Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен амандасу, сабаққа
сәттілік тілеу, жұмыс істеуге жағымды ахуал тудыру,тақырыпқа
тоқталу.
Сурeттeрiне қарап, жауап
беріңіз:
-
Сурeттeкiмдeрбeйнeлeгeн?
-
Oлaртурaлынeбiлeсiңдeр?
-
Қaндaйқoғaмдыққызмeтaтқaрғaн?
-
Oлaрдыңқaндaйoртaқмүддeлeрiбoлды?
|
Сабаққа
ынталанады.
Жағымды ахуал
туады.
Оқушылар өз пікірлерін ортаға
салады
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Тақырып
тық
суреттер
|
Жаңа
білім
|
Нормативтік құқықтық актімен
таныстыру
ҚР азаматтық кодексi
(ерекше бөлiм)
4
бөлім Міндеттемелердің жекелеген
түрлері
406-бап. Сатып алу-сату
шарты
501-бап. Айырбас
шарты
506-бап. Сыйға тарту
шарты
ЕБҚ оқушыға дереккөздің
форматын үлкейтіп, қолдау жасау
Авторлық
құқықтар — автордың жеке мүлiктiк
емес және мүлiктiк
құқықтары. Уикипедияға авторлық құқықпен қорғалған мағлұмат
қосылмайды. Қосылған мағлұмат авторының құқығы бұзылған деп
анықталса, мағлұмат дереу
жойылады.
Мағлұматты
басқа тораптардан көшірмеңіз.
Тек қоғамдық
қазына деп табылатын мағлұматты рұқсатсыз көшіріп,
қосуыңызға болады, өкінішке орай, бұған ғаламтордағы тораптардың не
суреттердің көпшілігі
кірмейді.
-
егер мәтін әлеуметтік
мүлік болса (АҚШ-та немесе өз
мемлекетінде);
-
егер мәтін авторлық құқық объектісі болмаса (мысалы,
ондай мәтінге заң және басқа да ресми құжаттар, фольклор, көлік
қозғалысы мен телебағдарлама күнтізбелері
жатады);
-
егер Сіз осы мәтіннің авторы бола
отырып, CC
BY-SA (немесе GFDL) лицензия шартына сәйкес; оның
таралуы, өзгертілуі, қолданылуымен (соның ішінде коммерциялық)
келіссеңіз; келісім беру туралы толығырақ
қараңыз: Уикипедия:Рұқсат
алу ;
-
егер мәтіннің заңды
иесі CC
BY-SA (немесе GFDL) лицензия шарты бойынша өзінің
жеке мәтінін таратуға, өзгертуге және қолдануға келісім
берсе;
Назар
аударыңыз! Шеттен алып қолдану кезінде қателіктер
жібермес үшін авторлық құқықтың нақтылығына көз жеткізген
жөн.
Шеттен алып
қолдану фактілеріне (нақты мәлімет) жол
беріледі.
Дәйексөзді (цитата) орынды жеткізу мақсатына
қарай цитатаны қолдану.
Біліміңді
тексер
1.«Келісімшарт» пен «мәміле»
түсініктерінің өзара қандай байланысы бар?
Қай
кезде «келісімшарт» қай кезде
«шарт» термині қолданылады?
2. Авторлық құқықтық
келісімшарттың қағидаларын атандар. Олардың
арқайсы-
сына
тоқталыңдар.
3. Авторлық-құқықтық
келісімшарттың мазмұны қандай? Келісімшарттың
қандай
ережелері
бар? ЕБҚ оқушыға тапсырма шығарылып
беріледі.
Жеке
жұмыс. Оқулықтағы материалдарды
негізге алып,«Келісімшарт түрлері» деген тақырыпта таныстырылым
дайындаңдар. ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген
тапсырманы орындайды
|
Критерий:
-Шарт түрлерін ажырата
алады;
-Үлгіге сүйене отырып,
академиялық тілде шарт құрастыра
алады.
-Тайм-
менеджмент.
Дискриптор:
-Ауызша өз білгендері бойынша
шарт мазмұнын айтады (айтылым
дағдысы)
-Үлгіге қарай отырып шарт
жасайды (жазылым дағдысы )
-Шарт жасау тәртібінің
сақталуы.
Сынып оқушыларын тұжырым
бойынша талқылау жүргізеді
Дескриптор:
Келісімшарт мазмұнының
анықтайды;
Келісімшарт түрлерін
ажыратады;
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Екі жұлдық,бір
ұсыныс»
Өзін-өзі
бағалау
|
https://kodeksy-kz.com/grazhdanskij_kodeks_osobennaya_chast/506.htm
Таратпа
материалдар
http://adilet.zan.kz/kaz/docs/K940001000_
ҚР Азаматтық
кодексі
Ақпарат
тық
материал
дар
ҚБ
парағы
|
Кері
байланыс
|
«Екі жақты
күнделік» әдісі
Ең маңызды
мәлімет
|
Неліктен?
|
|
|
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|