Материалдар / Сауат ашу. "Ц әрпі мен дыбысы" 1 сынып

Сауат ашу. "Ц әрпі мен дыбысы" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама негізінде құрылған сауат ашу пәнінен ашық сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2018
534
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 28.02.2017 жылСынып: 1 – «Д»Мұғалім: Тусупбекова Жанбота Тусупбековна Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыОйын ережесі деген не? Ц дыбысы мен әрпі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген мәтінді оқып, талқылау1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысОрыс тілі
АКТ қолдану дағдыларыВидеофильм, таныстырылым
Тілдік құзыреттілікЦирк
Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы3 минутӘуен ойналып тұрады.
  • Сәлеметсіздер ме, құрметті қонақтар! 1-«Д» сыныбына қонаққа келіп қалыпсыздар. Ендеше осы оқушылардың «Күлкі» апталығындағы күндерін тамашалап, танысыңыздар!
  • Бәріміз бір үйдің баласындай осындай тату болып, жақсы көңіл-күймен сабағымызды бастайық. Ол үшін ортаға сынып әкімін шақырайық.
  • Біз ақылдымыз ба, біз білімдіміз бе, біз доспыз ба! (иә)
  • Тамаша!Енді топ ережелерін еске түсіру.


    Видеофильм

















    Слайд 1

    Сабақтың ортасы1 минут

















    3 минут



















    1 минут















    1 минут





    3 минут











    2 минут







    2 минут













    4 минут

























    Жалғасы орыс тілі(20 минут)
  • Сендер ойын ойнағанды ұнатасыңдар ма?
  • Қандай ойындарды білесіңдер?
  • Ол ойындардың бәрі бірдей ме? (атауы, ережесі)
  • Сонымен ойын ережесі дегенім не?
  • Бүгін бізге бір Құпиядостан хабарлама келіпті. Ол бізге смс – хабарлама жіберіп отырады. Егер сендер тапсырманы жақсы орындасаңдар, оның сендерге сыйлығы бар екен. Орындайық па? 1-sms: әр топтың партасының астында сендерге хат қалдырдым. Орындап берулеріңді сұраймын. «Мозаика» құрау: Қима қағаздардан сурет құрау арқылы жасырын сөзді тауып, орысша атау: 1-топ: шахмат ойыны: балапан - цыпленок2-топ: арқан тартыс: гүлдер- цветы3-топ: қуаласпақ: сандар - цифры4-топ: жасырынбақ: патша - царь5-топ: мозаика: сақина- кольцо

    - Барлық топтардағы сөздердің аудармаларында бізге ортақ таныс емес қандай дыбысты байқап тұрсыңдар? -Сонда бүгінгі тақырып қандай деп ойлайсыңдар?-Бүгінгі сабақта не істейміз деп ойлайсыңдар? Тақтаға Ц дыбысының баспа түрін ілуДұрыс, енді Ц дыбысын айтып көрейік. Ц дыбысын артикуляциясына сай дұрыс дыбыстатып, қайталату.Ц дыбысы қандай дыбыс? Себебі неде? Созылмайды. Ц дыбысы орыс тілінен енген сөздерде көп кездеседі. Ол сөздің басында, ортасында, соңында айтылады.
  • Ол әріп неге ұқсайды? Мысалдар келтірейік:






















  • Смс дауысы

    Хаттар



    Қима суреттер





    Слайд 2

    Слайд 3



    Ц әрпінің баспасы





    2-sms: - беттегі жазбаларды әдемі етіп жазып берулеріңізді сұраймын. Цц дыбысының жазылуымен таныстыру(тақтада жазылу элементтерін түсіндіру)Әдемі жазған балалардың дәптерін көрсетіп, үлгі ретінде мақтау

    Сергіту сәті: Сайқымазақ болып киінген бала ойын ойнатады. Ойын ережесі: Мен жасаған емес, айтқан қимылдарды орындайсыңдар. Кім шатасады, өлең айтып береді.

    3 sms: Мәтінмен жұмыс: Қарамен жазылған сөздерді оқу-цирк, концерт, цех, цемент (мағынасын сұрау, сөйлем құрату)Мәтінді оқу (эстафеталық оқу)- Сайқымазақ деген кім? - Мәтінде неше сөйлем?- Мәтіндеге барлық сөздер сендерге түсінікті ме?

    4 sms: Топтық тапсырмалар: 1-топ: Мағжан қандай бала? 2-топ: Сайқымазаққа сипаттама беріңдер3-топ: Мәтіннің алғашқы 3 сөйлемі бойынша 2 сұрақ жаз4-топ: Мәтіннің соңғы 4 сөйлемі бойынша 2 сұрақ жаз (сыныпқа сұрақ қой)5-топ: «Жасырынбақ» ойынын қалай ойнайтынын түсіндіріп беріңдер.Мадақтау.(бір топ екінші топты бағалайды)



    СМС дауысыЦ жазба әрпіБор

    Слайд 4



    Сайқымазақ киімі



    Оқулық













    Постерфломастер







    Сабақтың соңы2 минут

    Рефлексия: Бағалау: шарлар сыйлыққа беру





    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ