Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Шаруашылықты ұйымдастырудың аумақтық факторлары.Дүниежүзілік шаруашылықтың құрылымы және аумақтық модельдері.
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Шаруашылықты ұйымдастырудың аумақтық факторлары.Дүниежүзілік шаруашылықтың құрылымы және аумақтық модельдері.
Материал туралы қысқаша түсінік
Студенттер шаруашылық салаларын орналастыруда
кеңістіктік(аумақтық) және заманауи факторларды анықтап,
дүниежүзілік шаруашылықтың құрылымын мен аумақтық модельдерінің ерекшеліктерін талдайды.
Шаруашылықты ұйымдастырудың
аумақтық факторлары.Дүниежүзілік шаруашылықтың құрылымы және
аумақтық модельдері.
Сабақтың
типі:
аралас
Осы сабақта
қол
жеткізілетін
оқу
мақсаттары
:
- шаруашылық салаларын
орналастыруда кеңістіктік (аумақтық) және заманауи факторларды
анықтау.
- дүниежүзі елдерінің
шаруашылық құрылымы мен аумақтық модельдерін
талдау.
Сабақтың
мақсаты:
Студенттер шаруашылық
салаларын орналастыруда
кеңістіктік(аумақтық) және
заманауи факторларды анықтап,
дүниежүзілік шаруашылықтың
құрылымын мен аумақтық модельдерінің ерекшеліктерін
талдайды.
Ойлау
дағдылары:
түсіну, қолдану,
талдау.
Бағалау
критерийлері:
Түсіну
Барлық
студенттер:шаруашылық салаларын
орналастыруда кеңістіктік (аумақтық) және заманауи факторлардың
маңыздылығынтүсінеді.Дүниежүзі елдерінің шаруашылық
құрылымы мен аумақтық модельдерін сипаттайды
.
Қолдану
Көпшілік
студенттер:шаруашылық салаларын
орналастыруда кеңістіктік және заманауи факторларды сипаттай алады.
Шаруашылық құрылымы мен аумақтық модельдері бойынша жекелеген
елдерді жіктеп,
топтастырады.
Талдау
Кейбір
студенттер:шаруашылықтың кеңістіктік және
заманауи орналастыру факторларын талдайды.Шаруашылық құрылымы
менаумақтық модельдерін
талдап,нақты мысалдар
келтіреді.
Пәнаралық
байланыстар:
экономика, Қазақстан
тарихы
АКТ-ны
пайдалану:
интерактивті
тақта,интернет,смартфон.
Тілдік міндеттер
:
Оқылым-айтылым:географиялық дерек көздерін
оқиды,талдайды. Географиялық нысандарды ауызша
сипаттайды.
Тыңдалым-бір-бірінің айтқан
ой-пікірлерін тыңдайды.
Жазылым: географиялық нысандарды
жазбаша сипаттайды.
Пәнге қатысты лексика
мен терминология:шаруашылықты орналастыру
факторлары, аумақтық факторлар, ЭГЖ, табиғи-ресурстық, еңбек
ресурстары,шаруашылықтың аумақтық құрылымы, экономикалық аудан,
шаруашылықтың даму модельдері.
Құндылықтарды
дамыту
«Мәңгілік ел» ұлттық идеясының
құндылықтарын, қазақстандық патриотизм және азаматтық
жауапкершілігін, бірлескен жұмыста студенттердің бір- біріне деген
құрмет ынтымақтастық, сыйластығын арттырып, белсенді әрекеттер
арқылы азаматтық көзқарасты тәрбиелеу.Өмір бойы білім алуға
баулу.
Алдыңғы
білім
Дамыған,дамушы елдер туралы
біледі.
Сабақ
барысы
Сабақтың
жоспар
ланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
Ұйымдастыру
кезеңі:
Студенттермен
сәлемдесу,жағымды ахуал
орнату.
"Адам бойындағы ең тамаша
нәрсе-білім мен ақыл"
Жүсіп
Баласағұни
Студенттердің білімге деген
құштарлықтарын арттыру, көтеріңкі көңіл күй
орнату.
Тамаша! Онша
емес!
Үй тапсырмасын сұрау (Ашық
және жабық сұрақтар
әдіс -тәсілі
бойынша)
Ашық
сұрақтар
1-сұрақ
.Геоэкономика ғылымы туралы не
білесіңдер? Бұл нені зерттейтін
ғылым?
2-сұрақ
.Геоэкономика ғылымның мақсаты
мен міндеттері?
5
-сұрақ.Дүниежүзілік державалар
дүниежүзілік экономикаға және саясатқа қалай әсер ететінін
түсіндіріп бере аласың ба?Өз жауабыңды нақты мысалдармен
толықтыр.
Жаңа тақырыпқа
шығу" Ойлан!" Географиялық
жаттығу.
1.АҚШ
2. Ресей
Федерациясы
3.Бразилия
4.Италия
6.
Үндістан
7.
.Жапония
8.
Түркия
9.
Өзбекстан
10.
Германия
Астаналарын,экономикалық даму
деңгейлерін анықтай отырып, мамандықтарымен байланыстырып
(шаруашылығында тамақ өнеркәсібі басым елдерді табу) жаңа тақырыпқа
шығу.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты
анықталып, бағалау критерийлерімен
танысады.
"Мағынаны тану"
әдісі
Тірек-сызбамен
жұмыс
Дәстүрлі
факторлар
А умақтық
факторлар
Көлік
Еңбек
ресурстары
Тұтынушы
Табиғи
ресурстық
ЭГЖ
Аумақтық
шоғырлану
Заманауи
факторлар
Ғылым
Экологиялық
Ойлау
деңгейі:Түсіну
Тапсырма1.Жеке
жұмыс(оқулықпен жұмыс 16-18
бет.)
Әр қатардағы студент
өзінің тақырыбы бойынша оқулықтағы мәтін мен өзінің басқа да
пәндерден алған білімдерін пайдаланып, берілген фактордың
шаруашылық салаларын орналастыру бойынша әсер ету деңгейін
анықтайды.
+++өте
маңызды,++ маңызды, + маңыздылығы
төмен
Қатар
Фактор
Шаруашылықтың
дамуына әсер ету
деңгейі
Дәлел
келтіру
1-қатар
Көлік
2-қатар
Еңбек
ресурстары
3-қатар
Тұтынушы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады