Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы:7.1.А Мектеп: №61
Күні:11.04.18
Мұғалімнің аты – жөні:
математика
Сынып:7 мұғалімі
Каюпова П
қатысқандар:
қатыспағандар:-
|
Сабатың
тақырыбы
|
Санның стандарт
түрі
|
Осы сабата қол жеткізілетін
оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
7.1.1.1 сандарды
стандарт түрде жазу
7.1.2.8 стандарт
түрде жазылған санның мәнді бөлігін және ретін
табу
7.1.2.9 стандарт
түрде жазылған сандарды
салыстыру
7.1.2.10 шамаларды бір өлшем
бірліктен екінші өлшем бірлікке айналдыру және оны стандарт түрде
жазу
|
С
Блум
ттаксономиясы
абақтың
мақсаты |
Барлық
оқушылар
Санның стандарт
түрін біледі және ретін
анықтайды
Оқушылардың басым
бөлігі
Сандарды стандарт
түрінде жазады, салыстырады,
санның мәнді бөлігін
және ретін ажырата алады
Кейбір
оқушылар
Шамаларды бір өлшем
бірліктен екінші өлшем
бірлікке айналдыра
отырып өздігінен мәтінді
есептерді тиімді
жолдармен шығара алады
|
Бағалау
критерийі
|
Криетрий
|
Санның стандарт түрін біледі
және ретін анықтайды
|
Қасиетін біліп
отырып,салыстырады санның мәнді бөлігін және ретін ажырата
алады
|
Шамаларды бір өлшем
бірліктен екінші өлшем
бірлікке айналдыра
отырып өздігінен мәтінді
есептерді тиімді жолдармен
шығара алады
|
Тілдік
мақсат
|
Термин:
Натурал сан,стандарт
(ағыл.Standard
–өлшем,эталон,үлгі),
жуықтау,артық,кем,тең,калькулятор
Сөз
тіркесі:
Натурал сан,жуықтап есептеу,
тең сандар,артық сан,стандарт
сандар
|
Қүндылықтарға
баулау
|
«Мәңгілік ел»
зайырлы қоғам және жоғарғы руханият.Бірлік,ұйымшылдық,достық және
қамқорлық құндылықтарын орнату,ынтымақтастық дағдысын
қалыптастыру
|
Пәнаралық
байланыс
|
Жаратылыстану
(физика,химия,экономика)
|
Алдыңғы
білім
|
Натурал сан,бүтін сан,артық
сан немесе кем сан,өзара тең сандар,калькулятормен жұмыс істеу және
пайдалану
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Басталуы
0-5
мин
5-12
мин
|
І Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу,оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру,сынып
ішіндегі тазалық пен оқушылардың дайындығына назар
аудару
ІІ
Ынтымақтастықты
қалыптастыру
Топтарға
бөлу:Сурет арқылы топқа топтастыру
(доллар,теңге,евро)
Қалыптастыру
бағалауға арналған парақшалар әр топқа таратылып беріледі,ол
парақта топтағы оқушылардың ФИО жазылады,топ басшысы бағалап
отырады
ІІІ Үй
тапсырмасын тексеру
Миға
шабуыл (сұрақ-жауап) әдісі арқылы
өткен тақырыптарға байланысты топтар бір – біріне сұрақтар
қояды.Топ мүшелері бірін –бірі
бағалайды
|
Кеспе
қағаздар
Бағдар
шам
|
Сабақтың
ортасы
12-17
мин
17-27
мин
|
Жаңа
тақырыпты түсіну үшін оқушылар
«ойлан,жұптас,талқыла» әдәсән пайдалана отырып өз бетінше тақырыпты
игереді. (7 сынып физика §8 Санның стандарт түрі деген тақырыпты
өткен)
І
тапсырма А деңгейлңк есептер оқулықтан
беріледі (талдау,шығару)
1
топ-8.1.(1,3)
2
топ-8.2.(1.3)
3
топ-8.3.(1.3)
ІІ
тапсырма
1.Кесте арқылы
тақырыпты ашу
Кестені
толтырыңдар
№
|
Сан
|
Стандарт
түрі
|
Мәнді
бөлігі
|
Рет
|
1
|
1
200000
|
|
|
|
2
|
|
3,21 *10
4
|
|
|
3
|
|
|
2,08
|
7
|
4
|
|
6,77*10
5
|
|
-5
|
5
|
0,0001783
|
|
|
|
6
|
0,0002956
|
|
|
|
Мұнда үтірден соң
екі мәнді цифр қалдырыңдар.
Әр топтан бір – бір
оқушыдан шығып кестедегі есептерді
түсіндіреді.
Мұғалім жаңа
тақырыпты қорытындылап
шығады
|
Дәптер
мен
жұмыс
Кесте
|
27-30
мин
30-40
мин
|
Сергіту
сәті
Әр оқушы өзі туралы
1 шынайы мәлімет және 1 өтірік мәлімет айтады,соны ажырата алу
керек (1 өтірік,1 шын)
ІІІ
тапсырма
Кестеде 2012 жылғы
қаңтардағы Мемлекеттік Статистика комитетінің мәліметтері бойынша
Қазақстанның 14 облысы жерлерінің ауданы мен тұрғындарының саны
келтірілген:
№
|
Облыс
|
Жер
ауданы
|
Тұрғын
дар
саны
|
1
|
Ақмола
облысы
|
146,2 мың
км 2
|
735,6
мың
|
2
|
Ақтөбе
облысы
|
300,6 мың
км 2
|
703,4
мың
|
3
|
Алматы
облысы
|
223,9 мың
км 2
|
1,6
млн
|
4
|
Атырау
облысы
|
118,6 мың
км 2
|
490,2
мың
|
5
|
Шығыс
Қазақстан
|
283,3 мың
км 2
|
1,451
млн
|
6
|
Жамбыл
облысы
|
144,2 мың
км 2
|
1,072
млн
|
7
|
Батыс
Қазақстан
|
151,2 мың
км 2
|
615,3
мың
|
8
|
Қарағанды
облысы
|
428 мың
км 2
|
1,364
млн
|
9
|
Қостанай
облысы
|
196 мың
км 2
|
880,2
мың
|
10
|
Қызылорда
облысы
|
226 мың
км 2
|
727
мың
|
11
|
Маңғыстау
облысы
|
165,6 мың
км 2
|
596,7
мың
|
12
|
Павлодар
облысы
|
124,8 мың
км 2
|
749,7
мың
|
13
|
Солтүстік
Қазақстан
|
98
мың
км
2
|
579,4
мың
|
14
|
Оңтүстік
Қазастан
|
117,3 мың
км 2
|
2,685
млн
|
Келтірілген
мәліметтерді 1) Стандарт түрде жазыңдар;2)Жер ауданы бойынша ең
үлкен және ең кіші облысты анықтаңдар;3)Жер ауданын
м 2
есебімен стандарт түрде
жазыңдар ;4) Тұрғындары ең тығыз және ең сирек орналасқан
облыстарды анықтаңдар (адам/ км
2
есебімен)
|
Кесте
|
|
Дискриптор – өзін
–өзі бағалауын қай қадамда жүргенін,қай қадамда сүрінгенін
білдіреді
№
|
Дискриптор
|
Балл
|
1
|
|
1
1
|
2
|
-
Стандарт түрінің
формуласын біледі
-
Формуланы пайдалана
алады
-
Дәрежесін және бүтін
санын анықтайды
-
Үтірді жылжыта
алады
|
1
1
1
|
3
|
-
Мәтінді есептердің
шартын құра алады
-
Математикалық тілде
сөйлсей алады
-
Мәтінді есептерді
тиімді тәсілмен шығара алады
-
Жауабын
жазады
|
1
1
1
1
|
|
Кесте
|
Сабақ соңы 40 –
43 мин
43-45
мин
|
Кері
байланыс
«Домино» әдісі
бойынша топтарға өткен тақырыптан есептер таратылады.Оқушылар
есептердің жалғасын,жауабын табу
керек
Рефлексия (Бағдаршам)
1.Мен жақсы
түсіндім...-жасыл
2.Менің сұрағым
бар....-сары
3.Мен түсінген
жоқпын...-қызыл
Үйге
тапсырма сабақ ортасында шығарған
нөмерлердің жұп есептерін
шығару
8.1
(2,4,6)
№8.5
(2,4,6)
|
|
Қосымша
ақпарат
|
|
Саралау –Сіз
қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың үйренгінән тексеруді қалай
жоспарлайсыз
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
Қабілеті жоғары оқушыны
сотивациясы төмен оқушымен бірге отырғызамын («қарқын»
әдісі)
|
Өзара
бағалау
Өзін – өзі
бағалау
Екі жұлдыз,бір
ұсыныс
|
Денсаулық және
қауіпсіздік ережесін сақтау
|
Рефлексия
Сабақ /оқу
Мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді Сыныптағы ахуал
қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен
берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарымақандай түзетулер
енгіздім және неліктен?
|
|
|