Шебердің қолы көпке
ортақ
(мақал-мәтел)
Сабақтың
тақырыбы :
Түймелерді тігу
әдісі.
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік: оқушыларға түйме туралы
түсінік беру. Түймелікті бір әдіппен өңдеу
үйрету
Дамытушылық: оқушылардың ой-өрісін, ойлау,
есте сақтау ,өз бетінше жұмыс істеу қабілеттерін
дамыту.
Тәрбиелік
: эстетикалық талғамын
тәрбиелеу, еңбексүйгештікке, ұқыптылыққа
тәрбиелеу
Сабақтын
түрі: жаңа
сабақ
Оқыту
әдісі: түсіндірмелі,
сұрақ-жауап
Сабақтың
көрнеліктер:нұсқаулық карталар,түйме
түрлері
Құрал
жабдықтар: Қайшы, ине, жіп, түйме,
оймақ
Панаралық байланыс
: Сызу,
математика
Сабақтын барысы
: 1. Ұйымдастыру
кезеңі
2. Өткен сабақты
қайталау
3. Жаңа сабақты
түсіндіру
4. Кіріспе
инструктажы
5. Сарамандық
жұмыс
6. Бекіту
инструктажы
7. Жұмыс орнын
жинақтау
1.Ұйымдастыру
кезеңі.
-амандасу
- оқушыларды
түгендеу
-психолого – педагогикалық дем
беру
Сәлеметсіздер ме балалар!
Бүгін біз үшін ерекше күн! Мен сендерге сенемін, сендер жақсы
нәтиже көрсетесіңдер!
2. Өткен сабақты
қайталау
1. Орамал тігу үшін біз қандай
тігістерді пайдаланамыз? қол тігіс, инемен
алға
2. Орамал қандай пішімді
болады? Төрт бұрышты
3.Ас үй орамал не үшін қажет?
Ас үйде пайдаланамыз
3. Жаңа сабақты
түсіндіру
Түйме, киімді түймелеу үшін
қажет. Олар әр түрлі түсті болады. Пішіне де өзгеше: доңгелек, төрт
бұрышты, үш бұрышты. Киімдерде олар әшекелеу үшін қажет. Түйме әр
түрлі материалдардан жасалады – металл, ағаш, кожада, мата,
шыны.
Олар пальто, көйлек, шалбар,
белдемше, форма киімдерде, кішкентай баларға арналған киімдерде
пайдаланады.
Түймеде 2,4 көзі болады. Олар
№ 40-60 жіптермен тігіледі. Қалың киімдерге біз түймені бір неше
рет бекітеміз.Түймені тіккен кезде біз түйменің түсін қарап жіпті
аламыз.
4. Кіріспе
инструктажы
-
Бұйымның жасалу реті: түйменің
орын белгілеу, жіпті сабақтай отыра біз бір неше рет түймені матаға
қадаймыз, матаның артқы жағында бекіту
істеу.
-
Жұмыстың тәсілін
көрсету
-
Техника қауіпсіздік ережесін
қайталау
-
Қателіктерді
ескерту
5. Сарамандық жұмыс:
«Түймелерді тігу
әдісі»
Ағымдағы
инстуктаж:
-
Оқушылардың жұмыстарын сапасын
анықтау
-
Тақырып бойынша сұрақтарды
қою
-
Сабақты қорытындылау: 1. Бүгін
сабақта біз не үйрендік? Түйме тігу үйрендік. 2.Сендерге бүгін
сабақта не ұнады? Түйме тігу ұнады
Жұмыс орнын
жинақтау
Нұсқаулық
карта
Сарамандық
жұмыс
«Түймелерді тігу
әдісі»
-
Түйменің орын
белгілеу,
-
Жіпті сабақтай отыра біз бір
неше рет түймені матаға қадаймыз,
-
Матаның артқы жағында бекіту
істеу.