Жоспар
-
«Өзін-өзі тану»
рухани адамгершілік білім беру бағдарламасының
психологиялық-педагогикалық
негіздері
-
«Өзін-өзі тану»
рухани адамгершілік білім беру бағдарламасының аксиологиялық
негіздері
-
Бала тәрбиесіндегі
ата-ананың рөлі (қыздар тәрбиесі, ұлдар
тәрбиесі)
Ұйымдастыру
кезеңі. Тыныштық сәті. Нұрға
бөлену
«Өзін-өзі тану»
рухани адамгершілік білім беру бағдарламасының
психологиялық-педагогикалық
негіздері
Классиктер
рухани-адамгершілік білім
туралы.
Гераклит.Сократ.
Ізгілік
психологиясның
классиктері
З.Фрейд.,
К.Роджерс, Ш.Амонашвили.
Сананың
құрылымы.
Терезе туралы
аңыз. Не ұқтыңыз
аңыздан?
Сананы
тазарту.
-
«
Аксиология
(грекше ἀξία – құндылық және λόγος – ілім)
- «құндылық»
категориясын зерттейтін
философия
саласы.
Өзін-өзі тану» рухани адамгершілік
білім беру бағдарламасының аксиологиялық негіздері
Жалпыадамзаттық
құндылықтар
Абсолюттік (мәңгілік)
жалпыадамзаттық
құндылықтар
Ақиқат , Дұрыс
әрекет ,Сүйіспеншілік, Ішкі
тыныштық
Қиянат
жасамау
3.
Бала тәрбиесіндегі
ата-ананың рөлі (қыздар тәрбиесі, ұлдар
тәрбиесі)
Бала
тәрбиесіндегі ананың
рөлі
-
Бала өмірінің
алғашқы бес жылында міндетті түрде анасымен болуы керек. Ана өзінің
міндетін өзгелерге аудара салмауы тиіс (ата-әжесіне, күтушіге,
балабақшаға).
-
Ананың міндеті – руханилық пен
адамгершіліктің негізін салу.
Бала
тәрбиесіндегі әкенің
рөлі
-
Әке отбасында ең басты орынды
иеленеді.
-
Еркек – білімнің даналықтың, тәртіптің
іске асырушысы.
Қыздар
тәрбиесі
Ұлдар
тәрбиесі
Тәрбиедегі
ынтымақтастық
Жақсы отбасының
қасиеттер
Бейнебаян
Бейнебаянның негізгі
ойы неде?
Отбасы ынтымақты
болу үшін не істеу керек?
Ынтымақтастықта
тәрбиелеу
Күнделікті өмірде ата-аналар
балалаға үлгі болуы тиіс. Өзге адамдардан тек жақсылықты көруге
үйрету керек және олармен өздеріне басқалардың қандай қатынас
жасағанын қаласа, өздері де сондай қатынас жасауға тиіс екенін
үйрету керек.
|