Саяхат сабағы 2 сынып сабақ жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Саяхат сабағы 2 сынып сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
2 снып ұстаздарына қосымша мәліметтер
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән:Дүниетану

Қысқа мерзімді жоспар

8 Бөлім. Саяхат

Мектеп: №25 орта мектеп МКМ

Тоқсан:3 Мұғалімнің аты-жөні: Мизамқұлова Жанерке Ғаниқызы

Сынып: 2

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:

Ортақ тақырып

Туризм


Осы сабақта қол жеткізілетін Ортақ Бөліміне сілтеме)


2.2.4.1.Туризмнің негізгі түрлерін ажырату


Сабақтың тақырыбы:

Қазақстанға саяхат

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы: Туризм туралы білу.

Оқушылардың көбісі: Туризмнің негізгі түрлерін ажырату

Оқушылардың кейбіреуі: Қазақстанның қай аймақтарында туризм саласы дамығанын анықтау.


Бағалау критерийі

1. Туризм туралы біледі.

2. Туризмнің негізгі түрлерін ажыратады

3.Қазақстанның қай аумағындағы туризм саласы дамығанын анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: Қазақстандағы туризмнің түрлерін айта алады

Пəндік лексика жəне терминология: Кесене, Туризм

Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

«Қос шеңбер» әдісі арқылы – бір-біріне сұрақтар

Үштілділік:

Саяхат - Путешествие - Тravel

Құндылықтарды дарыту


Дәлел, тапсырма

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі пәнімен байланысады

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта арқылы Қазақстанның туристік жерлеріне саяхаттау барысына бейне жазба

Алдыңғы меңгерілген білім

1 сыныпта өткен «Дені саудың , жаны сау» тақырыбын еске түсіру





Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы 3минут











2 минут










Сабақтың ортасы

5 мину







2 минут







3 минут











2 минут









3 минут

















Сергіту сәті:

2 минут



2 минут







3 минут

(М). «Шаттық шеңбері» арқылы сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастырамын.Әр оқушы сол топтың бір мүшесі екенін сезіну.

Оқушыларды үш түрлі мұражайлар арқылы топтастырамын:

1 топ – «Алтын Адам»

2 топ- «Қожа Ахмет Ясауий»

3 топ- «Айша Бибі»



«Ара ұясы» әдіс- тәсілі арқылы оқушылардың өткен тақырып бойынша білімдері тексеріледі.


Жаңа тақырыпты таныстырылым арқылы түсіндіремін. Жаңа тақырыпты ашу мақсатында оқушыларға «Қазақстанның туристік жерлері» туралы бейнежазба көрсетемін.


Оқушыларға сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбын ашу


1) Туризм дегеніміз не? Қалай түсінесіңдер?

2)Туризмнің қандай түрлері бар?


Туризм дегеніміз - адамдардың өзі тұратын демалу, емделу, сауығу, танымдық, тарихи-мәдени қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында басқа жерлерге уақытша сапарға шығуы. Туризм саяхатқа шыққан адамның мақсатына қарай демалу, танымдық, емдік-сауықтыру, іскерлік, спорттық сияқты бірнеше түрлерге бөлінеді.


Саралаудың Дерек көздер тәсілі.

Тапсырма: №1 (Ж) «Миға шабуыл» әдісі арқылы

Қазақстандағы туристік жерлерді көрсетеді.

Суреттерге мұқият қарап. Мәтінге сүйеніп суретте бейнеленген туризм жерлерді анықтап жазады.

Бағалау критерий: Туризм туралы біледі


Дескриптор: Қазақстағдағы туризм дамыған жерлерді көрсетеді

Кері байланыс: «БББ» әдісі




Тапсырма: №2 (Ж)

Саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілі.

«Галереяны шарлау» әдісін қолдана отырып,

Сурет арқылы туристік нысандарды атына сай сәйкестендіру.

Түркістан-Бурабай-Шарын-Таңбалы тас


Бағалау критерийі:

Туризмнің негізгі түрлерін ажыратады

Дескриптор:

Туризмнің түрлерін беледі

Кері байланыс:

«Үш сұрақ» әдісі

1.Қазақстандағы туристік нысандар...

2.Ойын – сауық туризмі...

3.Қазақстанның көрікті жерлерін ата?



«Қыдырып қайтайық»


Қорытынды саралау тәсілі:

Тапсырма: №3 (Ж.) «Эссе» немесе «Еркін әнгіме» әдісі арқылы, Қазақстандағы танымал туристік нысандардың атауын жазады

Бағалау критерийі: Қазақстанның қай аумағындағы туризм саласы дамығанын анықтайды

Дескриптор:

Туризмнің түрлерін ажырату;

Кері байланыс: “Аяқталмаған сөйлемдер”әдісімен бағалау

Мен бүгін білдім....

Мен бүгін түсіндім...

Мен келесі сабақта білгім келеді...


Қима суреттер





















АКТ бейнеролик































Картамен жұмыс















Қима қағазбен жұмыс













Кесте




АКТ



Кітаппен, дәптермен жұмыс

Сабақтың соңы

7 минут

Оқушылар сабақтан алған білімдерін БББ кестесіне жазады


Білемін (+)

Білдім (v)

Білгім келеді (?)

Тақырып бойынша не білетінін

Бүгінгі сабақта не білдім?

Тағы не білгім келеді?


Кесте

Үйге тапсырма

Туризмнің негізгі түрлерін ажырату



Рефлекция

1.Қазақстанның қай жерлерінде туристік саяхатта болдыңдар?

2.Саяхаттан алған әсерлерің туралы не айта аласыңдар?

3.Қазақстанның қай жерінде туристік жерлері дамыған?





Қосымша мәліметтер



Саралау – Сіз қандай тəсілмен

көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда

қабілетті оқушыларға тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?

Пәнаралық байланыс. Денсаулық жəне

қауіпсіздік техникасын

сақтау.АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс

Деңгейлік тапсырмалар беру арқылы

«Ара ұясы» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі,

« Галереяны шарлау» әдісі, Қорытынды тәсілі, ЭССЕ немесе Еркін әңгіме әдісі, «Үш сұрақ» әдісі.

Қазақ тілі Сілтеме материалдар.

Оқушылардың қабылдау ерекшеліктерін ескере отырып, әрқайсысы өз идеясын ұсынуға мүмкіндік беретіндей топтық жұмыстарды ұйымдастырамын. Қабілеті жоғары оқушылар бар топтың тапсырмасын күрделі етіп беруге тырысамын.

Қабілеті жоғары оқушы мен қабілеті төмен оқушыларға қарқын тәсілі арқылы бір біріне қолдау көрсету мақсатында жұптық, топтық жұмыстарды ұйымдастырамын. ««Сұрақ ілмегі» »әдіс - тәсілі арқылы өзара сұрақ алмасуға, өткенді талдауға және қорытынды жасауға қол жеткіземін.

Тапсырмаларға берілген дескрипторлар арқылы оқушыларды бағалаймын. Сұрақтарды ауызша талқылау барысында оқушылардың жауаптарын қадағалап, сабақ барысында оқушылардың белсенділігіне қарай мадақтаймын. Топтық бағалауды қолданамын. Кері байланыс арқылы өзін-өзі бағалауды ұйымдастырамын.



Техника қауіпсіздігін, өмір қауіпсіздігін сақтауды ескертемін.




























Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары

Немесе оқу

Мақсаттары шынайы,

Қолжетімді болдыма?

Барлық оқушылар оқу

мақсатына қол

жеткізді ме? Егер

оқушылар оқу

мақсатына жетпеген

болса, неліктен деп

ойлайсыз? Сабақта

саралау дұрыс

жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде

уақытты тиімді

пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан

ауытқулар болды ма

жəне неліктен?


Иә шынайы әрі қолжетімді болды. «Ара ұясы» әдісі, әдісі, «Сұраққа жетіп ал» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі,Қорытынды, Үш сұрақ» әдістері арқылы жүзеге асты.



Туризм туралы түсініктерін қалыптастырды.Туризм түрлерін ажырата алады және біледі.




Саралаудың әдіс-тәсілдері қолжетімді болып, сабақ барысында саралау жүргізілді.



«Ара ұясы» әдісі, «Галереяны шарлау» әдісі,«Сұраққа жетіп ал» әдісі, Қорытынды тәсілі, Үш сұрақ» әдістері арқылы жүзеге асты.

«Ара ұясы» әдісі бойынша оқушылардың қызығушылығы артып нәтиже көрсетті.







Сабақ жоспарынан ауытқулар болды, келесі сабақта уақытты тиімдірек пайдаланамын және сабақ барысында белсенді әдіс-тәсілдерді жоспарлаймын.

Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: «Сұраққа жетіп ал» әдісін қолдана отырып,Сурет арқылы туристік нысандарды атына сай сәйкестендіруі.

2: Топтық жұмысты дұрыс пайдалана алуы


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар үлестіру.

2: АКТ қолдану.


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет? Кейбір жекелеген оқушыларға өз бетімен жұмыс істеуге тапсырмалар дайындау.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.02.2019
2481
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі