Қысқа мерзімді жоспар
|
Қысқа мерзімді жоспар 5.4.С бөлім: Диаграмма |
Мектеп: «О.Бөкей атындағы қазақ орта мектебі»КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Такырова Г.А |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Шеңбер және дөңгелек. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме ) |
5.3.1.2 шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері (центр, радиус, диаметр) ұғымдарын меңгеру; 5.3.1.3 циркульдің көмегімен шеңберді салу; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
Шеңбер және дөңгелек ұғымдарына түсінік беру, шеңбердің элементтерімен таныстыра отырып, шеңбер мен дөңгелектерді циркульдің көмегімен салуды үйрету. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
-шеңбер, дөңгелек және олардың элементтерін түсіндіріп суреттейді; -берілген шарттар бойынша циркульдің көмегімен шеңберді салады; - дөңгелек сектор ұғымын меңгереді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
-шеңбер, дөңгелек, радиус, диаметр, центр, секторлардың анықтамаларын айтып, жазықтықта сала білу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту: |
Еңбекке, шығармашылыққа ,өзара сыйластыққа баулу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Геометрия, қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім: |
- көпбұрыштың анықтамасын, қасиеттерін біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы: 3 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: (Амандасу, сыныпты түгендеу,/ шеңбер,дөңгелек, дөңгелек сектор/ қазақша ,орысша, ағылшынша топқа бөліну.Қар атысу әдісі.Топта топ басшысын сайлайды. Үй тапсырмасын тексеру:берілген жауаптарды пайдаланып, жұппен тексеріп, топ басшыға хабарлайды. Сабақтың тақырыбын, мақсатын оқушылар бірлесіп табады. Ауызша сұрақтар арқылы: «Ой қозғау» әдісі
|
Үш тілде жазылған сөздер , топқа бөлу қағаздары. Шеңбер-окружность-сircle, дөңгелек-круг-а circle, дөңгелек сектор- круглый сектор-dgulek sektor
машинаның, велосипед доңғалағы, киіз үйдің шаңырағы, столдың бетінің суреттері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы:
5 минут
5 минут
7 минут
10 минут |
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Оқушыларға оқулықтың №238бетін ашып өздеріне оқу ұсынылады. Жекелей жұмыс мақсаты: бала тақырыпты өзі оқиды. Терминдерді дәптерге теріп жазып алады. Жұптық жұмыстың мақсаты: шеңбер мен дөңгелектің анықтамасын, элементтерін бір-бірлеріне айтып түсіндіреді. Топтық жұмыстың мақсаты: әр топ жекелей, жұппен талқылап ой елегінен өткізген соң ортаға салып постер жасап қорғайды.
Практикалық жұмысқа көшу: -слайдтта көрсетіліп тұрған бойынша шеңбер, дөңгелекті циркуль арқылы қалай салуды көре отырып, бірге орындайды. Дәптерге ұқыпты таза салуды ескереді. |
Оқулық 5 сынып
Бағалау кері байланыс арқылы «Бармақтар»
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 минут |
«Лабиринт» (деңгейлік тапсырмалар) Есептер лабиринт түрінде жеңілден күрделіге қарай ауысып отырады, әр оқушы жеке-жеке орындайды. Мақсаты: Шеңбер, дөңгелек, дөңгелек секторлар қаншалықты түсінгенін тексеру, деңгейіне қарай күрделірек есептер шығару. |
Оқулық 5 сынып А деңгей №1255 В деңгей №1267 С деңгей №1273 Бағалау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті: 2 минут |
«Ойнаймыз да ,ойлаймыз!» Шеңберге біз тұрамыз, Центрін оның табамыз. Центрмен бір нүкте қосып, Радиусын біз жазамыз. Диаметрмен бөлеміз, Дөңгелекке толамыз.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты қорытындылау, бекіту. Топтық жұмыс: (Таrsia құрастыру) Мақсаты: оқушылардың қызығушылығын арттыру. Оқушылар теория қаншалықты есте сақтағанын тексеру. Топтың жылдам, әрі дұрыс орындауы бағаланады. (Таrsia құрастыруда) сұрақтар мен жауаптары 1. Шеңбер – барлық нүктелері бір жазықтықта және центрден бірдей қашықтықта жататын фигура. 2. Шеңбердің центірін оның бойындағы кез келген нүктемен қосатын кесінді – радиус деп аталады. 3.Диаметр- шеңбердің центірі арқылы өтіп, оның бойындағы екі нүктені қосатын кесінді. 4.Жазықтықтың шеңбердің ішіндегі бөлігі, шеңбердің өзімен қоса- дөңгелек деп аталады. 5.Шеңбердің бойында жатқан екі нүкте арасындағы бөлігі – шеңбердің доғасы деп аталады. 6.Шеңбердің центірі – О нүктесі деп аталады. 7. Шеңбер неше аймаққа бөлінеді – сыртқы, ішкі. 8. Дөңгелектің екі радиусын жүргізіп дөңгелек секторын алуға болады ма? – болады. Сұрақтар:а) Бүгінгі сабақта не үйрендік? б) біз не біледі екенбіз?
Үйге тапсырма: №1256, №1264 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













