Сабақтың барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 0-5 мин 5-12 мин |
І Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу,оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру,сынып ішіндегі тазалық пен оқушылардың дайындығына назар аудару ІІ Ынтымақтастықты қалыптастыру Топтарға бөлу:Сурет арқылы топқа топтастыру (доллар,теңге,евро) Қалыптастыру бағалауға арналған парақшалар әр топқа таратылып беріледі,ол парақта топтағы оқушылардың ФИО жазылады,топ басшысы бағалап отырады ІІІ Үй тапсырмасын тексеру Миға шабуыл (сұрақ-жауап) әдісі арқылы өткен тақырыптарға байланысты топтар бір – біріне сұрақтар қояды.Топ мүшелері бірін –бірі бағалайды |
Кеспе қағаздар Бағдар шам |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 12-17 мин 17-27 мин |
Жаңа тақырыпты түсіну үшін оқушылар «ойлан,жұптас,талқыла» әдәсән пайдалана отырып өз бетінше тақырыпты игереді. (7 сынып физика §8 Санның стандарт түрі деген тақырыпты өткен) І тапсырма А деңгейлңк есептер оқулықтан беріледі (талдау,шығару) 1 топ-8.1.(1,3) 2 топ-8.2.(1.3) 3 топ-8.3.(1.3) ІІ тапсырма 1.Кесте арқылы тақырыпты ашу Кестені толтырыңдар
Мұнда үтірден соң екі мәнді цифр қалдырыңдар. Әр топтан бір – бір оқушыдан шығып кестедегі есептерді түсіндіреді. Мұғалім жаңа тақырыпты қорытындылап шығады
|
Дәптер мен жұмыс
Кесте |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
27-30 мин
30-40 мин |
Сергіту сәті Әр оқушы өзі туралы 1 шынайы мәлімет және 1 өтірік мәлімет айтады,соны ажырата алу керек (1 өтірік,1 шын) ІІІ тапсырма Кестеде 2012 жылғы қаңтардағы Мемлекеттік Статистика комитетінің мәліметтері бойынша Қазақстанның 14 облысы жерлерінің ауданы мен тұрғындарының саны келтірілген:
Келтірілген мәліметтерді 1) Стандарт түрде жазыңдар;2)Жер ауданы бойынша ең үлкен және ең кіші облысты анықтаңдар;3)Жер ауданын м 2 есебімен стандарт түрде жазыңдар ;4) Тұрғындары ең тығыз және ең сирек орналасқан облыстарды анықтаңдар (адам/ км 2 есебімен) |
Кесте |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Дискриптор – өзін –өзі бағалауын қай қадамда жүргенін,қай қадамда сүрінгенін білдіреді
|
Кесте |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ соңы 40 – 43 мин
43-45 мин |
Кері байланыс
«Домино» әдісі бойынша топтарға өткен тақырыптан есептер таратылады.Оқушылар есептердің жалғасын,жауабын табу керек
Рефлексия (Бағдаршам) 1.Мен жақсы түсіндім...-жасыл 2.Менің сұрағым бар....-сары 3.Мен түсінген жоқпын...-қызыл Үйге тапсырма сабақ ортасында шығарған нөмерлердің жұп есептерін шығару 8.1 (2,4,6) №8.5 (2,4,6)
|
|
|
Қосымша ақпарат |
|
||
|
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгінән тексеруді қалай жоспарлайсыз |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
|
Қабілеті жоғары оқушыны сотивациясы төмен оқушымен бірге отырғызамын («қарқын» әдісі) |
Өзара бағалау Өзін – өзі бағалау Екі жұлдыз,бір ұсыныс |
Денсаулық және қауіпсіздік ережесін сақтау |
|
|
Рефлексия Сабақ /оқу Мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарымақандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
||
|
|
|||
Қорытынды бағамдау
Қандай нәрсе табысты болды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?
1:
Қандай нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?
1:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Санның стандарт түрі
Санның стандарт түрі
Сабақтың барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 0-5 мин 5-12 мин |
І Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу,оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру,сынып ішіндегі тазалық пен оқушылардың дайындығына назар аудару ІІ Ынтымақтастықты қалыптастыру Топтарға бөлу:Сурет арқылы топқа топтастыру (доллар,теңге,евро) Қалыптастыру бағалауға арналған парақшалар әр топқа таратылып беріледі,ол парақта топтағы оқушылардың ФИО жазылады,топ басшысы бағалап отырады ІІІ Үй тапсырмасын тексеру Миға шабуыл (сұрақ-жауап) әдісі арқылы өткен тақырыптарға байланысты топтар бір – біріне сұрақтар қояды.Топ мүшелері бірін –бірі бағалайды |
Кеспе қағаздар Бағдар шам |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 12-17 мин 17-27 мин |
Жаңа тақырыпты түсіну үшін оқушылар «ойлан,жұптас,талқыла» әдәсән пайдалана отырып өз бетінше тақырыпты игереді. (7 сынып физика §8 Санның стандарт түрі деген тақырыпты өткен) І тапсырма А деңгейлңк есептер оқулықтан беріледі (талдау,шығару) 1 топ-8.1.(1,3) 2 топ-8.2.(1.3) 3 топ-8.3.(1.3) ІІ тапсырма 1.Кесте арқылы тақырыпты ашу Кестені толтырыңдар
Мұнда үтірден соң екі мәнді цифр қалдырыңдар. Әр топтан бір – бір оқушыдан шығып кестедегі есептерді түсіндіреді. Мұғалім жаңа тақырыпты қорытындылап шығады
|
Дәптер мен жұмыс
Кесте |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
27-30 мин
30-40 мин |
Сергіту сәті Әр оқушы өзі туралы 1 шынайы мәлімет және 1 өтірік мәлімет айтады,соны ажырата алу керек (1 өтірік,1 шын) ІІІ тапсырма Кестеде 2012 жылғы қаңтардағы Мемлекеттік Статистика комитетінің мәліметтері бойынша Қазақстанның 14 облысы жерлерінің ауданы мен тұрғындарының саны келтірілген:
Келтірілген мәліметтерді 1) Стандарт түрде жазыңдар;2)Жер ауданы бойынша ең үлкен және ең кіші облысты анықтаңдар;3)Жер ауданын м 2 есебімен стандарт түрде жазыңдар ;4) Тұрғындары ең тығыз және ең сирек орналасқан облыстарды анықтаңдар (адам/ км 2 есебімен) |
Кесте |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Дискриптор – өзін –өзі бағалауын қай қадамда жүргенін,қай қадамда сүрінгенін білдіреді
|
Кесте |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ соңы 40 – 43 мин
43-45 мин |
Кері байланыс
«Домино» әдісі бойынша топтарға өткен тақырыптан есептер таратылады.Оқушылар есептердің жалғасын,жауабын табу керек
Рефлексия (Бағдаршам) 1.Мен жақсы түсіндім...-жасыл 2.Менің сұрағым бар....-сары 3.Мен түсінген жоқпын...-қызыл Үйге тапсырма сабақ ортасында шығарған нөмерлердің жұп есептерін шығару 8.1 (2,4,6) №8.5 (2,4,6)
|
|
|
Қосымша ақпарат |
|
||
|
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгінән тексеруді қалай жоспарлайсыз |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
|
Қабілеті жоғары оқушыны сотивациясы төмен оқушымен бірге отырғызамын («қарқын» әдісі) |
Өзара бағалау Өзін – өзі бағалау Екі жұлдыз,бір ұсыныс |
Денсаулық және қауіпсіздік ережесін сақтау |
|
|
Рефлексия Сабақ /оқу Мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарымақандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
||
|
|
|||
Қорытынды бағамдау
Қандай нәрсе табысты болды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?
1:
Қандай нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?
1:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
шағым қалдыра аласыз













