Күні:24.10.16ж Сынып: 1 «Ғ» | Қатысқандар саны: 21 Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Менің мектепке баратын жолым. Т дыбысы мен әрпі.. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Т дыбысы мен әрпі. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Ертеңгілік шеңбері - Көңіл-күйлеріңіз қалай? - Керемет! (Қолдарын көтереді) - Сабаққа дайындықтарыңыз қалай? - Тамаша! (алақандарын шапалақтайды) - Ынтаңыз ше? - Ғажап! (қолдарын көтереді) - Ендеше бастайық. - О-О-О! (бас бармақтарын көтереді)Топқа бөлу: қызыл,жасыл,сары жұлдызшалар арқылы. |
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы8 минут
| Дамыту ойыны. Әріпті көрсетемін. Оқушылар оған сөз ойлай бастайды. Әр оқушы өзі ойлаған сөздерін қанша дыбыстан тұратынын айтады. Дыбыстарды ретімен айтып беруін сұраймын. Мысалы, Т әрпін көрсетемін. Оқушының бірі "Тал" дейді. Екінші оқушыоның 3 дыбыстан тұратын, сөз ішіндегі дыбыстың ретін айтып береді. Оқушының дыбыстардың ретін атауда олардың дұрыс дыбысталуына мән бергені жөн. Ойын осы бағытта жалғасады.№1 Оқылым№2Тыңдалым.№3 Сенің мектепке баратын жолыңда не бар? |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті1 минут | Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады)Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды)Көктен төмен әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды) | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Қызықты тапсырма8 минут | №4 Мектептен қайтар жолда үйлерде, көлік аялдамаларында кездесетін шартты белгілерге назар аудар.Мұндай белгілер үйге қайтар жолды есте сақтауға көмектеседі. | Түрлі тапсырмалар |
Аяқталуы
16 минут
|
№5 Тышқан ініне жету үшін нелерді кездестіргенін сызық бағытына қарап болжа. |
Оқулық, дәптерлер. |
Сабақтың соңы2 минут
| РефлексияОқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.
|
Микрафон |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |