Бөлім:
|
Рационал сандар және оларға амалдар
қолдану
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Ақмырзаева
И.Қ
|
Күні:
|
10.10.2024
|
Сынып:
6
|
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Санның модулі
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
6.1.1.9
санның модулі анықтамасын білу
және оның мәнін табу;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
санның модулі анықтамасын білу
және оның мәнін табуды үйрену
|
Құндылықтар:
|
Бірлік және
ынтымақ
- Командада жұмыс істей білу
;
-Өзгелерге
мейірімділік, жанашырлық таныта білу
;
- Айналасындағыларға
көмек көрсету;
Әділдік және
жауапкершілік
- Басқалар үшін
маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын
түсіну.
- Бастаған ісін соңына дейін
жеткізе білу
|
Сабақ
барысы:
|
Уақыты/
кезеңдері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдас-
тыру
кезеңі
5мин
|
Сәлемдесу;
Сыныптағы
оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал
туындату;
Оқушыларды
түгелдеу;
Сабақтың мақсатымен
таныстыру
|
Мұғаліммен
сәлемдесу;
Сыныпта жағымды
ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін
білдіру;
Сабақтың мақсатын мұғаліммен
бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне
жүгіну
|
Ауызша бағалауды
қоданамын
«Өте
жақсы»
«Жарайсың»
|
Тақта;
Оқулық;
|
Сабақтың
басы
10
минут
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру
2.4. Санның
модулі
Берілген сан координаталық
түзу бойында, санақ басынан (O нүктесінен) белгілі бір қашықтықта
кескінделеді. Қашықтық әрқашан оң санмен
өрнектеледі.
a
санының модулі дегеніміз координаталық түзудегі координатасы а-ға
тең нүктенің санақ басынан (бірлік кесінді есебімен)
қашықтығы
Жазылуы: |a| =
a.
Мысал: Теңдеуді
шеш
|
«Модуль» латынша
modulus – қазақша «мөлшер» деген
мағынаны
білдіреді. Кейбір жағдайда
«модульдің» орнына абсолюттік шама деп те атайды.
Оқылуы: «5 санының модулі 5-ке
тең».
Оң
санның модулі сол санның өзіне тең.
Мысалдар: |9,2| = 9
2
|5| = 5.
Теріс
санның модулі оған қарама-қарсы санға
тең.
|-255| =
255.
-
Нөл санының
модулі 0-ге
тең.
-
Нөлден өзге кез келген
рационал санның модулі – оң сан.
-
Қарама-қарсы сандардың модульдері тең
|
Мактау мадақтау арқылы
бағалау:
Жарайсың!
Өте
жақсы!
Жақсы!
Керемет!
|
6-сыныбына арн. /
Оқулық авторы: А.Е.Әбілқасымова;. - Алматы: Мектеп,
2018
|
Сабақтың
ортасы
25минут
|
№315.
Берілген жазуды
оқыңдар:
|-50|
=50.
|111| =
111.
|-8,3|
=8,3
| | =
.
| | =
| | =
|
№316. Мына сандардың модульдерін
табыңдар.
38; ; -406; 0,23;
3 ;
-7 ;
4,58;900
|
«Басбармақ» әдісімен
бір – бірін бағалау жүргізіледі
|
6-сыныбына арн. / Оқулық
авторы: А.Е.Әбілқасымова;. - Алматы: Мектеп,
2018
|
|
№319
Есептеңдер
|-200|+|-76|+|23|=
|-343|-|299|+|-88|=
|901|+|-252|-|-348|=
|-116|+|-304|+|-64|=
|
№321
|345|:|-69|=
|
ҚБ: Жұпта өзара
бағалау «+», « -
», қызықты
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
|
Жеке
тапсырма
|
№1. Көп нүктенің орнына тиісті санды
қойыңдар:
|3| =
...
| | =
...
| | =
...
|-14| =
...
|-0,1| =
...
|3 | =
...
|-0,4| =
...
|
№2. Қандай қарама-қарсы
сандардың
1) 7-ге
тең;
2) 23-ке
тең;
3) 0,3-ке
тең;
4) 100-ге
тең?
Нәтижесін модуль белгісін
пайдаланып, теңдік түрінде жазыңдар
модульдері
|
ҚБ: Жұпта өзара
бағалау «+», « -
», қызықты
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
|
Жұппен
жұмыс
|
№1.
Теңдеудің шешімдерін координаталық түзу бойындағы нүктелермен
кескіндеңдер
-
|х|
=2
-
|х|
=1,5
-
|у|
=3,5
-
|у|
=4
-
|х|
=1
-
|х|
=4
|
№2
Есептеңдер
|-4,2|+3=
|-90|:15|=
| |-| |=
35+|-8|=
|-100|*0=
|
Светофор адісімен
бағалайды
Немесе фигуралар
адісімен.
Жасыл-өте
жаксы
Сары-жаксы
Кызыл-орташа
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
|
Қосымша
тапсырмалар
|
Деңгейлік
тапсырмалар:
І деңгей
тапсырмалары
1. Сандардың
модульдерін табыңдар:
|10|=_____;
|24,8|=______;
|-10|=____;
|-24,8|=_____;
II деңгей
тапсырмалары
2. Амалдарды
орындаңдар:
|-6|+4=_________________;
|-3,7|+|3,7|=_________________;
|14|+|-8|=_______________;
8+|-0,9|=___________________;
|-36|+|-2|=_______________;
|-0,05|+|-5|=_________________;
__________________
III деңгей
тапсырмалары
_________________________________
3. Теңдеуді
координаталық түзуді пайдаланып
шешіңдер:
а)
|x|=2; ә) |y|=3,5;
б)
Үлгі: |x|=5; x=5;
x=-5.
|
Оқушылар дайын жауаппен, жұпта
қатар отырған оқушылар бірін-бірі тексеріп
бағалайды.
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Қорытындылау.
-
1. Санның
модулі дегеніміз не?
-
2. Санның модулі қалай жазылады? 3. Теріс санның модулі
қандай санмен өрнектеледі? Мысал келтіріңдер.
-
4. Оң санның модулі
қандай санмен өрнектеледі? Мысал келтіріңдер.
|
ББҮ кестесін
толтыру
Білемін
|
Не білгім
келеді?
|
Үйрендім
|
|
|
|
Үйге
тапсырма. Оқулықтан
№
|
Бағалау парақтары
бойына жинаған ұпаймен бағалану
|
ББҮ
кестесі;
оқулық
|