Материалдар / Scratch Ойын программалау ортасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Scratch Ойын программалау ортасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ойын программалау туралы түсінік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2018
2006
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР. САБАҚ ҮЛГІСІ

Сабақ: § 21. Scratch ойын программалау ортасы

Мектеп: Жамбыл облысы, Т.Рысқұлов ауданы, Құлан ауылы, №1мектеп-лицейі

Күні :

Мұғалімнің есімі: Дакенов Акежан Бакытович

Қатысқандар саны: 10

Қатыспағандар саны



Оқу мақсаттары

1.Scratch ойын программалау ортасы туралы білімдерін қалыптастыру, программа лау ортасында алғашқы программа жазуды үйрету, практикада қолдана білуге дағдыландыру.

2.Білім жетістіктерін әділ бағалауды қамтамасыз ету.

Жетістіктер критерийлері

Барлық оқушылар

Scratch ойын программалау ортасы туралы білім алады, Scratch ойын программалау ортасымен жұмыс жасауды үйренеді. Біліп үйренгендерін қолданып, практикалық және теориялық түрде берілген тапсырмаларды орындайды.

Оқушылардың басым бөлігі

Түсінеді, талдайды, білімін қолданады: программалау ортасының элементтерімен танысады, жұмыс жасайды, жаңа ұғымдарды меңгереді.

Кейбір оқушылар

Білімін жинақтайды, рефлекция жасайды: программалау ортасының элементтерімен танысады, жұмыс жасайды, жаңа ұғымдарды меңгереді.

Өткен тақырып:

«Ой қозғау» әдісі арқылы өткен тақырыпты қайталау.

Программалау тілі дегеніміз не?

Scratch ортасы туралы не білеміз?

Қолданылатын

әдіс-тәсілдер

Сын тұрғысынан ойлау, «Ой қозғау», «Бас бармақ», «Бағдаршам», «Кір жаятын жіп», «Мозаика», «2 жұлдыз, 1тілек».

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, презентация, оқулық.


Пәнаралық байланыс

Бейнелеу өнері, әдебиет.



Жұмыс түрлері

Тапсырмалар, қосымшалар

Мұғалімнің

әс-әрекетті

Оқушының іс-әрекеті

(нәтижесі)

І кезең

Ұйымдастыру кезеңі

5мин

Жағымды психологиялық ахуал тудыру үшін оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді.

Сынып оқушыларын топтастыру.

Сынып оқушыларының зейінін сабаққа аудару. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Топтастыру.


Бір-біріне сәттілік айтады. Сыныптың оқушылары «Скретч» «Лего» болып топтарға бөлінеді.


ІІ кезең

Жаңа сабақ

5 мин

Тақырып бойынша сұрақтар қою. Программалау дегеніміз не?

Программаның жазылу түрлері?

Scratch (Скретч) ортасы.


«Кір жаятын жіп» әдісі арқы -лы тақырып бойынша сұрақтар қою.


Мұғалім берген сұрақтар- ға жауап беру арқылы алдыңғы білімдерін еске түсіру.

Жауаптарды жіпке іледі.





Теория бойынша «Білу», «Түсіну», «Талдау», тапсырмалары (топтық жұмыс, презентация, мұғаліммен бірге таладу)









9 мин

Жеке жұмыс

«Кір жаятын жіп» әдісі бойынша оқушылары сұрақтарға жауап береді.

«Білу» тапсырмасында сұрақтар қойылады.









Топтық жұмыс

«Талдау» тапсырмасында «Венн диаграммасы» арқылы Лего конструкторы мен Скретч программа блоктарын салыстырады.



Жаңа сабақты меңгеру мақсатында жаңа ұғымдармен, материалдармен таныстыру, слайдтар көрсету арқылы мәліметтер беру.









Әр қадам тапсырмаларына нұсқау беру, тексеру.


«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау.

Тапсырма дұрыс:


Тапсырмадан 1-2 қате табылса: Объект 5

Тапсырма дұрыс орындалмаған: Объект 5

Оқулықпен жұмыс жасау.

Қадам тапсырмаларын дескриптор бойынша қатесіз орындау, тексеру.

Дескриптор:

  1. Карточкаларды алу

  2. Сұрақтарға жауап беру.

  3. Кір жайғышқа қыстыру.


Оқушылар дескриптор бойынша жұмыс жасайды.

Дескриптор:

1.Стреч, лого туралы мәлімет табу.

2. Салыстырып жазу.

3. Постер қорғау.

Түсіндіру

3 мин

Интербелсенді тақта арқылы анимация құруды түсіндіру.


Оқушыларға түсіндіру.

Интербелсенді тақтаға көңіл бөліп тындайды.

Сергіту сәті

1 мин

«Мимика».

Ертегідегі кейіпкерлердің іс-қимылдарын орындайды.

Мұғаліммен ілесе іс-қимылдарды қайталайды.

ІІІ кезең

«Қолдану» және «Бағалау» тапсырмалары


10 мин

Жеке жұмыс

Scratch (Скретч) программасы арқылы қарапайым анимация құру.


Компьютерде орындалатын практикалық тапсырмаларды тексеру, білмеген жағдайда бірлесе отырып орындау.


Тақырып бойынша алған білімдерін практикада қолдану.

Берілген тапсырмаларды компьютерде орындайды. Ертегі кейіпкерлерімен қимылдар жасайды. Дескриптор:

  1. Кейіпкер таңдау.

  2. Фон қою.

  3. Кейіпкерді жүргізу.

  4. Дыбыс қою.

Теориялық білімін бекіту арқылы біліктілігі қалыптасады.

Бағалау, кері байланыс ( баға парағы бойынша)

2 мин

«2 жұлдыз, 1 тілек» әдісі бойынша оқушылар бір-бірін бағалайды.


Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кері байланыс береді.

Оқушылар берілген тапсырманы дескриптор бойынша орындайды. Кері байланыс береді.


Үй тапсырмасы:

§21-ді оқу.

Оқушыларға бағдар беру, түсіндіру, үй тапсырмасының қалай орындалу керектігіне шолу жасау.

Оқушылар үй тапсырмасын орындайды.

Сабаққа рефлексия.

«Жетістік баспалдағы» әдісі

5 мин

Мұғалім сабақ мақсатына оралады. Оқушылармен бірлесе сабаққа талдау жасайды.

Сабақ мақсатына талдау жасайды.

«Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы өзінің бүгінгі сабақты қай деңгейде меңгергенін бағалайды.




Қосымша ақпарат

Саралау: оқушыларға алдыңғы тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіруге бағыт беремін. Тапсырмалар топтық болғандықтан қабілеті жоғары оқушылар бар топтың тапсырмасын күрделі етіп беруге тырысамын.

Бағалау критерийлері бойынша әр оқушының қосқан үлесін әділ бағалауларына назар аударамын.

Оқушыларға қауіпсіздік сақтау ескертіліп, мазмұнды сызбаны түсінікті етіп дайындау айтылды. АКТ-мен байланыс жасау. Бір-бірін топта тыңдау, сыйластық таныту. Бірлескен жұмыс нәтижесіне қол жеткізу.

Рефлексия: 1. Сабақ (оқу мақсатында) шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

  1. Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуда да, оқуда да ескеріңіз)?

1:

2:

  1. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

  1. Сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!