұлақты жаңбыр» Мақсаты: балаларды жіпті жапсыру және қию әдіс – тәсілдерін бекіту. Балаларды ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: қарындштар, жіптер,ақ қағазға салынған күз бейнесі, санырауқұлақ, кірпі. Қос тілдік компоненті: күз-осень, санырауқұлақтар-грибы.
|
Қызмет кезені |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті. |
|
Ынтыландыру- оятушы кезең Тосын сый: |
Балалар, күз мезгілі көкеністер мен
жемістердің пісетін кезі екен. Оны барлығымыз
білеміз. |
Тәрбиешінің айтқандарын тыңдап
отырады. Кірпіге назар аударады. |
|
Ұйымдастырушы ізденуші кезең |
-Балалар, кірпі саңырауқұлақ жегенді өте
жақсы көреді екен. |
Тәрбиешіні мұқият тыңдайды, суретке назар аударады. Кірпіге көмек бергілері келеді. |
|
|
Қос тілдік компоненті: күз-осень, санырауқұлақтар-грибы. Бізде кірпіге саңырауқұлақ суретін салып
берейік. Жіпті қиып, жапсыруды
көрсету. |
Сөздерді қайталайды, күз-осень, санырауқұлақтар-грибы. Салу тәсілін қарайды. Мәтінге байланысты қимыл жасай
біледі. Өздеріне ұнайтын түстерді таңдап алып әр түрлі саңырауқұлақтар жасауға кіріседі. |
|
Рефлексивті- тузетуші кезең |
Жасаған суретерін кірпіге береді.Кірпі қуанып
кетеді. |
Өзі жасаған саңырауқұла-ғының түсін, көлемін
айтады. |
Күтілетін нәтиже: Қайталайды: күз
туралы, сурет салуды
біледі.
Түсінеді: Балалар тәрбиешінің
берген тасырмасын орындауға
тырысады.
Қолдана алады: Балалар қарындаштармен жұмыс істеу тәсілін меңгере
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Саңырауқұлақты жаңбыр»
«Саңырауқұлақты жаңбыр»
Білім беру саласы: «Шығармашылық» Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі: «шебер қолдар»вариативтік ком Тақырыбы: «саңырауқұлақты жаңбыр» Мақсаты: балаларды жіпті жапсыру және қию әдіс – тәсілдерін бекіту. Балаларды ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: қарындштар, жіптер,ақ қағазға салынған күз бейнесі, санырауқұлақ, кірпі. Қос тілдік компоненті: күз-осень, санырауқұлақтар-грибы.
|
Қызмет кезені |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті. |
|
Ынтыландыру- оятушы кезең Тосын сый: |
Балалар, күз мезгілі көкеністер мен
жемістердің пісетін кезі екен. Оны барлығымыз
білеміз. |
Тәрбиешінің айтқандарын тыңдап
отырады. Кірпіге назар аударады. |
|
Ұйымдастырушы ізденуші кезең |
-Балалар, кірпі саңырауқұлақ жегенді өте
жақсы көреді екен. |
Тәрбиешіні мұқият тыңдайды, суретке назар аударады. Кірпіге көмек бергілері келеді. |
|
|
Қос тілдік компоненті: күз-осень, санырауқұлақтар-грибы. Бізде кірпіге саңырауқұлақ суретін салып
берейік. Жіпті қиып, жапсыруды
көрсету. |
Сөздерді қайталайды, күз-осень, санырауқұлақтар-грибы. Салу тәсілін қарайды. Мәтінге байланысты қимыл жасай
біледі. Өздеріне ұнайтын түстерді таңдап алып әр түрлі саңырауқұлақтар жасауға кіріседі. |
|
Рефлексивті- тузетуші кезең |
Жасаған суретерін кірпіге береді.Кірпі қуанып
кетеді. |
Өзі жасаған саңырауқұла-ғының түсін, көлемін
айтады. |
Күтілетін нәтиже: Қайталайды: күз
туралы, сурет салуды
біледі.
Түсінеді: Балалар тәрбиешінің
берген тасырмасын орындауға
тырысады.
Қолдана алады: Балалар қарындаштармен жұмыс істеу тәсілін меңгере
шағым қалдыра аласыз













