Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Санның стандарт түрі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.1А Бүтін көрсеткішті дәреже |
|||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
Сынып: 7 «__» алгебра |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақ тақырыбы |
Санның стандарт түрі |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.2.11 шамалардың жуық мәндерін табу және оларды стандарт түрде жазу; 7.1.2.12 жуық шамалардың абсолюттік және салыстырмалы қателіктерін есептеу; 7.1.2.13 калькулятордың көмегімен жуықтап есептеулерді орындау. |
||||
Сабақ мақсаттары |
Стандарт түрде жазылған сандардың көбейтіндісі мен бөліндісін есептеу. Стандарт түрде жазылған сандардың қосындысы мен айырмасын есептеу. Стандарт түрде жазылған сандарға арифметикалық амалдар қолдану барысында шыққан нәтижені стандартты түрде жазу. |
||||
Бағалау критерийлері |
Шамалардың жуық мәндерін табу және оларды стандарт түрде жаза алады. Жуық шамалардың абсолюттік және салыстырмалы қателіктерін есептей алады. Калькулятордың көмегімен жуықтап есептеулерді орындай алады. |
||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: - санның стандарт түрі; - стандарт түрде жазылған санның мәнді бөлігі мен реті; - заңдылық тізбек; - тізбектің элементі. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: - келесі/жетіспейтін мүшесі ... болып табылады; - заңдылықты анықтайық. |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Өзара сыйластыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, ізденуге, шығармашылықпен еңбек етуге, бірін бірі сыйлауға баулу. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
математика |
||||
Алдыңғы білім |
Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 5-7 минут
|
Топтарға бөлу. Парақшаларды алу арқылы оқушылар топтарға бірігіп отырады. Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу, оқушылардың сабаққа қатысы мен дайындығын қадағалау. Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру. Графикалық диктант: иә- жоқ - Негіздері бірдей дәрежелерді бөлгенде негізін өзгеріссіз қалдырып, бөлінгіштің дәреже көрсеткішін бөлгіштің дәреже көрсеткішіне қосамыз (азайтамыз) - (а 3)2 = а 5 тең (а 6) - (- 3х2у8)2 = 9х4у16 - Дәрежені дәрежеге шығарғанда, негізін өзгертпей дәреже көрсеткіштері қосылады. «Миға шабуыл» әдісі: 1. Бүтін көрсеткішті дәреже дегеніміз не? 2. Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін ата. 3. Санның стандартты түрі дегеніміз не? 4. Санның реті дегеніміз не? 5. Санды стандарт түрде қалай жазамыз? |
Парақшалар |
|||
Сабақтың ортасы 30 минут |
Тақырыпты ашу. Оқушыларды тақырыппен таныстыру. Мақсатын және күтілетін нәтижелерін оқушылармен талқылау. Оқушылар нақты мақсатқа қол жеткізуге бағытталады. Бүгінгі сабақта санды бүтін көрсеткішті дәреже арқылы стандарт түрде жазуды үйренеміз және есептер шығарамыз. Санның (мұндағы және n –бүтін сан) көбейтіндісі түрінде жазылуын санның стандарт түрі деп атайды. Мысалы, жердің массасын беретін санның стандарт түрі 5,976 г, мұндағы n=27, ал су атомының массасын беретін санның стандарт түрі 1,674 г, мұндағы және n= - 24. Егер сан тандарт түрде жазылса, онда n-ді санның реті деп атайды. М: берілген сандарда санның реті нешеге тең? О: 27 және 24 М: Дұрыс. Кез келген оң санды стандарт түрде жазуға болады. Мысалы, 2 000 000 деген санды алайық. Бұл санды түріне келтірейік. болу керек, сонда 2*1 000 000 және болады. Ал 1 000 000-ды 10-ның дәрежесіне жазу үшін неше нөл бар сонша дәреже аламыз, яғни n=6, 106 . Сонда стандарт түрде 2 000 000 = 2*106 . 2-мысал. 0,00000047 М: Қандай сан берілген? О: Ондық бөлшек М: Бұл санды стандарт түрде жазу үшін мәнін табамыз. . Енді n –ді табу үшін үтірден кейін қанша орын жылжыттық 10-ның сонша дәрежесі деп аламыз. Бұл жағдайда n –ның мәні теріс болады. n= - 7. Сонда 0,00000047 = 4,7*10-7 . №41 Санды стандарт түрде жазыңдар 1) 506,4 = 5,06 *102 2) 0,0328 = 3,28 *10-2 3) 11000 = 1,1 *104 4) 0,0005 = 5 *10-4 №48 1) 396=3,96*102 2) 821=8,21*102 3) 34562=3,4562*104 4) 60074=6,0074*104 5) 340200=3,402*105 6) 800700=8,007*105 №49 1) 0.0055=5,5*10-3 2) 4200,3=4,2003*103 3) 347,37=3,4737*102 4) =0,0002=2*10-2 5) 0,03041=3,041*10-2 6) =0,00125=1,25*10-3 №51 1) 3*105 +7*104+2*103 +4*102+9*10+4=3*100000 + 7*10000 + 2*1000 + 4*100 + 9*10 + 4=300000+70000+2000+400+90+4=372494 2) 9*105 + 4*105 +8*104+7*103 +5*10+3=9*1000000 + 4*100000 + 8*10000 + 7*1000 + 5*10+3=9000000+400000+80000+7000+50+3=9487053 3) 5*105 +1*103 +3*102+6 = 5*100000 + 1000 + 3*100 + 6 = 500000+1000 + 300+6=501306 4) 2*105 +3*103 +1 = 2*100000 + 3*1000+1 = 200000+3000+1=203001 Тапсырмаларды «Бағалау ағашы» әдісімен бағалаймын. |
Алгебра, 7-сынып, Алматы, «Атамұра», 2017ж. |
|||
Сабақтың соңы 3-5 минут |
Бекіту сұрақтары: 1. Бүтін көрсеткішті дәреже дегеніміз не? 2. Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін ата. 3. Санның стандартты түрі дегеніміз не? 4. Санның реті дегеніміз не? 5. Санды стандарт түрде қалай жазамыз? Үйге тапсырма беру. № 1.135, 1.136 есептерді шығару. |
Алгебра, 7-сынып, Алматы, «Атамұра», 2017ж. |
|||
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
Топтарда қабілеті жоғары оқушылар нашар оқушыларға көмектеседі, сыныптасының білмегенін үйретеді, үйрете отырып өзі үйренеді. |
Оқушыларды сабақтың әр кезеңдерін қорытындылап отыру. |
Оқушылардың денсаулығын және қауіпсіздік техникасының сақталуын қадағалау |
|||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Мектеп директоры:_________________