Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сатылай кешенді талдау (факультативтік курсы бойынша 5-сыныпқа арналған бағдарлама)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сатылай кешенді талдау
(факультативтік курсы бойынша 5-сыныпқа арналған бағдарлама)
Аты-жөні: Турсунова Бакытгуль Кайраковна
Пән: Сатылай кешенді талдау факультативтік курсы
Санаты: І
Еңбек өтілі: 21
Мектебі: Қызылтаң жалпы білім беретін орта мектебі
Түсінік хат
«Сатылай кешенді талдау» факультативтік курсы тіл білімінің бір саласы «Лексика», «Фонетика», «Сөзжасам» материалдарын оқытудың озық технологиясы-Н.Оразақынованың «Тілдік материалдарды сатылай комплексті талдау» жүйесімен берілген. Жылдық сағаты-34, апталық сағаты-1.
Сатылай комплексті талдау технологиясы дидактиканың табиғилық, түсініктілік, ғылымилық, жүйелілік, бірізділік, көрнекілік, беріктілік, сана-лылық пен белсенділік, жас ерекшеліктерін есепке алу, теорияның практи-камен байланысы ұстанымдарын басшылыққа алады. Мұндағы көзделген басты мақсат оқушылардың теориялық материалдарды сауатты меңгерумен қатар ауызекі сөйлеу барысында, түрлі жазба жұмыстарын орындау бары-сында сауатты сөйлеп, сауатты жазу машықтығын қалыптастыру болып табылмақ. Сатылай кешенді талдау-тілдік материалды оқушыларға ғылыми негізде меңгертудің бір жолы. Сөз құрамын, оның бөлшектерін, олардың атқаратын қызметтерін терең меңгере отырып, қазақ тілінің сөз байлығын, әр сөздің мағыналық ерекшелігін жете танып, оларды күнделікті өмірде іскерлікпен пайдалана білуге дағдыланады.
Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар:
• теориялыќ білімдерін жетілдіре т‰су
• лескиа, фонетика, сөзжасам саласы бойынша талдау
жұмыстарын жүргізу
• тілді зерттеуде өз қабілетін жан-жақты дамыту
• теория мен практиканы жаќсы ±штастыра алу
• белгілі бір тақырыпты қалай меңгергенін, қандай кемшіліктері бар
екенін анықтап, сол бойынша жұмыс бағыттарын белгілеу
• єрбір талдауды ережемен бекіту
Икем мен білік дағдысына қойылатын талаптар
• танымдық қабілетін арттыру
• өз бетінше жұмыс істеу қабілетін жетілдіру
• пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру, белсенділігін арттыру.
• талдау жұмыстарын меңгерту.
• оқушыларды ізденіске жетелеу
• оқушының жұмысына бақылау жасау, баға беру.
Бағдарламаның мазмұны
5-сынып
І. Лексика (14 сағат)
Сөздердің тура, ауыспалы мағыналарына сатылай кешенді талдау (1 сағат).
Сөздердің тура, ауыспалы мағыналарына сатылай кешенді талдау (1 сағат).
Көп мағыналы сөздерді, омоним сөздерді сатылай кешенді талдау (1 сағат).
Көп мағыналы сөздерді, омоним сөздерді сатылай кешенді талдау (1 сағат).
Синоним, антоним сөздерге сатылай кешенді талдау (1 сағат).
Синоним, антоним сөздерге сатылай кешенді талдау (1 сағат).
Кірме, табу, эвфемизм, дисфемизм сөздерді сатылай кешенді талдау (1 сағат).
Кірме, табу, эвфемизм, дисфемизм сөздерді сатылай кешенді талдау (1 сағат).
Көнерген, неологизм сөздерді сатылай кешенді талдау (1 сағат)
Көнерген, неологизм сөздерді сатылай кешенді талдау (1 сағат)
Сөздің еркін мағынасын, фразеологиялық байланыстағы мағынасын сатылай кешенді талдау (1 сағат)
Сөздің еркін мағынасын, фразеологиялық байланыстағы мағынасын сатылай кешенді талдау (1 сағат)
Кәсіби сөздер мен терминдерді сатылай кешенді талдау (1 сағат)
Кәсіби сөздер, диалект, термин сөздерді сатылай кешенді талдау (1 сағат)
ІІ. Фонетика (12 сағат)
Дауысты дыбыстарға математикалық тәсілмен дыбыстық талдау (1 сағат).
Дауысты дыбыстарға математикалық тәсілмен дыбыстық талдау (1 сағат).
Дауысты дыбыстарға математикалық тәсілмен дыбыстық талдау (1 сағат).
Дауыссыз дыбыстарға математикалық тәсілмен дыбыстық талдау (1 сағат).
Дауыссыз дыбыстарға математикалық тәсілмен дыбыстық талдау (1 сағат).
Дауыссыз дыбыстарға математикалық тәсілмен дыбыстық талдау (1 сағат).
Жуан, жіңішке буынды сөздерді сатылай кешенді талдау (1 сағат).
Жуан, жіңішке буынды сөздерді сатылай кешенді талдау (1 сағат).
Аралас буынды сөздерді сатылай кешенді талдау (1 сағат).
Аралас буынды сөздерді сатылай кешенді талдау (1 сағат).
Буын үндестігіне бағынатын қосарлы сөздерді сатылай кешенді талдау
(1 сағат).
Буын үндестігіне бағынатын қосарлы сөздерді сатылай кешенді талдау
(1 сағат).
ІІІ. Сөзжасам (5 сағат)
Лексикалық жолмен жасалатын туынды сөздерді сатылай кешенді талдау
(1 сағат).
Жұрнақ жалғану жолымен жасалатын сөздерді сатылай кешенді талдау
(1 сағат).
Бірігу арқылы жасалатын сөздерді сатылай кешенді талдау (1 сағат).
Қосарлану арқылы жасалатын сөздерді сатылай кешенді талдау (1 сағат).
Тіркесу арқылы жасалатын сөздерді сатылай кешенді талдау (1 сағат).
ІV. а) Лексика тарауы бойынша тест тапсырмасын алу. (1 сағат).
ә) Фонетика тарауы бойынша тест тапсырмасын алу (1 сағат)
б) Сөзжасам тарауы бойынша тест тапсырмасын алу (1 сағат)
«Сатылай кешенді талдау» факультативтік курсының
Лексика, Фонетика, Сөзжасам тарауы бойынша
5-сыныпқа арналған күнтізбелік жоспары
І-IV тоқсан
Р/с |
Тақырыптар мен тақырыпшалар |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
жоспар |
факт |
|||
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Сөздердің тура, ауыспалы мағыналарына сатылай кешенді талдау. Сөздердің тура, ауыспалы мағыналарына сатылай кешенді талдау. Көп мағыналы сөздерді, омоним сөздерді сатылай кешенді талдау. Көп мағыналы сөздерді, омоним сөздерді сатылай кешенді талдау. Синоним, антоним сөздерге сатылай кешенді талдау. Синоним, антоним сөздерге сатылай кешенді талдау. Кірме, табу, эвфемизм, дисфемизм сөздерді сатылай кешенді талдау. Кірме, табу, эвфемизм, дисфемизм сөздерді сатылай кешенді талдау. Көнерген, неологизм сөздерді сатылай кешенді талдау. Көнерген, неологизм сөздерді сатылай кешенді талдау. Сөздің еркін мағынасын, фразеологиялық байланыстағы мағынасын сатылай кешенді талдау. Сөздің еркін мағынасын, фразеологиялық байланыстағы мағынасын сатылай кешенді талдау. Кәсіби сөздер мен терминдерді сатылай кешенді талдау. Кәсіби сөздер, диалект, термин сөздерді сатылай кешенді талдау. Дауысты дыбыстарға математикалық тәсілмен дыбыстық талдау. Дауысты дыбыстарға математикалық тәсілмен дыбыстық талдау. Дауысты дыбыстарға математикалық тәсілмен дыбыстық талдау. Дауыссыз дыбыстарға математикалық тәсілмен дыбыстық талдау. Дауыссыз дыбыстарға математикалық тәсілмен дыбыстық талдау. Дауыссыз дыбыстарға математикалық тәсілмен дыбыстық талдау. Жуан, жіңішке буынды сөздерді сатылай кешенді талдау. Жуан, жіңішке буынды сөздерді сатылай кешенді талдау. Аралас буынды сөздерді сатылай кешенді талдау. Аралас буынды сөздерді сатылай кешенді талдау. Буын үндестігіне бағынатын қосарлы сөздерді сатылай кешенді талдау. Буын үндестігіне бағынатын қосарлы сөздерді сатылай кешенді талдау. Лексикалық жолмен жасалатын туынды сөздерді сатылай кешенді талдау. Жұрнақ жалғану жолымен жасалатын сөздерді сатылай кешенді талдау. Бірігу арқылы жасалатын сөздерді сатылай кешенді талдау. Қосарлану арқылы жасалатын сөздерді сатылай кешенді талдау. Тіркесу арқылы жасалатын сөздерді сатылай кешенді талдау. Лексика тарауы бойынша тест тапсырмасын алу. Фонетика тарауы бойынша тест тапсырмасын алу. Сөзжасам тарауы бойынша тест тапсырмасын алу. |
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 |
05.09.16 12.09.16 19.09.16 26.09.16 03.10.16 10.10.16 17.10.16 24.10.16 07.11.16 14.11.16 21.11.16 28.11.16 05.12.16 12.12.16 19.12.16 26.12.16 09.01.17 16.01.17 23.01.17 30.01.17 06.02.17 13.02.17 20.02.17 27.02.17 06.03.17 13.03.17 20.03.17 03.04.17 10.04.17 17.04.17 24.04.17 08.05.17 15.05.17 22.05.17 |
13.09.16 |
Пайдаланылған әдебиеттер:
-
Нұрша Оразақынова «Лексика, Фонетика, Сөзжасам».
-
Сатылай комплексті талдаудың сызбалары.
7