|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Шеңбер. Геометриялық салулар Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Слямова Н.Р. Сынып: 7б Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Шеңбер, дөңгелек, олардың элементтері мен бөліктері. Центрлік бұрыш |
|
|
|
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.1.31 нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын білу; 7.1.1.28шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда)анықтамаларын білу; 7.1.1.29центрлік бұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін білу және қолдану; 7.1.1.30шеңбер диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы теоремаларды дәлелдеу және қолдану; |
|
|||||||
|
Сабақтың мақсаты |
нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын білу,шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда)анықтамаларын білу;центрлік бұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін білу және қолдану;шеңбер диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы теоремаларды дәлелдеу және қолдану; |
|
|||||||
|
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
|
Сабақтың басы |
а) Ұйымдастыру кезеңі -Сәлемдесу,түгелдеу, Мен таңдаймын әдісі арқылы топқа бөлу. Үй тапсырмасын өзін-өзі тексеру әдіспен бағалау перпендикуляр дегеніміз не? — көлбеудің анықтамасын сипаттаңдар — көлбеудің проекциясы дегеніміз не? — 3 перпендикуляр туралы теореманы сипаттау — қандай жазықтықтар перпендикуляр жазықтықтар деп аталады? |
«Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды. Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» Смайликтермен бағалау |
Бейнеүзінді көру :https://www.youtube.com/watch?v=z29LCKPgpNk |
||||
|
|
Сабақтың ортасы |
Анықтама. Берілген нүктеден бірдей қашықтықта жатқан нүктелерден тұратын геометриялық фигура шеңбер деп аталады. Берілген нүктені шеңбердің центрі деп атайды. Шеңбердің кез келген нүктесін оның центрімен қосатын кесінді радиус деп аталады.
О нүктесі – шеңбердіңцентрі, АО – радиусы. Белгіленуі:: R немесе r. (O, R) – центріОнүктесі болатын, радиусы R-ге тең шеңбер. Ш CD, AB, EF – хордалар, AB – диаметр, AB=2R. Ш
Екірадиустың арасындағыбұрышцентрлікбұрышдеп аталады. АОВ бұрышы – центрлікбұрыш. АВ доғасыныңградустықөлшемі АОВ
центрлікбұрышыныңградустықөлшемінетең.
Жазықтықтыңшеңберменшектелгенбөлігіндөңгелекдеп атайды.
Центрлік бұрышпен және ол тірелетін доғамен шектелген дөңгелектің бөлігі дөңгелек сектор деп аталады. Шеңбердің доғасымен және осыдоғаның ұштарын қосатын хордамен шектелгендөңгелектің бөлігін сегмент деп аталады.
Шеңбердің центрі, радиусы, диаметрі дөңгелектің де центрі, радиусы, диаметрі болады. |
Тапсырма: №1. Егер шеңбердің диаметрі 24 см-ге тең болса, онда радиус неше см болады?
№2.
Төмендегі
сызбада
|
|
|
||||
|
|
Сабақтың соңы. |
Сөйлемді толықтыр. бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. мен өзімді.....үшін мақтар едім. сабақтан соң маған........келді. |
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
|
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шеңбер. Геометриялық салулар
Шеңбер. Геометриялық салулар
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Шеңбер. Геометриялық салулар Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Слямова Н.Р. Сынып: 7б Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Шеңбер, дөңгелек, олардың элементтері мен бөліктері. Центрлік бұрыш |
|
|
|
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.1.31 нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын білу; 7.1.1.28шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда)анықтамаларын білу; 7.1.1.29центрлік бұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін білу және қолдану; 7.1.1.30шеңбер диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы теоремаларды дәлелдеу және қолдану; |
|
|||||||
|
Сабақтың мақсаты |
нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын білу,шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда)анықтамаларын білу;центрлік бұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін білу және қолдану;шеңбер диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы теоремаларды дәлелдеу және қолдану; |
|
|||||||
|
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
|
Сабақтың басы |
а) Ұйымдастыру кезеңі -Сәлемдесу,түгелдеу, Мен таңдаймын әдісі арқылы топқа бөлу. Үй тапсырмасын өзін-өзі тексеру әдіспен бағалау перпендикуляр дегеніміз не? — көлбеудің анықтамасын сипаттаңдар — көлбеудің проекциясы дегеніміз не? — 3 перпендикуляр туралы теореманы сипаттау — қандай жазықтықтар перпендикуляр жазықтықтар деп аталады? |
«Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды. Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» Смайликтермен бағалау |
Бейнеүзінді көру :https://www.youtube.com/watch?v=z29LCKPgpNk |
||||
|
|
Сабақтың ортасы |
Анықтама. Берілген нүктеден бірдей қашықтықта жатқан нүктелерден тұратын геометриялық фигура шеңбер деп аталады. Берілген нүктені шеңбердің центрі деп атайды. Шеңбердің кез келген нүктесін оның центрімен қосатын кесінді радиус деп аталады.
О нүктесі – шеңбердіңцентрі, АО – радиусы. Белгіленуі:: R немесе r. (O, R) – центріОнүктесі болатын, радиусы R-ге тең шеңбер. Ш CD, AB, EF – хордалар, AB – диаметр, AB=2R. Ш
Екірадиустың арасындағыбұрышцентрлікбұрышдеп аталады. АОВ бұрышы – центрлікбұрыш. АВ доғасыныңградустықөлшемі АОВ
центрлікбұрышыныңградустықөлшемінетең.
Жазықтықтыңшеңберменшектелгенбөлігіндөңгелекдеп атайды.
Центрлік бұрышпен және ол тірелетін доғамен шектелген дөңгелектің бөлігі дөңгелек сектор деп аталады. Шеңбердің доғасымен және осыдоғаның ұштарын қосатын хордамен шектелгендөңгелектің бөлігін сегмент деп аталады.
Шеңбердің центрі, радиусы, диаметрі дөңгелектің де центрі, радиусы, диаметрі болады. |
Тапсырма: №1. Егер шеңбердің диаметрі 24 см-ге тең болса, онда радиус неше см болады?
№2.
Төмендегі
сызбада
|
|
|
||||
|
|
Сабақтың соңы. |
Сөйлемді толықтыр. бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. мен өзімді.....үшін мақтар едім. сабақтан соң маған........келді. |
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
|
|
||||
шағым қалдыра аласыз

еңбердіңекінүктесін
еңбердің
бөлігі
»
.
.















