Материалдар / Санның модулі 10.10.2024
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Санның модулі 10.10.2024

Материал туралы қысқаша түсінік
Санның модулі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қазан 2024
120
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Рационал сандар және оларға амалдар қолдану

Педагогтің аты-жөні:

Ақмырзаева И.Қ

Күні:

10.10.2024

Сынып: 6

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Санның модулі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.1.1.9 санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін табу;

Сабақтың мақсаты:

санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін табуды үйрену

Құндылықтар:

Бірлік және ынтымақ

- Командада жұмыс істей білу ;

-Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу ;

- Айналасындағыларға көмек көрсету;

Әділдік және жауапкершілік

- Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну.

- Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу

Сабақ барысы:

Уақыты/

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-

тыру кезеңі


5мин

Сәлемдесу;

Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату;

Оқушыларды түгелдеу;

Сабақтың мақсатымен таныстыру

Мұғаліммен сәлемдесу;

Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру;

Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну

Ауызша бағалауды қоданамын

«Өте жақсы»

«Жарайсың»

Тақта;

Оқулық;


Сабақтың

басы


10 минут

Жаңа тақырыпты түсіндіру

2.4. Санның модулі

Берілген сан координаталық түзу бойында, санақ басынан (O нүктесінен) белгілі бір қашықтықта кескінделеді. Қашықтық әрқашан оң санмен өрнектеледі.

a санының модулі дегеніміз координаталық түзудегі координатасы а-ға тең нүктенің санақ басынан (бірлік кесінді есебімен) қашықтығы

Жазылуы: |a| = a.


Мысал: Теңдеуді шеш

«Модуль» латынша modulus – қазақша «мөлшер» деген мағынаны

білдіреді. Кейбір жағдайда «модульдің» орнына абсолюттік шама деп те атайды.

Оқылуы: «5 санының модулі 5-ке тең».

Оң санның модулі сол санның өзіне тең.

Мысалдар: |9,2| = 9 2

|5| = 5.

Теріс санның модулі оған қарама-қарсы санға тең.

|-255| = 255.

  • Нөл санының модулі 0-ге тең.

  • Нөлден өзге кез келген рационал санның модулі – оң сан.

  • Қарама-қарсы сандардың модульдері тең

Мактау мадақтау арқылы бағалау:

Жарайсың!

Өте жақсы!

Жақсы!

Керемет!

6-сыныбына арн. / Оқулық авторы: А.Е.Әбілқасымова;. - Алматы: Мектеп, 2018

Сабақтың

ортасы


25минут

315.

Берілген жазуды оқыңдар:

|-50| =50.

|111| = 111.

|-8,3| =8,3

| | = .

| | =

| | =

316. Мына сандардың модульдерін табыңдар.

38; ; -406; 0,23; 3 ; -7 ;

4,58;900



«Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі

6-сыныбына арн. / Оқулық авторы: А.Е.Әбілқасымова;. - Алматы: Мектеп, 2018


319

Есептеңдер

|-200|+|-76|+|23|=

|-343|-|299|+|-88|=

|901|+|-252|-|-348|=

|-116|+|-304|+|-64|=


321

|345|:|-69|=


ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты

Тақта

Бор


Кітап

Дәптер

Жеке тапсырма

1. Көп нүктенің орнына тиісті санды қойыңдар:

|3| = ...

| | = ...

| | = ...

|-14| = ...

|-0,1| = ...

|3 | = ...

|-0,4| = ...

2. Қандай қарама-қарсы сандардың

1) 7-ге тең;

2) 23-ке тең;

3) 0,3-ке тең;

4) 100-ге тең?

Нәтижесін модуль белгісін пайдаланып, теңдік түрінде жазыңдар модульдері


ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты

Тақта

Бор


Кітап

Дәптер

Жұппен жұмыс

1. Теңдеудің шешімдерін координаталық түзу бойындағы нүктелермен кескіндеңдер

  1. |х| =2

  2. |х| =1,5

  3. |у| =3,5

  4. |у| =4

  5. |х| =1

  6. |х| =4


2

Есептеңдер

|-4,2|+3=

|-90|:15|=

| |-| |=

  35+|-8|=

|-100|*0=

Светофор адісімен бағалайды

Немесе фигуралар адісімен.

Жасыл-өте жаксы

Сары-жаксы

Кызыл-орташа

Тақта

Бор


Кітап

Дәптер

Қосымша тапсырмалар

Деңгейлік тапсырмалар:

І деңгей тапсырмалары

1. Сандардың модульдерін табыңдар:

|10|=_____; |24,8|=______;

|-10|=____; |-24,8|=_____;

II деңгей тапсырмалары

2. Амалдарды орындаңдар:

|-6|+4=_________________; |-3,7|+|3,7|=_________________;

|14|+|-8|=_______________; 8+|-0,9|=___________________;

|-36|+|-2|=_______________; |-0,05|+|-5|=_________________;

__________________

III деңгей тапсырмалары

_________________________________

3. Теңдеуді координаталық түзуді пайдаланып шешіңдер:

а) |x|=2; ә) |y|=3,5; б)

Үлгі: |x|=5; x=5; x=-5.

Полотно 1

Оқушылар дайын жауаппен, жұпта қатар отырған оқушылар бірін-бірі тексеріп бағалайды.

Тақта

Бор


Кітап

Дәптер

Сабақтың

соңы

5

минут

Қорытындылау.

  • 1. Санның модулі дегеніміз не?

  • 2. Санның модулі қалай жазылады? 3. Теріс санның модулі қандай санмен өрнектеледі? Мысал келтіріңдер.

  • 4. Оң санның модулі қандай санмен өрнектеледі? Мысал келтіріңдер.

ББҮ кестесін толтыру

Білемін

Не білгім келеді?

Үйрендім





Үйге тапсырма. Оқулықтан №




Бағалау парақтары бойына жинаған ұпаймен бағалану

ББҮ кестесі;

оқулық





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!