Сауат ашу. "Ц әрпі мен дыбысы" 1 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сауат ашу. "Ц әрпі мен дыбысы" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама негізінде құрылған сауат ашу пәнінен ашық сабақ.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 28.02.2017 жыл

Сынып: 1 – «Д»

Мұғалім: Тусупбекова Жанбота Тусупбековна

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ойын ережесі деген не? Ц дыбысы мен әрпі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту

1.8 Берілген мәтінді оқып, талқылау

1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Орыс тілі

АКТ қолдану дағдылары

Видеофильм, таныстырылым

Тілдік құзыреттілік

Цирк

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

Әуен ойналып тұрады.

  • Сәлеметсіздер ме, құрметті қонақтар! 1-«Д» сыныбына қонаққа келіп қалыпсыздар. Ендеше осы оқушылардың «Күлкі» апталығындағы күндерін тамашалап, танысыңыздар!

  • Бәріміз бір үйдің баласындай осындай тату болып, жақсы көңіл-күймен сабағымызды бастайық. Ол үшін ортаға сынып әкімін шақырайық.

  • Біз ақылдымыз ба, біз білімдіміз бе, біз доспыз ба! (иә)

Тамаша!

Енді топ ережелерін еске түсіру.


Видеофильм










Слайд 1


Сабақтың ортасы

1 минут










3 минут











1 минут









1 минут




3 минут







2 минут





2 минут








4 минут














Жалғасы орыс тілі

(20 минут)

  • Сендер ойын ойнағанды ұнатасыңдар ма?

  • Қандай ойындарды білесіңдер?

  • Ол ойындардың бәрі бірдей ме? (атауы, ережесі)

  • Сонымен ойын ережесі дегенім не?

Бүгін бізге бір Құпиядостан хабарлама келіпті. Ол бізге смс – хабарлама жіберіп отырады. Егер сендер тапсырманы жақсы орындасаңдар, оның сендерге сыйлығы бар екен. Орындайық па?

1-sms: әр топтың партасының астында сендерге хат қалдырдым. Орындап берулеріңді сұраймын.

«Мозаика» құрау: Қима қағаздардан сурет құрау арқылы жасырын сөзді тауып, орысша атау:

1-топ: шахмат ойыны: балапан - цыпленок

2-топ: арқан тартыс: гүлдер- цветы

3-топ: қуаласпақ: сандар - цифры

4-топ: жасырынбақ: патша - царь

5-топ: мозаика: сақина- кольцо


- Барлық топтардағы сөздердің аудармаларында бізге ортақ таныс емес қандай дыбысты байқап тұрсыңдар?

-Сонда бүгінгі тақырып қандай деп ойлайсыңдар?

-Бүгінгі сабақта не істейміз деп ойлайсыңдар?

Тақтаға Ц дыбысының баспа түрін ілу

Дұрыс, енді Ц дыбысын айтып көрейік. Ц дыбысын артикуляциясына сай дұрыс дыбыстатып, қайталату.

Ц дыбысы қандай дыбыс? Себебі неде? Созылмайды. Ц дыбысы орыс тілінен енген сөздерде көп кездеседі. Ол сөздің басында, ортасында, соңында айтылады.

  • Ол әріп неге ұқсайды? Мысалдар келтірейік:












Смс дауысы


Хаттар



Қима суреттер




Слайд 2


Слайд 3



Ц әрпінің баспасы



2-sms: - беттегі жазбаларды әдемі етіп жазып берулеріңізді сұраймын.

Цц дыбысының жазылуымен таныстыру

(тақтада жазылу элементтерін түсіндіру)

Әдемі жазған балалардың дәптерін көрсетіп, үлгі ретінде мақтау


Сергіту сәті: Сайқымазақ болып киінген бала ойын ойнатады. Ойын ережесі: Мен жасаған емес, айтқан қимылдарды орындайсыңдар. Кім шатасады, өлең айтып береді.


3 sms: Мәтінмен жұмыс: Қарамен жазылған сөздерді оқу

-цирк, концерт, цех, цемент (мағынасын сұрау, сөйлем құрату)

Мәтінді оқу (эстафеталық оқу)

- Сайқымазақ деген кім?

- Мәтінде неше сөйлем?

- Мәтіндеге барлық сөздер сендерге түсінікті ме?


4 sms: Топтық тапсырмалар:

1-топ: Мағжан қандай бала?

2-топ: Сайқымазаққа сипаттама беріңдер

3-топ: Мәтіннің алғашқы 3 сөйлемі бойынша 2 сұрақ жаз

4-топ: Мәтіннің соңғы 4 сөйлемі бойынша 2 сұрақ жаз

(сыныпқа сұрақ қой)

5-топ: «Жасырынбақ» ойынын қалай ойнайтынын түсіндіріп беріңдер.

Мадақтау.(бір топ екінші топты бағалайды)



СМС дауысы

Ц жазба әрпі

Бор


Слайд 4



Сайқымазақ киімі



Оқулық








Постер

фломастер





Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия:

Бағалау: шарлар сыйлыққа беру




Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.


Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.11.2018
608
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі