Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Сәлемдесу Оқушыларды
түгендеу
Психологиялық ахуал туғызу:
Тілек тамшылар әдісі арқылы топқа біріктіре отырып үй тапсырмасын
сұрау (сұрақ –жауап
арқылы)
1.Көшпелі мал
шаруашылығының көшудің себептерін
атаңыз?
2.Көшпелі мал
шаруашылығының түрлері?
3.Көшпенділердің алғашқы
баспаналары?
4.Көшпенділердің қайтыс
болған адамда еске алу рәсімін
ата?
5Көптеген Азия халықтарының
мерекесін ата?
6.Наурыз мейрамы қай
елдерде тойланады?
7. «Аластау» рәсімі нені
білдіреді?
8.Киіз үй неше бөліктен
тұрады?
9.Наурыз сөзі парсы тілден
аударғанда қандай мағына
береді?
10.Көшпенділердің діни
сенімдері?
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
мадақтау
|
Тақырып тық
суреттер
|
Жаңа
білім
|
Жаңа сабақтың тақырыбын
сұрақ қою арқылы ашу.
Қазақстанда ең алғашқы
пайда болған тайпалық одақ. (......)қалай
аталады?
Б.Бейнематериал Сақтар
туралы
Бейнематериалдан сақтардың
түрлерін,мекендеген территория аумағын бейнематериал арқылы
бекіту.
Тапсырма-1. Кестемен
жұмыс. Тақырыпқа
қатысты
кестені
толтыру.
Деректер
|
Қалай
аталды?
|
Геродот
|
|
Ирандықтар
|
|
Гректерде
|
|
Парсы
деректерінде
|
|
Аристей
|
|
Ксенофонт
|
|
Тапсырма-2. Жұптық
жұмыс
Сәйкестендіру. 1.Сақтар
туралы мәліметтер.
Сәйкестендіру
|
тиграхауда
|
|
Хаома сусынын
ішушілер
|
парадарайа
|
|
Шошақ төбелі бас
киімділер
|
хаумаварга
|
|
Теңіздің арғы жағындағы
сақтар
|
Сергіту
сәтті
Сабаққа байланысты жұмбақ шешу
әдісі
Тапсырма-3. Жеке
жұмыс
Ежелгі адамдарды
хроналогиялық тәртіппен
орналастыру.
1
|
Ботайлық
|
2
|
Андрондықтар
|
3
|
Сақтар
|
4
|
Неандертальдықтар
|
5
|
Питекантроптар
|
|
Әр оқушыға мұғалім сақтардың
орналасуын есіне сақтап,
алуын
түсіндірді
Критерийлері:
Тапсырманың мазмұнын
ашу
Кестемен
таныстыру,жеткізу
Оқушылар парсы
грек жазбаларынан мәлімет
беру» бейнебаянды қарайды,бірінші
оқушы кілт сөздерін жазады,екінші оқушы
тыңдайды
Оқушылар сақтар туралы деректерге сүйене
отырып сәйкестендіру
.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Жұлдызшалар»
|
Ақпараттық
мәтін
карта
https://www.youtube.com/watch?v=xJH_Boye4p8
«Ерден атаның
әңгімелері».Тарихи анимациялық бағдарлама.Сақтар
туралы,(1.26-минуттан
бастау)
|
Бекіту
|
Сабақты
қорытындылау
Сөйлемдерді
толықтыр.
Сақтар .......... ( туралы
деректер парсы және грек
жазбаларында)
Сақтар ........... (Жауынгер
халық болған)
Сақтар ............ (Досқа
адал дұшпанға қатал)
Сақтар ............ (Жақсы
шабандоздар болған)
Үйге тапсырма:
Сақтар
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
|
«Ең үздік
жауап»
|
Ақпараттық
карточка
|
Кері
байланыс
|
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты
болды
Бұл ... қиындық
туғызды
Осы ... мені
ойландырды
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|