Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: V бөлім. Компьютерлік ойындарды құру.

    Мектеп: № 17 орта мектебі

    Күні: 04.02.2020 жыл

    Мұғалімнің аты-жөні: Хайрат Ақжол

    Сынып: 6 а

    Қатысқандар саны: 25

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Сценарийді жүзеге асыру

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.3.1.1 – ойын ортасындағы программалау және сценарийін жасау және жүзеге асыру.

    6.3.3.1 – программа ортасында қателерді табу және жөндеу



    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: ойын сценарийін құру

    Оқушылардың басым бөлігі: Алған білімдерін практикада жүзеге асыру

    Кейбір оқушылар: Алгоритм түрлеріне өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіру.

    Бағалау критерийлері

    Scratch Up бағдарламасында алған білімдерін саралайды;

    -Ойын ортасында ойын сценарийін жасақтайды және жүзеге асырады;

    -Scratch Up бағдарламалаудың ойын ортасында программа жазады;

    -Scratch Up бағдарламалаудың ойын ортасында нысанмен жұмыс жүргізіледі

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану, талдау


    Тілдік мақсат

    -Оқушылар:

    Ойын ортасындағы программалау сценарийін жасау және жүзеге асыру және программа ортасында қателерді табу және жөндеу туралы білетіндерін, жеке пікірлерін айтып, өз ойларын дамыта отырып, ауызша және жазбаша түрде талқылай алады.

    Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:

    - Алгоритм- алгоритм- algorittim ұғымдары;

    - Блок-сызба- Блок-схема- Block-diagram;


    Құндылықтарды баулу

    Оқушыларды оқу үрдісіне бақылау жүргізуге, топтастыруға, тәжірибелік жұмыста шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау жауапкершілік арқылы жүзеге асырылады. Өз бетімен АКТ-ны қолдана алатын, шығармашыл, инновациялық өзгерістерге бейім, ізденімпаз тұлға дайындау

    Пәнаралық байланыс

    Ағылшын тілі : Оқушылар сөздік тіркестерді блоктарға сәйкес көрсете біледі және онымен жұмыс істей алады.

    География сабағы: масштабты біледі.

    Қазақ тілі: Диалог құруда сөйлемдерді байланыстыру, жалғауларды дұрыс жалғау, информатика тілінде қадамдарға ажырата сөйлеу.

    Алдыңғы білім


    Сахна мен кейіпкерлерді бейнелеу

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    3 мин




















    4 мин

    Ұйымдастыру кезеңі: оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, психологиялық ахуал орнату.

    Шаттық шеңберін құрып: Есімдерінің бас әріптері арқылы бір біріне жылы лебіз, тілектерін білдіру.

    Мақсаты: Топтағы балалардың бір-бірімен жақындай түсуі және жеке тұлға арасында жағымды қарым –қатынасты орнату.

    «Топқа бөлу» түрлі түсті қағаз қиындыларын таңдау арқылы 3 топқа бірігу

    1-топ: ДЫБЫС

    2-топ: ҚОЗҒАЛЫС

    2-топ: БАСҚАРУ


    «Тест»  арқылы алдыңғы білімді пысықтау. Оқушыларға QR- код қағаз қиындылары беріледі, кодты сканерлеу арқылы тест тапсырмаларын ашып, сұрақтарға жауап береді, әр бір дұрыс жауапқа бір бал, тест нәтижесі тақтада көрсетіліп тұрады.

    Дескриптор: Берілген сұрақтарға нақты бір ғана жауап бар.





    Оқушылар өздеріне-өзі бағалау жүргізеді.















    Google Forms











    Үлестірме қағазы



    Сабақтың ортасы

    4 мин




















    Жаңа сабақты ұғыну

    5 мин





















    5 мин




















    12 мин


    «Миға шабуыл» әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында топтарға интербелсенді тақтада суреттер көрсетіледі.

    • Не байқадыңыздар?

    • Не өзгерді?

    • Қалай ойлайсыздар оны қалай жасауға болады?

    • Бүгін біз не үйренеміз?


    Білу, түсіну

    Жаңа тақырыпты түсіндіру

    Жетелеуші сұрақтар қою арқылы оқушыларды диалогқа тартамын.

    1. Неге программалау ортасында түрлі кейіпкерлерді қолданамыз?

    2. Scratch программалау ортасындағы скриптілер неліктен маңызды? Себебін түсіңдіріңіздер?

    3. Болашақта қандай жоба жасар едіңіздер?


    ҚБ: Мұғалімнің тарапынан бағалау Жарайсың! Керемет! Жақсы ой айттың! Жақсы пікір айттың!



    1-тапсырма. Жеке жұмыс.

    «Ғажайып интуиция» ойыны. Берілген скриптілердің қызметтерін анықтап жазып шығу.

    Скриптілер

    Әрекеті








    Дескриптор:

    - Скриптілерді біледі;

    - Скриптілерді бір бірінен ажырата алады;


    ҚБ: «Көршісін бағалау» әдісі



    2-тапсырма. Топтық жұмыс.

    Қолдану «Компьютерде орындайық» практикалық жұмыс (Оқушылар берілген тапсырманы компьютерде орындайды)


    Берілген сценарий бойынша ойын құрастырып шығару

    ҚБ: «Бір-сөзбен» әдісі арқылы бағалау.









    суреттер























































































    Компьютер, үлестірме қағазы







    Сабақтың соңы

    4 мин






    Сабақты қорытындылау. Тест жұмысы (Жеке жұмыс)

    Сабақты қорытындылау «Plikers» бағдарламасы бойынша тест аламын.




    Үйге тапсырма: «Өз ойындағы ойын сценарийін құру»

    Жауап парақшалары




    3 мин












    Кері байланыс: (жазбаша) «Плюс, минус, қызықты» әдісі арқылы кері байланыс алу

    « + » - оң әсер ететін фактрлерді, алған білімдері жайлы жазады;

    « - » - қолымнан келмей жатыр немесе түсініксіз болып тұр деген ойларын жазады;

    « қызықты » -деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады.

    « + »

    « - »

    « қызықты »








    Жазып болғанан кейін мұғалім өзінің таңдау бойынша бір, екі оқушының кері байланысын тыңдайды.

    Үлестірме қағаздар. Кері байланыс

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Хайрат Ақжол
    29 Сәуір 2021
    424
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сценарийді жүзеге асыру

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сценарийді жүзеге асыру

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Информатика сабағы 6 сынып сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: V бөлім. Компьютерлік ойындарды құру.

    Мектеп: № 17 орта мектебі

    Күні: 04.02.2020 жыл

    Мұғалімнің аты-жөні: Хайрат Ақжол

    Сынып: 6 а

    Қатысқандар саны: 25

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Сценарийді жүзеге асыру

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.3.1.1 – ойын ортасындағы программалау және сценарийін жасау және жүзеге асыру.

    6.3.3.1 – программа ортасында қателерді табу және жөндеу



    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: ойын сценарийін құру

    Оқушылардың басым бөлігі: Алған білімдерін практикада жүзеге асыру

    Кейбір оқушылар: Алгоритм түрлеріне өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіру.

    Бағалау критерийлері

    Scratch Up бағдарламасында алған білімдерін саралайды;

    -Ойын ортасында ойын сценарийін жасақтайды және жүзеге асырады;

    -Scratch Up бағдарламалаудың ойын ортасында программа жазады;

    -Scratch Up бағдарламалаудың ойын ортасында нысанмен жұмыс жүргізіледі

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану, талдау


    Тілдік мақсат

    -Оқушылар:

    Ойын ортасындағы программалау сценарийін жасау және жүзеге асыру және программа ортасында қателерді табу және жөндеу туралы білетіндерін, жеке пікірлерін айтып, өз ойларын дамыта отырып, ауызша және жазбаша түрде талқылай алады.

    Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:

    - Алгоритм- алгоритм- algorittim ұғымдары;

    - Блок-сызба- Блок-схема- Block-diagram;


    Құндылықтарды баулу

    Оқушыларды оқу үрдісіне бақылау жүргізуге, топтастыруға, тәжірибелік жұмыста шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау жауапкершілік арқылы жүзеге асырылады. Өз бетімен АКТ-ны қолдана алатын, шығармашыл, инновациялық өзгерістерге бейім, ізденімпаз тұлға дайындау

    Пәнаралық байланыс

    Ағылшын тілі : Оқушылар сөздік тіркестерді блоктарға сәйкес көрсете біледі және онымен жұмыс істей алады.

    География сабағы: масштабты біледі.

    Қазақ тілі: Диалог құруда сөйлемдерді байланыстыру, жалғауларды дұрыс жалғау, информатика тілінде қадамдарға ажырата сөйлеу.

    Алдыңғы білім


    Сахна мен кейіпкерлерді бейнелеу

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    3 мин




















    4 мин

    Ұйымдастыру кезеңі: оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, психологиялық ахуал орнату.

    Шаттық шеңберін құрып: Есімдерінің бас әріптері арқылы бір біріне жылы лебіз, тілектерін білдіру.

    Мақсаты: Топтағы балалардың бір-бірімен жақындай түсуі және жеке тұлға арасында жағымды қарым –қатынасты орнату.

    «Топқа бөлу» түрлі түсті қағаз қиындыларын таңдау арқылы 3 топқа бірігу

    1-топ: ДЫБЫС

    2-топ: ҚОЗҒАЛЫС

    2-топ: БАСҚАРУ


    «Тест»  арқылы алдыңғы білімді пысықтау. Оқушыларға QR- код қағаз қиындылары беріледі, кодты сканерлеу арқылы тест тапсырмаларын ашып, сұрақтарға жауап береді, әр бір дұрыс жауапқа бір бал, тест нәтижесі тақтада көрсетіліп тұрады.

    Дескриптор: Берілген сұрақтарға нақты бір ғана жауап бар.





    Оқушылар өздеріне-өзі бағалау жүргізеді.















    Google Forms











    Үлестірме қағазы



    Сабақтың ортасы

    4 мин




















    Жаңа сабақты ұғыну

    5 мин





















    5 мин




















    12 мин


    «Миға шабуыл» әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында топтарға интербелсенді тақтада суреттер көрсетіледі.

    • Не байқадыңыздар?

    • Не өзгерді?

    • Қалай ойлайсыздар оны қалай жасауға болады?

    • Бүгін біз не үйренеміз?


    Білу, түсіну

    Жаңа тақырыпты түсіндіру

    Жетелеуші сұрақтар қою арқылы оқушыларды диалогқа тартамын.

    1. Неге программалау ортасында түрлі кейіпкерлерді қолданамыз?

    2. Scratch программалау ортасындағы скриптілер неліктен маңызды? Себебін түсіңдіріңіздер?

    3. Болашақта қандай жоба жасар едіңіздер?


    ҚБ: Мұғалімнің тарапынан бағалау Жарайсың! Керемет! Жақсы ой айттың! Жақсы пікір айттың!



    1-тапсырма. Жеке жұмыс.

    «Ғажайып интуиция» ойыны. Берілген скриптілердің қызметтерін анықтап жазып шығу.

    Скриптілер

    Әрекеті








    Дескриптор:

    - Скриптілерді біледі;

    - Скриптілерді бір бірінен ажырата алады;


    ҚБ: «Көршісін бағалау» әдісі



    2-тапсырма. Топтық жұмыс.

    Қолдану «Компьютерде орындайық» практикалық жұмыс (Оқушылар берілген тапсырманы компьютерде орындайды)


    Берілген сценарий бойынша ойын құрастырып шығару

    ҚБ: «Бір-сөзбен» әдісі арқылы бағалау.









    суреттер























































































    Компьютер, үлестірме қағазы







    Сабақтың соңы

    4 мин






    Сабақты қорытындылау. Тест жұмысы (Жеке жұмыс)

    Сабақты қорытындылау «Plikers» бағдарламасы бойынша тест аламын.




    Үйге тапсырма: «Өз ойындағы ойын сценарийін құру»

    Жауап парақшалары




    3 мин












    Кері байланыс: (жазбаша) «Плюс, минус, қызықты» әдісі арқылы кері байланыс алу

    « + » - оң әсер ететін фактрлерді, алған білімдері жайлы жазады;

    « - » - қолымнан келмей жатыр немесе түсініксіз болып тұр деген ойларын жазады;

    « қызықты » -деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады.

    « + »

    « - »

    « қызықты »








    Жазып болғанан кейін мұғалім өзінің таңдау бойынша бір, екі оқушының кері байланысын тыңдайды.

    Үлестірме қағаздар. Кері байланыс

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Информатика Ашық сабақ 6 сынып
    29.04.2021
    424
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Хайрат Ақжол
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации