Сауат ашу. Тақырыбы: "Не үйреніп, не білдік?".

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сауат ашу. Тақырыбы: "Не үйреніп, не білдік?".

Материал туралы қысқаша түсінік
Дыбыс, сөз, сөйлем туралы алған білімдерін бекіту, кеспе әріптерден сөз құрап, қосып-оқу дағдыларын жетілдіру, сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын анықтау, сөзге дыбыстық талдау жасау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітілді: ____________________

«Бөбек» бөбекжай әдіскері:

Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары.


Тобы: «Ақкөгершін»

Күні: _________

Білім беру саласы: Коммуникация

Бөлімі: Сауат ашу

Тақырыбы: Не үйреніп, не білдік?

Мақсаты: Дыбыс, сөз, сөйлем туралы алған білімдерін бекіту, кеспе әріптерден сөз құрап, қосып-оқу дағдыларын жетілдіру, сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын анықтау, сөзге дыбыстық талдау жасау.

Үштілділік: ара-пчела-bee, маса-комар-mosquito, күшік-щенок-puppy.

Әдіс-тәсілдер:СТО :жұмбақ,топтастыру,ойын,фонетикалық талдау,мен білемін,қорытындылау,өзін-өзі бағалау,топты бағалау.

Көрнекілік: бейнетаспадан көрсетуге арналған суреттер, ара, маса, күшік, әр түрлі дыбыстарды айтып тұрған балалар, әріптер жазылған түссіз доптар, қызыл, көк түсті себеттер, конверттер, әріптер жазылған көбелектер, кеспе әріптер.


Іс - әрекеттер

кезеңдері

Тәрбиешінің әрекеттері

Балалардың әрекеттері

Мотивациялық қозғаушы

Ойын: «Сөз ойла, тез ойла»


Тақтадағы әріптерден сөз ойлайды.

Ұйымдастыру – ізденушілік

Суретке назар аударамын.

  • Балалар, бүгін бізге білім ханшасы қонаққа келді. Ол біздің не үйреніп, не білгенімізді тексеремін дейді.

  • Білімдеріңді көрсетуге дайынсыңдар ма?


Білім ханшасының тапсырмалары:

  1. «Дыбыстар»

Тақтадан араның, масаның, күшіктің суреттерін көрсетемін.


  • Ара қандай дыбыс шығарады?

  • Маса қандай дыбыс шығарады?

  • Күшік қандай дыбыс шығарады?


  1. Дидактикалық ойын: «Дыбысты таны»

Тақтадан балалардың дыбыстарды айтып тұрған бейнелерінің суреттері көрінеді.

  • Қалай ойлайсыңдар мына қыз бала қандай дыбысты айтып тұр?

-Ал мына ұл бала ше?

Балалардың қандай дыбыстарды айтып тұрғандарын дыбысты айтқанда тілмен еріннің , жақтың қалпын анықтатамын.


  1. Дидактикалық ойын: «Доптарды өз себетіне сал»

Тақтадан өткен әріптер жазылған түссіз доптарды көрсетемін. Бір шетке қызыл, екінші шетке көк себет қойылған.

  • А әрпі жазылған допты қай себетке саламыз?





Сергіту жаттығуы

Добым кетті домалап,

Тыным таппай жорғалап.

Кетті мүлдем қағынып,

Қалмаса екен жарылып.


  1. «Сөздер»

Тақтадан ара, шар, нан, лақтың, атаның суреттері мен сөйкес жазылған сөздер көрінеді. Әр сөзді әр балаға оқытып, сәйкес суретті тауып, сөзге жақындату керек екенін айтамын.


5. Дидактикалық ойын: «Сөзді өзгерт»

  • Кеспе әріптермен «Ата» сөзін жазыңдар.

  • Сөздегі әрбір әріптің өз орны бар. Егерде бір әріпті өзгертсек, сөздің мағынасы өзгеріп кететінін білесіңдер. Алдымыздағы «Ата» сөзінің бір әріпін «Ауа» сөзі шығатындай етіп өзгертіңдер.






  • Дайынбыз.




Тақтадан суреттерді қарайды.


-З-з


-Р-р-р





-Қыз бала «а» дыбысын айтып тұр. «а» дыбысын айтқанда жағымыз ашылады, тіліміз кедергі жасамайды.

-Ұл бала «о» дыбысын айтып тұр. «о» дыбысын айтқанда ерніміз дөңгеленеді. Тіліміз кедергі жасамайды.



-А әріпі жазылған допты қызыл себетке саламыз, себебі ол дауысты дыбыс.


Балалар өлеңнің мазмұнына сәйкес қимылдар жасайды.




Әр бала әр сөзді оқып, сәйкес суретті сол сөздің жанына алып келеді.





«Ата» сөзін жазады.

-Бір әріпті өзгерту арқылы «Ауа, ана, ата, ара» сөздерін жазады, оқиды.

Рефлексивті коррекциялаушы

  • Білім ханшасы сендерге қандай ойындар әкелген?

  • Білім ханшасы сендерді білімді, ақылды екендеріңді біліп, қатты риза болды.


  • Кім бүгінгі оқу-қызметінде жақсы қатыстым деп ойлайды? Кім өзін-өзі бағалайды?.


Ал,барлығымыз қалай қатыстық?



  • «Дыбысты тап», «Дыбысты таны», «Сөзді өзгерт».

Білім ханшасымен қоштасады.


Балалар өздерін бағалайды.

Бірін –бірі бағалайды.


Күтілетін нәтиже:


Біледі: дыбыс, сөз, сөйлем туралы біліп, кеспе әріптерден қысқа сөз құрауды, сөзді буынға бөлуді;


Игереді: бір әріпті өзгерту арқылы сөз мағынасын өзгертуге болатынын;


Меңгереді: өткен әріптерді танып, көрсете білуді.



















«Бөбек» мектепке дейінгі ұйымы

















Тәрбиеші: Сахыпкереева Р.Т.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
21.12.2017
6344
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі