Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Қысқа мерзімді жоспар

    5.4.С бөлім: Диаграмма

    Мектеп: «О.Бөкей атындағы қазақ орта мектебі»КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Такырова Г.А

    Сынып: 5

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Шеңбер және дөңгелек.

    Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме )

    5.3.1.2 шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері (центр, радиус, диаметр) ұғымдарын меңгеру;

    5.3.1.3 циркульдің көмегімен шеңберді салу;

    5.3.1.6 дөңгелек сектор ұғымын меңгеру;

    Сабақтың мақсаттары:

    Шеңбер және дөңгелек ұғымдарына түсінік беру, шеңбердің элементтерімен таныстыра отырып, шеңбер мен дөңгелектерді циркульдің көмегімен салуды үйрету.

    Бағалау критерийлері:

    -шеңбер, дөңгелек және олардың элементтерін түсіндіріп суреттейді;

    -берілген шарттар бойынша циркульдің көмегімен шеңберді салады;

    - дөңгелек сектор ұғымын меңгереді.

    Тілдік мақсаттар:

    -шеңбер, дөңгелек, радиус, диаметр, центр, секторлардың анықтамаларын айтып, жазықтықта сала білу.

    Құндылықтарды дарыту:

    Еңбекке, шығармашылыққа ,өзара сыйластыққа баулу.

    Пәнаралық байланыс:

    Геометрия, қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі

    Бастапқы білім:

    - көпбұрыштың анықтамасын, қасиеттерін біледі.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы:

    3 минут

    Ұйымдастыру кезеңі: (Амандасу, сыныпты түгендеу,/ шеңбер,дөңгелек, дөңгелек сектор/ қазақша ,орысша, ағылшынша топқа бөліну.Қар атысу әдісі.Топта топ басшысын сайлайды.




    Үй тапсырмасын тексеру:берілген жауаптарды пайдаланып, жұппен тексеріп, топ басшыға хабарлайды. Сабақтың тақырыбын, мақсатын оқушылар бірлесіп табады. Ауызша сұрақтар арқылы:

    «Ой қозғау» әдісі

    Мұғалім:

    Оқушылар:


    -көпбұрыштардың төбелері болмаса;

    - көпбұрыштардың қабырғалары болмаса

    -көршілес қабырғалары болмаса қандай фигуралар шығар еді?

    -шеңбер мен дөңгелекті өмірмен байланыстырыңыздар?


    - көпбұрыштардың бұрыштары болмаса, онда шеңберге дөңгелекке айналады.




    -шеңберлер өмірде: тұрмыстық жағдайда, мысалы: машинаның, велосипед доңғалағы, киіз үйдің шаңырағы, столдың беті.


    Үш тілде жазылған сөздер , топқа бөлу қағаздары.

    Шеңбер-окружность-сircle, дөңгелек-круг-а circle, дөңгелек сектор- круглый сектор-dgulek sektor













    Shape1 Shape3 Shape2 бағаланады






    машинаның, велосипед доңғалағы, киіз үйдің шаңырағы, столдың бетінің суреттері

    Сабақтың ортасы:



    5 минут



    5 минут




    7 минут







    10 минут

    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

    Оқушыларға оқулықтың №238бетін ашып өздеріне оқу ұсынылады.

    Жекелей жұмыс мақсаты: бала тақырыпты өзі оқиды. Терминдерді дәптерге теріп жазып алады.

    Жұптық жұмыстың мақсаты: шеңбер мен дөңгелектің анықтамасын, элементтерін бір-бірлеріне айтып түсіндіреді.

    Топтық жұмыстың мақсаты: әр топ жекелей, жұппен талқылап ой елегінен өткізген соң ортаға салып постер жасап қорғайды.




    Практикалық жұмысқа көшу:

    -слайдтта көрсетіліп тұрған бойынша шеңбер, дөңгелекті циркуль арқылы қалай салуды көре отырып, бірге орындайды. Дәптерге ұқыпты таза салуды ескереді.

    Оқулық 5 сынып










    Бағалау кері байланыс арқылы

    «Бармақтар»





    8 минут

    «Лабиринт» (деңгейлік тапсырмалар) Есептер лабиринт түрінде жеңілден күрделіге қарай ауысып отырады, әр оқушы жеке-жеке орындайды.

    Мақсаты: Шеңбер, дөңгелек, дөңгелек секторлар қаншалықты түсінгенін тексеру, деңгейіне қарай күрделірек есептер шығару.

    Оқулық 5 сынып

    А деңгей №1255

    В деңгей

    №1267

    С деңгей

    №1273

    Бағалау

    Сергіту сәті:

    2 минут

    «Ойнаймыз да ,ойлаймыз!»

    Шеңберге біз тұрамыз,

    Центрін оның табамыз.

    Центрмен бір нүкте қосып,

    Радиусын біз жазамыз.

    Диаметрмен бөлеміз,

    Дөңгелекке толамыз.



    Сабақтың соңы

    5 минут

    Сабақты қорытындылау, бекіту.

    Топтық жұмыс: (Таrsia құрастыру)

    Мақсаты: оқушылардың қызығушылығын арттыру. Оқушылар теория қаншалықты есте сақтағанын тексеру. Топтың жылдам, әрі дұрыс орындауы бағаланады.

    (Таrsia құрастыруда) сұрақтар мен жауаптары

    1. Шеңбер – барлық нүктелері бір жазықтықта және центрден бірдей қашықтықта жататын фигура.

    2. Шеңбердің центірін оның бойындағы кез келген нүктемен қосатын кесінді – радиус деп аталады.

    3.Диаметр- шеңбердің центірі арқылы өтіп, оның бойындағы екі нүктені қосатын кесінді.

    4.Жазықтықтың шеңбердің ішіндегі бөлігі, шеңбердің өзімен қоса- дөңгелек деп аталады.

    5.Шеңбердің бойында жатқан екі нүкте арасындағы бөлігі – шеңбердің доғасы деп аталады.

    6.Шеңбердің центірі – О нүктесі деп аталады.

    7. Шеңбер неше аймаққа бөлінеді – сыртқы, ішкі.

    8. Дөңгелектің екі радиусын жүргізіп дөңгелек секторын алуға болады ма? – болады.

    Сұрақтар:а) Бүгінгі сабақта не үйрендік?

    б) біз не біледі екенбіз?

    Нені есте сақтадың?

    Нені өзіңе түйдің?

    Ұқпадың?




    Үйге тапсырма:

    №1256, №1264









































    Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Тапсырмалар жеңілден күрделене отырып құрылған. Бірін –бірі оқыту, білім деңгейі төмен оқушыларға көмек көрсету, дарынды оқушыларға қиындығы жоғары тапсырмалар беру.

    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілетін ескере отырып іріктеу. Саралауда уақытты ұтымды пайдалану, топпен жұмыс істеу барысында топты мақтау мадақтау.

    Үй жұмысын топ басшысы бағалайды.

    Деңгейлік тапсырмаларды мұғалім бағалайды. Үлкен, орташа, кіші жұлдызшаларды тарату арқылы.

    Жұптық жұмысты өздеріне жұптарға бағалату. «Бас бармақ» бойынша.

    Топтық жұмысты «светофор» түрімен бағалау. Кері байланыс беру арқылы.


    Циркульмен шеңбер, дөңгелекті салу барысында техникалық қауіпсіздікті сақтау.

    Сабақ бойынша рефлекция жасалынды.

    Сабақтың мақсаты дұрыс қойылған.

    Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қолжеткізді.

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді, себебі сыныпта барлық оқушы шеңбер мен дөңгелектің анықтамасын айтып, циркульмен сызып есеп шығарып отыр.

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды.

    Сұрақтар:а) Бүгінгі сабақта не

    үйрендік?

    б) біз не біледі екенбіз?

    Нені есте сақтадың?

    Нені өзіңе түйдің?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Такырова Гаухар Ануарбековна
    26 Сәуір 2021
    731
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Шеңбер және дөңгелек 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Шеңбер және дөңгелек 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл материал математика пәнінің мұғалімдеріне арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Қысқа мерзімді жоспар

    5.4.С бөлім: Диаграмма

    Мектеп: «О.Бөкей атындағы қазақ орта мектебі»КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Такырова Г.А

    Сынып: 5

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Шеңбер және дөңгелек.

    Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме )

    5.3.1.2 шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері (центр, радиус, диаметр) ұғымдарын меңгеру;

    5.3.1.3 циркульдің көмегімен шеңберді салу;

    5.3.1.6 дөңгелек сектор ұғымын меңгеру;

    Сабақтың мақсаттары:

    Шеңбер және дөңгелек ұғымдарына түсінік беру, шеңбердің элементтерімен таныстыра отырып, шеңбер мен дөңгелектерді циркульдің көмегімен салуды үйрету.

    Бағалау критерийлері:

    -шеңбер, дөңгелек және олардың элементтерін түсіндіріп суреттейді;

    -берілген шарттар бойынша циркульдің көмегімен шеңберді салады;

    - дөңгелек сектор ұғымын меңгереді.

    Тілдік мақсаттар:

    -шеңбер, дөңгелек, радиус, диаметр, центр, секторлардың анықтамаларын айтып, жазықтықта сала білу.

    Құндылықтарды дарыту:

    Еңбекке, шығармашылыққа ,өзара сыйластыққа баулу.

    Пәнаралық байланыс:

    Геометрия, қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі

    Бастапқы білім:

    - көпбұрыштың анықтамасын, қасиеттерін біледі.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы:

    3 минут

    Ұйымдастыру кезеңі: (Амандасу, сыныпты түгендеу,/ шеңбер,дөңгелек, дөңгелек сектор/ қазақша ,орысша, ағылшынша топқа бөліну.Қар атысу әдісі.Топта топ басшысын сайлайды.




    Үй тапсырмасын тексеру:берілген жауаптарды пайдаланып, жұппен тексеріп, топ басшыға хабарлайды. Сабақтың тақырыбын, мақсатын оқушылар бірлесіп табады. Ауызша сұрақтар арқылы:

    «Ой қозғау» әдісі

    Мұғалім:

    Оқушылар:


    -көпбұрыштардың төбелері болмаса;

    - көпбұрыштардың қабырғалары болмаса

    -көршілес қабырғалары болмаса қандай фигуралар шығар еді?

    -шеңбер мен дөңгелекті өмірмен байланыстырыңыздар?


    - көпбұрыштардың бұрыштары болмаса, онда шеңберге дөңгелекке айналады.




    -шеңберлер өмірде: тұрмыстық жағдайда, мысалы: машинаның, велосипед доңғалағы, киіз үйдің шаңырағы, столдың беті.


    Үш тілде жазылған сөздер , топқа бөлу қағаздары.

    Шеңбер-окружность-сircle, дөңгелек-круг-а circle, дөңгелек сектор- круглый сектор-dgulek sektor













    Shape1 Shape3 Shape2 бағаланады






    машинаның, велосипед доңғалағы, киіз үйдің шаңырағы, столдың бетінің суреттері

    Сабақтың ортасы:



    5 минут



    5 минут




    7 минут







    10 минут

    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

    Оқушыларға оқулықтың №238бетін ашып өздеріне оқу ұсынылады.

    Жекелей жұмыс мақсаты: бала тақырыпты өзі оқиды. Терминдерді дәптерге теріп жазып алады.

    Жұптық жұмыстың мақсаты: шеңбер мен дөңгелектің анықтамасын, элементтерін бір-бірлеріне айтып түсіндіреді.

    Топтық жұмыстың мақсаты: әр топ жекелей, жұппен талқылап ой елегінен өткізген соң ортаға салып постер жасап қорғайды.




    Практикалық жұмысқа көшу:

    -слайдтта көрсетіліп тұрған бойынша шеңбер, дөңгелекті циркуль арқылы қалай салуды көре отырып, бірге орындайды. Дәптерге ұқыпты таза салуды ескереді.

    Оқулық 5 сынып










    Бағалау кері байланыс арқылы

    «Бармақтар»





    8 минут

    «Лабиринт» (деңгейлік тапсырмалар) Есептер лабиринт түрінде жеңілден күрделіге қарай ауысып отырады, әр оқушы жеке-жеке орындайды.

    Мақсаты: Шеңбер, дөңгелек, дөңгелек секторлар қаншалықты түсінгенін тексеру, деңгейіне қарай күрделірек есептер шығару.

    Оқулық 5 сынып

    А деңгей №1255

    В деңгей

    №1267

    С деңгей

    №1273

    Бағалау

    Сергіту сәті:

    2 минут

    «Ойнаймыз да ,ойлаймыз!»

    Шеңберге біз тұрамыз,

    Центрін оның табамыз.

    Центрмен бір нүкте қосып,

    Радиусын біз жазамыз.

    Диаметрмен бөлеміз,

    Дөңгелекке толамыз.



    Сабақтың соңы

    5 минут

    Сабақты қорытындылау, бекіту.

    Топтық жұмыс: (Таrsia құрастыру)

    Мақсаты: оқушылардың қызығушылығын арттыру. Оқушылар теория қаншалықты есте сақтағанын тексеру. Топтың жылдам, әрі дұрыс орындауы бағаланады.

    (Таrsia құрастыруда) сұрақтар мен жауаптары

    1. Шеңбер – барлық нүктелері бір жазықтықта және центрден бірдей қашықтықта жататын фигура.

    2. Шеңбердің центірін оның бойындағы кез келген нүктемен қосатын кесінді – радиус деп аталады.

    3.Диаметр- шеңбердің центірі арқылы өтіп, оның бойындағы екі нүктені қосатын кесінді.

    4.Жазықтықтың шеңбердің ішіндегі бөлігі, шеңбердің өзімен қоса- дөңгелек деп аталады.

    5.Шеңбердің бойында жатқан екі нүкте арасындағы бөлігі – шеңбердің доғасы деп аталады.

    6.Шеңбердің центірі – О нүктесі деп аталады.

    7. Шеңбер неше аймаққа бөлінеді – сыртқы, ішкі.

    8. Дөңгелектің екі радиусын жүргізіп дөңгелек секторын алуға болады ма? – болады.

    Сұрақтар:а) Бүгінгі сабақта не үйрендік?

    б) біз не біледі екенбіз?

    Нені есте сақтадың?

    Нені өзіңе түйдің?

    Ұқпадың?




    Үйге тапсырма:

    №1256, №1264









































    Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Тапсырмалар жеңілден күрделене отырып құрылған. Бірін –бірі оқыту, білім деңгейі төмен оқушыларға көмек көрсету, дарынды оқушыларға қиындығы жоғары тапсырмалар беру.

    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілетін ескере отырып іріктеу. Саралауда уақытты ұтымды пайдалану, топпен жұмыс істеу барысында топты мақтау мадақтау.

    Үй жұмысын топ басшысы бағалайды.

    Деңгейлік тапсырмаларды мұғалім бағалайды. Үлкен, орташа, кіші жұлдызшаларды тарату арқылы.

    Жұптық жұмысты өздеріне жұптарға бағалату. «Бас бармақ» бойынша.

    Топтық жұмысты «светофор» түрімен бағалау. Кері байланыс беру арқылы.


    Циркульмен шеңбер, дөңгелекті салу барысында техникалық қауіпсіздікті сақтау.

    Сабақ бойынша рефлекция жасалынды.

    Сабақтың мақсаты дұрыс қойылған.

    Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қолжеткізді.

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді, себебі сыныпта барлық оқушы шеңбер мен дөңгелектің анықтамасын айтып, циркульмен сызып есеп шығарып отыр.

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды.

    Сұрақтар:а) Бүгінгі сабақта не

    үйрендік?

    б) біз не біледі екенбіз?

    Нені есте сақтадың?

    Нені өзіңе түйдің?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 5 сынып
    26.04.2021
    731
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Такырова Гаухар Ануарбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации