Ұйымдастыру
кезеңі:
Студенттермен
сәлемдесу,жағымды ахуал
орнату.
"Адам бойындағы ең тамаша
нәрсе-білім мен ақыл"
Жүсіп
Баласағұни
Студенттердің білімге деген
құштарлықтарын арттыру, көтеріңкі көңіл күй
орнату.

Тамаша! Онша
емес!
Үй тапсырмасын сұрау (Ашық
және жабық сұрақтар
әдіс -тәсілі
бойынша)
Ашық
сұрақтар
1-сұрақ
. Геоэкономика ғылымы туралы не
білесіңдер? Бұл нені зерттейтін
ғылым?
2-сұрақ
. Геоэкономика ғылымның мақсаты
мен міндеттері?
3-сұрақ. Геоэкономиканың зерттеу
салалары?
Жабық
сұрақтар
4-сұрақ. Геоэкономика неліктен бәсекеге
қабілеттілік мәселесін зерттейді?
5
-сұрақ. Дүниежүзілік державалар
дүниежүзілік экономикаға және саясатқа қалай әсер ететінін
түсіндіріп бере аласың ба?Өз жауабыңды нақты мысалдармен
толықтыр.
Жаңа тақырыпқа
шығу" Ойлан!" Географиялық
жаттығу.
1.АҚШ
2. Ресей
Федерациясы
3.Бразилия
4.Италия
6.
Үндістан
7.
.Жапония
8.
Түркия
9.
Өзбекстан
10.
Германия
Астаналарын,экономикалық даму
деңгейлерін анықтай отырып, мамандықтарымен байланыстырып
(шаруашылығында тамақ өнеркәсібі басым елдерді табу) жаңа тақырыпқа
шығу.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты
анықталып, бағалау критерийлерімен
танысады.
"Мағынаны тану"
әдісі
Тірек-сызбамен
жұмыс
Дәстүрлі
факторлар

А умақтық
факторлар
|
Көлік
|
Еңбек
ресурстары
|
Тұтынушы
|
Табиғи
ресурстық
|
ЭГЖ
|
Аумақтық
шоғырлану
|
Заманауи
факторлар

-
Ойлау
деңгейі:Түсіну
Тапсырма1.Жеке
жұмыс (оқулықпен жұмыс 16-18
бет.)
Әр қатардағы студент
өзінің тақырыбы бойынша оқулықтағы мәтін мен өзінің басқа да
пәндерден алған білімдерін пайдаланып, берілген фактордың
шаруашылық салаларын орналастыру бойынша әсер ету деңгейін
анықтайды.
+++өте
маңызды,++ маңызды, + маңыздылығы
төмен
Қатар
|
Фактор
|
Шаруашылықтың
дамуына әсер ету
деңгейі
|
Дәлел
келтіру
|
1-қатар
|
Көлік
|
|
|
2-қатар
|
Еңбек
ресурстары
|
|
|
3-қатар
|
Тұтынушы
|
|
|
| |