Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сценарийді жүзеге асыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: V бөлім. Компьютерлік ойындарды құру. |
Мектеп: № 17 орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||
Күні: 04.02.2020 жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: Хайрат Ақжол |
|||||||||||||||||||||||
Сынып: 6 а |
Қатысқандар саны: 25 |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
Сценарийді жүзеге асыру |
|||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.3.1.1 – ойын ортасындағы программалау және сценарийін жасау және жүзеге асыру. 6.3.3.1 – программа ортасында қателерді табу және жөндеу |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: ойын сценарийін құру |
|||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Алған білімдерін практикада жүзеге асыру |
||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: Алгоритм түрлеріне өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіру. |
||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Scratch Up бағдарламасында алған білімдерін саралайды; -Ойын ортасында ойын сценарийін жасақтайды және жүзеге асырады; -Scratch Up бағдарламалаудың ойын ортасында программа жазады; -Scratch Up бағдарламалаудың ойын ортасында нысанмен жұмыс жүргізіледі |
|||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану, талдау |
|||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
-Оқушылар: Ойын ортасындағы программалау сценарийін жасау және жүзеге асыру және программа ортасында қателерді табу және жөндеу туралы білетіндерін, жеке пікірлерін айтып, өз ойларын дамыта отырып, ауызша және жазбаша түрде талқылай алады. Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: - Алгоритм- алгоритм- algorittim ұғымдары; - Блок-сызба- Блок-схема- Block-diagram; |
|||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды баулу |
Оқушыларды оқу үрдісіне бақылау жүргізуге, топтастыруға, тәжірибелік жұмыста шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау жауапкершілік арқылы жүзеге асырылады. Өз бетімен АКТ-ны қолдана алатын, шығармашыл, инновациялық өзгерістерге бейім, ізденімпаз тұлға дайындау |
|||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Ағылшын тілі : Оқушылар сөздік тіркестерді блоктарға сәйкес көрсете біледі және онымен жұмыс істей алады. География сабағы: масштабты біледі. Қазақ тілі: Диалог құруда сөйлемдерді байланыстыру, жалғауларды дұрыс жалғау, информатика тілінде қадамдарға ажырата сөйлеу. |
|||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
|
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3 мин 4 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, психологиялық ахуал орнату. Шаттық шеңберін құрып: Есімдерінің бас әріптері арқылы бір біріне жылы лебіз, тілектерін білдіру. Мақсаты: Топтағы балалардың бір-бірімен жақындай түсуі және жеке тұлға арасында жағымды қарым –қатынасты орнату. «Топқа бөлу» түрлі түсті қағаз қиындыларын таңдау арқылы 3 топқа бірігу 1-топ: ДЫБЫС 2-топ: ҚОЗҒАЛЫС 2-топ: БАСҚАРУ «Тест» арқылы алдыңғы білімді пысықтау. Оқушыларға QR- код қағаз қиындылары беріледі, кодты сканерлеу арқылы тест тапсырмаларын ашып, сұрақтарға жауап береді, әр бір дұрыс жауапқа бір бал, тест нәтижесі тақтада көрсетіліп тұрады. Дескриптор: Берілген сұрақтарға нақты бір ғана жауап бар.
Оқушылар өздеріне-өзі бағалау жүргізеді. |
Google Forms Үлестірме қағазы |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 4 мин Жаңа сабақты ұғыну 5 мин 5 мин 12 мин |
«Миға шабуыл» әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында топтарға интербелсенді тақтада суреттер көрсетіледі.
Білу, түсіну Жаңа тақырыпты түсіндіру Жетелеуші сұрақтар қою арқылы оқушыларды диалогқа тартамын. 1. Неге программалау ортасында түрлі кейіпкерлерді қолданамыз? 2. Scratch программалау ортасындағы скриптілер неліктен маңызды? Себебін түсіңдіріңіздер? 3. Болашақта қандай жоба жасар едіңіздер? ҚБ: Мұғалімнің тарапынан бағалау Жарайсың! Керемет! Жақсы ой айттың! Жақсы пікір айттың! 1-тапсырма. Жеке жұмыс. «Ғажайып интуиция» ойыны. Берілген скриптілердің қызметтерін анықтап жазып шығу.
Дескриптор: - Скриптілерді біледі; - Скриптілерді бір бірінен ажырата алады; ҚБ: «Көршісін бағалау» әдісі 2-тапсырма. Топтық жұмыс. Қолдану «Компьютерде орындайық» практикалық жұмыс (Оқушылар берілген тапсырманы компьютерде орындайды) Берілген сценарий бойынша ойын құрастырып шығару ҚБ: «Бір-сөзбен» әдісі арқылы бағалау. |
суреттер
Компьютер, үлестірме қағазы
|
||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 4 мин |
Сабақты қорытындылау. Тест жұмысы (Жеке жұмыс) Сабақты қорытындылау «Plikers» бағдарламасы бойынша тест аламын.
Үйге тапсырма: «Өз ойындағы ойын сценарийін құру» |
Жауап парақшалары
|
||||||||||||||||||||||
3 мин |
Кері байланыс: (жазбаша) «Плюс, минус, қызықты» әдісі арқылы кері байланыс алу « + » - оң әсер ететін фактрлерді, алған білімдері жайлы жазады; « - » - қолымнан келмей жатыр немесе түсініксіз болып тұр деген ойларын жазады; « қызықты » -деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады.
Жазып болғанан кейін мұғалім өзінің таңдау бойынша бір, екі оқушының кері байланысын тыңдайды. |
Үлестірме қағаздар. Кері байланыс |
||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |