№11 Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Scratch ойын программалау ортасы»

Сыныбы: 5 «а»
Пәні: Информатика
Мұғалімі: Абилкакимова Э.Г
2017-2018 оқу жылы
|
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: 5.3В Талқылау және программалау |
Мектеп: №11 Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп |
||||||
|
Күні: 15.02.2018ж |
Мұғалімніңаты-жөні: Абилкакимова Э.Г |
||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Scratch ойын программалау ортасы |
||||||
|
Осысабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.3.2.2-алгоритмді сөз түрінде ұсыну |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы Scratch ойын программалау ортасын тани біледі Басым бөлігі Scratch программасының алгоритмін құра біледі Кейбір оқушылар Scratch программасындағы командаларын пайдалану |
||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Scratch, Lego, minecraft сөздерінің аудармасын білу |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ақпараттық мәдениетке тәрбиелеу |
||||||
|
Пәнаралықбайланыс |
Бейнелеу, математика |
||||||
|
Алдыңғы білім |
Scratch программасының интерфейсі |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы (6 мин)
|
Психологиялық ахуал туғызу Мақсатым: оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру. Үй тапсырмасын сурау
өткен тақырыпты еске түсіру Топқа бөлу.
|
https://play.kahoot.it/#/intro?quizId=65234f74-1f0a-44ed-9d4c-f194a0269fb6
Үлестірме қағаздар |
|||||
|
Сабақтың ортасы (7мин)
(7мин)
(3мин)
( 10мин)
(4мин)
|
Білу. «Кім тапқыр» Сабақтың тақырыбын «Час кода» тапсырмалары арқылы табу
Сабакты түсіндіру мақсатында бейнежазба арқылы Scratch программасының ортасымен таныстырамыз Түсіну “Оқулықпен жұмыс” Топпен жұмыс жасай отырып постер қорғау Дескриптор:
Талдау “Ой қозғау”
Қолдану “Scratch бағдарламасына алгоритм құру” Дескриптор:
Қорытындылау “Топтастыру”
|
https://studio.code.org/s/mc/stage/1/puzzle/2
https://www.youtube.com/watch?v=xdHOzUTdHEI
Интерактивті тақта
|
|||||
|
Сабақтың соңы (3мин)
|
Үйге тапсырма Болашақта қандай жоба жасар едіңдер? Кері байланыс «Кезбе тілші» Яғни оқушылар мына сөйлемдерді аяқтап, өз ойларымен бөліседі. Мен бүгін білдім... Мен бүгін сезіндім... Мен келесі сабақта білгім келеді... |
|
|||||
|
Саралау Scratch программасындағы командаларын пайдалану арқылы өз жобасын жасау
|
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Бағалау : Топ басшылары әр топтарды бағалайды
|
Компьютерде жұмыс істеу
кезінде көздің экраннан ең қолайлы қашықтығын сақтау. |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма? Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Scratch ойын программалау ортасы
Scratch ойын программалау ортасы
№11 Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Scratch ойын программалау ортасы»

Сыныбы: 5 «а»
Пәні: Информатика
Мұғалімі: Абилкакимова Э.Г
2017-2018 оқу жылы
|
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: 5.3В Талқылау және программалау |
Мектеп: №11 Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп |
||||||
|
Күні: 15.02.2018ж |
Мұғалімніңаты-жөні: Абилкакимова Э.Г |
||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Scratch ойын программалау ортасы |
||||||
|
Осысабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.3.2.2-алгоритмді сөз түрінде ұсыну |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы Scratch ойын программалау ортасын тани біледі Басым бөлігі Scratch программасының алгоритмін құра біледі Кейбір оқушылар Scratch программасындағы командаларын пайдалану |
||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Scratch, Lego, minecraft сөздерінің аудармасын білу |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ақпараттық мәдениетке тәрбиелеу |
||||||
|
Пәнаралықбайланыс |
Бейнелеу, математика |
||||||
|
Алдыңғы білім |
Scratch программасының интерфейсі |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы (6 мин)
|
Психологиялық ахуал туғызу Мақсатым: оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру. Үй тапсырмасын сурау
өткен тақырыпты еске түсіру Топқа бөлу.
|
https://play.kahoot.it/#/intro?quizId=65234f74-1f0a-44ed-9d4c-f194a0269fb6
Үлестірме қағаздар |
|||||
|
Сабақтың ортасы (7мин)
(7мин)
(3мин)
( 10мин)
(4мин)
|
Білу. «Кім тапқыр» Сабақтың тақырыбын «Час кода» тапсырмалары арқылы табу
Сабакты түсіндіру мақсатында бейнежазба арқылы Scratch программасының ортасымен таныстырамыз Түсіну “Оқулықпен жұмыс” Топпен жұмыс жасай отырып постер қорғау Дескриптор:
Талдау “Ой қозғау”
Қолдану “Scratch бағдарламасына алгоритм құру” Дескриптор:
Қорытындылау “Топтастыру”
|
https://studio.code.org/s/mc/stage/1/puzzle/2
https://www.youtube.com/watch?v=xdHOzUTdHEI
Интерактивті тақта
|
|||||
|
Сабақтың соңы (3мин)
|
Үйге тапсырма Болашақта қандай жоба жасар едіңдер? Кері байланыс «Кезбе тілші» Яғни оқушылар мына сөйлемдерді аяқтап, өз ойларымен бөліседі. Мен бүгін білдім... Мен бүгін сезіндім... Мен келесі сабақта білгім келеді... |
|
|||||
|
Саралау Scratch программасындағы командаларын пайдалану арқылы өз жобасын жасау
|
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Бағалау : Топ басшылары әр топтарды бағалайды
|
Компьютерде жұмыс істеу
кезінде көздің экраннан ең қолайлы қашықтығын сақтау. |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма? Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз
























