Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
6.1.1.1. Бүтін және аралас
сандардан сатылы бөлшектерді құрастыру және керісінше
орындау;
6.1.1.2. Сатылы бөлшектерді
қысқарту және олардың ең кіші ортақ бөлімге келтіру дағдыларын
қалыптастыру.
6.1.1.3. Сатылы бөлшектерді
қосу,азайту, көбейту және бөлу амалдарын
орындау.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Топтық
жұмыс
Жұптық
жұмыс
Сергіту сәті
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін,
бтақырыбын
қарастырамыз.
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) “Шаттық шеңбер ”
әдісі арқылы оқушылардың
бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
Өткен тақырыпты
қайталау.“Wordwall”
ӘДІСІ арқылы
Мақсаты: оқушылар бойында идея
немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады.
Бүгінгі
сабақта меңгеретініңіз:
Бүтін және аралас сандардан
сатылы бөлшектерді құрастыру және керісінше
орындау;
Сатылы бөлшектерді қысқарту
және олардың ең кіші ортақ бөлімге келтіру дағдыларын
қалыптастыру.
Сатылы бөлшектерді
қосу,азайту, көбейту және бөлу амалдарын
орындау.
-
топ. Бұрыс
бөлшек
-
топ. Дұрыс
бөлшек.
Топтық
жұмыс.


Логикалық сұрақтар.

|
Амандасады
Псхологиялық ахуал
тапсырмасына қатысады
Топтарға бөлінеді.“Wordwall”
ӘДІСІ арқылы сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар топтық жұмысты
бірлесіп орындайды.
Дескриптор:
· Оқушы
сатылы бөлшек деген не екенін түсінеді және оны қарапайым бөлшек
түріне айналдыру әдісін біледі.
· Оқушы
сатылы бөлшектердің құрылымы мен олардың негізін ажырата
алады.
· Оқушының
сатылы бөлшек деген ұғымға қатысты мысалдар
келтіруі.
Оқушылар жұптас
орындайды.
Дескриптор:
· Оқушы
сатылы бөлшек деген не екенін түсінеді және оны қарапайым бөлшек
түріне айналдыру әдісін біледі.
· Оқушы
сатылы бөлшектердің құрылымы мен олардың негізін ажырата
алады.
· Оқушының
сатылы бөлшек деген ұғымға қатысты мысалдар
келтіруі.
Дескриптор.
-оқушылар берілген
логикалық есептер шығарады;
-логикалық есептерді
сыни тұрғыдан ойлайды;
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады. Бағалау түрі: «Асық» әдісі арқылы бағаланады 10
балл түріндеоқушылар бағаланады.
Жалпы балл: 2
балл
Оқушы жетістігін
бағалау:
|
• «2» -
міндетті деңгейдің тапсырмаларын орындамағанда;
«3» - І
деңгей тапсырмасын толық орындағанда;
«4» - І-ІІ
деңгей тапсырмасын толық орындағанда;
«5»
- І-ІІ деңгей тапсырмасын
толық орындағанда, ІІІ деңгей тапсырмасының 50%- дан
артық.
|
|
Оқушы жетістігін
бағалау:
|
• «2» -
міндетті деңгейдің тапсырмаларын орындамағанда;
«3» - І
деңгей тапсырмасын толық орындағанда;
«4» - І-ІІ
деңгей тапсырмасын толық орындағанда;
«5»
- І-ІІ деңгей тапсырмасын
толық орындағанда, ІІІ деңгей тапсырмасының 50%- дан
артық.
|
|
|
Өз ойын
дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру

Слайд
Қима-қағаздар
слайд
слайд
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
|
Отау»
әдісі.
Мұғалім
сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген
көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке жұмыс.Тақырыпты меңгергенін
анықтауМаған
ұнағаны Менің көңіл күйім
тамаша Бүгін нені үйрендім? Бүгін
алғаным көп, тәжірибемде қолданамын Менде қалған
сұрақ? Менің
қосарым
|
Мұғалім
оқушыларды «Асық» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша бағаланады.
|




|