Материалдар / Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер. 5 сынып математика ҚМЖ 3 тоқсан

Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер. 5 сынып математика ҚМЖ 3 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып математика ҚМЖ 3 тоқсан. Оқу мақсаттары: 5.1.2.24 санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу;
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі


Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

Бөлім:

5.3A Мәтінді есептер

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

10.01.2024ж

Сынып: 5 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.24 санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу;

Сабақтың мақсаты

  • санның бөлігі мен бөлігі бойынша санды табу алгоритмін қолдану;

  • өлшемдер мен сандарды қолданып, мәтіндік есептерді шешу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Үй тапсырмасын тексеру.

Жинақтала

ды, сабаққа ынталанады





Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»






Сабақтың ортасы

Өткен сабақты пысықтау

Тапсырмалар орындау. Топпен жұмыс.

І топ.

Шешуі:

Жауабы: .


ІІ топ.

Қалды – 66 л.

Шешуі:

Жауабы: Бөшкенің сыйымдылығы 528 л.

ІІІ топ.

Шешуі:

Жауабы: Сарышаян ұзындығы108 см.

«Ойлан, жұптас, бөліс»

Берілген есепті шешіңіз және кері есеп құрастырыңыз.

І нұсқа.

Саматтың 182 тг ақшасы бар еді. Ол осы ақшаның -іне кітап сатып алды. Кітаптың бағасы неше теңге?

Шешуі:

Жауабы: 130 тг.

ІІ нұсқа.

Руданың бөлігі мыс. 450 г рудада қанша мыс бар?

Шешуі:

Жауабы: 180 г мыс бар


Шешуі:

Жауабы: Барлық жол 200 км.


Жаңа сабақты меңгереді.

Мысалдарды жазады.

Оқушылар өз беттерінше отырып берілген тапсырмаларды орындайды.


Нәтижесін тақтаға жазады.



«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»



1-10 баллдық жүйеде бағаланады.








































Сабақтың соңы

Үй жұмысы:

есеп

  • Рефлексия: «Бес қадам» әдісі арқылы осы сабақта білгендері мен үйренгенін тұжырымдайды, өздерінің жаңа біліміне баға береді, сабақтан алған әсерін бағалайды.


Үй жұмысын алады.

Рефлексияны ауызша орындайды.

Формативті бағаланады.











Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі


Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

Бөлім:

5.3A Мәтінді есептер

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

10.01.2024ж

Сынып: 5 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.24 санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу;

Сабақтың мақсаты

  • санның бөлігі мен бөлігі бойынша санды табу алгоритмін қолдану; (ЕБҚ)

  • өлшемдер мен сандарды қолданып, мәтіндік есептерді шешу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Үй тапсырмасын тексеру.

Жинақтала

ды, сабаққа ынталанады





Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»






Сабақтың ортасы

Өткен сабақты пысықтау

Тапсырмалар орындау. Топпен жұмыс.

І топ.

Шешуі:

Жауабы: .


ІІ топ.

Қалды – 66 л.

Шешуі:

Жауабы: Бөшкенің сыйымдылығы 528 л.

ІІІ топ.

Шешуі:

Жауабы: Сарышаян ұзындығы108 см.

«Ойлан, жұптас, бөліс»

Берілген есепті шешіңіз және кері есеп құрастырыңыз.

І нұсқа.

Саматтың 182 тг ақшасы бар еді. Ол осы ақшаның -іне кітап сатып алды. Кітаптың бағасы неше теңге?

Шешуі:

Жауабы: 130 тг.

ІІ нұсқа.

Руданың бөлігі мыс. 450 г рудада қанша мыс бар?

Шешуі:

Жауабы: 180 г мыс бар


Шешуі:

Жауабы: Барлық жол 200 км.

ЕБҚ оқушыға тапсырма
Санның бөлігін табу

Бөліктер


Шамалар

120 кг майдың





30 мин уақыттың





60 м матаның






Жаңа сабақты меңгереді.

Мысалдарды жазады.

Оқушылар өз беттерінше отырып берілген тапсырмалард

ЖИ арқылы жасау
30 Қаңтар 2024
230
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі