СБЖ немесе заңды ұрлық

Тақырып бойынша 11 материал табылды

СБЖ немесе заңды ұрлық

Материал туралы қысқаша түсінік
оқугыларға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Алматы облыстық білім басқармасы

Алматы облыстық №15 мектеп-интернаты













СБЖ немесе заңды ұрлық

тақырыбындағы ғылыми жоба





Секциясы: Информатика

Сыныбы: 10

Ізденуші: Қапалбай Әлішер

Жетекшісі: информатика пәні мұғалімі

Байғазы Арай













Алматы, 2016


Ж о с п а р


Кіріспе

  1. Google немесе табыс көзі

  2. Адамдарды рухани қасиеттеріне байланысты типтерге бөлу

  3. Адамның талантына байланысты тематикалық класстарға бөлу

  4. Биржа ойыны мен Интернет дүкені


Негізгі бөлім

  1. Қалталы адам типі

  2. Өнерлі адам типі

  3. Блог

  4. Монитизация немесе жарнамалау

  5. Геймерлар типі

  6. Даббер және Артстайл

  7. Интернет бизнес


Қорытынды

  1. Факторлық ситуация бойынша шешім қабылдау


























Андатпа



Қазіргі таңда жетістіктерге ғаламтор арқылы дамып бизнес иегерлері болып жатқандар көп.Мен осындай адамдарды зерттей отырып осы ғылыми жобаны жаздым.Мен осы ғылыми тәжіриебемде биік нүктелерге жетудің түрлі жолдарын көрсетем.Бірақ мен тек жолын ғана көрсетем,әрі қарай адам өзі еңбектенуі қажет.Ол атақты адамдардың сенен ешқандай айырмашылығы жоқ екендігін адам түсінуін қажет.Олар да қарапайым адамдар.Жетістікке жеткісі келетін адам шын ниетпен,ықыласпен еңбектенсе ансаған арманына жетеді.Егер миды кішкене жұмыс істетсек,тіпті оқушының өзі бизнесмен бола келеді.Ол үшін, ең алдымен өзіне сенуін қажет.Екенше,жұмысты зейінмен істеу керк.Үшінші,бул қоршаған ортаның факторлары мен сәттілікте байланысты.төртінші 24 сағат еес мимен жұмыс жасау керек.
































АННОТАЦИЯ


21 век – век где правят деньги и интернет.Можно достичь огромных целец лишь имея только интернет и компьютер. Можно создать свой бизнес даже учась в школе.Но ради этого придется работать не покладая рук.Я сделал эту научную работу изучая юных и талантливых людей которые достигли очень многого за такое короткое время.Нужно лишь найти нужный подход.И главное ты должен осозновать что нет никакой разницы между популярными успешными людьми и тобой.Они такие же простые люди как и ты.И в своих открытиях я покажу как построить свой фундамент.А дальше каждый длжен развиваться сам.Мы построим прочный фундамент который станет началом успешной жизни для многих в такой безработный век.

































ANNOTATION

21 century - a century ruled by money and internet.

In his prezintatsy I'll show you how to achieve big goals with only a computer and the internet is a network exchange of money bigger than in real zhizni.Dlya this needs a lot of staratsya.I follow my sovetam.Ya fundamet.Ostalnoe created only man to reach by himself.






































СБЖ-сәтті бизнес жолы


Кіріспе


Менің тақырыбымның мақсаты 14-18 жас аралығындағы жасөспірімдерге тек бір ғана компьютер мен ғаламтордың арқасында сәтті бизнес ашып үлкен жетістіктерге жету.Бұл жобаға мен 80 пайызыдық деген сапа берем.


  1. Бізге ең алдымен ақшаның көзі керек.Мен ол ақша көзін сізге ашып көрсетейін.Әлемге әйгілі Google компаниясыны өзінің Google Google уздеу жүйесі мен YouTube желілерімен танымал.Міне біздің ақша көзі.Неге екенің қазір түсіндіріп өтейін.Танымалық бойынша бірінші орында тұр(79,65%) айына41млрд345млн сұраныс қабылдайды,25 млрд-тан астам веб беттерді индекстейді.Ақпараттарды 191 тілде іздеу мүмкіндігі бар.Google іздеу жүйесі PDF, RTF, PostScript, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint және т. б. форматтағы құжаттарды тауып беру мүмкіндігіне ие.2011 жылы капиталы 40 млрд АҚШ доллары болса, қазіргі меншікті капиталы шамамен 200млрд.ақш доллары.Гуглға YouTube, DoubleClick, On2 Technologies, Google Voice,Picnik, Aardvark, AdMobкомпанияларынан қосымша ақша жүйеленіп отырады.Google-дың табыстары көбінесе жаранамалаудың яғни монетезацияның арқасында түседі.Ал ол жарнамаларды сәттілігі 41 млрд сұраныстан ақ белгілі болады.Андройд компаниясының өзі Google-ға тәуелді.Ал ұялы телефон ұстайтындардың 4тен 3і андройд платформасын қолданады.Oның үстіне “Windows” компаниясының өзі гуглмен тікелей байланыста.Жәнеде Keyhole, Inc компаниясын иемденіп Жердің 3D көрінісін беретін Earth Viewer деп аталатын өнімін шығарады.Ол Nasa ғарыш компаниясымен тікелей байланыста. Google іздеу жүйесін Стэнфорд университетінің аспиранттары Ларри Пейдж және Сергей Брин оқу жобасы ретінде шығарған еді. Олар 1996 жылы BackRub іздеу жүйесімен жұмыс істеп, 1998 жылы аталмыш іздеу жүйесінің негізінде Google-дың негізін салады. Алғаш рет Google жеке-меншік корпорация ретінде 1998 жылы 4 қыркүйекте құрылады, Ларри Пейдж, Сергей Брин және Эрик Шмидт Google-да 2014 жылға дейін бірлесіп жұмыс істеуге келіседі. Компанияның көздеген мақсаты «әлемдік ақпаратты жинап, халық тұтынуына мол мүмкіндік беру. Google инженері Амит Патель ойлап тапқан компанияның бейресми ұраны –"Don't be evil" (Қатыгез болма!)». 2006 жылы компания қазіргі Штаб-пәтері орналасқан Калифорния штаты, Маунтин-Вьюға көшеді. Google.com домені 1997 жылы 15 қыркүйекте тіркеледі, іздеу жүйесі (2000 жылдан бастап) туған күнін 7 де және 27 қыркүйекте де атап өтеді.Жәнеде гугл адам өмірін жеңілдету үшін барлығын жасайды.Міне ең алдымен өзіміздің табыс көзімізбен танысып алдық.Енді зерттеу жұмыстарына көшейік.

Викиіздеу Пайдаланушыға іздеу сұранысы бойынша берген нәтижелерді реттеуге мүмкіндік беретін іздеу технологиясы. Пайдаланушы шыққан нәтижелерді тізімнен өшіріп, тізімді жоғары көтере алады. Аталмыш технологияны 2009 жылы Google компаниясы шығарады, технология сол жылдың күзіне дейін қызмет атқарып келеді. 2010 жылы, 4 мамырда іздеу баптауларында «Викиіздеу» қызметін қосумен жұмыс істеуді бастайды.

Google Аудармашы - мәтіндерді немесе веб-беттерді аударуға арналған машиналық аудармашы. SYSTRAN технологиясын қолданатын Babel Fish және AOL аударма сервистеріне қарағанда Google де Translate.ru сияқты өзіндік бағдарламалық қамтамасыз етуін қолданады. Компания қызметкерлері веб дизайнерлер үшін сайттың аудармасын бірден басқа тілдерге аударуын қамтамасыз етеітн скрипт ойлап шығарған. Google Аудармашының да басқа автоматты аударма құралдар сияқты өзіндік шектеулері бар. Әрдайым аударманың сапасына қатысты жұмыстар жүргізіп отырады, басқа да тілдерге аудару жұмыстары жасалуда.

Дыбыстық іздеу 2010 жылы 22 қыркүйекте компания Ресейде дыбыс іздеуін шығарады. Іздеу үшін телефондағы іздеу түймесін басып, өз сұранысыңызды дыбыстайсыз. Телефон сіздің дыбысыңызды серверге жіберіп, браузер дыбыс бойынша іздеу нәтижелерін тауып береді. Бұл халық үшін өте қолайлы болды.

Google іздеу роботында– іздеу индексі үшін беттегі мәліметтерді сканерлейтін Googlebot негізгі робот User Agent бар. Сонымен қоса, бірнеше мамандандырылған роботтар бар:

Googlebot-Mobile – мобильді құрылғылар сайтын индекстейтін робот,

Google Search Appliance (Google) gsa-crawler – Search Appliance жаңа құрылғы-бағдарлама кешенінің іздеу роботы,

Googlebot-Image – сурет индекстері үшін бетті сканерлейтін робот,

Mediapartners-Google — AdSense мазмұнын анықтау үшін бет контентін сканерлейтін робот,

Adsbot-Google — AdWords беттері сапасын бағалауға арналған контентті сканерлейтін робот.

Жәнеде гугл адам өмірін жеңілдету үшін барлығын жасайды.Міне ең алдымен өзіміздің табыс көзімізбен танысып алдық.Енді зерттеу жұмыстарына көшейік.

  1. Адамдарды рухани қасиеттеріне байланысты типтерге бөлу

Менің талдауымша СБЖ-ның 5 атқаратын қызметі бар.

1)Блогер

2)Биржа ойыншысы

3)Ойлап табушы

4)Админ

5)Дабшы немесе дабер

Адамның талантына байланысты тематикалық класстарға бөлу

Адамадар даму сатысы бойынша да қаражаты бойынша да әр түрлі келеді.Сол себептен мен бұл адамдарды әр түрлі класстарға жіктеймін

  1. Биржа ойыны мен Интернет дүкені

Биржа (лат. bursa — әмиян) — сұраныс пен ұсыныстың арақатынасы негізінде тауарларды, құнды қағаздарды, сондай-ақ, жұмыс күшін көтерме бағамен сатуды ұйымдастыру түрі; қаржы-сауда мәмілелерін жасау үшін сатып алушылар мен сатушылардың жиналатын орны.



Чикаго тауар биржасы

Биржалар 15 — 16 ғасырларда пайда бола бастады. Алғашқы биржалар әмбебап сипатта болды. Мысалы, 1608 жылы құрылған Амстердам биржасы осы сипатын қазірге дейін сақтап келеді. Ұсынылатын тауар не қызмет түрлеріне байланысты биржалар тауар биржасы, қор биржасы, валюта биржасы, еңбек биржасы, т.б. болып бөлінеді.

Тауар биржасы сапасы жағынан қалыптасқан стандартқа толықтай сай келетін белгілі бір тауарларды сатып алу мен сату үшін ұйымдасқан пиасаны (рынокты) қамтамасыз етуші саудагерлер ассоциациясы болып табылады. Мұнда негізінен, бір текті өнімдер — астық, мақта, металл, т.б. саудаланады. Бұл тауарлардың әлемдік бағасы дүние жүзінің жетекші тауар Биржаларында қалыптасқан баға арқылы анықталады. Дүние жүзіндегі ірі тауар биржаларына: Лондон халықаралық биржасы (мұнай өнімдері, мазут, т.б.), Токио тауар биржасы (асыл металдар, алтын, күміс, платина, т.б.), Лондон металдар биржасы (алюминий, мыс, қорғасын, т.б.), Нью-Йорк тауар биржасы (алюминий, алтын, т.б.), Орталық Америка тауар биржасы (астық өнімдері, бидай, жүгері, т.б.) жатады.

Қор биржасында жергілікті өкімет органдары мен мемлекеттік емес компаниялар шығаратын құнды қағаздар жөнінде мәмілелер жүргізіледі. Қор биржасында жасалатын мәмілелер кассалық (сатып алынған құнды қағаздар ақысы 2 — 3 күн ішінде төленеді) және мерзімдік (акциялардың ақшасы 1 ай ішінде төленеді) болып бөлінеді. Құнды қағаздардың нарқы сұраныс әсеріне, дивиденд көлеміне және процент мөлшеріне қарай өзгеріп тұрады.

Валюта биржасы — валюталық операцияларды шоғырландыратын, валюта нарықтарын қалыптастырып, оның өзара байланысы мен динамикасын қамтамасыз ететін халықаралық валюталық-қаржылық қарым-қатынастардың құрамдас бөлігі. Биржалық сауда конъюнктурасы мен қор және валюта Биржаның жағдайы әлемдік экономикаға, тауарлық және валюта пиасасының (рыногының) дүниежүзілік ахуалына және әлемдік баға деңгейіне тікелей қатысты. Дүниежүзілік валюта биржасы Лондонда, Нью-Йоркте, Токиода, Цюрихте орналасқан.

Еңбек биржасы — жұмыс күшін жалдау кезінде кәсіпкерлер мен қызметкерлер арасында делдалдық жасайтын мемлекет мекеме. Мемлекет еңбек биржалары арқылы еңбек пиасасына ықпал етеді. Еңбек биржасының негізгі қызметі: жұмыссыздарды жұмыспен қамту, жұмыс орнын ауыстыруға көмектесу, жұмысшы күшінің нарықтық коньюнктурасын зерттеп, олар туралы ақпарат беру, жұмыссыздарды есепке алып, оларға жәрдемақы төлеу және т.б. Биржаны ұйымдастырудың алуан түрлері болғанымен, негізінен екі тұрпатқа бөлінеді:

  1. саудагерлер еркін сауда жасайтын пиаса түріндегі ашық биржа, ол көбіне мемлекет бақылауында болады;

  2. өз мүшелері ғана сауда жасайтын томаға-тұйық корпорация ретіндегі биржалар, олардың ісіне мемлекет көп араласа бермейді.

Биржаға мүше болу үшін мүліктік цензды қанағаттандырып, байырғы мүшелердің ұсынысы бойынша дауысқа түседі, жарнасы төленеді. Биржа мүшелері биржа делдалдары және дилерлер болып бөлінеді. Көпшілік қауым биржа операцияларына делдалдар арқылы қатысады. Биржа комитеттерінің бағалау комиссиялары сатылған құнды қағаздар саны мен нарқы жөніндегі мәліметтерді күн сайын биржа бюллетендерінде жариялап отырады. Қазақстанда биржа 1991 жылдан пайда бола бастады, әсіресе, тауар және қор биржалары шапшаң дамыды.

Биржа айналымы — белгілі бір кезеңде биржада жасалған мәмілелер көлемі. Ол сатылған тауарлар мен құнды қағаздар бағасының сомасымен айқындалады. Сатылған тауарлар мен құнды қағаздардың мөлшері биржа айналымының көрсеткіші болып табылады. Биржа айналымы бәсеке қызып, күшейген кездері ұлғаяды да, ол дағдарысқа ұшырап, бәсеңсіген кездері күрт құлдырайды. Бүгінде халықаралық биржа айналымы, әсіресе, биржалық тауар айналымы сан және сапа жағынан өсуде.

Биржа бағасы— биржа мекемелері жасалған келісімдерді ескере отырып белгілеген құнды қағаздар (акциялар мен облигациялар) мен тауарлар бағасы. Бұл — биржада болып жатқан өзгерістердің бір көрсеткіші бола отырып, құнды қағаздар мен биржа тауарларына деген сұраныс пен ұсыныстың арақатынасын белгілейді. Кейде мұнда әдейі жасалатын сұраныс пен ұсыныстың немесе жалған келісімдердің салдарынан үлкен шатасушылық, алданушылық та болады. Құнды қағаздардың бағасын белгілегенде, кейде биржада жасалған келісімдер ғана емес, одан тыс жасалған келісімдер де есепке алынады. Кейбір биржалардың бюллетендерінде құнды қағаздар мен биржа тауарлары айналымының сомасы да көрсетіледі. Биржа бағасы өте құбылмалы, тіпті бір күн ішінде сан рет өзгеріп отырады. Ол туралы ақпараттар арнайы биржа бюллетендерінде жарияланады, дисплей арқылы да беріледі.

Негізгі бөлім

  1. Ең бірінші тип Қалталы адам типі.Осы типке жетістіктерге жетуге қалғандарына қарағанда жеңілірек болады.Бұл адамдар типіне мен Биржа ойыншысы мен Админ қызметттерін сейкестірсем болады.Ең алдымен қалталы адамның,қалтасы болады.Қалтасын дұрыс қолданатын болса,осы қалтаны одан сайын толтыруға болады.Админ қызметі қалталыға роңайшылықпен беріледі.Оған меншікті сайттар немесе интернет дүкендерді жатқызсақ болады.Мысалы суреті бар киім сататын интернет магазин ашты делік.Қалталы ең алдымен өзіне жұмысшы жинауы қажет.Сайт сапалы болуы қажет.Неғұрылым қымбат бағаға сатып алса,соғұрылім қауіпсіздік системасі жақсы болады.Қалталы ең алдымен өзіне жұмысшы іздеуі тиіс.Оның жағдайында бұл курьер және футболкаға арт салатын адам,оны бастыратыне адам.Әзірге оған 3 жұмысшы жеткілікті.Себебі ол ең алдымен өз қаласында ғана өнімін тасымалдайды.Бұл қажеттілік қаржыда емес.Болашақ бизнесменның тәжірие жинауына байланысты.Енді оған жарнама керек.Егер оның товар қанша сапалы болса да халық білмесе сатып ала алмайды.Осы кезде гугл өз қызметін атқарады.Қалталы танымал блогерлардан жарнама сатыпр алады.Сайттарға ұсыныстар жібереді.Ал осымен парарель бізде екінші қызмет қосылады.Биржа ойыншысы.Биржа деген әнгіме Forex биржалық ойынына байланысты.Бұл ойынды азарттық деуге де болады.йында белгілі валютаның немесе пайдалы қазбаның,компания пайыздарына кеміп немесе көтерілуіне ақша тігіледі.Ақшаны белгелі мерзімдерге,белгілі коэфицентке байланысты тігуге болдады.Ең алдымен шотында 5000мың доллары бар дэмо аккаунтты қолдана отырып адам биржа ойыныңда тәжірибе жинайды.Рисктер бар.Бірақ тігілген ақшаның 5 ставканың біреуі ғана шықас сен ешкімге қарыз қалмайсын.Екі ставка шықса ақша 1 ставкіге тігілген ақшаның 5ленген түрі шығады.Бұл әдісті мен 5 тік ставка коэфиценті 5 деп атасам болады.Осындай қу әдіс арқылы ауқымды ақша жинап алуға болады.Кейін осы ақшаны интернет магазинге салып оның штабын салдырып немесе сатып алу керек.Ол кез келген пәтер. Және жұмысшылардың саны мен аумақты үлкейтуге болады.Ары қарай адамның өзі басын істету керек.Мен онаың болашақ үлгісінің фундаментін салып бердім.

  2. Өнерлі адам типі

  3. Талантты адам.Мұндай адамдар типіне Блогер,Дабер,Ойлап табушы саларына сәйкес бола береді.Блогер деп Ютуб немесе Твич желілеріне видео ролик салушыларды айтамыз.Олар видео түсіріп просмотр жинау арқылы табыс табады.Бұл қалай болады.Монетезация-гуглдың партнерлық программасынан жарнама сатып алушылардың жарнамаларын өз ролигинде көрсету немесе жарнамалау.Осы үшін пайыздар түсіріліп отырады.Атақты көрермені көп блогерларды көп адам көреді,және сол арқылы жарнаманы көреді

  4. Талантты адамның бірнеше типтері бар. Өнерлі адам.Ол халыққа өнерін көрсету арқылы биікке шығатын адамдар тобы.Мысалы адам гитарада ойнай алады жақсы ән айтады.Ол адамға ең бірінші камера керек.Мейәлі бұл ұялы телефонның видеокамерасы бола берсін.Осы адам әр түрлі әндердің коверін видеоға түсіріп бастайды.Ең басты зат айтып кеткендекей тәжірибе мен төзімділің.Көрермендер саны бірден күрт өсіп кетпейді.Бұл қорқынышты емес.Себебі кез келген блогер осы кезеңннен өтуі тиіс. Осылай ән жаза беріп ол осы роликтерін соц желілерде тарату тиіс.Барынша өзіни пиар жасау керек.Бұл ең маңызды момент.10 мың теңгеге шамамен 200 мың көрермені бар адамнан жарнама сатып алуға боладыОсы жарнама біз үшін ең маңызды момент.Ол музыкант болғандықтан осы адамның слухы болады.Осы адам енді басқаларға үйрету сабақтарын жүргізе беруге болады.Гитаранны ойнап үйрету немесе вокалдық информация болсын.Барлық зат позиитвпен болғаны дұрыс.Осы адам ғаламтордан сайт ашып осы сайтта музыка жайлы форумдар мен пайдалы ойлар жазады.Енді ол өзін өзі екі жақты пиар жасайды.Сайттан ютубка ютубтан сайтқа.Бұл жерде идея керек.Ол адамның өзіне байланысты.Әлі ешкім шығармаған вирусты роликтер ойлап табу керек.Ютубқа жұмысқа қарағандай қарау керек.

  5. Блог

Тағы бір адамдар типі оптимист.Бұл адамдар типіне Пранк я болмаса Монтажды кино түсіргісі келетін адамдарды айтамыз.Пранкер деп – адамдарды белгелі бір қиын ситуацияға қойып реакция тексеретін адамдарды айтамыз.Бадамдар типіне қазіргі брэндтер мен трендтерді бақылап жүрген дұрыс.Пранкерларға ең алдымен керек зат сапалы камера.Мен ГоПРо экшн камерасын ұысныс жасаймен.Бұл экшн камераның бағасы қол жетімді фпс жоғары.Ең маңыздысы оның пішінінің кішілігі мен компактілігі.Оны су астында да жасырын камера ретінде де пайдалансақ боллады.Пранкерлерге идея тауып вирусты роликтерды жиберу керек.Пранк деп іздеу жүйесіне жазатындар өте көп.Сондықтан видео сапалы болса проблема туындамайды.Бұл адамдарға монтажді өте жақсы қолдана білуі керек.1 миллион просмотр үшін қазыр 300 мың табуға болады.Оның үстіне жақсы жарнамалар мен стримдер юар.Бұл типке өз тематикасын ойлап тублары керек.Кейін бұл адамдар өздеріне студия ашып киноны еркін түсіре берулеріне болады.Компаниялары дамып атақты болып кетулері мүмкін.

Жалпы айтып кететінім болса кейін бизнес ашу ол өзіне байланысты.Оны интернет магазиннен бастап ашу өте ыңғайлы.Ақша азырақ кетіп көбірек үлес қосылады.

Жарнама, реклама (франц. reclame, лат. reclamo жар саламын) — тауарлардың, қызмет көрсетудің тұтынушылық қасиеті туралы ақпарат беру және оған деген сұранысты көбейту мақсатында таратылатын хабарлама; белгілі бір адамдар, ұйымдар, әдебиет пен өнер шығармалары туралы хабар таратып, оларды әйгілеу. Жарнама көпшілік ақпарат құралдары (теледидар, радио, газет, Интернет, проспектілер, плакаттар, т.б.) арқылы жүзеге асырылатын коммуникацияның ақылы түрі болып табылады. Кез келген Жарнама хабарламалық, болмаса назар аудартушылық сипатымен ерекшеленді. Жарнаманың түрлері көп: сату орнындағы Жарнама, институционалдық (жақсы пікір қалыптастыру мақсатындағы) Жарнама, хабарламалық Жарнама, сауда және көлік жүйесіндегі Жарнама, көше Жарнамасы (плакат, афиша), ауызша Жарнама, баспалық Жарнама т.б. Жарнаманың қарапайым түрлері б.з.б. пайда болды. Ежелгі Грекия мен Ежелгі Римде Жарнама хабарландыруларын ағаш тақтайларға жазып, халық көп жиналатын алаңдарда айғайлап жар салатын болған. Баспаға басылған Жарнамалар Англия мен Францияда 17 ғ-да пайда болды. Жарнама қазақ халқына да ежелден белгілі. Оның ауызша үлгілері фольклорлық әдебиетте “жарлық шашу”, “жар салу” ұғымдарымен берілген. Жарнама үлгілері “Қобыланды батыр”, “Мұңлық-Зарлық” және “Оғызнама” жырларында бар. 19 ғ-дың аяғында “Түркістан уалаяты”, “Дала уалаяты” газеттерінде саяси-экон. мәселелерге байланысты, оқу-ағарту, әдебиет және өнер-білім бойынша Жарнамалар берілген. 20 ғ-да Жарнаманың мақсаты мен мазмұны кеңейіп, икемділігі артты, Жарнама тілінің ішкі құрылымы сараланды. Нарықтық экономиканың қанат жаюына орай Қазақстанда жарнамалық қызмет түрлері сан алуан болып дамуда. Жарнама стратегиясымен айналысатын Жарнама компаниялары пайда болды. Жарнаманың бір түрі — афиша (affіcher — хабарландыру, іліп қою). Театр афишалары — спектакльдер және басқа да көңіл көтеретін шаралар туралы хабарландырулар. Афишалар театрдың алдына, көшелерге, алаңдарға және басқа да көпшілік жүретін орындарға ілінеді.

Геймерлар типі. Геймер.Атынан ақ белгілі шығар.Бұл ютубтағы ең танымал әрі сәтті салалардың бірі.Юморлық немесе сериозды летсплей роликтерін түсіру қажет.Видео монтажды үйренім тәжіребие жасаған дұрыс.Ойнап жүріп табыс жасау қол жетпес арман.Ол регулярды роликтер мен стрим дер жасап тұру қажет.Стрим-тікелей эфирдегі видеолар.Осы стрим барысында көрермендер өз ақшаларын саған бере алады.Осыдан да табыс келеді.Салада көтерілу өтей оңай.Табысты көбіне стрим мен монетезациядан көруге болады.Девайс сататын интернет дүкен ашуына болады.Өзі сол интернет дүкенің контенті арқылы пиар жасауға болады.Геймер артқы фоны жақсы болу керек.Себебі геймер 24 сағат бойы үйде,локациялар көбіне бір болады.Роликті монтаж арқылы күшлейтуге болады.Ойын барысында қалжындар айтып өз ойыңызды айтып тұру керек.Немесе кейбір геймерлардың реакцияларына ғана көптеген адамдар жазылады.Геймер үшін девайстар алтын зат.Ол девайстарын жанартып отыру керек.Болашақта Кибер спорт ареналарына шығуы керек.Ол үшін сүйікті жанр мен сол жанр бойынаш кибер спротқа келетін ойын табу керек.Киберспорт – видеоойындардағы спорт немесе жарыс десек те қаталеспеймізМысалы киберспортқа қазақстан мемлекетінен дүниежүзілің олимпиадаға NEXT.Kz тобы шығады.Приздік фондтар жоғары.Мысалы Дота2 деген ойынның фонды30 млн долларға шықты.Геймерлар айына 4-5000нан бастап 1млн доллорға дейін пайда кореді.

Даббер немесе артстайл. Даббер-сойлеп білетін,дикциялары кремет адамдарды жатқыза берсек болады.Олар фильмді немесе анимационды мультфильмды дысытандыру.Адам өзінің дикциясын жақсы дамыту керк,ырғағы жақсы болуы керк.Процесс ақырын әрі тұнық болады.Бұл адамдар меншікті сайттарғам жұмыс істейді.Админнің көнілінен шығып сапалы дабтар жасау керк.ДАбты адоб аудишн деген сияқты программалар арқылы жасайды.Кейін өзіне студия мен сйат ашып өзіне жұмыскерлер іздеп дамуға болады.

Артерлар.Бұл арт немесе сурет салатын адамдар.Бұлар әрқашанда жеке жұмыс жасайды.Өзінің сурет салу жолын халыққа көрсету арқылы көтеріледі.Девайстарды ұмытпау керек.Бұл жағдайда графикалық планшеттер мен пероларТәжірибе жинап кейін танымал адамдардың портретін салып табыс табуына болады.Өзіне арт сататын интернет дүкен ашуға болады.

Интернет бизнес. Жалпы қазыр интернет магазиндер бизнесте үлкен орын алады.Интернет әлеміндегі ақша айналымы өте күрделі.Себебі дамыған заманның белгісі бұл ғаламтор. Тағы бір адамдар типі оптимист.Бұл адамдар типіне Пранк я болмаса Монтажды кино түсіргісі келетін адамдарды айтамыз.Пранкер деп – адамдарды белгелі бір қиын ситуацияға қойып реакция тексеретін адамдарды айтамыз.Бадамдар типіне қазіргі брэндтер мен трендтерді бақылап жүрген дұрыс.Пранкерларға ең алдымен керек зат сапалы камера.Мен ГоПРо экшн камерасын ұысныс жасаймен.Бұл экшн камераның бағасы қол жетімді фпс жоғары.Ең маңыздысы оның пішінінің кішілігі мен компактілігі.Оны су астында да жасырын камера ретінде де пайдалансақ боллады.Пранкерлерге идея тауып вирусты роликтерды жиберу керек.Пранк деп іздеу жүйесіне жазатындар өте көп.Сондықтан видео сапалы болса проблема туындамайды.Бұл адамдарға монтажді өте жақсы қолдана білуі керек.1 миллион просмотр үшін қазыр 300 мың табуға болады.Оның үстіне жақсы жарнамалар мен стримдер юар.Бұл типке өз тематикасын ойлап тублары керек.Кейін бұл адамдар өздеріне студия ашып киноны еркін түсіре берулеріне болады.Компаниялары дамып атақты болып кетулері мүмкін.

Жалпы айтып кететінім болса кейін бизнес ашу ол өзіне байланысты.Оны интернет магазиннен бастап ашу өте ыңғайлы.Ақша азырақ кетіп көбірек үлес қосылады.

Ә.Тағы бір оптимисттер тобы лайфхакерлер.Лайфхак-адамның өмірін жеңілдететін пайдалы кеңестер.Болашақ лайфхакер лайфхакті 100 пайызға зерттеп ойластырып қоюы керек.Лайфхактар қазыр өте танымал.Іздейтін адамдар көп..Оларға кем дегенде 100мың көрермен жетіп жатыр.Олар DIY түсірулеріне боладыDiy – бір заттың рецепті немесе өз қолыннан үйде жасау жолдары.Мысалы қолдан мороженое жасау деген секілді.

Влогерлар.Влог-өз өмірін үзіксіз түсіру.Влогты адамдарөзінің өмірін күнделік сияқты сақтау үшін түсіреді.Олардың табыстары өте көп болады.Влогтң қызық болуна себепкер факторлар керек.Ол немесе бір қызық адам немесе қоршаған орта.Влогерларға тіл білген өте пайдалы.Кейін басқа елдерге ұшып сол жақта влогтарында сол елдің дәстүрін,халқын,табиғатын,кереметтерін түсруге болады.

Өнерлі адам.Ол халыққа өнерін көрсету арқылы биікке шығатын адамдар тобы.Мысалы адам гитарада ойнай алады жақсы ән айтады.Ол адамға ең бірінші камера керек.Мейәлі бұл ұялы телефонның видеокамерасы бола берсін.Осы адам әр түрлі әндердің коверін видеоға түсіріп бастайды.Ең басты зат айтып кеткендекей тәжірибе мен төзімділің.Көрермендер саны бірден күрт өсіп кетпейді.Бұл қорқынышты емес.Себебі кез келген блогер осы кезеңннен өтуі тиіс. Осылай ән жаза беріп ол осы роликтерін соц желілерде тарату тиіс.Барынша өзіни пиар жасау керек.Бұл ең маңызды момент.10 мың теңгеге шамамен 200 мың көрермені бар адамнан жарнама сатып алуға боладыОсы жарнама біз үшін ең маңызды момент.Ол музыкант болғандықтан осы адамның слухы болады.Осы адам енді басқаларға үйрету сабақтарын жүргізе беруге болады.Гитаранны ойнап үйрету немесе вокалдық информация болсын.Барлық зат позиитвпен болғаны дұрыс.Осы адам ғаламтордан сайт ашып осы сайтта музыка жайлы форумдар мен пайдалы ойлар жазады.Енді ол өзін өзі екі жақты пиар жасайды.Сайттан ютубка ютубтан сайтқа.Бұл жерде идея керек.Ол адамның өзіне байланысты.Әлі ешкім шығармаған вирусты роликтер ойлап табу керек.Ютубқа жұмысқа қарағандай қарау керек.

Ә)Ақылды адам типі.Бұл адмадар өздерінің зерттеулерін немесе өздерінің ойлап табуларын блогтарына жайса болады.Табиғатта болып жатқан не бір құбылыс пен ауа райы жайында ой қозғаса болады.Немесе желілерді бақылап онда болып жатқан жаңалықтар мен қызықты фактілерді қозғаса болады.Кейін даму барысындаәр түрлі елдердегі таңғажайыптарға сапар жасап ол жақтын болмысын зерттеуге мүмкіндіктер береді.








































Қорытынды


Факторлық ситуация бойынша шешім қабылдау.

Жалпы болашақ бизнесмен өзінің ситуациялық қалпын бақылап жүруі қажет. Бизнес туралы көбірек іздену қажет

Бизнес (ағылш. busіness кәсіпкерлік, сауда-саттық) — пайда табуға бағытталған әрекеттің, экономикалық қызметтің бір түрі; жеке кәсіпкердің не фирманың іскерлік қызметі.[1][2].

Бизнес адамның табиғи қасиеттеріне, біліміне негізделе отырып, қандай да болмасын бір істен кіріс кіргізуге, өзінің материалдық, рухани қажеттілігін қанағаттандыруға, сонымен қатар қоғамға пайда келтіруге де мүмкіндік береді. Бизнес қоғам мүшелерінің сұранысы мен ұсынысын есепке ала отырып, экономикалық жүйенің барлық саласын дамыту арқылы бизнестен түскен табыстан салық және басқа да алымдар төлеу және оларды қоғам дамуына, халық игілігіне жарату, әлеуметтік көмек көрсету нәтижесінде қалыптасады. Іскер орта көптеген әлеуметтік және басқадай проблемаларды өкімет бағдарламаларының шеңберінде, сонымен қатар дербес шешуге де қатысады.

























Пайдаланған әдебиеттер тізімі


  1. Wekipedia

  2. zakon.uchet.kz

  3. gaku.ru

  4. youtube

  5. forex.club.com







































Алматы облыстық №15 мектеп-интернатының 10-сынып оқушысы Қапалбай Алишердің «СБЖ немесе заңды ұрлық» атты ғылыми жоба тақырыбына


ПІКІРІ


Білім беру жүйесінде ақпараттандыру және оның жаңа әдістерін қолдануға байланысты информатика әдістемесін өткізудегі жаңа іс-әрекеттерді жүзеге асыруды талап етеді. Ол жаңа ақпараттық технологияның әсерімен маңызды өзгерістерді енгізіп олардың дамуына ықпал етеді.

Осыған байланысты білім беруді ақпараттандыру жүйесінде ақпараттық технологияларды, әсіресе, телекоммуникациялық технологияларды пайдалану ерекше орын алады. Ақпараттық-телекоммуникациялық технологиялардың, интернет желісінің дамуы мен кең таралуы жағдайында, бүгінгі қоғам білім беру жүйесінің алдына оқыту үдерісін ақпараттандыру міндеттерін қояды. Олар білім беру порталы тұрғысынан мұғалімдердің қашықтықтан өзара әрекеттестік қабілеті мен оларға әдістемелік қолдау көрсету қажеттілігіне байланысты болады.

Жеке тұлғаны дамыту саласындағы отандық ғалымдардың зерттеулері, оқу үдерісін ақпараттандыруға қатысты педагогикалық зерттеулер, ақпараттық технологияларды қолданудың ғылыми тұжырымдамалары оқу дамуының негізгі бағытын анықтайды.

Қапалбай А. ғылыми жұмысы барысында СБЖ немесе заңды ұрлықты пайдаланудың дидактикалық-әдістемелік мүмкіндіктерін ашуды қамтамасыз ету сонымен қатар мүмкіндіктерін пайдаланған.

Жалпы, Алишер алға қойылған мақсатқа жету үшін анықталған міндеттерді толығымен орындаған. Ұсынылып отырған зерттеу жұмысының мазмұны зерттеу тақырыбын толығымен ашады және қойылған міндеттерге сәйкес келеді.

А.Қапалбайдың ғылыми жұмысы жақсы және жоғары бағаға лайық деп айтуға блады.





Жетекшісі: информатика пәні мұғалімі

Байғазы Арай


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.12.2018
498
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі