Жұмыс түрлері
|
Тапсырмалар,
қосымшалар
|
Мұғалімнің
әс-әрекетті
|
Оқушының
іс-әрекеті
(нәтижесі)
|
І
кезең
|
Ұйымдастыру кезеңі
5мин
|
Жағымды психологиялық ахуал тудыру үшін оқушылар бір-біріне
сәттілік тілейді.
Сынып оқушыларын
топтастыру. 
|
Сынып оқушыларының зейінін сабаққа аудару. Психологиялық
ахуал қалыптастыру. Топтастыру.

|
Бір-біріне сәттілік айтады. Сыныптың оқушылары «Скретч»
«Лего» болып топтарға бөлінеді.



|
ІІ
кезең
|
Жаңа сабақ
5
мин
|
Тақырып бойынша сұрақтар қою. Программалау дегеніміз
не?
Программаның жазылу
түрлері?
Scratch (Скретч) ортасы.
|
«Кір жаятын жіп» әдісі арқы -лы тақырып бойынша сұрақтар
қою.


|
Мұғалім берген сұрақтар- ға жауап беру арқылы алдыңғы
білімдерін еске түсіру.
Жауаптарды жіпке іледі.




|
|
Теория бойынша «Білу», «Түсіну», «Талдау», тапсырмалары
(топтық жұмыс, презентация, мұғаліммен бірге
таладу)
9
мин
|
Жеке
жұмыс
«Кір жаятын жіп» әдісі бойынша оқушылары сұрақтарға жауап
береді.
«Білу» тапсырмасында сұрақтар
қойылады.
Топтық
жұмыс
«Талдау» тапсырмасында «Венн
диаграммасы» арқылы Лего конструкторы мен Скретч программа
блоктарын салыстырады.
|
Жаңа сабақты меңгеру мақсатында жаңа ұғымдармен,
материалдармен таныстыру, слайдтар көрсету арқылы мәліметтер
беру.

Әр қадам тапсырмаларына нұсқау беру,
тексеру.
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағалау.
Тапсырма дұрыс: 
Тапсырмадан 1-2 қате табылса: 
Тапсырма дұрыс орындалмаған: 

|
Оқулықпен жұмыс жасау.
Қадам тапсырмаларын дескриптор бойынша қатесіз орындау,
тексеру.
Дескриптор:
-
Карточкаларды алу
-
Сұрақтарға жауап беру.
-
Кір жайғышқа қыстыру.
Оқушылар дескриптор бойынша жұмыс
жасайды.
Дескриптор:
1.Стреч, лого туралы мәлімет
табу.
2. Салыстырып жазу.
3. Постер қорғау.


|
Түсіндіру
3
мин
|
Интербелсенді тақта арқылы анимация құруды
түсіндіру.
|
Оқушыларға түсіндіру.

|
Интербелсенді тақтаға көңіл бөліп
тындайды.

|
Сергіту сәті
1
мин
|
«Мимика».
|
Ертегідегі кейіпкерлердің іс-қимылдарын
орындайды.

|
Мұғаліммен ілесе іс-қимылдарды
қайталайды.

|
ІІІ
кезең
|
«Қолдану» және «Бағалау»
тапсырмалары
10
мин
|
Жеке
жұмыс
Scratch (Скретч) программасы арқылы қарапайым анимация
құру.
|
Компьютерде орындалатын практикалық тапсырмаларды тексеру,
білмеген жағдайда бірлесе отырып
орындау.


|
Тақырып бойынша алған білімдерін практикада
қолдану.
Берілген тапсырмаларды компьютерде орындайды. Ертегі
кейіпкерлерімен қимылдар жасайды. Дескриптор:
-
Кейіпкер таңдау.
-
Фон қою.
-
Кейіпкерді жүргізу.
-
Дыбыс қою.
Теориялық білімін бекіту арқылы біліктілігі
қалыптасады.

|
Бағалау, кері байланыс ( баға парағы
бойынша)
2
мин
|
«2 жұлдыз, 1 тілек» әдісі бойынша оқушылар
бір-бірін бағалайды.
|
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кері байланыс
береді.

|
Оқушылар берілген тапсырманы дескриптор бойынша орындайды.
Кері байланыс береді.


|
Үй тапсырмасы:
§21-ді
оқу.
|
Оқушыларға бағдар беру,
түсіндіру, үй тапсырмасының қалай орындалу керектігіне шолу
жасау.
|
Оқушылар үй тапсырмасын
орындайды.
|
Сабаққа рефлексия.
«Жетістік баспалдағы» әдісі
5
мин
|
Мұғалім сабақ мақсатына оралады. Оқушылармен бірлесе
сабаққа талдау жасайды.

|
Сабақ мақсатына талдау
жасайды.
«Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы өзінің бүгінгі сабақты
қай деңгейде меңгергенін бағалайды. 


|