Білім беру
саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған
оқу қызметі: Сауат
ашу
Тақырыбы: А
дыбысы мен әріпі
Мақсаты: А дыбысы және әрпімен
таныстыру
Балаларға а дыбысы кездесетін сөзге мысал
келтіріп, сол сөздерді қатыстырып, сөйлем құрату арқылы,
коммуникативтілігін дамыту,сөйлеу мәнерін
қалыптастыру.
Жазуға қолдарын
жаттықтыру.
Ұқыптылыққа, сауаттылыққа, шапшаңдылыққа
тәрбиелеу.
Көрнекілігі:
Көрнекіліктер, АКТ, тақырыпқа байланысты
суреттер,дәптер
Әдіс -
тәсілдері: Түсіндіру, жазу, ойын, сұрақ - жауап,
әңгімелесу, миға шабуыл
әдісі.
Сезімдерін
ояту. - Балалар бүгінгі біздің ұйымдастырылған оқу
- қызметіміз, сауат ашу бізге қонақтар
келіпті.
Шаттық
шеңбері:
Шуақты күнімізбен бірге өлең шумақтарымызды
айтайық.
Армысың досым,кел маған
қосыл
Алақанға салып
алақан
Шеңберге бірге
тұрайық
Жер шарындай
айналып
Әуеде шарға
ұқсайық
Ортамызда күн
нұрын
Қолымызға
алайық
Жұмбақ.
Менің
үшін
жақсы
адам
Артық
көрем
басқадан
Апа,ата
сөздері
Қайсы
әріптен
бастаған?
(А)
Бүгінгі оқу қызметі А дыбысымен танысатын
боламыз. Оқу қызметін бастамас бұрын бейне роликке назар
аударайық
Слайд
көрсету
Ұйымдастыру,
іздену.
Балалар кәне А дыбысын
айтайықшы
— "А" дыбысы қандай дыбысқа
жатады?
— балалар сонымен а дыбысы
қандай дыбыс
болды?
"А"
дыбысының
баспа
және
жазба
түрін
көрсетіп
таныстыру
слайдпен
Сөз
ойла,тез
ойла"
ойынын
ойнату.
— "А" дыбысынан келетін
сөздерді
маған
кім
жылдам,
көбірек
тауып
айтады.
Алма,
ағаш,
адам,
ай,
ақку.
Өте
жақсы,
балалар.
Осы
тапқан
сөздерінді
буынға
бөліп
айтып
көрейікші.
Шапалақ
арқылы
буынға
бөлгізу.
1.Тапсырма
Дәптермен
жұмыс
2.Тапсырма
А дыбысынан келетін көкөністер мен жемістерді
ұяшыққа жина
3.Тапсырма
Интерактивті тақтаны пайдалана отырып а
дыбысынан келетін аңдарды белгіле
4.Тапсырма: Балалар жұмбақтың
жауабында аталған А дыбысын жазамыз
"А
дыбысын
ауада
жазып
көрсету.
Қане, балалар,
бәріміз
бірігіп
"А"
дыбысын
ауада
жазып
көрейікші
"
Сергіту
сәті:
Музыкамен
Қортынды:
- Балалар біз бүгін қандай әріп, қандай
дыбыспен таныстық?
- А дыбысы қандай дыбыс
екен?
- Дауысты дыбыс дегеніміз не? Балалар
жауабы
- Қандай текшемен белгілейміз?
қызыл
- Қалай айтылады? созылып, еркін, кедергісіз
айтылады
- Балалар біз осы уақытқа дейін сауат ашу оқу
қызметінен не үйрендік.
дыбыс пен әріпті, дауысты және дауыссыз
дыбысты үйрендік.
Балалар бүгінгі оқу қызметі сендерге ұнады
ма?
Олай болса бүгінгі оқу қызметіне жақсы
қатысқан балаларға жұлдызша
таратылады.
Әрқашан жақсы
оқиық.
«Бекітемін»
«Баларман»балабақша
меңгерушісі---------------
З. А.
Абибуллаева
«------»
«------------»
АШЫҚ ОҚУ
ҚЫЗМЕТІ
Тақырыбы: А
дыбысы
Тәрбиеші:Тілегенова.
Г.
2020
ж
- Балалар дыбыс дегеніміз не? Дыбысты айтамыз
естиміз.
- Әріп деген не? Әріпті жазамыз,
көреміз.
- Сөз дегеніміз
не? Сөз неден құралады? Оқимыз. Сөз дыбыстан
құралады
- Дыбыстар
нешеге бөлінеді? 2 – ге
- Қандай,
қандай? Дауысты және дауыссыз.
- Дауысты
дыбыстар қалай айтылады? Созылып еркін
айтылады.
- Ал дауыссыз
дыбыстар ше? Кедергіге ұшырайды.
- Дауысты
дыбыстарды қандай текшемен белгілейміз?
Қызыл.
- Ал дауыссыз
дыбыстарды ше? Көк текшемен
белгілейміз.
Жұмбақ:
Бірде төмен,
бірде шығып жоғары,
Сөз сөйлесең
қозғалыста болады.(тіл)
Енді алдарыңда сандықша
тұр.
Осы сандықты кілт
ашады
Кілт ашпаса тіл
ашады.
Енді бұл сандықты ашу үшін тіл туралы таппақ,
жұмбақ, айтуға болады. Кім
айтады.
Ана - тілің арың
бұл,
Ұятың боп тұр
бетте
Өзге тілдің бәрін
біл!
Өз тіліңді
құрметте!
Жақсы енді сандығымыз
ашылды.
Сандықтың ішінде не бар екен. Жақсы, бұл
сандықта жұмбақ жасырулы жатыр екен. Қане шешіп
көрейік.
Көлдің көркі, сәні
екен,
Ұшқанда сазды әні
екен.
Ақындар оны
мақтаған,
Адамдар қорғап
атпаған.
(аққу)
Жұмбақтың шешуі аққу екен. Олай болса Аққу
деген сөз қандай дыбыстан басталып тұр А дыбысынан басталып
тұр.