Күні: 28.02.2017 жылСынып: 1 – «Д» | Мұғалім: Тусупбекова Жанбота Тусупбековна Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Ойын ережесі деген не? Ц дыбысы мен әрпі |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген мәтінді оқып, талқылау1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Орыс тілі |
АКТ қолдану дағдылары | Видеофильм, таныстырылым |
Тілдік құзыреттілік | Цирк |
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы3 минут | Әуен ойналып тұрады.Сәлеметсіздер ме, құрметті қонақтар! 1-«Д» сыныбына қонаққа келіп қалыпсыздар. Ендеше осы оқушылардың «Күлкі» апталығындағы күндерін тамашалап, танысыңыздар!Бәріміз бір үйдің баласындай осындай тату болып, жақсы көңіл-күймен сабағымызды бастайық. Ол үшін ортаға сынып әкімін шақырайық. Біз ақылдымыз ба, біз білімдіміз бе, біз доспыз ба! (иә)Тамаша!Енді топ ережелерін еске түсіру. |
Видеофильм
Слайд 1
|
Сабақтың ортасы1 минут
3 минут
1 минут
1 минут
3 минут
2 минут
2 минут
4 минут
Жалғасы орыс тілі(20 минут) | Сендер ойын ойнағанды ұнатасыңдар ма?Қандай ойындарды білесіңдер? Ол ойындардың бәрі бірдей ме? (атауы, ережесі)Сонымен ойын ережесі дегенім не? Бүгін бізге бір Құпиядостан хабарлама келіпті. Ол бізге смс – хабарлама жіберіп отырады. Егер сендер тапсырманы жақсы орындасаңдар, оның сендерге сыйлығы бар екен. Орындайық па? 1-sms: әр топтың партасының астында сендерге хат қалдырдым. Орындап берулеріңді сұраймын. «Мозаика» құрау: Қима қағаздардан сурет құрау арқылы жасырын сөзді тауып, орысша атау: 1-топ: шахмат ойыны: балапан - цыпленок2-топ: арқан тартыс: гүлдер- цветы3-топ: қуаласпақ: сандар - цифры4-топ: жасырынбақ: патша - царь5-топ: мозаика: сақина- кольцо
- Барлық топтардағы сөздердің аудармаларында бізге ортақ таныс емес қандай дыбысты байқап тұрсыңдар? -Сонда бүгінгі тақырып қандай деп ойлайсыңдар?-Бүгінгі сабақта не істейміз деп ойлайсыңдар? Тақтаға Ц дыбысының баспа түрін ілуДұрыс, енді Ц дыбысын айтып көрейік. Ц дыбысын артикуляциясына сай дұрыс дыбыстатып, қайталату.Ц дыбысы қандай дыбыс? Себебі неде? Созылмайды. Ц дыбысы орыс тілінен енген сөздерде көп кездеседі. Ол сөздің басында, ортасында, соңында айтылады. Ол әріп неге ұқсайды? Мысалдар келтірейік: |
Смс дауысы
Хаттар
Қима суреттер
Слайд 2
Слайд 3
Ц әрпінің баспасы
|
| 2-sms: - беттегі жазбаларды әдемі етіп жазып берулеріңізді сұраймын. Цц дыбысының жазылуымен таныстыру(тақтада жазылу элементтерін түсіндіру)Әдемі жазған балалардың дәптерін көрсетіп, үлгі ретінде мақтау
Сергіту сәті: Сайқымазақ болып киінген бала ойын ойнатады. Ойын ережесі: Мен жасаған емес, айтқан қимылдарды орындайсыңдар. Кім шатасады, өлең айтып береді.
3 sms: Мәтінмен жұмыс: Қарамен жазылған сөздерді оқу-цирк, концерт, цех, цемент (мағынасын сұрау, сөйлем құрату)Мәтінді оқу (эстафеталық оқу)- Сайқымазақ деген кім? - Мәтінде неше сөйлем?- Мәтіндеге барлық сөздер сендерге түсінікті ме?
4 sms: Топтық тапсырмалар: 1-топ: Мағжан қандай бала? 2-топ: Сайқымазаққа сипаттама беріңдер3-топ: Мәтіннің алғашқы 3 сөйлемі бойынша 2 сұрақ жаз4-топ: Мәтіннің соңғы 4 сөйлемі бойынша 2 сұрақ жаз (сыныпқа сұрақ қой)5-топ: «Жасырынбақ» ойынын қалай ойнайтынын түсіндіріп беріңдер.Мадақтау.(бір топ екінші топты бағалайды)
| СМС дауысыЦ жазба әрпіБор
Слайд 4
Сайқымазақ киімі
Оқулық
Постерфломастер
|
Сабақтың соңы2 минут
| Рефлексия: Бағалау: шарлар сыйлыққа беру
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
| Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |