Материалдар / Шаруашылықты ұйымдастырудың аумақтық факторлары.Дүниежүзілік шаруашылықтың құрылымы және аумақтық модельдері.

Шаруашылықты ұйымдастырудың аумақтық факторлары.Дүниежүзілік шаруашылықтың құрылымы және аумақтық модельдері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Студенттер шаруашылық салаларын орналастыруда кеңістіктік(аумақтық) және заманауи факторларды анықтап, дүниежүзілік шаруашылықтың құрылымын мен аумақтық модельдерінің ерекшеліктерін талдайды.
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім: Геосаясат Колледж: Кәсіптік оқудағы көпсалалы колледжі

Күні: 23.02.22 ж.

Оқытушының аты-жөні: Ескожинова С.К.


Топ: 214

Қатысқан студенттер саны:


Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Шаруашылықты ұйымдастырудың аумақтық факторлары.Дүниежүзілік шаруашылықтың құрылымы және аумақтық модельдері.


Сабақтың типі:

аралас

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу

мақсаттары :

- шаруашылық салаларын орналастыруда кеңістіктік (аумақтық) және заманауи факторларды анықтау.

- дүниежүзі елдерінің шаруашылық құрылымы мен аумақтық модельдерін талдау.



Сабақтың мақсаты:

Студенттер шаруашылық салаларын орналастыруда

кеңістіктік(аумақтық) және заманауи факторларды анықтап,

дүниежүзілік шаруашылықтың құрылымын мен аумақтық модельдерінің ерекшеліктерін талдайды.



Ойлау дағдылары:

түсіну, қолдану, талдау.


Бағалау критерийлері:

Түсіну

Барлық студенттер: шаруашылық салаларын орналастыруда кеңістіктік (аумақтық) және заманауи факторлардың маңыздылығын түсінеді. Дүниежүзі елдерінің шаруашылық құрылымы мен аумақтық модельдерін сипаттайды .

Қолдану

Көпшілік студенттер:шаруашылық салаларын орналастыруда кеңістіктік және заманауи факторларды сипаттай алады. Шаруашылық құрылымы мен аумақтық модельдері бойынша жекелеген елдерді жіктеп, топтастырады.

Талдау

Кейбір студенттер:шаруашылықтың кеңістіктік және заманауи орналастыру факторларын талдайды.Шаруашылық құрылымы мен аумақтық модельдерін талдап,нақты мысалдар келтіреді.

Пәнаралық байланыстар:

экономика, Қазақстан тарихы

АКТ-ны пайдалану:

интерактивті тақта,интернет,смартфон.


Тілдік міндеттер :





Оқылым-айтылым: географиялық дерек көздерін оқиды,талдайды. Географиялық нысандарды ауызша сипаттайды.

Тыңдалым-бір-бірінің айтқан ой-пікірлерін тыңдайды.

Жазылым: географиялық нысандарды жазбаша сипаттайды.


Пәнге қатысты лексика мен терминология: шаруашылықты орналастыру факторлары, аумақтық факторлар, ЭГЖ, табиғи-ресурстық, еңбек ресурстары,шаруашылықтың аумақтық құрылымы, экономикалық аудан, шаруашылықтың даму модельдері.



Құндылықтарды дамыту

«Мәңгілік ел» ұлттық идеясының құндылықтарын, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілігін, бірлескен жұмыста студенттердің бір- біріне деген құрмет ынтымақтастық, сыйластығын арттырып, белсенді әрекеттер арқылы азаматтық көзқарасты тәрбиелеу.Өмір бойы білім алуға баулу.

Алдыңғы білім

Дамыған,дамушы елдер туралы біледі.


Сабақ барысы


Сабақтың жоспар

ланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы
















Сабақтың ортасы































































































































































































Сабақтың соңы

Ұйымдастыру кезеңі:

Студенттермен сәлемдесу,жағымды ахуал орнату.


"Адам бойындағы ең тамаша нәрсе-білім мен ақыл"

Жүсіп Баласағұни

Студенттердің білімге деген құштарлықтарын арттыру, көтеріңкі көңіл күй орнату.

Тамаша! Онша емес!


Үй тапсырмасын сұрау (Ашық және жабық сұрақтар

әдіс -тәсілі бойынша)


Ашық сұрақтар

1-сұрақ . Геоэкономика ғылымы туралы не білесіңдер? Бұл нені зерттейтін ғылым?


2-сұрақ . Геоэкономика ғылымның мақсаты мен міндеттері?


3-сұрақ. Геоэкономиканың зерттеу салалары?


Жабық сұрақтар


4-сұрақ. Геоэкономика неліктен бәсекеге қабілеттілік мәселесін зерттейді?


5Shape1 -сұрақ. Дүниежүзілік державалар дүниежүзілік экономикаға және саясатқа қалай әсер ететінін түсіндіріп бере аласың ба?Өз жауабыңды нақты мысалдармен толықтыр.


Жаңа тақырыпқа шығу" Ойлан!" Географиялық жаттығу.

1.АҚШ

2. Ресей Федерациясы

3.Бразилия

4.Италия

6. Үндістан

7. .Жапония

8. Түркия

9. Өзбекстан

10. Германия


Астаналарын,экономикалық даму деңгейлерін анықтай отырып, мамандықтарымен байланыстырып (шаруашылығында тамақ өнеркәсібі басым елдерді табу) жаңа тақырыпқа шығу.


Сабақтың тақырыбы, мақсаты анықталып, бағалау критерийлерімен танысады.


"Мағынаны тану" әдісі


Тірек-сызбамен жұмыс

Дәстүрлі факторлар



Shape5 Shape4 Shape3 Shape2



А умақтық факторлар

Көлік

Еңбек ресурстары

Тұтынушы




Табиғи ресурстық

ЭГЖ

Аумақтық шоғырлану




Заманауи факторлар


Shape7 Shape6


Ғылым

Экологиялық


Ойлау деңгейі:Түсіну

Тапсырма1.Жеке жұмыс (оқулықпен жұмыс 16-18 бет.)

Әр қатардағы студент өзінің тақырыбы бойынша оқулықтағы мәтін мен өзінің басқа да пәндерден алған білімдерін пайдаланып, берілген фактордың шаруашылық салаларын орналастыру бойынша әсер ету деңгейін анықтайды.

+++өте маңызды,++ маңызды, + маңыздылығы төмен

Қатар

Фактор

Шаруашылықтың

дамуына әсер ету деңгейі

Дәлел

келтіру

1-қатар

Көлік




2-қатар

Еңбек ресурстары




3-қатар

Тұтынушы




Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі