Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: 5.3В Талқылау және программалау | Мектеп: №11 Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп |
Күні: 15.02.2018ж | Мұғалімніңаты-жөні: Абилкакимова Э.Г |
Сынып: 5 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Scratch ойын программалау ортасы |
Осысабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.3.2.2-алгоритмді сөз түрінде ұсыну |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушыScratch ойын программалау ортасын тани біледіБасым бөлігіScratch программасының алгоритмін құра біледіКейбір оқушыларScratch программасындағы командаларын пайдалану
|
Бағалау критерийі | Scratch интерфейсінің атауларын ажырата алады;Scratch программасындағы командаларын пайдалану |
Тілдік мақсаттар
| Scratch, Lego, minecraft сөздерінің аудармасын білу |
Құндылықтарға баулу | Ақпараттық мәдениетке тәрбиелеу |
Пәнаралықбайланыс | Бейнелеу, математика |
Алдыңғы білім
| Scratch программасының интерфейсі |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері
| Ресурстар |
Сабақтың басы(6 мин)
| Психологиялық ахуал туғызу Мақсатым: оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.Үй тапсырмасын сурау өткен тақырыпты еске түсіру Топқа бөлу.
|
Үлестірме қағаздар
|
Сабақтың ортасы (7мин)
(7мин)
(3мин)
( 10мин)
(4мин)
| Білу. «Кім тапқыр»Сабақтың тақырыбын «Час кода» тапсырмалары арқылы табу
Сабакты түсіндіру мақсатында бейнежазба арқылы Scratch программасының ортасымен таныстырамызТүсіну “Оқулықпен жұмыс” Топпен жұмыс жасай отырып постер қорғауДескриптор:Scratch интерфейсінің атауларын ажырата алады;Scratch бағдарламасы мен Лего конструкторының ерекшеліктерін біледі;Scratch бағдарламасы мен Лего конструкторының ұқсастығын біледі; Талдау “Ой қозғау” Қолдану “Scratch бағдарламасына алгоритм құру” Дескриптор:Лабиринттен шығу жолдарын біледі;Әр бір қадамға байланысты алгоритм құра алады;
Қорытындылау “Топтастыру”
|
https://studio.code.org/s/mc/stage/1/puzzle/2
https://www.youtube.com/watch?v=xdHOzUTdHEI Интерактивті тақта
|
Сабақтың соңы(3мин)
| Үйге тапсырмаБолашақта қандай жоба жасар едіңдер?
Кері байланыс «Кезбе тілші»Яғни оқушылар мына сөйлемдерді аяқтап, өз ойларымен бөліседі.Мен бүгін білдім...Мен бүгін сезіндім...Мен келесі сабақта білгім келеді...
|
|
Саралау Scratch программасындағы командаларын пайдалану арқылы өз жобасын жасау
| Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Бағалау : Топ басшылары әр топтарды бағалайды
| Компьютерде жұмыс істеу кезінде көздің экраннан ең қолайлы қашықтығын сақтау. Көз талғанда немесе шаршағанда көзді дем алдыратын бірнеше жаттығу орындау |
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма?Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |