Ынталандыру,
сезімді
ояту
|
Балалар шеңбер бойына жиналып,
бір-біріне жақсы тілектерін
арнайды.
|
Балалар бір-біріне жылы
лебіздерін білдіреді.
|
Ұйымдастыру,
ізденістер.
|
Негізгі
бөлім.
1.Жұмбақтар
шешкізу
Айтамын бір жұмбақты сізге
нұсқап,
Басына бөрік киер, құндыз
ұстап.
Үстіне ақ камзолын киіп
алып,
Жүреді екі қолын артына
ұстап.
(Сауысқан)
Қайталап
атымды,
Көктемде ән
саламын.
Кез келген
ұяға,
Жұмыртқа
табамын.
(Көкек)
2.Балалардан сауысқан
мен көкек туралы не білетіндерін
сұрау.
Сауысқан – торғай тәрізділер
қатарына қарғатұқымдасына жататын кіші денелі, түзу, ірі қысқа
тұмсықты құс.
Көкек – жыл құсы. Олар жылы
жақтан біздің республикамызға сәуір айына ұшып келеді.Бұл айда қар
кетіп, күн жылынып, көкек шақыра
бастайды.

Дидактикалық
ойын: «Дыбысына қарай
ажырат»
3.«Сауысқан мен көкек»
ертегісін оқып беріп, мазмұнын
түсіндіру.
Ертегі мазмұны бойынша сұрақ
-жауап:
- Несімен
ұнады?
4.Ертегіні
сахналау.
Балалар атрибуттар киіп,
ролдерге бөлініп ертегінің мазмұны бойынша
сахналайды.
|
Жұмбақтың шешуін
табады.
Сұраққа жауап
береді.
Балалар суреттерді қарай
отырып, өз ойларын ортаға салады.
Балалар ертегіні мұқият
тыңдап, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
береді.
Балалар атрибуттар киіп
рөлдерге бөлініп ертегінің мазмұны бойынша
сахналайды.
|