Белсендіру. Сабақ ұжыммен « Ойға шабуыл»
ойыны арқылы ауызша сұрақтарға тез жауап алумен
басталады.
-
(Ұ.Ж) «Ойға
шабуыл» ойыны
-
1.Білім
ордасы не? (Мектеп)
-
2.
Тәуліктің үштен бір бөлігі неше сағатқа тең?
(8)
3.
Оңынан да, солынан да
бірдейоқылатын, жазылатынсандарқайсы?(11,22,33,44,55,66,77,88,99)
4. 9-дан 100-ге
дейінгісандардақанша 9 саны кездеседі? ( 11
)
5. Ойлағансанға 119-ды
қосқанда 800 шықты. Ойлағансанды тап.(681)
6. 5
тоннаныңекіденбірбөлігіндеқанша килограмм бар? (2500 кг
)
7. 1000теңгенің 711
теңгесінесаудажасасаң, қаншатеңгеңқалады?
(289)
8.
1килограмм алма 360 теңге тұрса, 3кг алма қанша тұрады?
(1080тг)
9.
Ұшақтың жылдамдығы 850км. Ол 3сағатта неше км ұшады? 5 сағатта
ше?(2550км, 4250км)
Әр жауап
сайын «шапалақ» арқылы бағалау
жүргізу.
Оқушылардың назарын шахмет тақтасына аудару. Онда 8қатар
көлденең және 8 баған тігінен торкөздер бар. Барлық торкөздер
қанша? Қалай оңай табуға болады?
Жауап :
64. Қалай табуға болады қатардағы санға бағандағы санды көбейтеміз.
8х8. Осы көбейтіндіде 8 саны көбейткіш ретінде неше рет
алынды?
Жауап: 2
рет
Олай
болса
Бірдей
екі көбейткіштің көбейтіндісін көбейткіштің квадратымен алмастыруға
болады. Мысалы, 8х8=82 және 8х8=64, 82=64
Оқылуы:
«8-дің квадраты»
Керісінше 42
(4-тің квадраты) берілсе,
көбейтінді түрінде жазуға болады. 42= 4х4,
Тапсырманы орындау барысында
оқушылар көбейткіштері бірдей көбейтіндіні атайды. Оны қысқартып:
22
деп жазып, «екінің квадраты»
деп оқиды.
Тапсырмалармен
жұмыс
Ұ.Ж. «Шығар, дәлелді,
оқы»
Көбейтіндіні көбейткіштің
квадраты түрінде, санның квадратын бірдей көбейткіштердің
көбейтіндісі түрінде жазып көрсет оқы.
Бұл тапсырманы ұжыммен
түсіндіре отырып шығару. Түсіндіре отырып жауап беру үшін үлгі:
«n-ді n-ге көбейткенде n квадратқа тең болады» немесе
«n2
n∙ n тең
болады».
4х4,
92,
02, 10х10, 7х7,
62.
«Басбармақ» әдісі арқылы
бағалау.
|