Scratch ойын программалау ортасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Scratch ойын программалау ортасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Scratch ойын программалау ортасы туралы мәлімет беру
Материалдың қысқаша нұсқасы


11 Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп





Ашық сабақ


Тақырыбы: «Scratch ойын программалау ортасы»



Сыныбы: 5 «а»

Пәні: Информатика

Мұғалімі: Абилкакимова Э.Г






2017-2018 оқу жылы

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:

5.3В Талқылау және программалау

Мектеп: №11 Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп

Күні: 15.02.2018ж

Мұғалімніңаты-жөні:

Абилкакимова Э.Г

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Scratch ойын программалау ортасы

Осысабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.2.2-алгоритмді сөз түрінде ұсыну

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы

Scratch ойын программалау ортасын тани біледі

Басым бөлігі

Scratch программасының алгоритмін құра біледі

Кейбір оқушылар

Scratch программасындағы командаларын пайдалану


Бағалау критерийі

  1. Scratch интерфейсінің атауларын ажырата алады;

  2. Scratch программасындағы командаларын пайдалану

Тілдік мақсаттар


Scratch, Lego, minecraft сөздерінің аудармасын білу

Құндылықтарға баулу

Ақпараттық мәдениетке тәрбиелеу

Пәнаралықбайланыс

Бейнелеу, математика

Алдыңғы білім


Scratch программасының интерфейсі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

(6 мин)














Психологиялық ахуал туғызу

Мақсатым: оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Үй тапсырмасын сурау өткен тақырыпты еске түсіру Рисунок 2

Топқа бөлу.




https://play.kahoot.it/#/intro?quizId=65234f74-1f0a-44ed-9d4c-f194a0269fb6













Үлестірме қағаздар


Сабақтың ортасы

(7мин)



















(7мин)



















(3мин)











( 10мин)













(4мин)








Білу. «Кім тапқыр»

Сабақтың тақырыбын «Час кода» тапсырмалары арқылы табу



Сабакты түсіндіру мақсатында бейнежазба арқылы Scratch программасының ортасымен таныстырамыз

Түсіну “Оқулықпен жұмыс”

Топпен жұмыс жасай отырып постер қорғау

Дескриптор:

  1. Scratch интерфейсінің атауларын ажырата алады;

  2. Scratch бағдарламасы мен Лего конструкторының ерекшеліктерін біледі;

  3. Scratch бағдарламасы мен Лего конструкторының ұқсастығын біледі;

Талдау “Ой қозғау”

Қолдану “Scratch бағдарламасына алгоритм құру”

Дескриптор:

  1. Лабиринттен шығу жолдарын біледі;

  2. Әр бір қадамға байланысты алгоритм құра алады;



Қорытындылау “Топтастыру”

Схема 1






https://studio.code.org/s/mc/stage/1/puzzle/2








https://www.youtube.com/watch?v=xdHOzUTdHEI

Рисунок 3 Рисунок 4 Рисунок 5

Интерактивті тақта






Объект 1

Объект 2







Сабақтың соңы

(3мин)




Үйге тапсырма

Болашақта қандай жоба жасар едіңдер?


Кері байланыс «Кезбе тілші»

Яғни оқушылар мына сөйлемдерді аяқтап, өз ойларымен бөліседі.

Мен бүгін білдім...

Мен бүгін сезіндім...

Мен келесі сабақта білгім келеді...



Саралау

Scratch программасындағы командаларын пайдалану арқылы өз жобасын жасау






Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Бағалау : Топ басшылары әр топтарды бағалайды








Компьютерде жұмыс істеу кезінде көздің экраннан ең қолайлы қашықтығын сақтау.
Көз талғанда немесе шаршағанда көзді дем алдыратын бірнеше жаттығу орындау

Сабақ бойынша рефлексия



Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма?

Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау





Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:



2:



Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:



2:



Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.06.2018
1803
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі