Материалдар / Секірудің түрлендірілген түрлері

Секірудің түрлендірілген түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Секірудің түрлендірілген түрлері
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім


Педагогтың аты-жөні

Жиренбаев Б.Б

Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Секірудің түрлендірілген түрлері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.1.2.1 - қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық деңгейде негіздеу және қолдана білу

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар келесіге қабілетті:

- секіруді дмытуға арналған қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіреді

Оқушылар көпшілігі келесіге қабілетті:

- секіруге дамытуға арналған қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін көрсете біледі

Бағалау критерииі

- кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіреді және көрсете біледі

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Басы

  1. Мұғалімоқушыларменсәлемдеседі

Мұғалімайтады: «Бізпәндердікіріктіруді, қозғалудағдыларын, денеқасиеттерінқауіпсіздік ережесін сақтау мен сабақтақырыбыбойыншаайтуарқылыдамытудыжалғастырамыз».

Мұғалім Сіздер үшін денсаулықты сақтау нені білдіреді деп сұрақ қояды.

Мұғалімоқушылардысабақтақырыбымен, күтілетіннәтижелерменжәнесабақмақсаттарыментаныстырады.

Күтілетіннәтижелер

- қауіпсіздік ережесін біледі.

-секіру техникасын түсінеді.

-техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсінеді және біледі.;

II. Мұғалім сабақтағы қауіпсіздік техникасын еске салады.

«Тек бір минут» стратегиясынөткізеді

Оқушыларбір-бірінбағалайды

Оқушылартамырдыңырғағынсанайды.

Мұғалімдененіңқұрлысынжазудыұсынады. Мұғалімоқушыларменбіргеалдағыауырденежүктемесінеағзаныдайындауүшінтүрлібұлшықеттоптарынширатыпшынықтыруүшінкөшбасшынытаңдайды.

Дененіширатыпшынықтырғаннанкейінмұғалімоқушыларға «Көңіл-күйағашы» стратегиясыбойыншажаттығуданкейінгікөңіл-күйдіанықтаудыұсынады. Мұғалімсұраққояды: - сізтаңдағанкөңіл-күйлеріңіздіқалайтүсіндірушіедіңіз?

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ






Ортасы


Оқушылар топта төрт адамнан жұмыс істейді. Жүгіру, секіру немесе найза лақтырумен жаттығып жатқанекі немесе үш топты таңдап, оларға үш шара белгілеңіз. Олардың әрқайсысы жүгіру, секіру немесе найза лақтыру әрекеттерін тоқтатып, денені суыту жаттығулары жасау керек. Оны сыныпқа көрсетіп, бір-бірімен ой бөліседі. сыныптың әрекеті: екі жұлдыз(дененні суытуда олар ұнатқан екі нәрсе) және тілек (суыту жаттығуында дамытылуы тиіс нәрсе).

Сыныпты шағын топтарға бөлу, секіру жаттығуларын орындау:

- жылдам жүгіру кезінде әрбір бесінші қадамда жоғары итерілу;

- қолды сермеп екі аяққа қонумен оң (сол) аяқпен итеріліп орнынан ұзындыққа секіру;

- қолды сермеп, 10-12 см биіктікке (гимнастикалық мат) орнынан ұзындыққа секіру;

- қолды сермеп, бір аяқпен итеріліп, үш қадамнан екпін алып ұзындыққа секіру;

- қолды сермеп, екі аяққа қонумен екпін алып қосарлы секіру;

- қолды сермеп кейіннен ұзындыққа секіруді орындаумен тереңге секіру (гимнастикалық орындықтан);

- қолды сермеп, бір аяқпен итеріліп, кейіннен ұзындыққа секірумен тереңге секіру.

Орындалған тапсырмаға талдау жасау.

Дескриптор :

- жылдам жүгіру кезінде әрбір бесінші қадамда жоғары итеріле алады;

- қолды сермеп екі аяққа қонумен оң (сол) аяқпен итеріліп орнынан ұзындыққа секіреді;

- қолды сермеп, 10-12 см биіктікке (гимнастикалық мат) орнынан ұзындыққа секіре алады;

- қолды сермеп, бір аяқпен итеріліп, үш қадамнан екпін алып ұзындыққа секіреді;

Бағалау: тапсырманы орындағаннан кейін мұғалім оқушыларға өзара бағалау жүргізуді ұсынады.

Әртүрлі физикалық жаттығулар арқылы күшті дамыту

(Оқушыларға қол күшін қатайту, күшін (қуатын) дамыту, сондай-ақ, ептілік, тепе-теңдік, үйлестіру бойынша бірнеше қатар жаттығулармен жұмыс істеуді түсіндіру.

Нақты физикалық жүктемелерде (ептілік, тепе-теңдік, үйлесім, күш, жылдамдық) анықталуы қажет әрбір физикалық дағды туралы айтыңыз. Гимнастикада барлық осы физикалық дағдылар дамытылады. Оқушылардан сұрау: олар осы физикалық дағдыларды түсінеді ме?


1.Оқушыларды биіктікке секірту. Жүгіріп келіп оң немесе сол аяған алдыға көтеріп секіру.

2. Жанынан жүгіріп келіп секіру

3.Доп лақтыру 150 гр. Белгілі бір сызықтан аспай жүгіріп келіп допты оң немесе сол қолымен аямай алысқа лақтыру

оқушылар ойын ережесін сақтайды

-допты алып жүруді дұрыс орындайдыі

-ойыншы өз доын дұрыс алып жүрді






ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»




Бағалау парақшасын толтырады.





А4 кесте сызылған қағаз



Сабақтыңсоңы


«Қар кесегі» тәсілі арқылы оқушылар өтілген тақырып бойынша бірнеше сұрақ дайындап, бір-біріне лақтырады. Сол арқылы сабақты қорытындылайды.

«Бес саусақ» тәсілі. Оқушылар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады:

Бас бармақ - бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?

Балалы үйрек – мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым?

Ортан терек – мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

Шылдыр шүмек – сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

Кішкентай бөбек – мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!