|
Аты –жөні |
Бисеналиева Гульзада Шаймардановна |
|
|
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Сатып алушының бейнесі 8 сынып |
|
Бөлім: |
Сауда жасай білесің бе? |
|
Оқу мақсаттары: |
8.4.4.1 тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, эссе жазуда тиімді қолдану. 8.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру. |
|
Бағалау критерийі |
|
|
Мұғалімнен кері байланыс Обратная связь от учителя (словесная оценка и/или комментарий) |
Формативті бағалау күнделікке қойылады Формативная оценка в кунделик |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Сатып алушының бейнесі" сабақ жоспары
"Сатып алушының бейнесі" сабақ жоспары
|
Аты –жөні |
Бисеналиева Гульзада Шаймардановна |
|
|
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Сатып алушының бейнесі 8 сынып |
|
Бөлім: |
Сауда жасай білесің бе? |
|
Оқу мақсаттары: |
8.4.4.1 тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, эссе жазуда тиімді қолдану. 8.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру. |
|
Бағалау критерийі |
|
|
Әрекет тәртібі /Порядок действий |
Ресурстар / Ресурсы (мұғалім толтырады /заполняется учителем) |
|
|||||||||
|
Орында! Выполни! |
1-тапсырма. Бейнематериалды тыңда. Прослушай и просмотри видеоматериал. |
|
|||||||||
|
Орында Выполни |
2 тапсырма. Бейнематериалдағы ақпаратты еске түсір де, сұрақтарға сәйкестендіру әдісі арқылы жауап бер.
3 тапсырма. Мәтін мазмұны бойынша құрылған диалогті қажетті сөздерді пайдаланып толықтыр.
Қазақстанның тікелей сатылымдар қауымдастығының әдеп кодексі Әдеп кодексі адал бәсекелестікті қолдайды. Тұтынушыға әділ жағдайларда сапалы өнім сатуды жүзеге асырады. Әдеп кодексі төмендегі бөлімдерден тұрады: – «Тұтынушылармен қарым-қатынас кезіндегі әдеп»; – «Серіктестермен қарым-қатынас кезіндегі әдеп»; – «Әдеп кодексінің сақталуын қамтамасыз ету»; – «Серіктестер сатудың адастыратын, жалған және әділетсіз әдістерін қолданбаулары керек». – Әдеп кодексі нені қолдайды? – Әдеп кодексі ........ қолдайды. – Тұтынушыға қандай өнім сату керек? – Тұтынушыға..............өнім сату керек. – Тұтынушылармен не істеу керек? – Тұтынушылармен...............жасау керек. – Серіктестермен қандай қатынас жасау керек? – Серіктестермен .............. қарым-қатынас жасау керек. – Ненің сақталуын қамтамасыз ету керек? –-......... нің сақталуын қамтамасыз ету керек. – Қандай әдістерді қолданбау керек?
Қажетті сөздер: әдепті, сапалы, тұтынушыны алдамау, адал бәсекелестікті, адастырмау, әдепті қарым-қатынас, әділетсіз болмау, әдеп кодексі.
|
|
|||||||||
|
Критерий бойынша рефлексия Рефлексия по критериям |
(Отправь фото на ватсап или прикрепи в кунделик. Не забудь указать класс и фамилию) |
|
|||||||||
|
|
|
|
Мұғалімнен кері байланыс Обратная связь от учителя (словесная оценка и/или комментарий) |
Формативті бағалау күнделікке қойылады Формативная оценка в кунделик |
шағым қалдыра аласыз













