Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
8 мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
қолданылады. Оқушылардың оқуға деген
қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау
еркіндігі беріледі.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері
ДК экраны
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Себебі , әрбір адамның
ішіндегі жасырылған талант болады. Өзімізде жасырылған талант ашқан
жағдайда ғана , біз өзімізге керек мамандықты таңдай аламыз. Егер
адам өзінің икемі келетін, түсінетін , ұнайтын жұмысымен айналысса
, сонда ғана ол өз мамандығының шебері бола алады. Мысалға , кейбір
адамдар өзгенің айтқан оқуын , оқып жатады , ол өзіне ұнамаса да .
Бірақ , бұл өте дұрыс емес . Адам өзіне ұнамайтын мамандықты
таңдаса , ол мамандықты адам көп уақыт жұмыс істей алмай , кейін
мамандығы бойынша көптеген қиындықтарға ұшырауы мүмкін. Дегенмен де
адам талант болған жағдайдың өзінде , оған еңбек керек . Адам өзіне
ұнайтын іске көп еңбектенеді . Ал өзіне ұнамаған іске еңбектенуге
зауқы соқпайды. 1 процент талант , 99 процент еңбек екенін ешқашан
ұмытпауымыз керек.
Ой қозғау сұрақтарын
қояды
|
І Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық
ахуал
Оқушылармен
амандасу
«Жылы лебіз»
әдісі
Оқушылар бір-біріне сабаққа
қатысты жақсы тілектер
.
Ж. Аймауытовтың
"Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ мұның кез келгеніне икемділік қажет,
бұл жай күнелту, тамақ асыраудың ғана жолы емес, үлкен өнерді, зор
шеберлікті қажет ететін нәрсе" деген
сөзін талқылайды.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
ҚБ: «Комментарий»
әдісі арқылы бағаланады.
|
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны ашу.
35 мин.
|
Оқылым мәтіні
оқылады
https://www.youtube.com/watch?v=hBwM_-ztCsY
Оқылым
мәтіні
Тілдік бағдар
түсіндіріледі
|
Мәтінді оқып, перифраз
түрінде берілген сұрақтар арқылы қажетті ақпаратты
табады.
Сұрақтар:
1.Кезінді
алыпсатарларды неліктен жақтырмады?
2.Онлайн
-сауда-саттықтың қазіргі уақытты күні жүріп тұрғанын білесің
бе?
3.Компаниялар
менеджерлердің айлық табысына неліктен қосымша үстемақы
төлейді?
2-тапсырма.Тиісті
мамандық түрлерін жазып,кекстені
толықтырады.
Адам-табиғат
|
Адам-техника
|
Адам-адам
|
Адам-өнер
|
эколог
|
инженер
|
дәрігер
|
Әртіс
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
– мәтіннен қажетті
ақпаратты алады;
– сұрақтарға жауап
береді; – мәтінде көтерілген мәселені
талдайды;
– мәтін мазмұнын өз
сөзімен баяндайды;
-мәтін тақырыбы мен
идеясын анықтайды;
|
https://www.youtube.com/watch?v=hBwM_-ztCsY
Сабақ
жоспаары
https://www.youtube.com/watch?v=yQmQC2crE9Q
Сөздік қор мен сөздік
құрам
|
Жеке
жұмыс
|
https://padlet.com/baktybaevad8/8-1sbzmhnbj4q348ni
|
2-тапсырманы орындайды.
Түсіндірмелі сөздікті пайдаланып,кірме сөзлерді
жазады
https://tilmedia.kz/js/pdfjs/web/viewer.html?file=/storage/2019/09/10/5d7762d485739.pdf
|
Дескриптор:
-Кірме сөзлерді
жазады;
-Мағынасын
түсіндіреді;
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
55-бет..
https://padlet.com/baktybaevad8/8-1sbzmhnbj4q348ni
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«ПОПС формуласы»
бойынша тақырып бойынша ойыңды қорытындылайды:
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
«ПОПС формуласы»
бойынша тақырып бойынша ойыңды қорытындылайды:
Менің ойымша ...
Себебі, мен оны мен былай түсіндіремін
...
Оны мен мына фактілермен, мысалдармен
дәлелдей аламын ...
Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға
келдім ...
55-бет. А
тапсырмасы
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру
үшін
«Қошеметтеу» әдісі арқылы
бағалайды.
|
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|