Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сәулеленудің тұтас және сызықтық спектрлерін бақылау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрлігінің
2020 жылғы 6 сәуірдегі
№130 бұйрығына 35-қосымша
М.ТЫНЫШБАЕВ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ КӨЛІК ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛАР АКАДЕМИЯСЫНЫҢ
ШЫМКЕНТ КӨЛІК КОЛЛЕДЖІ
2021-2022 оқу жылы
Сабақ жоспары №
Модуль/пән атауы |
Физика |
||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Сәулеленудің тұтас және сызықтық спектрлерін бақылау |
||||||||||
Педагог |
Төлебаева Жанерке Мархабатқызы |
||||||||||
Курс |
1 |
||||||||||
Топ |
|
|
|
|
|
||||||
Сабақтың өткізілетін күні |
|
|
|
|
|
||||||
Сабақтың түрі |
Тәжірибелік |
||||||||||
Сабақтың мақсаты немесе оқыту нәтижелері |
Спектрлер және спектрлік анализ ұғымын қалыптастыру, оқушылардың эксперименттік дағдыларын дамытуды жалғастыру тәжірибе арқылы өлшеп анықтау |
||||||||||
Бағалау критерийлері |
Сәулеленудің тұтас және сызықтық спектрлерін есептей алады. Сутегі спектрінің көрінетін бөлігіндегі барлық сызықтардың жиілігін анықтай алады. |
||||||||||
Оқу - әдістемелік құралдар, әдебиеттер |
Физика:Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы 11-сыныбына арналған оқулық,1-2 бөлім, Алматы: «Мектеп», 2019ж. Деңгейлік саралау технологиясы |
||||||||||
Техникалық құралдар, материалдар |
Оқулықтар, үлестірме материалдар, стикерлер, плакаттар |
||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||
Сабақ кезеңдері |
|
||||||||||
1.Ұйымдастыру кезеңі: (5 минут) |
а) сәлемдесу, оқушыларды түгендеу; б) сабақтың жүру жоспарын түсіндіру. |
||||||||||
2 Үй тапсырамасын тексеру кезеңі (20 минут) |
Өткенді еске түсіру: Есіңе түсір (теорияны қайталау)
А) Магнитөткізгіш және екі орамнан В) Бір фазалы кернеу және екі орамнан С) Магнитөткізгіш және бір фазалы кернеуден Д) Электрмагниттік өткізгіш және магнитөткізгіштен Е) Екі орам жіне электрмагниттік өткізгіштен 2. Магнитөткізгіштің негізгі қызметі оған бекітілген орамдар арасында мүмкіндігінше жоғары қандай байланысты қаматамасыз етеді? А) Магнитөткізгішті В) Электрмагнитті С) Магнитті Д) Магнит ағынды Е) Кернеу трансформаторлы 3. Трансформатордың магнитөткізгішін қандай материалдан жасайды? А) Жоғары өтімді темір В) Мыс С) Кедергісі төмен қорғасын Д) Электр-техникалық болат Е) Жоғары өтімді алюминий 4. Ом заңы бойынша құйынды тоқтың күші магнитөткізгіштің қандай шамасын азайтады. А) Жоғары кедергісін В) Электр шығынын С) Магниттік шығынын Д) Кернеу шығынын Е) Төменгі кедергісін 5. Кернеу трансформаторының орамдары нешеге бөлінеді? А) 2 В) 3 С) 4 Д) 6 Е) 8 |
||||||||||
3. Жаңа материалды түсіндіруге дайындық кезеңі (жаңа тақырыпты болжау) / Практикалық, зертханалық жұмысқа дайындық кезеңі (5 минут) |
Жоспары: Спектр, спектрлік құрам, сызықтық спек тр |
||||||||||
4. Жаңа материалды түсіндіру кезеңі (Практикалық, зертханалық жұмысты орындау кезеңі) (35 минут) |
«Блум таксономиясы» әдісі арқылы жаңа сабақты түсіндіру. Әр түрлі заттардың сәуле
шығаруының спектрлік құрамы түрліше
болады. Бірақ бұған
қарамастан, тәжірибе көрсеткендей, барлық спектрлерді бір-бірінен тіпті
өзгеше үш түрге болуге болады. Үзіліссіз сперктрлер. Күн сәулесінің немесе
доғалық фонарьдың спектрі үзіліссіз болып табылады. Бұл - спектрде
барлық толқын ұзындықтары бар деген сөз.
Үзілзіліссіз
(немесе тұтас
спектрлерді, тәжірибе көрсеткендей тек қатты немесе сұйық
күйдегі денелер, сондай-ақ қатты сығылған газдар береді. Үзіліссіз
спектр шығарып далу үшін денені жоғары температураға дейін қыздыру
керек. Үзіліссіз спектрді сондай-ақ жоғары температурадағы плазма
береді. |
||||||||||
5. Жаңа материалды бекіту кезеңі. (Практикалық, зертханалық жұмысты тапсыру кезеңі) ( 15 минут) |
Сабақ соңында қорытындылау жұмысы: «Кім жылдам» ойынымен қорытындыланады.
|
||||||||||
6.Үй тапсырмасы туралы ақпараттандыру кезеңі (3 минут) |
Трансформатор орамасындағы орам санын анықтау тақырыбы бойынша есептер:
|
||||||||||
Бағалау(2 минут) |
Студенттерді 100 балдық жүйе арқылы бағалау |
||||||||||
7.Сабақты қорытындылау және рефлексия (5 минут) |
|
Педагог: ___________________________________