|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.1А Қатынастар және пропорциялар |
Мектеп: |
||||||||||||||
|
Күні:18.12.2024 |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Сатылы бөлшектерге есептер шығару |
||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.1.1. Бүтін және аралас сандардан сатылы бөлшектерді құрастыру және керісінше орындау; 6.1.1.2. Сатылы бөлшектерді қысқарту және олардың ең кіші ортақ бөлімге келтіру дағдыларын қалыптастыру. 6.1.1.3. Сатылы бөлшектерді қосу,азайту, көбейту және бөлу амалдарын орындау. |
||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
-сатылы бөлшек деген не екенін түсінеді және оны қарапайым бөлшек түріне айналдыру әдісін біледі. · сатылы бөлшектердің құрылымы мен олардың негізін ажырата алады. · сатылы бөлшек деген ұғымға қатысты мысалдар келтіруі.
|
||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
“Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығына: Топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, үздіксіз оқу құндылықтарын дарыту. |
||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Сергіту сәті |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, бтақырыбын қарастырамыз. Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Шаттық шеңбер ” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Өткен тақырыпты
қайталау.“Wordwall” Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: Бүтін және аралас сандардан сатылы бөлшектерді құрастыру және керісінше орындау; Сатылы бөлшектерді қысқарту және олардың ең кіші ортақ бөлімге келтіру дағдыларын қалыптастыру. Сатылы бөлшектерді қосу,азайту, көбейту және бөлу амалдарын орындау.
Топтық жұмыс.
Логикалық сұрақтар.
|
Амандасады Псхологиялық ахуал тапсырмасына қатысады Топтарға бөлінеді.“Wordwall” Оқушылар топтық жұмысты бірлесіп орындайды. Дескриптор: · Оқушы сатылы бөлшек деген не екенін түсінеді және оны қарапайым бөлшек түріне айналдыру әдісін біледі. · Оқушы сатылы бөлшектердің құрылымы мен олардың негізін ажырата алады. · Оқушының сатылы бөлшек деген ұғымға қатысты мысалдар келтіруі. Оқушылар жұптас орындайды. Дескриптор: · Оқушы сатылы бөлшек деген не екенін түсінеді және оны қарапайым бөлшек түріне айналдыру әдісін біледі. · Оқушы сатылы бөлшектердің құрылымы мен олардың негізін ажырата алады. · Оқушының сатылы бөлшек деген ұғымға қатысты мысалдар келтіруі. Дескриптор. -оқушылар берілген логикалық есептер шығарады; -логикалық есептерді сыни тұрғыдан ойлайды; |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. Бағалау түрі: «Асық» әдісі арқылы бағаланады 10 балл түріндеоқушылар бағаланады. Жалпы балл: 2 балл
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру
Слайд Қима-қағаздар
слайд
слайд |
|||||||||||
|
Жеке жұмыс
|
Жеке жұмыс Оқулықпен жұмыс №757,758
|
Дескриптор : -сатылы бөлшектерді шығарады; -сатылы бөлшектерді тақтада орындайды; |
|
Слайд Оқулық дәптер |
|||||||||||
|
Сабақтың соңы Рефлексия |
Отау» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
|
Жеке жұмыс.Тақырыпты меңгергенін анықтауМаған ұнағаны Менің көңіл күйім тамаша Бүгін нені үйрендім? Бүгін алғаным көп, тәжірибемде қолданамын Менде қалған сұрақ? Менің қосарым |
Мұғалім оқушыларды «Асық» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
|
|
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сатылы бөлшектерге есептер шығару
Сатылы бөлшектерге есептер шығару
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.1А Қатынастар және пропорциялар |
Мектеп: |
||||||||||||||
|
Күні:18.12.2024 |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Сатылы бөлшектерге есептер шығару |
||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.1.1. Бүтін және аралас сандардан сатылы бөлшектерді құрастыру және керісінше орындау; 6.1.1.2. Сатылы бөлшектерді қысқарту және олардың ең кіші ортақ бөлімге келтіру дағдыларын қалыптастыру. 6.1.1.3. Сатылы бөлшектерді қосу,азайту, көбейту және бөлу амалдарын орындау. |
||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
-сатылы бөлшек деген не екенін түсінеді және оны қарапайым бөлшек түріне айналдыру әдісін біледі. · сатылы бөлшектердің құрылымы мен олардың негізін ажырата алады. · сатылы бөлшек деген ұғымға қатысты мысалдар келтіруі.
|
||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
“Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығына: Топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, үздіксіз оқу құндылықтарын дарыту. |
||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Сергіту сәті |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, бтақырыбын қарастырамыз. Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Шаттық шеңбер ” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Өткен тақырыпты
қайталау.“Wordwall” Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: Бүтін және аралас сандардан сатылы бөлшектерді құрастыру және керісінше орындау; Сатылы бөлшектерді қысқарту және олардың ең кіші ортақ бөлімге келтіру дағдыларын қалыптастыру. Сатылы бөлшектерді қосу,азайту, көбейту және бөлу амалдарын орындау.
Топтық жұмыс.
Логикалық сұрақтар.
|
Амандасады Псхологиялық ахуал тапсырмасына қатысады Топтарға бөлінеді.“Wordwall” Оқушылар топтық жұмысты бірлесіп орындайды. Дескриптор: · Оқушы сатылы бөлшек деген не екенін түсінеді және оны қарапайым бөлшек түріне айналдыру әдісін біледі. · Оқушы сатылы бөлшектердің құрылымы мен олардың негізін ажырата алады. · Оқушының сатылы бөлшек деген ұғымға қатысты мысалдар келтіруі. Оқушылар жұптас орындайды. Дескриптор: · Оқушы сатылы бөлшек деген не екенін түсінеді және оны қарапайым бөлшек түріне айналдыру әдісін біледі. · Оқушы сатылы бөлшектердің құрылымы мен олардың негізін ажырата алады. · Оқушының сатылы бөлшек деген ұғымға қатысты мысалдар келтіруі. Дескриптор. -оқушылар берілген логикалық есептер шығарады; -логикалық есептерді сыни тұрғыдан ойлайды; |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. Бағалау түрі: «Асық» әдісі арқылы бағаланады 10 балл түріндеоқушылар бағаланады. Жалпы балл: 2 балл
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру
Слайд Қима-қағаздар
слайд
слайд |
|||||||||||
|
Жеке жұмыс
|
Жеке жұмыс Оқулықпен жұмыс №757,758
|
Дескриптор : -сатылы бөлшектерді шығарады; -сатылы бөлшектерді тақтада орындайды; |
|
Слайд Оқулық дәптер |
|||||||||||
|
Сабақтың соңы Рефлексия |
Отау» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
|
Жеке жұмыс.Тақырыпты меңгергенін анықтауМаған ұнағаны Менің көңіл күйім тамаша Бүгін нені үйрендім? Бүгін алғаным көп, тәжірибемде қолданамын Менде қалған сұрақ? Менің қосарым |
Мұғалім оқушыларды «Асық» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
|
|
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз



















