Сарыарқа (Қазақтың ұсақ шоқысы).

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сарыарқа (Қазақтың ұсақ шоқысы).

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сынып бойынша географиядан сабақ беретін мұғалімдерге Сарыарқа (Қазақтың ұсақ шоқысы) Қазақстанның қай аумағында орналасқанын түсіндіруде әдіс-тәсілдерінің көмегі болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары:


Пәні: География





58жалпы орта мектеп

Күні: 02.03.18ж.


Мұғалім:Касимова Сауле Айдановна




Сынып: 8 « 6 »


Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Сарыарқа (Қазақтың ұсақ шоқысы).


Сабақтың мақсаты

  • Барлығы: Сарыарқаны (Қазақтың ұсақ шоқысы) анықтау

  • Басым бөлігі: Сарыарқа (Қазақтың ұсақ шоқысы) аймағын сипаттау

  • Кейбірі: Сарыарқа (Қазақтың ұсақ шоқысы) аймағын суреттеу


Бағалау критерийлері

Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер:

  • Сарыарқаны (Қазақтың ұсақ шоқысы) анықтайды

  • Сарыарқа (Қазақтың ұсақ шоқысы) аймағын сипаттайды

  • Сарыарқа (Қазақтың ұсақ шоқысы) аймағын суреттейді


Тілдік мақсаттар

Оқушылар Құрманғазының «Сарыарқа» күйін тыңдап, күйшінің көңіл күйіне, көзқарасына баға береді.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Көкшетау, Баянауыл, Бурабай, Қарқаралы

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:



Сіз қалай ойлайсыз? Неліктен Сарыарқа, Маңғыстау таулары Қазақстанның таулы аймағына кірмеген.

Жазылым бойынша ұсыныстар

Сарыарқа – аймақтың табиғат жағдайына байланысты жергілікті халықтың қойған атауы. Ғылыми тұрғыдан бірнеше атауы бар. Қазақтың ұсақ шоқысы - жер бедеріне байланысты қойылған атау. Қазақтың қатпарлы аймағы - шығу тегіне байланысты қойылған.

Құндылықтарға

баулу

  • Тарихтың, мәдениет пен тілдің бір тұтастығы арқылы Қазақстандағы басқа ұлттарды құрметтеуге, ынтымақтастыққа, патриоттыққа, азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеймін.

  • Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астананың құндлығы негізінде оқушыларды патриоттыққа тәрбиелеу.


Алдыңғы білім


Каспий теңізі Арал теңізі, Балқаш көлі


Жоспарланған сабақ кезеңдері

Сабақ кезіндегі жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақ басы


Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу

Жағымды психологиялық көңіл күй орнату.

1.«Бәрімізге сәттілік» әдісі арқылы әр ұлттың тілінде сәлемдесіп, бір – біріне тілек білдіріп, сәттілік тілейді.

2.«Ыстық орындық? әдісімен экспресс сұрақтар беріп оқушының алдынғы тақырып бойынша алған білімін тексеру.

1 Қазақстанның қанша физикалық-географиялық аудандарға бөлінетінін табыңыз (9)

2. Сарысу өзені мен Балқан көлінің аралығындағы үстіртті шөлді табыңыз. (Бетпақдала)

3.Мұғалжар тауы пайда болған (Герцин)

4 Сарыарқаның биік нүктесі.(Ақсораң 1565м)

5.Алтай тауының биік нүктесі (Мұзтау шыңы 4506м )

6. Қазақстандық Алтайдың қанша ауданға бөлінетінін табыңыз. (3)

Смайликтер арқылы бағалау

. Топқа бөлу:

1,2,3,4 сандары бойынша 4 топқа топтастыру

. Әр топқа екі, үш дарынды баладан бөлу


Стикер, плакат

Сабақ ортасы


Қызығушылығын ояту.

«Миға шабуыл» тәсілі бойынша интер белсенді тақтадан фото суреттер мен бейнефильм көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашу.

1.Бейнефильмнен не көрдік жаңа тақырыпқа қандай қатысы бар?

2. Сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?

3. Алдарыңда қандай термин сөздер бар?

Мұғалімнің түсіндірмесі:

Сарыарқаның рекреациялық аймақтары дегенімізде Қалдық аласа таулары оның баурайындағы реликтілі ормандары мен әсем көлдері еске түседі. Көкшетау, Баянауыл, Бурабай, Қарқаралы деген ұлттық саябақтар осы аймақта орналасқан. Бұл жердегі аласа таулардың маңы ежелгі мұз басу дәуірінен қалып қойған қарағайлы ормандарымен ерекшеленеді. Бурабай курорттық зонасы қазақстандықтардың демалуға ең көп келетін аймағы. Мыңдаған жылдар бойы жел, су әсерінен үгілген, мүжілген аласа таулары мен олардың баурайындағы көлдерде неше түрлі пішіндегі тас мүсіндер: Көкшетаудағы шөккен бура, Жеке батыр бейнелері, Жұмбақ тас, Оқжетпес, Қарқаралыдағы тас құрбақа, Баянауыл тауындағы мыстан кемпір және т.б ұшырайды. Теңіз-Қорғалжың көлдерінің табиғаты мен аң құстары ЮНЕСКО тарапынан қорғауға алынған. Қорғалжың қорығы Солтүстікпен оңтүстіктің арасында ұшып жүретін жыл құстарының өніп өсетін негізгі аймақтарының бірі. Бұл жерде ең әсем құстардың бірі қызғылт қоқиқаз тіршілік етеді. Сарыарқа өңірінің әсем табиғатын қазақтың талай ақын жазушылары әңгімелеріне арқау еткен. Сарыарқа ежелден даңқы шыққан өлке. Қазақтың тұңғыш ғалымы Ш. Уәлиханов Көкше маңында дүниеге келген. Қ. Сатпаев Баянауыл маңында дүниеге келген. Құрманғазы Сарыарқаға арнап «Сарыарқа» атты күй шығарған.т.б

Топтық жұмыс."Ойлан, жұптас, бөліс" стратегиясы бойынша топтарға тапсырма беремін.

1 тапсырма:

Тақырыпқа сай мәтіндерді оқу, талдау.

Тапсырманың орындалуын бақылау, қажетіне қарай кері байланыс беру. 218-221 беттер. Топта мәтінді оқиды, жұптарына түсіндіреді, топта талдайды.

Орындалатын тапсырмалар:

1. Сарыарқа (Қазақтың ұсақ шоқысы) қысқаша сипаттама беру (Кесте түрінде) Құрманғазының «Сарыарқа» күйін тыңдап, күйшінің көңіл күйіне, көзқарасына баға беріздер.

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша оқушылар екі ұнаған нәрсесі мен бір ұсынысын жапсырма қағазға жазып бірін-бірін бағалайды.


2 тапсырма:

«Көршіңмен ақылдас» әдісі

1.Баянауылдың көлдерін табыңыз.

Shape1 Бурабай

Shape2 Жасыбай

Shape3 Сабындыкөл

Shape4 Шабақты

Shape5 Теңіз

Shape6 Қорғалжың

Shape7 Торайғыр

Shape8 Жалаулы

2. Қазақстанның географиялық ортасын көрсетіңіз.

Shape9 Көкшетау

Shape10 Ұлытау

Shape11 Қарқаралы

Shape12 Қорғалжың ойысы

Shape13 Кент тауы

3. Сарыарқаның герцин қатпарлығында көтерілген тауларын анықтаңыз.

Shape14 Ерейментау

Shape15 Ұлытау

Shape16 Қарқаралы

Shape17 Көкшетау

Shape18 Қызыларай

Shape19 Баянауыл

Shape20 Кент

Shape21 Мұғалжар


4. Сарыарқаның Солтүстік Мұзды мұхит алабына жататын өзендерін табыңыз.

Shape22 Есіл

Shape23 Тобыл

Shape24 Ертіс

Shape25 Сілеті

Shape26 Шідерті

Shape27 Сарысу

Shape28 Торғай

Shape29 Аягөз

5. Сарыарқаның Тұран жазығының құрамындағы шекаралас нысандарын атаңыз.

Shape30 Құлынды жазығы

Shape31 Есіл жазығы

Shape32 Торғай үстірті

Shape33 Жем үстірті

Shape34 Торғай ойысы

Shape35 Бетпақдала

Shape36 Мойынқұм

Shape37 Мұғалжар

6. Төменде берілген географиялық нысандардың қайсысы Сарыарқаға тән және тән емес екендігін анықтаңыздар.

 

Тиісті

Тиісті емес

Баянауыл тауы

Shape38

Shape39

Қарқаралы ұлттық саябағы

Shape40

Shape41

Шу өзені

Shape42

Shape43

Қызыларай тауы

Shape44

Shape45

Түндік өзені

Shape46

Shape47

Теңіз көлі

Shape48

Shape49

Тентек өзені

Shape50

Shape51

Жем өзені

Shape52

Shape53

Нұра өзені

Shape54

Shape55

Сарысу өзені

Shape56

Shape57

Ерейментау

Shape58

Shape59

Торғай үстірті

Shape60

Shape61

Нияз тауы

Shape62

Shape63

Есіл өзені

Shape64

Shape65

Ханшыңғыс

Shape66

Shape67

Бағалау, «Пікір жазу»


Интербелсенді тақта, слайд, оқулық



https://twig-bilim.kz/









Қазақстан Республикасы атласындағы карталар

карточкалар.


8- сыныпқа арналған география

оқулығы





Слайд, қима қағаз

Слайд

Карта, атлас



Сабақ соңы



Сабақты бекіту:

Рефлексия (кері байланыс) «Блоб ағашы»

  • Бүгінгі сабақта не қиын болды?

  • Бүгінгі сабақта не қызықты болды?

  • Бүгінгі білімді қайда қолданасыз?

Сабақтың түйінді идеясын айтсаңыз

Үй тапсырмасы: Топырақтың маңызыды жағдайы туралы қысқаша хабарлама жасаңдар.


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпа-раттық –коммуникациялық технологияларды қолдану

А деңгейлі оқушылар







В деңгейлі оқушылар







С деңгейлі оқушылар













Рефлекция

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау тиімді болдыма

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім?

және неліктен?
















Қорытынды бағалау

Қандай екі нәрсе табысты болды.


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(Оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


2.Сыни тұрғыдағы жаңа әдіс-тәсілдер.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.06.2018
2383
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі