|
Білім беру ұйымының атауы |
Қ.Мүсірепов атындағы №20 ЖОМ КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
5.2.Сақтар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Мелдеханова Г |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
09.12.2022 ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сақтар туралы тарихи мәліметтер. Зерттеу сұрағы: Қандай тарихи дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.3.1.1 картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету; 5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Сақ тайпаларының мекендеген жерлері және қандай дереккөздері сақтар туралы мәлімет беретінін барлығына толық түсіндіру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру |
Сәлемдесу Оқушыларды түгендеу Психологиялық ахуал туғызу: Тілек тамшылар әдісі арқылы топқа біріктіре отырып үй тапсырмасын сұрау (сұрақ –жауап арқылы) 1.Көшпелі мал шаруашылығының көшудің себептерін атаңыз? 2.Көшпелі мал шаруашылығының түрлері? 3.Көшпенділердің алғашқы баспаналары? 4.Көшпенділердің қайтыс болған адамда еске алу рәсімін ата? 5Көптеген Азия халықтарының мерекесін ата? 6.Наурыз мейрамы қай елдерде тойланады? 7. «Аластау» рәсімі нені білдіреді? 8.Киіз үй неше бөліктен тұрады? 9.Наурыз сөзі парсы тілден аударғанда қандай мағына береді? 10.Көшпенділердің діни сенімдері? |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
Тақырып тық суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім
|
Жаңа сабақтың тақырыбын сұрақ қою арқылы ашу. Қазақстанда ең алғашқы пайда болған тайпалық одақ. (......)қалай аталады? Б.Бейнематериал Сақтар туралы Бейнематериалдан сақтардың түрлерін,мекендеген территория аумағын бейнематериал арқылы бекіту. Тапсырма-1. Кестемен жұмыс. Тақырыпқа қатысты кестені толтыру.
Сәйкестендіру. 1.Сақтар туралы мәліметтер.
Сабаққа байланысты жұмбақ шешу әдісі
Тапсырма-3. Жеке жұмыс Ежелгі адамдарды хроналогиялық тәртіппен орналастыру.
|
Әр оқушыға мұғалім сақтардың орналасуын есіне сақтап, алуын түсіндірді
Критерийлері: Тапсырманың мазмұнын ашу
Кестемен таныстыру,жеткізу Оқушылар парсы грек жазбаларынан мәлімет беру» бейнебаянды қарайды,бірінші оқушы кілт сөздерін жазады,екінші оқушы тыңдайды
Оқушылар сақтар туралы деректерге сүйене отырып сәйкестендіру . |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Жұлдызшалар»
|
Ақпараттық мәтін
карта
https://www.youtube.com/watch?v=xJH_Boye4p8 «Ерден атаның әңгімелері».Тарихи анимациялық бағдарлама.Сақтар туралы,(1.26-минуттан бастау)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Сөйлемдерді толықтыр. Сақтар .......... ( туралы деректер парсы және грек жазбаларында) Сақтар ........... (Жауынгер халық болған) Сақтар ............ (Досқа адал дұшпанға қатал) Сақтар ............ (Жақсы шабандоздар болған)
Үйге тапсырма: Сақтар |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сақтар туралы мәліметтер 5- сынып
Сақтар туралы мәліметтер 5- сынып
|
Білім беру ұйымының атауы |
Қ.Мүсірепов атындағы №20 ЖОМ КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
5.2.Сақтар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Мелдеханова Г |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
09.12.2022 ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сақтар туралы тарихи мәліметтер. Зерттеу сұрағы: Қандай тарихи дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.3.1.1 картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету; 5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Сақ тайпаларының мекендеген жерлері және қандай дереккөздері сақтар туралы мәлімет беретінін барлығына толық түсіндіру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру |
Сәлемдесу Оқушыларды түгендеу Психологиялық ахуал туғызу: Тілек тамшылар әдісі арқылы топқа біріктіре отырып үй тапсырмасын сұрау (сұрақ –жауап арқылы) 1.Көшпелі мал шаруашылығының көшудің себептерін атаңыз? 2.Көшпелі мал шаруашылығының түрлері? 3.Көшпенділердің алғашқы баспаналары? 4.Көшпенділердің қайтыс болған адамда еске алу рәсімін ата? 5Көптеген Азия халықтарының мерекесін ата? 6.Наурыз мейрамы қай елдерде тойланады? 7. «Аластау» рәсімі нені білдіреді? 8.Киіз үй неше бөліктен тұрады? 9.Наурыз сөзі парсы тілден аударғанда қандай мағына береді? 10.Көшпенділердің діни сенімдері? |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
Тақырып тық суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім
|
Жаңа сабақтың тақырыбын сұрақ қою арқылы ашу. Қазақстанда ең алғашқы пайда болған тайпалық одақ. (......)қалай аталады? Б.Бейнематериал Сақтар туралы Бейнематериалдан сақтардың түрлерін,мекендеген территория аумағын бейнематериал арқылы бекіту. Тапсырма-1. Кестемен жұмыс. Тақырыпқа қатысты кестені толтыру.
Сәйкестендіру. 1.Сақтар туралы мәліметтер.
Сабаққа байланысты жұмбақ шешу әдісі
Тапсырма-3. Жеке жұмыс Ежелгі адамдарды хроналогиялық тәртіппен орналастыру.
|
Әр оқушыға мұғалім сақтардың орналасуын есіне сақтап, алуын түсіндірді
Критерийлері: Тапсырманың мазмұнын ашу
Кестемен таныстыру,жеткізу Оқушылар парсы грек жазбаларынан мәлімет беру» бейнебаянды қарайды,бірінші оқушы кілт сөздерін жазады,екінші оқушы тыңдайды
Оқушылар сақтар туралы деректерге сүйене отырып сәйкестендіру . |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Жұлдызшалар»
|
Ақпараттық мәтін
карта
https://www.youtube.com/watch?v=xJH_Boye4p8 «Ерден атаның әңгімелері».Тарихи анимациялық бағдарлама.Сақтар туралы,(1.26-минуттан бастау)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Сөйлемдерді толықтыр. Сақтар .......... ( туралы деректер парсы және грек жазбаларында) Сақтар ........... (Жауынгер халық болған) Сақтар ............ (Досқа адал дұшпанға қатал) Сақтар ............ (Жақсы шабандоздар болған)
Үйге тапсырма: Сақтар |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















