(М). «Шаттық
шеңбері» арқылы сыныптың
психологиялық ахуалын қалыптастырамын.Әр оқушы сол топтың бір
мүшесі екенін сезіну.
Оқушыларды үш түрлі мұражайлар арқылы
топтастырамын:
1 топ – «Алтын Адам»
2 топ- «Қожа Ахмет Ясауий»
3 топ- «Айша Бибі»
«Ара ұясы» әдіс- тәсілі арқылы оқушылардың өткен тақырып бойынша
білімдері тексеріледі.
Жаңа тақырыпты таныстырылым арқылы түсіндіремін.
Жаңа тақырыпты ашу мақсатында оқушыларға «Қазақстанның туристік
жерлері» туралы бейнежазба көрсетемін.
Оқушыларға сұрақтар қою арқылы сабақтың
тақырыбын ашу
1) Туризм дегеніміз не? Қалай
түсінесіңдер?
2)Туризмнің қандай түрлері бар?
Туризм дегеніміз - адамдардың өзі тұратын
демалу, емделу, сауығу, танымдық, тарихи-мәдени қажеттіліктерін
қанағаттандыру мақсатында басқа жерлерге уақытша сапарға шығуы.
Туризм саяхатқа шыққан адамның мақсатына қарай демалу, танымдық,
емдік-сауықтыру, іскерлік, спорттық сияқты бірнеше түрлерге
бөлінеді.
Саралаудың Дерек көздер
тәсілі.
Тапсырма: №1 (Ж) «Миға шабуыл» әдісі
арқылы
Қазақстандағы туристік жерлерді
көрсетеді.
•
Суреттерге мұқият қарап. Мәтінге сүйеніп суретте
бейнеленген туризм жерлерді анықтап жазады.
Бағалау
критерий: Туризм туралы
біледі
Дескриптор: Қазақстағдағы туризм дамыған жерлерді көрсетеді
Кері
байланыс: «БББ»
әдісі
Тапсырма: №2 (Ж)
Саралаудың диалог және қолдау көрсету
тәсілі.
«Галереяны
шарлау»
әдісін
қолдана отырып,
Сурет арқылы туристік нысандарды атына сай
сәйкестендіру.
Түркістан-Бурабай-Шарын-Таңбалы тас
Бағалау критерийі:
Туризмнің негізгі түрлерін ажыратады
Дескриптор:
Туризмнің түрлерін беледі
Кері байланыс:
«Үш сұрақ»
әдісі
1.Қазақстандағы туристік
нысандар...
2.Ойын – сауық
туризмі...
3.Қазақстанның көрікті
жерлерін ата?
«Қыдырып қайтайық»
Қорытынды саралау тәсілі:
Тапсырма: №3 (Ж.) «Эссе» немесе «Еркін әнгіме» әдісі
арқылы, Қазақстандағы танымал туристік
нысандардың атауын жазады
Бағалау критерийі: Қазақстанның қай аумағындағы
туризм саласы дамығанын анықтайды
Дескриптор:
Туризмнің түрлерін ажырату;
Кері байланыс: “Аяқталмаған
сөйлемдер”әдісімен бағалау
Мен бүгін
білдім....
Мен бүгін
түсіндім...
Мен келесі сабақта білгім
келеді...
|