Материалдар / Шебер сынып

Шебер сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қосымша білім беру арқылы оқушылардың логикалық-математикалық интеллектісін дамыту
Авторы:
06 Наурыз 2025
104
0 рет жүктелген
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бекітемін

Мектеп директоры

___________Ш.Абиткожаева


Күні: 19.02.2025 ж.

Шеберлік сабағының жоспары

Тақырыбы:Қосымша білім беру арқылы оқушылардың логикалық-математикалық интеллектісін дамыту

Мақсаты:

Мұғалімдер логикалық-математикалық интеллект туралы теориялық білім алады.

Практикалық тапсырмалар арқылы өз тәжірибесін байытады.

Мұғалімдерге қосымша ақпараттар ұсыну.

Шеберлік сабағының құрылымы

1.Ұйымдастыру бөлімі

Қатысушылармен танысу.

Шеберлік сабағының мақсат-міндеттерін түсіндіру.

2. Теориялық бөлім

Логикалық-математикалық интеллект дегеніміз не?

Shape1

Логикалық-математикалық интеллект – адамның сандармен, логикалық байланыстармен және үлгілермен жұмыс істеу қабілеті болып табылады.

Бұл интеллектке ие адамдар:логикалық ойлау қабілеті жоғары болады.

Математикалық есептерді оңай шешеді.

Себеп-салдарлық байланыстарды тез анықтайды.

Талдау, салыстыру және жүйелеу дағдылары жақсы дамыған болып келеді.









(Говард Гарднер теориясы негізінде).




Shape2






Shape3

Гарднердің логикалық-математикалық интеллектке қатысты нақты мысалдары:

Шахмат ойыншысы шахмат ойынында әрбір жүрісті алдын ала ойлап, қарсыластың стратегиясын болжау керек.

Мысал: Гарри Каспаров сияқты шахматшылар өз шешімдерін бірнеше жүріс алға есептеу арқылы жасайды.





Shape4

Математиктер күрделі теңдеулерді шешу, жаңа математикалық теорияларды әзірлеу осы интеллектке тікелей тән.

Мысал: Альберт Эйнштейннің салыстырмалылық теориясын математикалық формулалар арқылы дәлелдеуі.




Shape5

Логикалық-математикалық интеллекті жақсы дамыған адамдар көбінесе математик, инженер, бағдарламашы, аналитик немесе ғалым болып жұмыс істейді.


Shape6

Кейінірек ол осы тізімді кеңейтіп, басқа да интеллект түрлерін ұсынды.Гарднердің теориясы білім беру саласында үлкен ықпал етті, өйткені ол оқытушыларға әрбір баланың жеке ерекшеліктерін ескеруге және оқыту әдістерін әртүрлі интеллект түрлеріне бейімдеуге мүмкіндік береді.






Логикалық математикалық интелекті дамыған оқушылардың ерекшеліктері:

Сандық ақпаратты оңай түсінеді ,есептерді жылдам орындайды.

Сандармен,формулалармен ,графиктермен жұмыс істеуге қызығушылық танытады.

Математикаға немесе физика сияқты нақты ғылымдарға ерекше қызығушылық танытады.

Логикалық сурақтар,тапсырмалар түсіндіріледі.

Shape9 Shape8 Shape7

Мына сандардың ішінен артық санды табыңыз. Жауабыңызды түсіндіріңіз.

    • 1617

    • 2930

    • 4142

    • 5150

ОЙЛАН ТАП


1617=16+1=17

2930=29+1=30

4142=41+1=42

5150=51+1=52

Shape10

Мына сандардың ішінен артық санды табыңыз. Жауабыңызды түсіндіріңіз.




Қызықекен бөлімі блойынша қызықты логикалық сурақтарға жауап береді.


    • Shape11

      Мына сандардың ішінен артық санды табыңыз. Жауабыңызды түсіндіріңіз.

      8104
    • 4102

    • 6103

    • 5101

  • 8:2=4

  • 4:2=2

  • 6:2=3

  • 5:2≠1

Shape12

Мына сандардың ішінен артық санды табыңыз. Жауабыңызды түсіндіріңіз.


    • 12624

    • 15830

    • 18936

    • 14728


12624

15830

18936

Shape13

Торда 4 қоян бар.4 бала 4 қоянды әкетті,бір қоян торда қалды. Неге?
Ағаш басынды 2 балық отыр еді, Оларға тағы екі балық ұшып келіп қосылды. Барлығы неше балық болды?

14728




Shape14

Қонақ саны-12,

табақ саны-5.

.

Қызық екен


Shape15

Алғашқы көзілдірікті кімдер және

не үшін ойлап тапқан?





Қорытынды(5мин)

Қосымша білім беру арқылы оқушылардың логикалық-математикалық интелектісін дамыту – заман талабына сай өзекті мәселе. Бұл бағыттағы жұмыстар оқушылардың ойлау қабілетін шыңдауға, шығармашылық тұрғыдан дамуына, математикалық заңдылықтарды терең меңгеруіне мүмкіндік береді.

Шебер сабақ барысында мұғалімдер логикалық-математикалық тапсырмалардың маңыздылығын, оқушылардың қызығушылығын арттырудағы тиімді әдістерді және қосымша білім беру арқылы жетістікке жетудің жолдарын қарастырды.


Кері байланыс .Кітапша арқылы қосымша мәліметтермен бөлісу.



Алматы обылысы білім басқармасының

Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесі

«М.Маметова атындығы орта мектеп -мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ








«ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ИНТЕЛЛЕКТІСІН ДАМЫТУ»

















Пән мұғалімі: Аралбай Салтанат



2024-2025 оқу жылы





























































































































Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі