Материалдар / Сен не киесің?

Сен не киесің?

Материал туралы қысқаша түсінік
Сен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1134
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Сен не киесің?Мектеп:№4мектебі
Күні:.27.09.2016ж.Мұғалімнің аты-жөні:Құрманғалиева Б.Ә.
Сынып:1Қатысқандар:Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылыжүзеге асатын оқумақсаттары

1.1.2.1 Күнделіктң өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағнасын түсіну.1.2.1.1.Сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану.1.2.3.1.Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып,түрлі тәсілдермен жауап беру.1.2.6.1. тыңдаған ыған материал туралы пайымдамасып/ұнайды, ұнамайды/ жасау.1.5.6.2.Мұғалімнің көмегімен жіктік жалғауын ауызша тілде қолдану.
Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады: Киім атауларын еске түсіреді, киемін/кимеймін сөзін киімдерін байланыстырып қолдана алады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Өздерінің қандай киім киетін/кимейтінін айта алады, киімдерді түсімен атай алады, сұрақты түсінеді,сұраққа еркін жауап бере алады.


Кейбіроқушыларорындайалады: Өмірлік жағдаяттарда қандай да бір киімге байланысты өз қалауын(киетін/кимейтін)білдіре алады.
Алдыңғыоқу:Киімдер





Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдеріЖоспарланғанжұмысРесурстар
Басы2-5минутКіріспе.10 мин.Сәлемдесу Оқушыларды түгендеу«.Шаттық шеңбері» жылы лебіздермен үлкендермен кішілермен қалай амандасу керек екенін айтқызу. Ойын «Ұшты,ұшты, көбелек» Ойын «Мен саған,сен маған»Критерий 1.киімнің атауларын білу.2.Өздеріне қандай киім ұнайды/ұнамайды/ екен айытқызу.3.диалогқа қатысу.





Ортасы20минутМаған ұнайды/ұнамайды/ дегенге –жүппен жұмыс кері байланыс өткізу.

Жаңа сөздер ойын арқылы «Тыңда,қайтала»Мен-яСен-тыКиемін-надеваюКимеймін-не надеваю

Суретпен жұмыс Сен не киесің?-мен көйлек киемін. Мен көйлек кимеймін. Сен шалбар киемін/кимеймін/

Сергіту сәті Қуыршақ,қуыршақ тұршыАйнаға қарашы,Шашынды тарашы,Бетіңді жушыКөйлегіңді киші



Тәуелдік жалғау түсіндіруМенің көйлегім,етігім,бәтеңкем,шалбарымСенің көйлегің,етігің, бәтеңкең,шалбарың.

Сенің көйлегің қандай?-менің көйлегім қызыл.-жүппен жұмыс

Дәптермен жұмыс.

Оқулық



Аудиодиск : 1.7.1.1.7.3.Киімдерге арналған карточкалар.





































Жұмыс дәптері

Қосымшатапсырма1.7.
СоңыКері байланыс.10 минут Диалог-сәлем -сен не киесің? -менкөйлек киемін. Менің көйлегім қызыл.маған қызыл көйлек ұнайды.сен не киесің?



Сын тұрғысынан сұрақтарға жауап беру(келісемін келіспеймін)





Қосымша ақпарат
Рефлексия

Сиқырлы ағашҚызыл стикер-ұнадыЖасыл стикер-түсіндімСары стикер-түсінбедім





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ