Материалдар / Санның стандарт түрі 7-сынып сабақ жоспары

Санның стандарт түрі 7-сынып сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге ҚМЖ жасау үшін
Авторы:
16 Қазан 2018
905
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Тексерілді: күні:3.10.2018 ж.

Тарау7.2 Санның стандарт түрі сабақ 13


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Абенова Нурайм

СЫНЫП: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Санның стандарт түрі

Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары

Оқушы:

санның стандартты ұғымын, оның маңызды бөліктері мен реттілігін білетін болады

стандартты түрде жазылған сан реттілігін және маңызды бөлігін анықтай алады

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.1.1 сандарды стандарт түрде жазу;

7.1.2.7 стандарт түрде жазылған сандарға арифметикалық амалдар қолдану;

7.1.2.8 стандарт түрде жазылған санның мәнді бөлігін және ретін табу;

7.1.2.9 стандарт түрдежазылғансандардысалыстыру;

7.1.2.10 шамаларды бір өлшем бірліктен екінші өлшем бірлікке айналдыру және оны стандарт түрде жазу;

7.1.2.11 шамалардың жуық мәндерін табу және оларды стандарт түрде жазу;

7.1.2.12 жуық шамалардың абсолюттік және салыстырмалы қателіктерін есептеу;

7.1.2.13 калькулятордың көмегімен жуықтап есептеулерді орындау;

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология

стандарт – standart

элемент – element;

дәреже – degree

дәреже негізі – foundation degree;

дәреже көрсеткіші – exponent;

натурал көрсеткішті дәреже – Natural exponential degree

бүтін көрсеткішті дәреже – a significant degree of;

көрсеткішті дәреже – exponential degree

дәреженің қасиеттері – properties of degree;

көбейтудің дәрежесі – power of the deriativ;

бөлшектің дәрежесі – the degree of fraction

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Қаншалықты x үлкен?

х өте үлкен/кіші сан.

Санның қайсысы артық/кем?

х у-кеқарағанда артық/кем.

Сан өте үлкен/кіші.

x-ті стандарт түріне қалай өзгертуге болады?

Алдымен 1-ден 10-ға дейін сан мәнінөзгерт.

Ондық разрядтың нүктесі қайда кетеді.

Ондық разрядтың нүктесі бірінші және екінші сан арасында болады.

Алдыңғы білім

10-ға еселік болатын сандардың орындық мәнін, көбейту мен бөлу нәтижесін білу.

Сабақ барысы

Сабақ қезеңдері

Сабақ қезеңдері

Сабақ қезеңдері

0-2

Сергіту сәті

«Адами қасиеттерді тарату» шеңбердегі оқушылар қайталанбас өзіне тән қасиетті атап, оны достарына таратады.


Жұпқа бөлу: Сурет қималары бойынша







2-5

Миға шабуыл

«Стандарт» ұғымын анықтау

Проблемалық сұрақ!

Cлайд бойынша тапсырма

Презентация

9-14 слайд

5-7





7-9


















9-11








Мұғалімнің сөзі:

  1. Кох таяқалары қалай көбейеді?

«Кох таяқшаларының көбеюі» бейнетаспа

Жұптық жұмыс Есеп шығару

  • К ох таяқшаларының саны 6 сағатта 262144 =2,62144 •105 . Осындай өте үлкен және өте аз шамаларды а•10n түрде өрнектейді, мұндағы 1≤a<10, ал n –бүтін сан.

Мұғалім сөзі:

Санның стандарт түрі сол санның а•10n көбейтіндісі түрінде жазылуы, мұндағы 1≤a<10,
ал n –бүтін сан

  • Number – число - сан

  • Standard formof number -

стандартный вид числа

санныңстандарттытүрі

  • Exponent

показатель степени -

дәреже көрсеткіші

Санды стандарт түрде жазу алгоритмі:

Берілген санның маңызды бөлігін жазып,алғашқы маңызды бөліктен кейін ондық.



Бейнетаспа 1






Бейнетаспа 2

Дәптермен жұмыс







19-26 слайд






































12-14










14-17





17-20



20- 30



















30-36

  • бөлшектің «үтір» белгісін қою;

1)262144 2,62144

  • Берілген санмен салыстырғанда ондық бөлшектің үтір белгісі қанша разрядқа орын ауыстырғанын анықтау. Бұл - n саны болсын.

2) 262144 2,62144 , n=5

  • Маңызды бөлікті берілген санмен салыстыру;

262144 2,62144

  • Егер маңызды бөлік (ондық бөлшек үтірімен қоса алғанда) берілген саннан кем болса, онда көбейткішті 10n түрінде жазамыз;

262144=2,62144 •105

  • Егер маңызды бөлік артық болса, онда көбейткішті 10-n түрінде жазамыз.

  • Осы өрнек санның стандарт түрі болып табылады.

Есептер шығару

Бейнетаспа “Йогурттағы бактериялар”

Ауданы 1 -та шамамен 12 бактерия бар болсын.

200мл=200 000 =2

Бактерия диаметрі 5 м=5

(2 (5 =0,4 =4

(4 12=48 = 4,8

Жауабы: 200 мл йогуртта 4,8

бактерия болады.

Жеке жұмыс

Күн мен жердің арақашықтығы

Жердің массасы

Жер ядросының массасын анықтау есептерін шығару

Жұптық жұмыс Аktivity:

«Күн жүйесіндегі планеталар»

Жеке жұмыс: салыстырыңыз және есептеңіз

Оқушылар мектептің класс бөлмесінің көлемін -пен есептейік. Өлшемдерді алдымен метрмен алып, содан соң оларды көбейтпес бұрын миллиметрге ауыстырыңыз.

1)Егер бір миллиметр куб жердегі оттегі 1,43 • кг болатын болса, өлшемі (4м х 4м х 3м) болатын класс бөлмесіндегі оттегі салмағы қандай? Шешуі:

1 1,43 кг

V=4х4х3 =48 =4,8

(4,8 ( = 6,864

Жауабы:класс бөлмесінде 6,864 кг оттегі болады екен.

2)Егерорташаесеппенадамғакүніне
8,4 •
кг оттегі қажет болса, класс бөлмесіндегіоттегі 12 оқушыға
нешекүнгежетеді?

Класс бөлмесінде 6,864 кг оттегі бар

(8,4 • 12=1,008

(6,864 6,809...=7 күн

Жауабы: Класс бөлмесіндегі оттегі шамамен 7 күнге жетеді.

«Жұп және тақ» топқа бөліну

Тарсия ойыны





















Бейнетаспа 3

28-31 слайд











33-38 слайд







39-41 слайд




42-46 слайд


























52-55 слайд

36-38

38-39

39-40

Қорытынды: Интернет салмағы қанша?

Рефлексия: Рефлексивті нысана

Үйге тапсырма:

  • Санды a • түрінде қалай өрнектеуге болатынын зерттеңіз, мұндағы n – бүтін сан және 1 ≤ a < 3.

  • 3-тен (немесе 10) өзге мәнді қолданудың мәні бар ма?

  • Оның мүмкін екенін, алайда тәжірибе жүзінде неліктен тиімді емес екенін түсіндіріңіз.


56-58 слайд

59 слайд


60слайд






Қосымша ақпарат

Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсы

Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?


Қабілеті төменірек оқушыларға

Орташа деңгейдегі оқушыларға барлық мәліметтер мен тапсырмалар арналды.

Қабілеттірек оқушыларға


АКТ - оқушылар


Құндылықтар –


Қауіпсіздік техникасы қатаң сақталды.

Рефлексия


Сабақтың мақсаттары/Оқу мақсаттары шынайы ма? Сіз бүгін не оқып білдіңіз? оқу атмосферасы қандай болды? Мен дайындаған оқу дифференциациясы табысты ма? Мен уақытты сақтадым ба? Мен жоспарға қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі ең табысты (сабақ беру мен оқытуды қарастырыңыз)?

1:

2:

Қандай екі мезет сабақты жақсарта алар еді (сабақ беру мен оқытуды қарастырыңыз)?

1:

2:Мен сабақтан топ пен жекелеген адамдар туралы маған келесі сабаққа дайындалуға көмек беретіндей не білдім?





Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі