Шаршының қабырғаларын өлшеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шаршының қабырғаларын өлшеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерге ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Математика Мұғалім:

Күні: Қатысқандар саны:

Сынып: 1 «Ә» Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы

Шаршының қабырғаларын өлшеу

Оқу мақсаттары

1.3.1.3 геометриялық фигуралардың (үшбұрыш, шаршы, тік төртбұрыш) жан-жағын өлшеу, салыстыру

1.1.3.2 ** см, дм/кг/л өлшем бірліктерін қолдану арқылы шамаларды өлшеу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Ұзындықты өлшейді және шаршының барлық қабырғалары тең болатындығын анықтайды.

Көптеген оқушылар: Шаршының қабырғаларын өлшейді және оны қабырғаларының қосындысын таба алады.

Кейбір оқушылар: Өздігінен берілген өлшем бойынша шаршы сызып, ұзындығын өлшей алады.Өз  бетінше  шешім  қабылдап,  қорытынды  шығару, ой-пікірін білдіре алады.

Бағалау критерийлері

Ұзындықты немен өлшеуге болатынын біледі. Шаршы қабырғаларын өлшеуді және ерекшелігін айта алады.

Тілдік мақсаттары

Шаршы-квадрат-square

Құндылықтарды дарыту

Бір біріне құрмет көрсету, оқушылардың бойына ұқыптылық жауапкершілік, нақтылық құндылықтарын дарыту.

Пәнаралық байланыс

Сауат ашу, дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

cызғыш; қағазқыстырғыштар; геометриялық фигуралар; әр оқушыға арналған ламинатталған беттер мен маркерлер

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут


Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
-Математика пәнінде нені үйренеміз?

Топқа бөлу
(1,2,3,4) үш тілде айту
Топ ережесін еске түсіріп кету.

  • Бір –бірімізді тыңдаймыз

  • Уақытты үнемдейміз

  • Ойымызды толық айтамыз

  • Ережеге бағынамыз

  • Бірлесе жұмыс істейміз

  • Нәтижеге қол жеткіземіз

(Т)Ой ширату

Жұп сандарды, тақ сандарды хормен айту.

" Геометриялық фигуралар" артығын тап, түрлерін ата

Алдыңғы сабақты еске түсіру.

-Біз ұзындықты немен өлшеуге болатынын білеміз бе?

-Кез келген кесіндіні өлшеуде кесінді ұшын сызғыштың қай жеріне қоямыз?

-Бұл қандай фигура?

-Тіктөртбұрыш

-Оның неше қабырғасы бар? Ерекшелігіне тоқталу.

(Т) Текше үлестіру, топта сызып, талқылап шыққан геометриялық фигураның атын табады.

(Д)Тіктөртбұрыштарды бүктеу арқылы шаршыны шығару.


Шаттық шеңбер
















Цифрлар, геометриялық фигуралар

Сабақтың ортасы

8 минут



Ой шақыру. (С)Тақырыпты ашу.Дыбыстық талдау жүргізу.

  • 11см= …дм…см Ш

  • 12см=…дм…см А

  • 13см=…дм…см Р

  • 14см=…дм…см Ш
    15см=…дм…см Ы

    (
    Т) Мағынаны тану

(Ж) Шаршылар үлестіру. Өлшеу, қаншаға тең екенін көрсету.

(Д)Фотосуретке арналған жиектеме.

Қоянның портретінің пішіні қандай?

Портретке дәл келетіндей жиектемені табу үшін не істеу керек?

Дескриптор:

  • Өлшей алады

  • Қай текше дәл келетінін таба алады

(О.Т) Шығарып көр.

Суретте шаршы пішіндес қоршаудың тек бір жақ қабырғасы ғана тұр. Оның ұзындығына неше

тақтай кетті? (10 тақтай)

Егер қоршау шаршы пішіндес болса, оның неше қабырғасы болады? (төрт)

Шаршының тіктөртбұрыштан қандай айырмашылығы бар? (шаршы – барлық қабырғаларының ұзындығы бірдей тіктөртбұрыш)

Ендеше қоршаудың әрбір қабырғасына неше тақтайдан кетеді? (10 тақтайдан)

Қоршауға барлығы неше тақтай кетеді?

Жауабы: қоршауға 40 тақтай кетеді.

Дескриптор:

  • Ұзындығын таба алады

  • Айырмашылығын айта алады

  • Қанша тақтай кеткенін анықтай алады


Дәптермен жұмыс:

(Д)Шаршы сыз. шаршылар қабырғаcын санау арқылы

ондағы қабырға ұзындығының біртіндеп өсіп келе жатқан заңдылығын анықтайды. Келесі шаршының қабырғасы 3 торкөз екенін тауып, шаршыны сызады.

Жауабы: шаршының қабырғасы – 3 торкөз.

Дескриптор:

  • Заңдылығын анықтай алады

  • Шаршы сыза алады

(Д)Шаршылардан құрастырылған құлтемір. Суреттегі құлтемірде неше шаршы

бар екенін және ең үлкен шаршыны анықтап, тап.Өлшеудің нәтижесін бос торкөздің ішіне жаз.

Жауабы: 5 см.

Дескриптор:

  • Қанша шаршы барын анықтай алады

  • Ең үлкен шаршыны өлшеп, нәтижесін таба алады.


Суретті кестелер

АКТ









Цифрлар, қоянның портреті







Жұмыс дәптері

Сергіту сәті

1 минут

«Пішіндер» биі

Сергіту сәтіне арналған жинақ

Қызықты тапсырма

12 минут

Жұптық жұмыс «Пилот және навигатор» ойыны арқылы өткізіледі.

1жұп. Қабырғалары 10см және 20см болатын тіктөртбұрышты таратып беремін. Тіктөртбұрыш қабырғасын табады. Екінші оқушы оның әрекетін бақылап отырады. Тіктөртбұрыштың ұзындығын тапқан соң өзінің жұбына береді.

2жұп. Тіктөртбұрышты үлкен қабырғасының ортасынан бүктеп, шыққан фигураның қабырғасын өлшеп табады. Шыққан нәтижиелерді салыстырады.

Жұп оқушылар жұмысты орындап болған соң, көрші жұппен алмастырады, жұптар бір-бірін бағалайды.


Аяқталуы


12минут




Т.Т.) Қане, ойлап тап!

Шаршыны толықтыру үшін, қанша қағазқыстырғыш керектігін ойлан.

Сондықтан олар жетпей тұрған қағазқыстырғыштың санын есептеп таба алады. Содан кейін қанша керек екенін санап табады. Қағазқыстырғышпен шаршыны көрсету.

Жауабы: 7 қағазқыстырғыш

Дескриптор:

  • Санап санын таба алады

  • Қағазқыстырғышпен шаршыны көрсете алады

(С) Тіктөртбұрыш Шаршы

Қарама қарсы барлық қабырғалары

Қабырғалары өзара ұзын.тең.

(Т) геометриялық фигураларды сана


Қағазқыстыр-ғыш







Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия «Сиқырлы микрофон» әдісі

Бүгінгі сабақта болған көңіл-күйді микрофонмен бет-әлпеті салынған суреттер таңдау арқылы бағалау (смайликтер)

микрофон

Бағалау

Оқушылар сабақтың соңында:

шаршының қабырғасының ұзындығын өлшейді және оның барлық қабырғаларының ұзындығын анықтайды.

Оқушының сабақ тақырыбын түсінгенін тексеру

үшін төмендегі сұрақтарды қойыңыз:

Шаршының неше қабырғасы бар? (Төрт.)

Қабырғаларының ұзындықтары бірдей тіктөрт-бұрыш... деп аталады. (Шаршы.)

Қабырғасының ұзындығы 2 см болатын шар-шының барлық қабырғаларының ұзындығы нешеге тең болады?

Оқушылармен жұмыс дәптеріндегі “Жетістік бас-палдағымен” өзін-өзі бағалау жұмысын өткізіңіз.

Жетістік баспалдағымен”











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.06.2018
2511
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі