Ұйымдастыру кезеңі
(5
мин)
|
1..Оқушылармен
амандасу,
түгендеу
2. Психологиялық тренинг
жүргізеді
3. Оқушыларды топқа
бөлу
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады, түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орын
дарына отырады.
|
|
Кіріспе
бөлім (5 минут):
|
Әлемде
жұмыс істейтін көптеген секталар қоғам үшін өте қауіпті болуы
мүмкін. Дінді таңдаудағы еркіндік жыл сайынғы секталардың кем емес
екенін және олардың күші тек күшейе түсуіне әкелді. Бұл дегеніміз,
әрбір адам секталардың алдында ерте кездеседі және оның салдарын
сезінеді.
Секта дегенді қалай
түсінесіңдер?
Sect мағынасы
қалай?
Дін мен сектаның
айырмашылығы?
|
Оқушылар сұрақтарға ауызша не
жазбаша жауап береді.
|
Жазба дәптері
|
Негізгі
бөлім (25
минут):
|
Sect - бұл
не?
Кеңірек мағынада бұл - бір
мақсатпен ғана емес, сонымен бірге рухани идеямен біріктірілген
әртүрлі әлеуметтік топтар. Секталар негізгі діннен бөлінген діни
топтар. Христиандық, буддизм, ислам және басқа да көптеген діндер
жаңадан ұйымдастырылған сектадағы діннің негізі ретінде жиі
пайдаланылады. Мұндай түрдегі топтаманы нөлден бастап құру
қиынырақ, бұрыннан бар дін мен оның тұжырымдамаларын пайдалану және
қайта құру әлдеқайда
ыңғайлы
Секта мен дін арасындағы
айырмашылық
қандай?
Сектанттық принципін түсіну
үшін, мұндай сектанттар кім және олар не істейді, дін мен сектаның
арасындағы айырмашылықты сақтау қажет. Олардың арасындағы сызық өте
жұқа және әрекет принципі тұжырымдамасынсыз, ақиқатты шындықтан
ажырату қиын. Секталардың діннен
айырмашылығы:
Дін сектанттықтан әлдеқайда
асқан, секталар - жас топтар, ең үлкені - екі жүз жылдан артық
емес. Мұндай жалған діни ағымдар ортақ сенімден немесе
кейбіреулердің қыңырлығынан адасып,
қалыптасады.
Діннің негізі - бұл дүниедегі
немесе құдайлардағы барлық нәрсенің жаратушысы болып табылатын
Құдайға ғибадат ету, және, мысалы, буддизмде ағарту сияқты түпкі
мақсат негізделуі мүмкін. Секта дінінің түп тамырымен өздерін
Құдаймен салыстыратын жетекшілер
ойнайды.
Кез-келген діннің мақсаты
адамға құлшылық етпеу және оны қанатының астына сүйрету емес.
Құдайға әркім өз жолын іздейді, ол сенуге немесе шешпеуге шешім
қабылдайды. Алайда, секталарда адам толық бақылауды жүзеге асырады,
оның әрбір мүшесі ережелермен өмір сүреді және белгілі бір
міндеттемелермен
байланысты.
Секталар дегеніміз
не?
Сектің өсіп келе жатқанын
ескерсек, тіпті мұндай топтарды жіктеу қиын. Сектің белгілері
адамдарға жаңа және неғұрлым күрделі әдістер ойлап табу үшін
бір-бірінен айтарлықтай ерекшелене бастады. Секталардың түрлерін
сипаттайтын
критерийлер:
Секеттіктерді бөлу қағидаты
харизматикалық және иерархиялық бағыттарға негізделген.
Харизматикада бір жетекші бар, ол жалпы массаның ішінде оңай
бөлінеді. Иерархиялық - жетекшілер тобы, негізгі қуыршақтардың
баспалдақтары.
Сектемелерде тоталитарлық
режим болуы мүмкін, сондай-ақ мазасыз бостандық. Бұл қағида бірдей,
айырмашылығы қуыршақ тігілетін жолдың ұзындығында ғана
болады.
Діни негіздері қабылданған
діндер үшін жеке секталар. Христиандықтың, исламның және т.б.
көптеген ізбасарлар бар және жаңа сенімнің өкілдері
бар.
|
Оқушылар өз түсінгенін айта
отырып, бір бірімен ой
алмасады
|
Презентация
Интерактивті
тақта
|
|
Видеоролик
(Терроризмнің қаупі туралы) Террористік
әрекеттер қашан да жариялы түрде жүреді және қоғамға, билікке әсер
етуге бағытталады. Бүгін бізде осы
мәселенің басын ашуға сарапшыларымыз бен қонақтарымызды ортаға
шақырсақ……… Соңғы кездері
діни мәселелер ушығып, жат ағымдардың іс әрекеті ашық көріне
бастады. Кейінгі
зерттеулердің Статистикалық деректерге сүйенсек, ХХ ғасырдың 70 —
80 жылдарында күллі дүниежүзінде 5500 — ден астам лаңкестік әрекет
жасалып, төрткүл әлемде 500 — ден астам лаңкестік ұйымдар әрекет
еткен екен
|
Оқушылар видеороликтан алған
әсерімен бөліседі
|
|
Қорытынды: (10 минут)
|
Қорытынды
Сабақты
қорытындылау
Дінге деген жастардың көзқарасы
қандай?
Әлемдік діндерден секталардың айырмашылығы
қандай?
Қазіргі заманда қоғамға қалай ықпал
етуде?
Діни экстремизм деген не, оны қалай
түсінеміз?
|
«Еркін микрофон»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
|