Материалдар / Шеңбер және дөңгелек 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шеңбер және дөңгелек 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал математика пәнінің мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2021
610
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Қысқа мерзімді жоспар

5.4.С бөлім: Диаграмма

Мектеп: «О.Бөкей атындағы қазақ орта мектебі»КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Такырова Г.А

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Шеңбер және дөңгелек.

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме )

5.3.1.2 шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері (центр, радиус, диаметр) ұғымдарын меңгеру;

5.3.1.3 циркульдің көмегімен шеңберді салу;

5.3.1.6 дөңгелек сектор ұғымын меңгеру;

Сабақтың мақсаттары:

Шеңбер және дөңгелек ұғымдарына түсінік беру, шеңбердің элементтерімен таныстыра отырып, шеңбер мен дөңгелектерді циркульдің көмегімен салуды үйрету.

Бағалау критерийлері:

-шеңбер, дөңгелек және олардың элементтерін түсіндіріп суреттейді;

-берілген шарттар бойынша циркульдің көмегімен шеңберді салады;

- дөңгелек сектор ұғымын меңгереді.

Тілдік мақсаттар:

-шеңбер, дөңгелек, радиус, диаметр, центр, секторлардың анықтамаларын айтып, жазықтықта сала білу.

Құндылықтарды дарыту:

Еңбекке, шығармашылыққа ,өзара сыйластыққа баулу.

Пәнаралық байланыс:

Геометрия, қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі

Бастапқы білім:

- көпбұрыштың анықтамасын, қасиеттерін біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы:

3 минут

Ұйымдастыру кезеңі: (Амандасу, сыныпты түгендеу,/ шеңбер,дөңгелек, дөңгелек сектор/ қазақша ,орысша, ағылшынша топқа бөліну.Қар атысу әдісі.Топта топ басшысын сайлайды.




Үй тапсырмасын тексеру:берілген жауаптарды пайдаланып, жұппен тексеріп, топ басшыға хабарлайды. Сабақтың тақырыбын, мақсатын оқушылар бірлесіп табады. Ауызша сұрақтар арқылы:

«Ой қозғау» әдісі

Мұғалім:

Оқушылар:


-көпбұрыштардың төбелері болмаса;

- көпбұрыштардың қабырғалары болмаса

-көршілес қабырғалары болмаса қандай фигуралар шығар еді?

-шеңбер мен дөңгелекті өмірмен байланыстырыңыздар?


- көпбұрыштардың бұрыштары болмаса, онда шеңберге дөңгелекке айналады.




-шеңберлер өмірде: тұрмыстық жағдайда, мысалы: машинаның, велосипед доңғалағы, киіз үйдің шаңырағы, столдың беті.


Үш тілде жазылған сөздер , топқа бөлу қағаздары.

Шеңбер-окружность-сircle, дөңгелек-круг-а circle, дөңгелек сектор- круглый сектор-dgulek sektor













Shape1 Shape3 Shape2 бағаланады






машинаның, велосипед доңғалағы, киіз үйдің шаңырағы, столдың бетінің суреттері

Сабақтың ортасы:



5 минут



5 минут




7 минут







10 минут

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Оқушыларға оқулықтың №238бетін ашып өздеріне оқу ұсынылады.

Жекелей жұмыс мақсаты: бала тақырыпты өзі оқиды. Терминдерді дәптерге теріп жазып алады.

Жұптық жұмыстың мақсаты: шеңбер мен дөңгелектің анықтамасын, элементтерін бір-бірлеріне айтып түсіндіреді.

Топтық жұмыстың мақсаты: әр топ жекелей, жұппен талқылап ой елегінен өткізген соң ортаға салып постер жасап қорғайды.




Практикалық жұмысқа көшу:

-слайдтта көрсетіліп тұрған бойынша шеңбер, дөңгелекті циркуль арқылы қалай салуды көре отырып, бірге орындайды. Дәптерге ұқыпты таза салуды ескереді.

Оқулық 5 сынып










Бағалау кері байланыс арқылы

«Бармақтар»





8 минут

«Лабиринт» (деңгейлік тапсырмалар) Есептер лабиринт түрінде жеңілден күрделіге қарай ауысып отырады, әр оқушы жеке-жеке орындайды.

Мақсаты: Шеңбер, дөңгелек, дөңгелек секторлар қаншалықты түсінгенін тексеру, деңгейіне қарай күрделірек есептер шығару.

Оқулық 5 сынып

А деңгей 1255

В деңгей

1267

С деңгей

1273

Бағалау

Сергіту сәті:

2 минут

«Ойнаймыз да ,ойлаймыз!»

Шеңберге біз тұрамыз,

Центрін оның табамыз.

Центрмен бір нүкте қосып,

Радиусын біз жазамыз.

Диаметрмен бөлеміз,

Дөңгелекке толамыз.



Сабақтың соңы

5 минут

Сабақты қорытындылау, бекіту.

Топтық жұмыс: (Таrsia құрастыру)

Мақсаты: оқушылардың қызығушылығын арттыру. Оқушылар теория қаншалықты есте сақтағанын тексеру. Топтың жылдам, әрі дұрыс орындауы бағаланады.

(Таrsia құрастыруда) сұрақтар мен жауаптары

1. Шеңбер – барлық нүктелері бір жазықтықта және центрден бірдей қашықтықта жататын фигура.

2. Шеңбердің центірін оның бойындағы кез келген нүктемен қосатын кесінді – радиус деп аталады.

3.Диаметр- шеңбердің центірі арқылы өтіп, оның бойындағы екі нүктені қосатын кесінді.

4.Жазықтықтың шеңбердің ішіндегі бөлігі, шеңбердің өзімен қоса- дөңгелек деп аталады.

5.Шеңбердің бойында жатқан екі нүкте арасындағы бөлігі – шеңбердің доғасы деп аталады.

6.Шеңбердің центірі – О нүктесі деп аталады.

7. Шеңбер неше аймаққа бөлінеді – сыртқы, ішкі.

8. Дөңгелектің екі радиусын жүргізіп дөңгелек секторын алуға болады ма? – болады.

Сұрақтар:а) Бүгінгі сабақта не үйрендік?

б) біз не біледі екенбіз?

Нені есте сақтадың?

Нені өзіңе түйдің?

Ұқпадың?




Үйге тапсырма:

1256, 1264









































Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Тапсырмалар жеңілден күрделене отырып құрылған. Бірін –бірі оқыту, білім деңгейі төмен оқушыларға көмек көрсету, дарынды оқушыларға қиындығы жоғары тапсырмалар беру.

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілетін ескере отырып іріктеу. Саралауда уақытты ұтымды пайдалану, топпен жұмыс істеу барысында топты мақтау мадақтау.

Үй жұмысын топ басшысы бағалайды.

Деңгейлік тапсырмаларды мұғалім бағалайды. Үлкен, орташа, кіші жұлдызшаларды тарату арқылы.

Жұптық жұмысты өздеріне жұптарға бағалату. «Бас бармақ» бойынша.

Топтық жұмысты «светофор» түрімен бағалау. Кері байланыс беру арқылы.


Циркульмен шеңбер, дөңгелекті салу барысында техникалық қауіпсіздікті сақтау.

Сабақ бойынша рефлекция жасалынды.

Сабақтың мақсаты дұрыс қойылған.

Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қолжеткізді.

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді, себебі сыныпта барлық оқушы шеңбер мен дөңгелектің анықтамасын айтып, циркульмен сызып есеп шығарып отыр.

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды.

Сұрақтар:а) Бүгінгі сабақта не

үйрендік?

б) біз не біледі екенбіз?

Нені есте сақтадың?

Нені өзіңе түйдің?

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!