2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Сатылы бөлшектерге есептер шығару

Сатылы бөлшектерге есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.1А Қатынастар және пропорциялар

Мектеп:

Күні:18.12.2024

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Сатылы бөлшектерге есептер шығару

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.1.1. Бүтін және аралас сандардан сатылы бөлшектерді құрастыру және керісінше орындау;

6.1.1.2. Сатылы бөлшектерді қысқарту және олардың ең кіші ортақ бөлімге келтіру дағдыларын қалыптастыру.

6.1.1.3. Сатылы бөлшектерді қосу,азайту, көбейту және бөлу амалдарын орындау.



Сабақ мақсаттары

-сатылы бөлшек деген не екенін түсінеді және оны қарапайым бөлшек түріне айналдыру әдісін біледі.

·  сатылы бөлшектердің құрылымы мен олардың негізін ажырата алады.

·  сатылы бөлшек деген ұғымға қатысты мысалдар келтіруі.



Құндылықтарды дарыту

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығына:

Топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, үздіксіз оқу құндылықтарын дарыту.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





























Сабақтың ортасы

Топтық жұмыс















Жұптық жұмыс










Сергіту сәті


Сәлеметсіздерме!

Бүгін, бтақырыбын қарастырамыз.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) “Шаттық шеңбер ” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Өткен тақырыпты қайталау.Wordwall
ӘДІСІ арқылы

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

Бүтін және аралас сандардан сатылы бөлшектерді құрастыру және керісінше орындау;

Сатылы бөлшектерді қысқарту және олардың ең кіші ортақ бөлімге келтіру дағдыларын қалыптастыру.

Сатылы бөлшектерді қосу,азайту, көбейту және бөлу амалдарын орындау.


  1. топ. Бұрыс бөлшек

  2. топ. Дұрыс бөлшек.


Топтық жұмыс.










Логикалық сұрақтар.

Амандасады

Псхологиялық ахуал тапсырмасына қатысады

Топтарға бөлінеді.Wordwall
ӘДІСІ арқылы сұрақтарға жауап береді.
























Оқушылар топтық жұмысты бірлесіп орындайды.

Дескриптор:

·  Оқушы сатылы бөлшек деген не екенін түсінеді және оны қарапайым бөлшек түріне айналдыру әдісін біледі.

·  Оқушы сатылы бөлшектердің құрылымы мен олардың негізін ажырата алады.

·  Оқушының сатылы бөлшек деген ұғымға қатысты мысалдар келтіруі.





Оқушылар жұптас орындайды.

Дескриптор:

·  Оқушы сатылы бөлшек деген не екенін түсінеді және оны қарапайым бөлшек түріне айналдыру әдісін біледі.

·  Оқушы сатылы бөлшектердің құрылымы мен олардың негізін ажырата алады.

·  Оқушының сатылы бөлшек деген ұғымға қатысты мысалдар келтіруі.


Дескриптор.

-оқушылар берілген логикалық есептер шығарады;

-логикалық есептерді сыни тұрғыдан ойлайды;



Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. Бағалау түрі: «Асық» әдісі арқылы бағаланады 10 балл түріндеоқушылар бағаланады.

Жалпы балл: 2 балл






Оқушы жетістігін бағалау:

«2» - міндетті деңгейдің тапсырмаларын орындамағанда;

«3» - І деңгей тапсырмасын толық орындағанда;

«4» - І-ІІ деңгей тапсырмасын толық орындағанда;

«5» - І-ІІ деңгей тапсырмасын толық орындағанда, ІІІ деңгей тапсырмасының 50%- дан артық.












Оқушы жетістігін бағалау:

«2» - міндетті деңгейдің тапсырмаларын орындамағанда;

«3» - І деңгей тапсырмасын толық орындағанда;

«4» - І-ІІ деңгей тапсырмасын толық орындағанда;

«5» - І-ІІ деңгей тапсырмасын толық орындағанда, ІІІ деңгей тапсырмасының 50%- дан артық.



Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру






Слайд

Қима-қағаздар















слайдИзображение 48







слайдИзображение 47


Жеке жұмыс



Жеке жұмыс

Оқулықпен жұмыс №757,758

Дескриптор :

-сатылы бөлшектерді шығарады;

-сатылы бөлшектерді тақтада орындайды;

Оқушы жетістігін бағалау:

«2» - міндетті деңгейдің тапсырмаларын орындамағанда;

«3» - І деңгей тапсырмасын толық орындағанда;

«4» - І-ІІ деңгей тапсырмасын толық орындағанда;

«5» - І-ІІ деңгей тапсырмасын толық орындағанда, ІІІ деңгей тапсырмасының 50%- дан артық.



Слайд

Оқулық

дәптер

Сабақтың соңы

Рефлексия

Отау» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.



Жеке жұмыс.Тақырыпты меңгергенін анықтауМаған ұнағаны Менің көңіл күйім тамаша Бүгін нені үйрендім? Бүгін алғаным көп, тәжірибемде қолданамын Менде қалған сұрақ? Менің қосарым

Мұғалім оқушыларды «Асық» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!

Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.




14 Ақпан 2025
106
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі