. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің конспектісі
Топ \ Группа: «Балапан»
Өткізу күні \ Дата проведения: 10.11.2020
Тәрбиеші \ Воспитатель: Шукеева Д.С
Өтпелі тақырыбы\ Сквозная тема: «Көлік»
Білім саласы \ Образовательная область: «Коммуникация»
Бөлімдер \ Раздел: «Сауат ашу»
Тақырып \ Тема: «З дыбысы»
Мақсат \ Цели:
Тәрбиелеуші: Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Оқытушы: З дыбысымен таныстыру.
Дамытушы: З дыбысы кездесетін сөздер ойлап, буынға бөлу.
Сөздік жұмысы \ Словарная работа: Зымыран,
Ресурстармен қамтамасыз ету \ Ресурсное обеспечение: суреттер, дидактикалық ойын, сергіту сәті.
Билингвальдік компонент: Зымыран-Ракета.
-
Ұйымдастырушы бөлімі:
Балалар бүгін бізге қонаққа Малика қуыршақ келді. Ол өзімен суреттер ала келіпті. қарайық қандай суреттер ала келді екен.
Негізгі бөлімі:
- суреттерге қарамаз бұрын Малика деген есімде бірінші қандай дыбысты естіп тұрсыңдар?
-М дыбысы қандай дыбыс?
-Зымыран, Қаз, көз, зебра. Бұл сөздерде қандай сөз ортақ болып тұр?
-З дыбысы екен. З дыбысы қандай дыбыс?
-Ол қандай түске боялады?
Сергіту сәті:
Балалар осы суреттерге сөйлем құрастырайық.
Зымыран не істейді? Зымыран ұшады.
Зебра не жейді? Зебра шөп жейді.
Балалар енді бір ойын ойнайық.
«Серкіру, шапалақтау»
Үш буынды сөз естісендер үш рет секіресіңдер, екі буынды сөз естісіңдер екі рет секіресіңдер.
Дыбыстық талдау:
Қ-дауыссыз дыбыс
А-дауысты дыбыс
З-дауыссыз дыбысы.
Дәптермен жұмыс.
Қорытынды бөлімі:
- Нан неден жасалады?
-Наубайхана бізде қай көшеде бар? Балаларды мадақтау
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің конспектісі
Топ \ Группа: «Балапан»
Өткізу күні \ Дата проведения: 10.11.2020
Тәрбиеші \ Воспитатель: Шукеева Д.С
Өтпелі тақырыбы\ Сквозная тема: «Көлік»
Білім саласы \ Образовательная область: «Коммуникация»
Бөлімдер \ Раздел: «Сөйлеуді дамыту» «Жаратылыстану»
Тақырып \ Тема: «Қала және ауыл көшелерінде» «Көлік түрлері»
Мақсат \ Цели:
Тәрбиелеуші: Үлкендердің еңбектерін бағалай білуге тәрбиелеу.
Оқытушы: Суреттерді салыстыра қарай отырып, қала мен ауыл туралы әңгімелеуге жаттықтыру. Көлікке деген тіленіске және құлшынысқа тәрбиелеу. топқа бөлуге жаттықтыру..
Дамытушы: Қарым-қатынас жасауға, өз жолдастарының жауаптарын толықтыру. Ортаға байланысты көлік түрлерін салыстыру
Сөздік жұмысы \ Словарная работа: Ауыл, қала.
Ресурстармен қамтамасыз ету \ Ресурсное обеспечение: суреттер, дидактикалық ойын, сергіту сәті.
Билингвальдік компонент: Қала-город
-
Ұйымдастырушы бөлімі:
Балалар бүгін сендермен сиқыршы боламыз. Өйткені менің қолымда сиқырлы сандық бар. Ол сандықты ауылдан беріп жіберіпті. Оның ішіндегіні тапсырмаларды орындау арқылы ғана біле аламыз.
Негізгі бөлімі:
- Суретті салыстыру:
-Қала көшесінен сендер не көріп тұрсындар?
-Ал ауыл көшесінде не көріп тұрсындар?
-Қай жерде машина аз жүреді?
-Ауылда не жоқ?
-Көп көлік түрлері бар. Мысалы суде қандай көлік түрлері жүзеді?
Аспанда не ұшады?
-жерде не жүреді? Ал көліктер өз беттерінше жүреме? Оларды кімдер жүргізеді?
«Жүргізушіні тап»
Балалар қазір біз сиқыр жасаумыз. кемені жүргізусісіз жүргізіп көреміз. Суға кемені қойындар. Көрдіңдерме кеме жүрмей тұр. Ал енді саусағымызды сабынға батырамыз да суға саламыз. Кеме жүрді ме?
Қорытынды бөлімі:
- сендерге не ұнады?
Не істедіңдер? Балаларды мадақтау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сауат ашу: "Зз дыбысы"
Сауат ашу: "Зз дыбысы"
. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің конспектісі
Топ \ Группа: «Балапан»
Өткізу күні \ Дата проведения: 10.11.2020
Тәрбиеші \ Воспитатель: Шукеева Д.С
Өтпелі тақырыбы\ Сквозная тема: «Көлік»
Білім саласы \ Образовательная область: «Коммуникация»
Бөлімдер \ Раздел: «Сауат ашу»
Тақырып \ Тема: «З дыбысы»
Мақсат \ Цели:
Тәрбиелеуші: Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Оқытушы: З дыбысымен таныстыру.
Дамытушы: З дыбысы кездесетін сөздер ойлап, буынға бөлу.
Сөздік жұмысы \ Словарная работа: Зымыран,
Ресурстармен қамтамасыз ету \ Ресурсное обеспечение: суреттер, дидактикалық ойын, сергіту сәті.
Билингвальдік компонент: Зымыран-Ракета.
-
Ұйымдастырушы бөлімі:
Балалар бүгін бізге қонаққа Малика қуыршақ келді. Ол өзімен суреттер ала келіпті. қарайық қандай суреттер ала келді екен.
Негізгі бөлімі:
- суреттерге қарамаз бұрын Малика деген есімде бірінші қандай дыбысты естіп тұрсыңдар?
-М дыбысы қандай дыбыс?
-Зымыран, Қаз, көз, зебра. Бұл сөздерде қандай сөз ортақ болып тұр?
-З дыбысы екен. З дыбысы қандай дыбыс?
-Ол қандай түске боялады?
Сергіту сәті:
Балалар осы суреттерге сөйлем құрастырайық.
Зымыран не істейді? Зымыран ұшады.
Зебра не жейді? Зебра шөп жейді.
Балалар енді бір ойын ойнайық.
«Серкіру, шапалақтау»
Үш буынды сөз естісендер үш рет секіресіңдер, екі буынды сөз естісіңдер екі рет секіресіңдер.
Дыбыстық талдау:
Қ-дауыссыз дыбыс
А-дауысты дыбыс
З-дауыссыз дыбысы.
Дәптермен жұмыс.
Қорытынды бөлімі:
- Нан неден жасалады?
-Наубайхана бізде қай көшеде бар? Балаларды мадақтау
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің конспектісі
Топ \ Группа: «Балапан»
Өткізу күні \ Дата проведения: 10.11.2020
Тәрбиеші \ Воспитатель: Шукеева Д.С
Өтпелі тақырыбы\ Сквозная тема: «Көлік»
Білім саласы \ Образовательная область: «Коммуникация»
Бөлімдер \ Раздел: «Сөйлеуді дамыту» «Жаратылыстану»
Тақырып \ Тема: «Қала және ауыл көшелерінде» «Көлік түрлері»
Мақсат \ Цели:
Тәрбиелеуші: Үлкендердің еңбектерін бағалай білуге тәрбиелеу.
Оқытушы: Суреттерді салыстыра қарай отырып, қала мен ауыл туралы әңгімелеуге жаттықтыру. Көлікке деген тіленіске және құлшынысқа тәрбиелеу. топқа бөлуге жаттықтыру..
Дамытушы: Қарым-қатынас жасауға, өз жолдастарының жауаптарын толықтыру. Ортаға байланысты көлік түрлерін салыстыру
Сөздік жұмысы \ Словарная работа: Ауыл, қала.
Ресурстармен қамтамасыз ету \ Ресурсное обеспечение: суреттер, дидактикалық ойын, сергіту сәті.
Билингвальдік компонент: Қала-город
-
Ұйымдастырушы бөлімі:
Балалар бүгін сендермен сиқыршы боламыз. Өйткені менің қолымда сиқырлы сандық бар. Ол сандықты ауылдан беріп жіберіпті. Оның ішіндегіні тапсырмаларды орындау арқылы ғана біле аламыз.
Негізгі бөлімі:
- Суретті салыстыру:
-Қала көшесінен сендер не көріп тұрсындар?
-Ал ауыл көшесінде не көріп тұрсындар?
-Қай жерде машина аз жүреді?
-Ауылда не жоқ?
-Көп көлік түрлері бар. Мысалы суде қандай көлік түрлері жүзеді?
Аспанда не ұшады?
-жерде не жүреді? Ал көліктер өз беттерінше жүреме? Оларды кімдер жүргізеді?
«Жүргізушіні тап»
Балалар қазір біз сиқыр жасаумыз. кемені жүргізусісіз жүргізіп көреміз. Суға кемені қойындар. Көрдіңдерме кеме жүрмей тұр. Ал енді саусағымызды сабынға батырамыз да суға саламыз. Кеме жүрді ме?
Қорытынды бөлімі:
- сендерге не ұнады?
Не істедіңдер? Балаларды мадақтау.
шағым қалдыра аласыз













