Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сауысқан мен көкек
Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
09 Маусым 2018
950
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Қараөзек» жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесіАшық сабақТақырыбы: «Сауысқан мен көкек»Пән мұғалімі: Азиева ТолғанайПәні: әдебиеттік оқуСынып: 2 «А»
Сабақтың тақырыбы:Сауысқан мен көкекСабақтың мақсаты:А) білімділік:кім?,кімдер?,не?,нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздерді меңгерту.Сауысқан мен көкек ертегісімен таныстыру.Құстарға көмек бере білуге үйрету, меңгерту.Ә)дамытушылық: Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқу мен жазуды дамыта отырып, өзгелердің пікірін тыңдауды, дұрыс қарым-қатынас жасауды, ойын еркін жеткізуді, көре отырып қорытынды шығару қабілеттерін шыңдау.Б)тәрбиелік:құстарға қамқорлық жасай білуге, еңбекке, тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеуСабақтың әдісі: түсіндіру,сұрақ-жауап,әңгімелеуСабақтың түрі: аралас сабақПәнаралық байланыс:бейнелеу,дүниетану,еңбекке баулу.Сабақтың көрнекілігі:сауысқан,көкек,құстар суреті, макеттер, жұмбақтар, мақал-мәтелдер,құс ұясы,
Сабақтың барысы1.Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық дайындықАрмысың ,шапағатты күніміз,Армысың ,мейірімді жеріміз.Армысың , табиғат-анамыз,Армысың ,мейірбанды ұстаздар.2.Үй жұмысын сұрау:Қ.Ыдырысовтың «Құстарым, келіңдер» өлеңін жатқа оқушылардан сұралады.
3.Өткен сабақты қорытындылау:1.Қазір қандай мезгіл?2.Көктем айларын ата.3.Қандай құстарды білесіңдер?4.Құстарға қандай қамқорлық жасайды?5.Жылы жақтан қандай құстар келеді?ЖұмбақтарАла шапан кигені, Бір-ақ сөз біледі,Сескенгіш болған соң. Өз аты онысы.Қыпылықтап жүргені. Соны айтып жүреді,(сауысқан) Және жоқ қонысы. (көкек)4.Сергіту сәті:Торғай ,торғай ,торғайсың,Таяу келіп қонғайсың.Жем шашайын тойып ал,Сонда аязға тоңбайсың5.Жаңа сабақ: «Сауысқан мен көкек» ертегісі. Ертеде сауысқан мен көкек бір орманды мекендепті.Олар ұялары болмай, ағаштың бұтақтарын паналап күнелтіпті.Көкек күнде ерте тұрып алып: «Ұя керек ,ұя керек!» -деп,көршілерінің мазасын кетіреді.Бір күні сауысқан көршісіне: -Екеуміз бірігіп,берік ұя жасайық .Әуелі саған, содан кейін маған салармыз,-дейді.Көкек :-Менің ұя салатын қуатым да, құралым да жоқ. «Керек ,керек!» деп қақсай берсем,жұрттың бәрі ағайыным,көп болып көмектесіп,ұя салып берер,-деп келіспейді. Сауысқан көкектің көмегін күтпей-ақ ,ұя салуға кірісіпті.Ол ұясының қабырғаларын жас бұтақтармен таспалап,берік етіп өреді.Оны шыммен , өсімдік тамырларымен мықтап байланыстырады.Іші –тысын сазбалшықпен сылайды.Кішкентай бұтақтардан құрастырып шағын қақпалы есік жасайды . Ұяның астына мамық төсейді. Ал көкектің «керек,керек» деп қақсай-қақсай даусы қарлығып,тілі сақау болады.Ол кейінгі жылдарда «керек»деудің орнына «көлек,көлек»дейтін болыпты.Сондықтан жұрт оны кекетіп «көкек» деп атайтын болған.Сол көкектің күні бүгінге дейін өзімдікі деген ұясы жоқ. Жұмыртқасын кез келген ұяға тастап кетеді.Оны басқа құстар басып шығарады.Балапандары жетім өседі.1.Сауысқанның көкекке ұя салуға ұсыныс жасау себебі неде?2.Көкектің қандай ойы болды?3.Сауысқан ұяны қалай салды?4.Көкек қандай құс екен?5.Сауысқанның ұя салу әдісін мәтіннен тауып оқыңдар.Кім ?кімдер?не?нелер?сұрақтарына жауап беретін сөздер адамның, жануарлардың және заттардың атын білдіреді: Айсұлу,қоян,кітап.Берілген сөздерді тиісті үйлерге орналастырады
6.Топпен жұмыс.1-топ «Үй құстары». Бұл топтың оқушылары үй құстары жайлы мәлімет береді.Үй құстарына тауық,үйрек,қаз,үндік,әтеш жатады.Олардың етін,жұмыртқасын пайдаланамыз.Көктемде үй құстары балапан шығарады.Адамдар оларға жем,су береді.Менің атам тауыққа әдемі тауық қора жасап берді.Мен оған күнде қараймын.Тауықтың жұмыртқасын анам пісіріп біздерге береді.Одан қайнатады,тортқа қосады.Үй құстарын адамдар өсіріп,күтіп баптайды.Жемін,суын беріп қарайды.2-топ «Орман құстары».Бұл топтың оқушылары орман құстары жайлы мәлімет береді.
Тоқылдақ –орман дәрігері.Тоқылдақ –орман құсы.Ормансыз және ағашсыз тоқылдақтың тіршілік етуі мүмкін емес.Уақытының көбін ағаш үстінде өткізеді.Ағаш діңімен өрмелеп,шапшаң жүре алады.Негізгі құралы-өткір тырнағы мен тіреуіш құйрығы.СауысқанСауысқан басқа құстардан жекеленіп,өздері топтасып жүреді.Сауысқан қорек талғамайды.Негізгі қорегі-бунақденелілер.КөкекКөкек басқа құстардың жемейтін жәндіктерін жейді.Олардың ішінде улылары да ,түктілері де бар.Көкек өз жұмыртқасын басқа құстардың ұясына салады.Қараторғай Қараторғай –әнші құс.Олар көбіне бунақденелілерді жейді.Бұлбұл Бұлбұл –әнші құс.Ол тамылжыта ән салғанда орман іші көңілді болып кетеді.
3-топ «Бейнелеу».Бұл топтың оқушылары құстар туралы сурет салады, құрастырады. 4-топ «Су құстары».Бұл топтың оқушылары суда тіршілік ететін құстар жайлы мәлімет береді.Шағала Күміс қанат шағалаҰшып жүрсің жағадаҚармағың жоқ,ауың жоқШабақ алдың бағанаАққуКербезденген көл еркесі,Аққулардың көлеңкесі-Қарасын деп басқа жұрт,Суда аунаған ақша бұлт.Құстар келдіТырна келді тыраулап,Тіліп өтіп аспанды.Қаздар көлде жүр ойнап,Көктем тойы басталды.Көктем жырыНұр шашып күн күлімдеп,Жайнады жаз,Құлпырды жер бетінде көрікті наз.Саңқылдап ,үнін қосып сай-салаға,Көк жайлап,мамырлады аққу мен қаз.Құстардың досымызБіз қамқоршы баламыз,Құстарға ұя саламыз.Жем,су беріп жаз бойы,Балапанын бағамыз.7.Дәптермен жұмыс:
8.Сергіту сәті:Әтеш ерте оянып,Жан-жағына қарайды.Шынықтырып денені,Қанаттарын қағады.Ку-ка-ре-ку тұр-тұрлап,Оятады баланы.9. Жаңа сабақты бекіту: 1-топ .Қандай құстар алысқа ұшады? Торкөздерге құстардың аттарын жаз.
2-топ .Берілген сызбаға құстардың аттарын жазады.
3-топ . «Торғай ,саған не керек?» өлеңді ролге бөліп оқиды.-Торғай,торғай,торғайым,Кел ,сенімен ойнайын!-Ойнар едім,қарағым,Жұмысымнан қаламын.Ішіне мен ұяның Ұлпа мамық жиямын.Ұям жайсыз болмасын,Балапаным тоңбасын.-Торғай,саған не керек?-Маса ,Сона ,Көбелек ,Дән шашылса,теремін,Бөбегіме беремін. 4-топ. Көрініс көрсетеді. «Сауысқан мен қарға» (мысал) Сауысқан бір ағаштан екінші ағашқа секіріп,шықылықтап жүргенде ,бір қарға ағаштың басында үндемей отыр еді.Оған сауысқан келіп:-Неге менімен кеңеспей ,томсырайып отырсың.Болмаса менің айтқан сөзіме нанбайсың ба?-деді. Сонда қарға:-Нанбаймын.Көп сөйлеген кісінің сөзінің жартысы өтірік болады,-деді.
10.Сабақты қорыту:1.Құстар қандай пайда келтіреді?2.Құстар немен қоректенеді?ЖұмбақҚайталап атымдыӘн салып аламын.Кез келген ұяға Жұмыртқа саламын.
11.Үйге тапсырма : «Сауысқан мен көкек» ертегісін түсініп оқып келесіңдер. Сабақта рөлге бөліп оқытамын.12.Бағалау :Оқушылардың білімдерін бағалаймын.
Сабақтың тақырыбы:Сауысқан мен көкекСабақтың мақсаты:А) білімділік:кім?,кімдер?,не?,нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздерді меңгерту.Сауысқан мен көкек ертегісімен таныстыру.Құстарға көмек бере білуге үйрету, меңгерту.Ә)дамытушылық: Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқу мен жазуды дамыта отырып, өзгелердің пікірін тыңдауды, дұрыс қарым-қатынас жасауды, ойын еркін жеткізуді, көре отырып қорытынды шығару қабілеттерін шыңдау.Б)тәрбиелік:құстарға қамқорлық жасай білуге, еңбекке, тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеуСабақтың әдісі: түсіндіру,сұрақ-жауап,әңгімелеуСабақтың түрі: аралас сабақПәнаралық байланыс:бейнелеу,дүниетану,еңбекке баулу.Сабақтың көрнекілігі:сауысқан,көкек,құстар суреті, макеттер, жұмбақтар, мақал-мәтелдер,құс ұясы,
Сабақтың барысы1.Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық дайындықАрмысың ,шапағатты күніміз,Армысың ,мейірімді жеріміз.Армысың , табиғат-анамыз,Армысың ,мейірбанды ұстаздар.2.Үй жұмысын сұрау:Қ.Ыдырысовтың «Құстарым, келіңдер» өлеңін жатқа оқушылардан сұралады.
3.Өткен сабақты қорытындылау:1.Қазір қандай мезгіл?2.Көктем айларын ата.3.Қандай құстарды білесіңдер?4.Құстарға қандай қамқорлық жасайды?5.Жылы жақтан қандай құстар келеді?ЖұмбақтарАла шапан кигені, Бір-ақ сөз біледі,Сескенгіш болған соң. Өз аты онысы.Қыпылықтап жүргені. Соны айтып жүреді,(сауысқан) Және жоқ қонысы. (көкек)4.Сергіту сәті:Торғай ,торғай ,торғайсың,Таяу келіп қонғайсың.Жем шашайын тойып ал,Сонда аязға тоңбайсың5.Жаңа сабақ: «Сауысқан мен көкек» ертегісі. Ертеде сауысқан мен көкек бір орманды мекендепті.Олар ұялары болмай, ағаштың бұтақтарын паналап күнелтіпті.Көкек күнде ерте тұрып алып: «Ұя керек ,ұя керек!» -деп,көршілерінің мазасын кетіреді.Бір күні сауысқан көршісіне: -Екеуміз бірігіп,берік ұя жасайық .Әуелі саған, содан кейін маған салармыз,-дейді.Көкек :-Менің ұя салатын қуатым да, құралым да жоқ. «Керек ,керек!» деп қақсай берсем,жұрттың бәрі ағайыным,көп болып көмектесіп,ұя салып берер,-деп келіспейді. Сауысқан көкектің көмегін күтпей-ақ ,ұя салуға кірісіпті.Ол ұясының қабырғаларын жас бұтақтармен таспалап,берік етіп өреді.Оны шыммен , өсімдік тамырларымен мықтап байланыстырады.Іші –тысын сазбалшықпен сылайды.Кішкентай бұтақтардан құрастырып шағын қақпалы есік жасайды . Ұяның астына мамық төсейді. Ал көкектің «керек,керек» деп қақсай-қақсай даусы қарлығып,тілі сақау болады.Ол кейінгі жылдарда «керек»деудің орнына «көлек,көлек»дейтін болыпты.Сондықтан жұрт оны кекетіп «көкек» деп атайтын болған.Сол көкектің күні бүгінге дейін өзімдікі деген ұясы жоқ. Жұмыртқасын кез келген ұяға тастап кетеді.Оны басқа құстар басып шығарады.Балапандары жетім өседі.1.Сауысқанның көкекке ұя салуға ұсыныс жасау себебі неде?2.Көкектің қандай ойы болды?3.Сауысқан ұяны қалай салды?4.Көкек қандай құс екен?5.Сауысқанның ұя салу әдісін мәтіннен тауып оқыңдар.Кім ?кімдер?не?нелер?сұрақтарына жауап беретін сөздер адамның, жануарлардың және заттардың атын білдіреді: Айсұлу,қоян,кітап.Берілген сөздерді тиісті үйлерге орналастырады
6.Топпен жұмыс.1-топ «Үй құстары». Бұл топтың оқушылары үй құстары жайлы мәлімет береді.Үй құстарына тауық,үйрек,қаз,үндік,әтеш жатады.Олардың етін,жұмыртқасын пайдаланамыз.Көктемде үй құстары балапан шығарады.Адамдар оларға жем,су береді.Менің атам тауыққа әдемі тауық қора жасап берді.Мен оған күнде қараймын.Тауықтың жұмыртқасын анам пісіріп біздерге береді.Одан қайнатады,тортқа қосады.Үй құстарын адамдар өсіріп,күтіп баптайды.Жемін,суын беріп қарайды.2-топ «Орман құстары».Бұл топтың оқушылары орман құстары жайлы мәлімет береді.
Тоқылдақ –орман дәрігері.Тоқылдақ –орман құсы.Ормансыз және ағашсыз тоқылдақтың тіршілік етуі мүмкін емес.Уақытының көбін ағаш үстінде өткізеді.Ағаш діңімен өрмелеп,шапшаң жүре алады.Негізгі құралы-өткір тырнағы мен тіреуіш құйрығы.СауысқанСауысқан басқа құстардан жекеленіп,өздері топтасып жүреді.Сауысқан қорек талғамайды.Негізгі қорегі-бунақденелілер.КөкекКөкек басқа құстардың жемейтін жәндіктерін жейді.Олардың ішінде улылары да ,түктілері де бар.Көкек өз жұмыртқасын басқа құстардың ұясына салады.Қараторғай Қараторғай –әнші құс.Олар көбіне бунақденелілерді жейді.Бұлбұл Бұлбұл –әнші құс.Ол тамылжыта ән салғанда орман іші көңілді болып кетеді.
3-топ «Бейнелеу».Бұл топтың оқушылары құстар туралы сурет салады, құрастырады. 4-топ «Су құстары».Бұл топтың оқушылары суда тіршілік ететін құстар жайлы мәлімет береді.Шағала Күміс қанат шағалаҰшып жүрсің жағадаҚармағың жоқ,ауың жоқШабақ алдың бағанаАққуКербезденген көл еркесі,Аққулардың көлеңкесі-Қарасын деп басқа жұрт,Суда аунаған ақша бұлт.Құстар келдіТырна келді тыраулап,Тіліп өтіп аспанды.Қаздар көлде жүр ойнап,Көктем тойы басталды.Көктем жырыНұр шашып күн күлімдеп,Жайнады жаз,Құлпырды жер бетінде көрікті наз.Саңқылдап ,үнін қосып сай-салаға,Көк жайлап,мамырлады аққу мен қаз.Құстардың досымызБіз қамқоршы баламыз,Құстарға ұя саламыз.Жем,су беріп жаз бойы,Балапанын бағамыз.7.Дәптермен жұмыс:
8.Сергіту сәті:Әтеш ерте оянып,Жан-жағына қарайды.Шынықтырып денені,Қанаттарын қағады.Ку-ка-ре-ку тұр-тұрлап,Оятады баланы.9. Жаңа сабақты бекіту: 1-топ .Қандай құстар алысқа ұшады? Торкөздерге құстардың аттарын жаз.
2-топ .Берілген сызбаға құстардың аттарын жазады.
3-топ . «Торғай ,саған не керек?» өлеңді ролге бөліп оқиды.-Торғай,торғай,торғайым,Кел ,сенімен ойнайын!-Ойнар едім,қарағым,Жұмысымнан қаламын.Ішіне мен ұяның Ұлпа мамық жиямын.Ұям жайсыз болмасын,Балапаным тоңбасын.-Торғай,саған не керек?-Маса ,Сона ,Көбелек ,Дән шашылса,теремін,Бөбегіме беремін. 4-топ. Көрініс көрсетеді. «Сауысқан мен қарға» (мысал) Сауысқан бір ағаштан екінші ағашқа секіріп,шықылықтап жүргенде ,бір қарға ағаштың басында үндемей отыр еді.Оған сауысқан келіп:-Неге менімен кеңеспей ,томсырайып отырсың.Болмаса менің айтқан сөзіме нанбайсың ба?-деді. Сонда қарға:-Нанбаймын.Көп сөйлеген кісінің сөзінің жартысы өтірік болады,-деді.
10.Сабақты қорыту:1.Құстар қандай пайда келтіреді?2.Құстар немен қоректенеді?ЖұмбақҚайталап атымдыӘн салып аламын.Кез келген ұяға Жұмыртқа саламын.
11.Үйге тапсырма : «Сауысқан мен көкек» ертегісін түсініп оқып келесіңдер. Сабақта рөлге бөліп оқытамын.12.Бағалау :Оқушылардың білімдерін бағалаймын.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)