Бекітемін
Мектеп
директоры
___________Ш.Абиткожаева
Күні:
19.02.2025 ж.
Шеберлік сабағының
жоспары
Тақырыбы:Қосымша білім беру арқылы
оқушылардың логикалық-математикалық интеллектісін
дамыту
Мақсаты:
Мұғалімдер
логикалық-математикалық интеллект туралы теориялық білім
алады.
Практикалық тапсырмалар арқылы
өз тәжірибесін байытады.
Мұғалімдерге қосымша
ақпараттар ұсыну.
Шеберлік сабағының
құрылымы
1.Ұйымдастыру
бөлімі
Қатысушылармен
танысу.
Шеберлік сабағының
мақсат-міндеттерін түсіндіру.
2. Теориялық бөлім
Логикалық-математикалық интеллект дегеніміз
не?
Логикалық-математикалық
интеллект – адамның сандармен, логикалық байланыстармен және
үлгілермен жұмыс істеу қабілеті болып табылады.
Бұл интеллектке ие
адамдар:логикалық ойлау қабілеті жоғары болады.
Математикалық есептерді оңай
шешеді.
Себеп-салдарлық
байланыстарды тез анықтайды.
Талдау, салыстыру және
жүйелеу дағдылары жақсы дамыған болып келеді.
(Говард Гарднер теориясы
негізінде).

Гарднердің
логикалық-математикалық интеллектке қатысты нақты
мысалдары:
Шахмат ойыншысы шахмат
ойынында әрбір жүрісті алдын ала ойлап, қарсыластың стратегиясын
болжау керек.
Мысал:
Гарри Каспаров сияқты шахматшылар өз шешімдерін бірнеше жүріс алға
есептеу арқылы жасайды.
Математиктер күрделі
теңдеулерді шешу, жаңа математикалық теорияларды әзірлеу осы
интеллектке тікелей тән.
Мысал:
Альберт Эйнштейннің салыстырмалылық теориясын математикалық
формулалар арқылы дәлелдеуі.
Логикалық-математикалық интеллекті жақсы дамыған
адамдар көбінесе математик, инженер, бағдарламашы, аналитик немесе
ғалым болып жұмыс істейді.
Кейінірек ол осы тізімді кеңейтіп, басқа да
интеллект түрлерін ұсынды.Гарднердің теориясы білім беру саласында
үлкен ықпал етті, өйткені ол оқытушыларға әрбір баланың жеке
ерекшеліктерін ескеруге және оқыту әдістерін әртүрлі интеллект
түрлеріне бейімдеуге мүмкіндік береді.
Логикалық математикалық интелекті дамыған оқушылардың
ерекшеліктері:
Сандық
ақпаратты оңай түсінеді ,есептерді жылдам
орындайды.
Сандармен,формулалармен ,графиктермен жұмыс істеуге
қызығушылық танытады.
Математикаға немесе физика сияқты нақты ғылымдарға ерекше
қызығушылық танытады.
Логикалық
сурақтар,тапсырмалар түсіндіріледі.
Мына сандардың ішінен артық
санды табыңыз. Жауабыңызды
түсіндіріңіз.
ОЙЛАН
ТАП
1617=16+1=17
2930=29+1=30
4142=41+1=42
5150=51+1=52
Мына
сандардың ішінен артық санды табыңыз. Жауабыңызды түсіндіріңіз.


Қызықекен бөлімі блойынша
қызықты логикалық сурақтарға жауап береді.
Мына сандардың ішінен артық
санды табыңыз. Жауабыңызды
түсіндіріңіз.
12624
15830
18936
Торда 4 қоян бар.4 бала 4
қоянды әкетті,бір қоян торда қалды. Неге?
Ағаш басынды 2 балық отыр еді, Оларға тағы екі балық ұшып келіп
қосылды. Барлығы неше балық болды?
14728
Қонақ
саны-12,
табақ
саны-5.
.
Қызық
екен
Алғашқы көзілдірікті кімдер
және
не үшін ойлап
тапқан?


Қорытынды(5мин)
Қосымша білім беру арқылы
оқушылардың логикалық-математикалық интелектісін дамыту – заман
талабына сай өзекті мәселе. Бұл бағыттағы жұмыстар оқушылардың
ойлау қабілетін шыңдауға, шығармашылық тұрғыдан дамуына,
математикалық заңдылықтарды терең меңгеруіне мүмкіндік
береді.
Шебер сабақ барысында
мұғалімдер логикалық-математикалық тапсырмалардың маңыздылығын,
оқушылардың қызығушылығын арттырудағы тиімді әдістерді және қосымша
білім беру арқылы жетістікке жетудің жолдарын
қарастырды.
Кері байланыс .Кітапша арқылы
қосымша мәліметтермен бөлісу.

Алматы
обылысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік
мекемесі
«М.Маметова атындығы орта
мектеп -мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ
«ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ
МАТЕМАТИКАЛЫҚ ИНТЕЛЛЕКТІСІН ДАМЫТУ»

Пән
мұғалімі: Аралбай Салтанат
2024-2025
оқу жылы