Тарау7.2 Санның стандарт түрі сабақ
13
|
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні: Абенова
Нурайм
|
СЫНЫП:
7
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Санның стандарт
түрі
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асырылатын оқу мақсаттары
|
Оқушы:
санның стандартты ұғымын, оның
маңызды бөліктері мен реттілігін білетін
болады
стандартты түрде жазылған сан
реттілігін және маңызды бөлігін анықтай
алады
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты
|
7.1.1.1 сандарды стандарт
түрде жазу;
7.1.2.7 стандарт түрде
жазылған сандарға арифметикалық амалдар
қолдану;
7.1.2.8 стандарт түрде
жазылған санның мәнді бөлігін және ретін
табу;
7.1.2.9 стандарт
түрдежазылғансандардысалыстыру;
7.1.2.10 шамаларды бір өлшем
бірліктен екінші өлшем бірлікке айналдыру және оны стандарт түрде
жазу;
7.1.2.11 шамалардың жуық
мәндерін табу және оларды стандарт түрде
жазу;
7.1.2.12 жуық шамалардың абсолюттік
және салыстырмалы қателіктерін
есептеу;
7.1.2.13 калькулятордың
көмегімен жуықтап есептеулерді
орындау;
|
Тілдік
мақсаттар
|
Пәнге қатысты лексика мен
терминология
стандарт
– standart
элемент –
element;
дәреже –
degree
дәреже негізі – foundation
degree;
дәреже көрсеткіші –
exponent;
натурал көрсеткішті дәреже –
Natural exponential degree
бүтін көрсеткішті дәреже
– a
significant degree
of;
көрсеткішті дәреже
– exponential
degree
дәреженің қасиеттері
– properties
of degree;
көбейтудің дәрежесі
– power of the
deriativ;
бөлшектің дәрежесі
– the
degree
of
fraction
Диалогқа/жазылымға қажетті
тіркестер
Қаншалықты x
үлкен?
х өте үлкен/кіші
сан.
Санның қайсысы артық/кем?
х
у-кеқарағанда артық/кем.
Сан
өте үлкен/кіші.
x-ті
стандарт түріне қалай өзгертуге болады?
Алдымен 1-ден 10-ға дейін сан
мәнінөзгерт.
Ондық разрядтың нүктесі қайда кетеді.
Ондық разрядтың нүктесі бірінші және екінші сан арасында болады.
|
Алдыңғы
білім
|
10-ға еселік болатын сандардың
орындық мәнін, көбейту мен бөлу нәтижесін
білу.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақ
қезеңдері
|
Сабақ
қезеңдері
|
Сабақ
қезеңдері
|
0-2
Сергіту
сәті

|
«Адами қасиеттерді тарату»
шеңбердегі оқушылар қайталанбас өзіне тән қасиетті атап, оны
достарына таратады.
Жұпқа бөлу: Сурет қималары
бойынша
|
|
2-5
Миға
шабуыл
|
«Стандарт» ұғымын
анықтау
Проблемалық
сұрақ!
Cлайд бойынша
тапсырма
|
Презентация
9-14
слайд
|
5-7
7-9
9-11
|
Мұғалімнің
сөзі:
-
Кох таяқалары қалай
көбейеді?
«Кох таяқшаларының көбеюі»
бейнетаспа
Жұптық
жұмыс Есеп
шығару
-
К ох
таяқшаларының саны 6 сағатта 262144 =2,62144
•105 . Осындай өте үлкен және
өте аз шамаларды а•10n түрде өрнектейді, мұндағы
1≤a<10, ал n –бүтін сан.
Мұғалім
сөзі:
Санның стандарт
түрі сол санның
а•10n
көбейтіндісі түрінде жазылуы,
мұндағы 1≤a<10,
ал n –бүтін сан
-
Number
– число -
сан
-
Standard formof number
-
стандартный вид числа
–
санныңстандарттытүрі
показатель
степени -
дәреже
көрсеткіші
Санды стандарт түрде жазу
алгоритмі:
Берілген санның маңызды
бөлігін жазып,алғашқы маңызды бөліктен кейін
ондық.
|
Бейнетаспа
1
Бейнетаспа
2
Дәптермен
жұмыс
19-26
слайд
|
12-14
14-17
17-20
20-
30
30-36
|
1)262144
2,62144
2) 262144 2,62144 ,
n=5
262144 2,62144
262144=2,62144 •105
-
Егер маңызды бөлік артық
болса, онда көбейткішті 10-n
түрінде
жазамыз.
-
Осы өрнек санның стандарт түрі
болып табылады.
Есептер
шығару
Бейнетаспа “Йогурттағы
бактериялар”
Ауданы
1 -та шамамен 12 бактерия бар
болсын.
200мл=200 000 =2
Бактерия диаметрі
5 м=5
(2 (5 =0,4 =4
(4 12=48 = 4,8 
Жауабы:
200 мл йогуртта 4,8 
бактерия болады.
Жеке
жұмыс
Күн мен жердің
арақашықтығы
Жердің
массасы
Жер ядросының массасын анықтау
есептерін шығару
Жұптық жұмыс
Аktivity:
«Күн жүйесіндегі
планеталар»
Жеке
жұмыс: салыстырыңыз және
есептеңіз
Оқушылар мектептің класс
бөлмесінің көлемін -пен есептейік.
Өлшемдерді алдымен метрмен алып, содан соң оларды көбейтпес бұрын
миллиметрге ауыстырыңыз.
1)Егер бір миллиметр куб
жердегі оттегі 1,43 • кг болатын болса, өлшемі
(4м х 4м х 3м) болатын класс бөлмесіндегі оттегі салмағы қандай?
Шешуі:
1 1,43 кг
V=4х4х3 =48 =4,8 
(4,8 ( = 6,864
Жауабы:класс бөлмесінде 6,864 кг оттегі болады екен.
2)Егерорташаесеппенадамғакүніне
8,4 • кг
оттегі қажет болса, класс бөлмесіндегіоттегі 12 оқушыға
нешекүнгежетеді?
Класс бөлмесінде
6,864 кг оттегі
бар
(8,4 •
12=1,008 
(6,864 6,809...=7
күн
Жауабы: Класс бөлмесіндегі
оттегі шамамен 7 күнге жетеді.
«Жұп және
тақ» топқа
бөліну
Тарсия
ойыны
|
Бейнетаспа
3
28-31
слайд
33-38
слайд
39-41
слайд
42-46
слайд
52-55
слайд
|
36-38
38-39
39-40
|
Қорытынды: Интернет салмағы
қанша?
Рефлексия: Рефлексивті
нысана
Үйге
тапсырма:
-
3-тен (немесе 10) өзге мәнді
қолданудың мәні бар ма?
-
Оның мүмкін екенін, алайда
тәжірибе жүзінде неліктен тиімді емес екенін
түсіндіріңіз.
|
56-58
слайд
59
слайд
60слайд
|
|
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Дифференциалды оқыту – Көбірек
қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай
міндеттер қоюды жоспарлайсы
|
Дифференциалды оқыту – Көбірек
қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай
міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
|
Дифференциалды оқыту – Көбірек
қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай
міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
|
Қабілеті төменірек
оқушыларға
Орташа деңгейдегі оқушыларға
барлық мәліметтер мен тапсырмалар арналды.
Қабілеттірек
оқушыларға
|
|
АКТ -
оқушылар
Құндылықтар
–
Қауіпсіздік техникасы қатаң
сақталды.
|
Рефлексия
Сабақтың мақсаттары/Оқу
мақсаттары шынайы ма? Сіз бүгін не оқып білдіңіз? оқу атмосферасы
қандай болды? Мен дайындаған оқу дифференциациясы табысты ма? Мен
уақытты сақтадым ба? Мен жоспарға қандай өзгеріс енгіздім және
неге?
|
Төменде берілген бос орынды өз
сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға
қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі
ең табысты (сабақ беру мен оқытуды
қарастырыңыз)?
1:
2:
Қандай екі мезет сабақты
жақсарта алар еді (сабақ беру мен оқытуды
қарастырыңыз)?
1:
|
2:Мен сабақтан топ пен
жекелеген адамдар туралы маған келесі сабаққа дайындалуға көмек
беретіндей не білдім?
|