Сауат ашу "Ә дыбысы мен әрпі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сауат ашу "Ә дыбысы мен әрпі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Сауат ашу

Мектеп Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы

Жыңғылды ауылы Е.Айшуақұлы атындағы орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Бектұрғанова Гүлмир Лесқанқызы

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандарсаны:

  • Сабақтың тақырыбы

Ә ә дыбысы мен әрпі

  • Бөлім

2.Оқылым

  • Бөлімше

2.9. Дыбыс пен әріпті тану және ажырату

Сабақтың оқыту мақсаттары

1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру

Сабақ мақсаттары





Барлық оқушылар: әріпті таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді.

Оқушылардың басым бөлігі: Сөз құрай алады, дыбыстық талдау жасайды.

Кейбір оқушылар: Буындарды қосып оқи алады. Ә дыбысы бар сөздерді қатыстырып сөйлем құрай алады.

Жетістік критериилері

Күтілетін нәтиже

Әріпті таниды,ажыратады

Сөздерді буынға бөледі

Сөздерге дыбыстық талдау жасайды

Тілдік мақсат

1.Оқылым:

- сөздерді буынға бөліпжәне тұтастай оқу,

2.Айтылым:

Білім алушылар әріпті танып, ажырату,буынға бөлу

3.Тыңдалым:

Видеожазба тыңдап, қайталайды.

4.Жазылым:

Ә дыбысының таңбасын,басқа әріптермен байланысуын қалыптастыру

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:әке,әже,әтеш,әнші.

Ишара: Басынан сипау, қол соғу, бас бармақ әдістері.

Тілдік құзыреттілік

Әке –отец-fatҺer

Ән-песня-muzic

Әтеш-петух-zool

Дәрігер-врач-doktor

Құндылық

Құрмет: Білім алушылардыбір- бірінеқұрмет көрсетуге тәрбиелеу. Қолдаукөрсету, бір-бірінекөмектесу, татулық, достықсезімдерінқалыптастыру.

Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу,музыка,ағылшын,бейнелеу

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба, таныстырылым, интербелсенді тақта,әріптер видеосы

Алдыңғы білім

Зз әрпі мен дыбысы




















Жоспар



Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

1.Психологиялық дайындық:

Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Ізгі,жарық әрі мейірімді

Сондай болып кетер дереу жан-жағым.


2.Өткен материалдарды пысықтау

Жабық және ашық сұрақ

-З дауысты дыбыс па?

-Зере деген сөз неше буынға бөлінеді

-З әрпінен келетін сөздер айту

З зқандай дыбыс?

Қай ұяшыққа орналастыратыныңды ойлап көр.

Ә ә дыбысынан басталатын сөздер.

(СУРЕТ)





Сабақтың ортасы

25–30 минут






















1-тапсырма. Видеоролик көру. (әже,әке.әтеш,ән,дәрі,дәрігер,сән,дән,тәтті,тәулік,сәуір,Сәкен,Дәуір,Әсет сөздері тыңдалады, қайталайды)

Видеоролик кезінде берілетін сұрақтар:

-Видеодан не көрдіңіздер?

-Таныс емес дыбыс барма?

-Ол қай дыбыс деп ойлайсыңыз?

Болжамды жауаптар:суреттер көрдік;сөздер айтылды;Ә-дыбысы)

Сабақтың мақсатымен таныстырып, күтілетін

нәтижені оқушылармен бірлесе анықтау.

-Бүгінгі сабағымыз: Ә ә дыбысы мен әрпі

Ә дыбысын мұғалім көмегімен қайталау.

Модельденген жазылуымен ұжымдық жұмыс

Хормен,жеке,жұпта Әә дыбысының дыбысталуын айту.

-Әә дыбысы қалай айтылып тұр?

-Кедергіге ұшырап тұр ма?

-Әә дыбысының дауысты,дауыссыз екенін білу үшін алақанымызды жазып,иегіміздің астына қоялық,егер дыбыс айтылғанда иек алақанға тисе онда дауысты болады

2-тапсырма.Жеке,жұптық жұмыс:

Сән,дән,тәтті,тәулік,сәуір,Сәкен,Дәуір,Әсет,әже,әке.әтеш ,ән,дәрі,дәрігерсөздерін оқу

(оқушы алдында ә-дыбысына қатысты сөздер тұрады,соны оқиды)

Осы тапсырмада барлық оқушылар оқи алды

Жұптық жұмыс:

әже,әке.әтеш ,ән,дәрі,дәрігер сөздерін қасындағы бала екеуі алмастырып оқиды,буынға бөледі,дыбыстық талдау жасайды,

Дескриптор.Білім алушылар;

1.Ә дыбысынан келетін сөздерді біледі,буынға бөледі

2.Сөздерге дыбыстық талдау жасай алады(дыбыстық талдауды дұрыс жасай алмай отырған балалаға бағыт бағдар беріледі)

ҚБ:білім алушыларды смайликтермен марапаттау

3-тапсырма

Жазылым

Дәптермен жұмыс.

Ә ә әрпінің бас әрпін және кіші әріптерін жазып үйренеді.

Ә –дыбысын әуелі ауада ,сосын тақтаға жазып көрсетемін,оқушылар дәптерге таңбалануын түсіреді.

Дескриптор: Сөздерді сауатты әрі көркем жаза алады.

ҚБ: « Басбармақ» әдісі(жақсы жазғандар үлгіге алынады)

Сергіту сәті. «Егер көңілді жүрсеңдер...»

Сабақты қорытындылау

Топтық жұмыс

Қатар бойынша

жиылып,сән,дән,тәтті,тәулік,сәуір,Сәкен,Дәуір,Әсет, әже,әке.әтеш ,ән,дәрі,дәрігер сөздеріне сөйлем құрастырады.

-Берілген сөздер қолданыста бар сөздерма?

-Сөйлем құрастыруға қиындық тудырмай ма?

Дескриптор:Білім алушылар

1. Сөздерді пайдаланып сөйлем құрастыра алады.

3. Ә әрпінің сөз басында,сөз ортасында келетіндігін біледі

ҚБ: Топтар бірін-бірі бағалайды(топтағы балаларды жекелеп)







https://youtu.be/vc8XoTUdZF8

Интербелсенді тақта немесе плакат







Тапсырма орындаған балаларды

бағалау





















Сергіту сәті. «Егер көңілді жүрсеңдер...»

Сабақтың соңы

5 минут


Кері байланыс:

Күн әдісі

Бағалау. «Формативті бағалау»




















Бағалау түрлері
























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.06.2018
536
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі