Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Басталуы
0-5
мин
5-12
мин
|
І Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу,оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру,сынып
ішіндегі тазалық пен оқушылардың дайындығына назар
аудару
ІІ
Ынтымақтастықты
қалыптастыру
Топтарға
бөлу:Сурет арқылы топқа топтастыру
(доллар,теңге,евро)
Қалыптастыру
бағалауға арналған парақшалар әр топқа таратылып беріледі,ол
парақта топтағы оқушылардың ФИО жазылады,топ басшысы бағалап
отырады
ІІІ Үй
тапсырмасын тексеру
Миға
шабуыл (сұрақ-жауап) әдісі арқылы
өткен тақырыптарға байланысты топтар бір – біріне сұрақтар
қояды.Топ мүшелері бірін –бірі
бағалайды
|
Кеспе
қағаздар
Бағдар
шам
|
Сабақтың
ортасы
12-17
мин
17-27
мин
|
Жаңа
тақырыпты түсіну үшін оқушылар
«ойлан,жұптас,талқыла» әдәсән пайдалана отырып өз бетінше тақырыпты
игереді. (7 сынып физика §8 Санның стандарт түрі деген тақырыпты
өткен)
І
тапсырма А деңгейлңк есептер оқулықтан
беріледі (талдау,шығару)
1
топ-8.1.(1,3)
2
топ-8.2.(1.3)
3
топ-8.3.(1.3)
ІІ
тапсырма
1.Кесте арқылы
тақырыпты ашу
Кестені
толтырыңдар
№
|
Сан
|
Стандарт
түрі
|
Мәнді
бөлігі
|
Рет
|
1
|
1
200000
|
|
|
|
2
|
|
3,21 *10
4
|
|
|
3
|
|
|
2,08
|
7
|
4
|
|
6,77*10
5
|
|
-5
|
5
|
0,0001783
|
|
|
|
6
|
0,0002956
|
|
|
|
Мұнда үтірден соң
екі мәнді цифр қалдырыңдар.
Әр топтан бір – бір
оқушыдан шығып кестедегі есептерді
түсіндіреді.
Мұғалім жаңа
тақырыпты қорытындылап
шығады
|
Дәптер
мен
жұмыс
Кесте
|
27-30
мин
30-40
мин
|
Сергіту
сәті
Әр оқушы өзі туралы
1 шынайы мәлімет және 1 өтірік мәлімет айтады,соны ажырата алу
керек (1 өтірік,1 шын)
ІІІ
тапсырма
Кестеде 2012 жылғы
қаңтардағы Мемлекеттік Статистика комитетінің мәліметтері бойынша
Қазақстанның 14 облысы жерлерінің ауданы мен тұрғындарының саны
келтірілген:
№
|
Облыс
|
Жер
ауданы
|
Тұрғын
дар
саны
|
1
|
Ақмола
облысы
|
146,2 мың
км 2
|
735,6
мың
|
2
|
Ақтөбе
облысы
|
300,6 мың
км 2
|
703,4
мың
|
3
|
Алматы
облысы
|
223,9 мың
км 2
|
1,6
млн
|
4
|
Атырау
облысы
|
118,6 мың
км 2
|
490,2
мың
|
5
|
Шығыс
Қазақстан
|
283,3 мың
км 2
|
1,451
млн
|
6
|
Жамбыл
облысы
|
144,2 мың
км 2
|
1,072
млн
|
7
|
Батыс
Қазақстан
|
151,2 мың
км 2
|
615,3
мың
|
8
|
Қарағанды
облысы
|
428 мың
км 2
|
1,364
млн
|
9
|
Қостанай
облысы
|
196 мың
км 2
|
880,2
мың
|
10
|
Қызылорда
облысы
|
226 мың
км 2
|
727
мың
|
11
|
Маңғыстау
облысы
|
165,6 мың
км 2
|
596,7
мың
|
12
|
Павлодар
облысы
|
124,8 мың
км 2
|
749,7
мың
|
13
|
Солтүстік
Қазақстан
|
98
мың
км
2
|
579,4
мың
|
14
|
Оңтүстік
Қазастан
|
117,3 мың
км 2
|
2,685
млн
|
Келтірілген
мәліметтерді 1) Стандарт түрде жазыңдар;2)Жер ауданы бойынша ең
үлкен және ең кіші облысты анықтаңдар;3)Жер ауданын
м 2
есебімен стандарт түрде
жазыңдар ;4) Тұрғындары ең тығыз және ең сирек орналасқан
облыстарды анықтаңдар (адам/ км
2
есебімен)
|
Кесте
|
|
Дискриптор – өзін
–өзі бағалауын қай қадамда жүргенін,қай қадамда сүрінгенін
білдіреді
№
|
Дискриптор
|
Балл
|
1
|
|
1
1
|
2
|
-
Стандарт түрінің
формуласын біледі
-
Формуланы пайдалана
алады
-
Дәрежесін және бүтін
санын анықтайды
-
Үтірді жылжыта
алады
|
1
1
1
|
3
|
-
Мәтінді есептердің
шартын құра алады
-
Математикалық тілде
сөйлсей алады
-
Мәтінді есептерді
тиімді тәсілмен шығара алады
-
Жауабын
жазады
|
1
1
1
1
|
|
Кесте
|
Сабақ соңы 40 –
43 мин
43-45
мин
|
Кері
байланыс
«Домино» әдісі
бойынша топтарға өткен тақырыптан есептер таратылады.Оқушылар
есептердің жалғасын,жауабын табу
керек
Рефлексия (Бағдаршам)
1.Мен жақсы
түсіндім...-жасыл
2.Менің сұрағым
бар....-сары
3.Мен түсінген
жоқпын...-қызыл
Үйге
тапсырма сабақ ортасында шығарған
нөмерлердің жұп есептерін
шығару
8.1
(2,4,6)
№8.5
(2,4,6)
|
|