Материалдар / семинар -тренинг " Модерация жүргіздің тиімді жолдары " Нұрлы орта мектеп мұғалімдері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

семинар -тренинг " Модерация жүргіздің тиімді жолдары " Нұрлы орта мектеп мұғалімдері

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп үйлестірушілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2018
626
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін »

Мектеп директоры М.Н.Ахмоллаева

«Нұрлы орта мектебі» КММ

Семинар- тренинг жоспары

Мерзімі :

Жауапты :



Мектеп үйлестірушісі : Мешитбаева К.Т

Тақырыбы :

«Модерацияны жүргізудің тиімді жолдары»


Мақсаты:

Бағалаудың дәлдігін, әділдігін қамтамасыз ететін балл қоюды стандартизациялау мақсатында білім алушылардың тоқсандық жиынтық бағалау жұмыстары қарастырылатын модерациялау үдерісі туралы түсініктерін кеңейту. Модерация өткізудің тиімді жолдарын жетілдіруге көмек көрсету.

Сілтеме

Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық. Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық


Оқу нәтижесі

Тоқсандық Жиынтық бағалау жұмыстарына модерация жүргізудің маңыздылығын түсінеді,семинарда практика жүзінде жасайды. Модерация үдерісі туралы білімдерін толықтырады.

Түйінді идеялар

Жаңартылған білім берудегі маңызды факторлардың бірі– модерацияның бағаларды стандарттау, бағалардың бағалау шәкіліне сәйкестігін салыстыруы. Модерацияның 3-кезеңін нақты білуі

Қолданылған материалдар

А-3 парақтары, ,презентация, маркерлер, стикерлер, үлестірме материалдары, кері байланыс кестесі

Оқыту әдістері

АКТ, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, топтық жұмыс

Дерек көздері

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, қажетті ресурстар

Тапсырмалар

Топқа бөлу, сергіту сәті, топтық тапсырма және оны қорғау, практика , рефлексия







Іс-әрекеттер

Мұғалімдердің іс-әрекеті

Психологиялық ахуал.

Зейін шоғырландыру

«33-ке дейін санау»

5 мин

Үлкен шеңберге жиналады.

  1. ден 33- ке дейін санайды. Қателескен жағдайда қайтадан 1- ден бастайды. 33- ке дейін санап нәтижеге жетуге талпынады.

Топқа бірігу

2 мин

І-топ: Қоғамдық-гуманитарлық пәндер бірлестігі

ІІ-топ: Жаратылыстану- математика пәндер бірлестігі

ІІІ-топ: Бастауыш сынып бірлестігі

ІҮ топ: Көркем – эстетикалық пәндер бірлестігі

4 топқа бірігеді

Әр топ мүшелері өз бірлестіктеріне белгіленген орынға отырады

3 мин

Таныстырылым көрсетіледі

«Модерация- бағаларды стандарттау »

Таныстырылымды АКТ арқылы көреді


Топтық тапсырма

5 мин













5 мин

Әр топқа «Модерацияның 3- кезеңінде атқарылатын жұмыстар» бөлініп беріледі:

І-топ:Модерацияға дейін...

ІІ-топ: Модерация кезінде ...

ІІІ-топ:Модерациядан кейін ...

ІҮ топ: Әр топқа барып, топтық жұмыс кезінде тілші қызметін атқарады. Ақпарат жинақтайды .

Топтық тапсырмаларын флип-чатта қорғайды (Тек 4- топтан басқалары)


Ой қозғау, өз топтарында талдау жүргізеді, өз ойларымен бөліседі
















Таныстырылым

2 минут



Модерацияның 3- кезеңі туралы слайд көрсетіледі



Өз флип-чаттарымен салыстырады

Тәжірибелік жұмыс

Тапсырма: әр пән бірлестігі өз пәндерінде модерацияға түскен жұмыстарды модерациялайды.ТЖБ спецификациясына сәйкестігін тексереді. Хаттама толтырады

І топ- қазақ тілі пәні

ІІ топ- математика пәні

ІІІ топ-дүниетану пәні

ІV топ- 1- топтық жұмыста алған ақпараттарын жинақтап, бүгінгі семинар туралы мақала жазады.

Әр топ топтық тапсырманы ортаға шығып жария етеді.

ІV топ- жазған мақалаларын оқиды

Өз топтарында модерация жүргізеді, модерация хаттамасын оқиды

К-Э пәндер бірлестігінен бір тілші жазған мақалаларын оқиды


(презентация)


Рефлексия

3 мин

«3,2.1» әдісі бойынша кері байланыс ( 3-факт,2- қызықты не қызықсыз, 1- ұсыныс )

1.Біз қазір ғана семинар-тренингті аяқтадық

ол ...

2.Менің ойымша семинар-тренингтен

мен не алдым?

3.Мен келесі жолы модерация жүргізгенде..

1. Маған

қызықты болғаны...

2.Маған қызықсыз болған тұсы...

1. Келесі жолы - .... тақырып жөнінде

Әр маман семинар-треннингтан алған әсерін қағазға жазып себетке салады.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!