Қысқамерзімді жоспар Тексерілді Акжолова А.А ДОІЖО
|
Бөлім: 1 |
Мәңгілік ел -мұратым |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бактыбаева Д.А |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сату менеджері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.5.1 перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау 8.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба біледі, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдайды, құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазады; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 8 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Себебі , әрбір адамның ішіндегі жасырылған талант болады. Өзімізде жасырылған талант ашқан жағдайда ғана , біз өзімізге керек мамандықты таңдай аламыз. Егер адам өзінің икемі келетін, түсінетін , ұнайтын жұмысымен айналысса , сонда ғана ол өз мамандығының шебері бола алады. Мысалға , кейбір адамдар өзгенің айтқан оқуын , оқып жатады , ол өзіне ұнамаса да . Бірақ , бұл өте дұрыс емес . Адам өзіне ұнамайтын мамандықты таңдаса , ол мамандықты адам көп уақыт жұмыс істей алмай , кейін мамандығы бойынша көптеген қиындықтарға ұшырауы мүмкін. Дегенмен де адам талант болған жағдайдың өзінде , оған еңбек керек . Адам өзіне ұнайтын іске көп еңбектенеді . Ал өзіне ұнамаған іске еңбектенуге зауқы соқпайды. 1 процент талант , 99 процент еңбек екенін ешқашан ұмытпауымыз керек. Ой қозғау сұрақтарын қояды |
І Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал Оқушылармен амандасу «Жылы лебіз» әдісі Оқушылар бір-біріне сабаққа қатысты жақсы тілектер .
Ж. Аймауытовтың "Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ мұның кез келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту, тамақ асыраудың ғана жолы емес, үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе" деген сөзін талқылайды. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. ҚБ: «Комментарий» әдісі арқылы бағаланады. |
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 35 мин.
|
Оқылым мәтіні оқылады https://www.youtube.com/watch?v=hBwM_-ztCsY Оқылым мәтіні Тілдік бағдар түсіндіріледі |
Мәтінді оқып, перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы қажетті ақпаратты табады. Сұрақтар: 1.Кезінді алыпсатарларды неліктен жақтырмады? 2.Онлайн -сауда-саттықтың қазіргі уақытты күні жүріп тұрғанын білесің бе? 3.Компаниялар менеджерлердің айлық табысына неліктен қосымша үстемақы төлейді? 2-тапсырма.Тиісті мамандық түрлерін жазып,кекстені толықтырады.
|
Дескриптор: – мәтіннен қажетті ақпаратты алады; – сұрақтарға жауап береді; – мәтінде көтерілген мәселені талдайды; – мәтін мазмұнын өз сөзімен баяндайды; -мәтін тақырыбы мен идеясын анықтайды; |
https://www.youtube.com/watch?v=hBwM_-ztCsY Сабақ жоспаары https://www.youtube.com/watch?v=yQmQC2crE9Q Сөздік қор мен сөздік
құрам |
||||||||||||||||||
|
Жеке жұмыс |
https://padlet.com/baktybaevad8/8-1sbzmhnbj4q348ni |
2-тапсырманы орындайды. Түсіндірмелі сөздікті пайдаланып,кірме сөзлерді жазады https://tilmedia.kz/js/pdfjs/web/viewer.html?file=/storage/2019/09/10/5d7762d485739.pdf |
Дескриптор: -Кірме сөзлерді жазады; -Мағынасын түсіндіреді; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері 55-бет.. https://padlet.com/baktybaevad8/8-1sbzmhnbj4q348ni |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«ПОПС формуласы» бойынша тақырып бойынша ойыңды қорытындылайды: Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
«ПОПС формуласы» бойынша тақырып бойынша ойыңды қорытындылайды: Менің ойымша ... Себебі, мен оны мен былай түсіндіремін ... Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ... Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім ... 55-бет. А тапсырмасы |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
||||||||||||||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сату менеджері 8-сынып Қысқа мерзімді жоспар 2-тоқсан
Сату менеджері 8-сынып Қысқа мерзімді жоспар 2-тоқсан
Қысқамерзімді жоспар Тексерілді Акжолова А.А ДОІЖО
|
Бөлім: 1 |
Мәңгілік ел -мұратым |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бактыбаева Д.А |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сату менеджері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.5.1 перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау 8.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба біледі, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдайды, құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазады; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 8 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Себебі , әрбір адамның ішіндегі жасырылған талант болады. Өзімізде жасырылған талант ашқан жағдайда ғана , біз өзімізге керек мамандықты таңдай аламыз. Егер адам өзінің икемі келетін, түсінетін , ұнайтын жұмысымен айналысса , сонда ғана ол өз мамандығының шебері бола алады. Мысалға , кейбір адамдар өзгенің айтқан оқуын , оқып жатады , ол өзіне ұнамаса да . Бірақ , бұл өте дұрыс емес . Адам өзіне ұнамайтын мамандықты таңдаса , ол мамандықты адам көп уақыт жұмыс істей алмай , кейін мамандығы бойынша көптеген қиындықтарға ұшырауы мүмкін. Дегенмен де адам талант болған жағдайдың өзінде , оған еңбек керек . Адам өзіне ұнайтын іске көп еңбектенеді . Ал өзіне ұнамаған іске еңбектенуге зауқы соқпайды. 1 процент талант , 99 процент еңбек екенін ешқашан ұмытпауымыз керек. Ой қозғау сұрақтарын қояды |
І Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал Оқушылармен амандасу «Жылы лебіз» әдісі Оқушылар бір-біріне сабаққа қатысты жақсы тілектер .
Ж. Аймауытовтың "Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ мұның кез келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту, тамақ асыраудың ғана жолы емес, үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе" деген сөзін талқылайды. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. ҚБ: «Комментарий» әдісі арқылы бағаланады. |
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 35 мин.
|
Оқылым мәтіні оқылады https://www.youtube.com/watch?v=hBwM_-ztCsY Оқылым мәтіні Тілдік бағдар түсіндіріледі |
Мәтінді оқып, перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы қажетті ақпаратты табады. Сұрақтар: 1.Кезінді алыпсатарларды неліктен жақтырмады? 2.Онлайн -сауда-саттықтың қазіргі уақытты күні жүріп тұрғанын білесің бе? 3.Компаниялар менеджерлердің айлық табысына неліктен қосымша үстемақы төлейді? 2-тапсырма.Тиісті мамандық түрлерін жазып,кекстені толықтырады.
|
Дескриптор: – мәтіннен қажетті ақпаратты алады; – сұрақтарға жауап береді; – мәтінде көтерілген мәселені талдайды; – мәтін мазмұнын өз сөзімен баяндайды; -мәтін тақырыбы мен идеясын анықтайды; |
https://www.youtube.com/watch?v=hBwM_-ztCsY Сабақ жоспаары https://www.youtube.com/watch?v=yQmQC2crE9Q Сөздік қор мен сөздік
құрам |
||||||||||||||||||
|
Жеке жұмыс |
https://padlet.com/baktybaevad8/8-1sbzmhnbj4q348ni |
2-тапсырманы орындайды. Түсіндірмелі сөздікті пайдаланып,кірме сөзлерді жазады https://tilmedia.kz/js/pdfjs/web/viewer.html?file=/storage/2019/09/10/5d7762d485739.pdf |
Дескриптор: -Кірме сөзлерді жазады; -Мағынасын түсіндіреді; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері 55-бет.. https://padlet.com/baktybaevad8/8-1sbzmhnbj4q348ni |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«ПОПС формуласы» бойынша тақырып бойынша ойыңды қорытындылайды: Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
«ПОПС формуласы» бойынша тақырып бойынша ойыңды қорытындылайды: Менің ойымша ... Себебі, мен оны мен былай түсіндіремін ... Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ... Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім ... 55-бет. А тапсырмасы |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
||||||||||||||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















