Ұйымдастыру
кезеңі:Шаттық шеңбері
–
Балалар, айналамызда
көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз.
Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық
тілейік. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл
ажары ! Күліп өмір сүрейік!
Топқа бөлу. «Сиқырлы
сандық» әмиян ішінен алынған монеталарға сәйкес 3 топқа
бөлінеді.
Ұжымдық жұмыс.
Өткен тақырыпты бекіту.
Оқушылардың алдыңғы
сабақтарда меңгерген білімдерін бекіту мақсатында тапсырмалар
орындайды.
1-топ.Себетте 8 алма
бар елһді,Айдос 2 алманы алды.Себетте неше алма
қалды?
Дескриптор:Есептің
шартын құрады.
Есептің мәнін
табады.
Есептің жауабын
дұрыс жазады.
2-топ. Берілген
сызба бойынша есеп
құрастырады.
Дескриптор:Есептің
сызбасын толықтырады.
Есептің шешуін
жазып,мәнін табады.
Жауабын толық
жазады.
3-топ.Жазираның
анасы 7 самса,одан 2-еуі кем құймақ пісірді.Жазираның анасы неше
құймақ пісірді?
Дескриптор:Есептің
жауабын дұрыс табуға көмектесетін сөзді
анықтайды.
Есептің шешуін
түсіндіреді.
Әр топ спикері
тапсырмаларын қалай орындағанын
айтады.
Бағалау. «Бас
бармақ»
Жаңа сабақтың
тақырыбын анықтау.
Сендер әмияннан не
алдыңдар? Ақша не үшін
қажет?
Өздерің дүкеннен зат
сатып алып көрдіңдер ме?
Ендеше қазір дүкенге
барып әр топ 2 зат сатып алуына болады.Сатып алған заттарың жайлы
есеп құрастырып,оны басқа топқа шешуге
бересіңдер.
«Қытайша десерт»
әдісі арқылы тапсырмаларын ауыстырады және
тексереді.
Қ.Б. «Қошеметтеу
» әдісі
Жаңа
сабақ.
Оқулықпен
жұмыс.
1-топ.
Есепті
тап.
Оқулықтың
90-бетіндегі мәтіндедрді оқып,есепті табады.Неліктен екнін
түсіндіреді.
А)Қанат демалыс
күндері саябақта серуендеді.Ол тәтті мақта сатып алуға 40
теңге,әткеншек тебуге 50 тг жұмсады.Қанат жақсы
демалды.
Ә)Қанат демалыс күні
саябаұта демалды.Ол тәтті мақта сатып алуға 40 тг,ал әткеншек
тебуге 50 тг жұмсады.Қанат демалыс күні барлығы қанша ақша
жұисалы?
2-топ.
Қобдиша.
Есепке сәйкес
келетін сызбаны тауып,есепті
шығарады.
Нұргүл мен Нұрлан
қобдишаға ақша жинап жүр.Нұргүл жинақ қобдишасына 10 тг,Нұрлан 8 тг
салды.Олардың қанша ақшасы
бар?
3-топ.
Шығарып
көр.
Сурет пен сызба
бойынша есептің шарты мен сұрағын құрастырады. Шешуі мен жауабын
айтады.
Орындап
көр.
Әлия әмиянынан
алдымен 7 тг, содан соң 8 тг алды. Әлия әмиянынан барлығы қанша
ақша алды?
Сұраққа жауап беруге
бола ма? Неліктен? Сұрағын өзгерт. Деген тапсырмаларды
орындайды.
Дескриптор
Есепті оқиды,шарты
мен сұрағын анықтайды.
Есептің шешуін
жазады.
Жауабын
жазады.
.Бағалау.
«Смайликтер
» әдісі
«Көңілді күн» әнімен би
қимылдарын жасау.
1.Жеке жұмыс.
85-жұмыс парағы.Дәптердегі тапсырмаларды
орындайды.
Суреттер бойынша
есептің бөліктерін жазады.
Бағалау.
«Бағдаршам» әдісі
арқылы.
«Дүкен»
ойыны.
Сен дүкенге барсаң
не сатып алар едің? Ол заттың бағасы қанша? Мына монеталардан қажет
ақшаны жинай аласың ба?
Оқушыларға өздері
қалаған «тағамдарды сатып алуды» ұсынамын. Олардың пайдалы
екендігіне көңіл аударамын.
Бағалау.
«Басбармақ» әдісі.
|