Материалдар / Сәулеттік нысан макеті 9 - сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сәулеттік нысан макеті 9 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сәулеттік нысан макеті туралы сызба үлгісін дайындау Көпшілігі:Сәлеттік нысан макет материалын құрау арқылы безендіру Кейбіреуі:Бұйымның макетін тәсілдерін анықтай отырып талдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2023
498
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары:

Сабақтың тақырыбы: Шығармашылық жұмыс.Сәулеттік нысан макеті


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 65 мектеп

Күні:

Сынып: 9 «А»,9 «Ә»,9 «Б».

Мұғалім: Ахметова А.А.

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес) 9.2.3.1 бұйым дайындау барысында материалдарды өңдеу мен безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтау, таңдау мен қолдану; 9.2.3.2 сенімділік пен дербестігін көрсете, әртүрлі техникаларды, конструкция түрлері мен заманауи материалдарды қолдана отырып ерекше күрделі бұйым жасау


Сабақтың мақсаты :Сәулеттік нысан макеті туралы сызба үлгісін дайындау Көпшілігі:Сәлеттік нысан макет материалын құрау арқылы безендіру Кейбіреуі:Бұйымның макетін тәсілдерін анықтай отырып талдау

Бағалау критерийі .Материалдарды өңдеу мен безендіру барысында ұтымды тәсілдерді таңдай алады

Сәулеттік бұйым жасай алады.

Макеттің сызба үлгісін жасайды. Тарихи құндылықтарды ажыратады.

Тілдік мақсаттар Оқушылар: Сәулет нысандарыжұмыстарын жүргізу барысында қолданылатын материалдар ерекшеліктерін талдап сипаттайды. Пəнге тəн арнайы лексика жəне терминология: Макет,Сәулетөнері Диалог/жазылым үшін қажетті сөзтіркестері: Макетті … жасауға болады Қандай жасанды … жасаймыз. Ескерткіштер ерекшелігі …

Құндылықтарға баулу Тарихи ескерткіштерді бағалау, өткенге құрметпен қарау.

Пəнаралық байланыс Тарих,бейнелеу өнері,әдебиет

Алдыңғы білім

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар

Сабақтың басы 1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуал туғызу. 2.Үй тапсырмасын тексеру «Мозаика»әдісі Сұрақтарға жауап бере отырып , рухани жаңғыру белгісін мозаика техникасымен құрастырып шығару. 1.Рухани жаңғыруда қаншатүс бар?

2.Қандай материал қолдандық?

3.Бүркіт суреті нені білдіреді?

Мозаика, кеспе сұрақтар

Сабақтың ортасы

Оқушыларды сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру.

Тапсырма 1. «Ойланайық» әдісі. Постер қорғау (шағынекі-үш оқушыдан топпен жұмыс жасау) Мақсаты: Сәулет өнерінің өзіндік қолдануы мен зертеу жолдарын ұсыну Бағалау критерийі: Сәулет өнері бойынша көне ғимараттар мен заманауи үйді ажыратады Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану, талдау Тапсырма. Сәулет өнері ішіндегі көне ғимараты мен қала ғимаратын ажыратыңыз.

Көне ғимараттары Заманауи үйлер аттарын ата

Дескриптор - Көне ғимараттарды ажыратады; - Нұсқау карта бойынша жұмыс жасай алады; - Ақпараттық желілерді анықтайды; - Заманауи үйлерді атайды. Саралау тәсілі: дерекөздер, қарқын, диалог және қолдау көрсету, бағалау ҚБ:«Миға шабуыл»

Мақсаты: Оқушыларға зымыран сұрақтар қою арқылы ой-өрісін дамыту.

1.Сәулет өнеріне нелер жатады?

2.Қазақстанның қандай сәулетшілерін білесіздер?

3. Әлемнің жеті кереметін ата?

4. Қазақстандағы көне ғимараттарды ата?

5.Еліміздің бас қаласындағы сәулетті нысандарды атап өт. А3, суреттер, желім, фломастер https://www.google.com/

2 тапсырма «Құлақпен есті,көзбен көр,қолмен жаса» әдісі Мақсаты:Сәлеттік картон қағаздан тұрғын үйдің макетін жасап шығару Бағалау критерийі: 1.Тұрғын үй ғимаратын заманауи тұрғыда жасайды; 2.Жасаған жұмысын қорғайды. Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану,талдау. Тапсырма Картон қағаздан немесе пластмасадан қазіргі заманауи үйдің макетін құрау. Сәулеттік нысанның макетін жасап шығарыңыз. Дескриптор - Нұсқау карта бойынша жұмысты алады -Заманауи үйлерді ажыратады - Макетпен жұмыс жасай алады -ТҚЕ ережесін сақтайды Саралау тәсілі: дрекөздер, қарқын, диалог және қолдау көрсету, бағалау ҚБ:«Үштік» әдіс(Ойлан, жұптас, бөліс)(Жасаған жұмыстарын таныстырады) Мақсаты:Оқушылардың есте сақтау қабілеті сақталады. Өз ойын ашық айта алады. Оқушылардың оқылым, айтылым, тындалым, жазылым дағдылары қалыптасады. пластмас,картон, сызғыш,желім, дөңгелек білік, . -техникалық нұсқау картасы-

Сабақтың соңы Рефлексия · Мен бүгін көп нәрсені үйрендім......... · Мен үшін ...... · Қиын болды.... · Мен тапсырманы..... · Мен ........ түсіндім. · Алдағы уақытта..... Рефлексия парағы

Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау

Ғимарат макетін жасай алады Дереккөздерін тиімді қолданады. Бір кісідей жұмысқа белсене қатысады. Жұмысты толық аяқтайды Қауіпсіздік ережелері тармақтарымен таныстырылады. Қимыл-қозғалыс жаттығулары

Сабақ бойынша рефлексия Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландың ыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен? Сабаққа нақты мақсат қойылды. Сол мақсатқа жету барысында, сабақ кезеңдерінде төмендегідей әдіс-тәсілдер таңдалды: «Ойланайық» әдісі, ҚБ:«Миға шабуыл», «Құлақпен есті,көзбен көр,қолмен жаса» әдісі, ҚБ:«Үштік» әдіс(Ойлан, жұптас, бөліс. Тапсырмалар мен әдіс-тәсілдер таңдау барысында оқушылардың жас ерекшелігі ескерілді. Барлық оқушылар оқу мақсатына жетті. Сабақ соңында заманауи ғимарат макетін жасады және жасаған жұмыстарын қорғап шықты.

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым,

Уйден макет жасауға қажетті құрал жабдықтарды алып келу.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!