Шеңбердің ұзындығы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шеңбердің ұзындығы

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған бағдарлама бойынша 6 сыныпқа арналған жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

6.1A

Мектеп: №94 жалпы орта білім беретін мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ашен Л.А.

Сынып: 6

Қатысқандар: 24

Қатыспағандар:1


Сабақтың тақырыбы:

Шеңбердің ұзындығы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.3.3.2 шеңбер ұзындығының оның диаметріне қатынасы тұрақты сан;

6.3.3.3 шеңбер ұзындығының формуласын білу және оны қолдану;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: geogebra бағдарламасында шеңбер сыза алады. Шеңбердің ұзындығы, диаметр, радиус өлшейді

Басым бөлігі: шеңберің ұзындығының оның диаметріне қатынасы тұрақты сан біледі

Кейбірі: шеңбер ұзындығының формуласын қолдана алады

Бағалау критерийі

  • шеңбер ұзындығы,диаметр,радиус ұғымын біледі;

  • шеңбер ұзындығының оның диаметріне қатынасы тұрақты сан білді

  • шеңбер ұзындығының формуласын қолдана алады;

Тілдік мақсаттар



Оқушылар:Шеңбер ұғымын біледі;

Пәнге тән лексика мен терминология:

Шеңбер,шар,сфера,дөңгелек,ұзындық,π-саны, радиус, нүкте, центр, диаметр

Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Шеңбердің бойындағы кез келген нүктені центрмен қосатын кесінді ...

Нүктелердің бірдей қашықтықта орналасқан нүктелер жиынтығы...

Ойлау дағдысы

Түсіну, білу, қолдану

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият

Өмір бойы білім алуға, бірін-бірі құрметтеуге тәрбиелеу, ынтымақта жұмыс жасауға, топтық және жұптық жұмыстарда ашық болуға дағдыландыру

Пәнаралық байланыс

жаратылыстану, тарих, сызу

Алдыңғы білім

Нүкте, түзу, центр, радиус,диаметр,шеңбер

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері



Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы



2 минут

I. Ұйымдастыру кезеңі:

  • Сәлемдесу;

  • Оқушыларға сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін хабарлау

Презентация

Сабақтың ортасы



6 минут























5 мин















10мин

























































10мин













































2 минут








1. "Сұрақ менен, жауап сізден" (Диалог құру)

Мақсаты: Оқушы мен мұғалім арасында көпірше орнату және оқушылар бір-біріне сұрақ қоя отырып, қандай да бір шешімге келу

Жаңа сабақты меңгерту

Интерактивті тақтаға бірнеше оқушы шығып, олардың өздері шеңберді салуға жағдай жасаймын, яғни ашық сұрақтар қоямын:

  • Радус дегеніміз не, қалай түсінесін?

  • Диаметр дегеніміз не, қандай жағдайда қолданасындар?

  • Шеңбер ұғымы?

  • Доға дегеніміз?

  • Хорда дегеніміз?

2. "Мен зерттеуші"

Geogebra бағдарламасында шеңберді салыңдар

Бағалау критерийлері

Дескриптор



Geogebra бағдарламасында шеңбер салады

Geogebra бағдарламасында шеңбер көрсетеді

Geogebra бағдарламасында радиус көрсетеді

Geogebra бағдарламасында диаметр көрсетеді

3. “Ойлан, жұптас, бөліс” Берілген тапсырма бойынша оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұппен, топпен пікірлерін бөліседі, талқылайды. Тыңдалым, жазылым, айтылым дағдылары қалыптасады.

Мақсаты: Топтық жұмыс оқушыларды бірін-бірі құрметтеуге, ынтымақта жұмыс жасауға, топтық және жұптық жұмыстарда ашық болуға дағдыландырады

Суреттен

Бағалау критерийлері

топ

Дескриптор

Шеңбердің элементтерін көрсетеді



1

Радиусты көрсетеді

Радиустың табады, жазады

2

диаметр көрсетеді

диаметр табады, жазады

3

доға көрсетеді

доға табады, жазады

4

хорда көрсетеді

хорда табады, жазады

5

нүктелерді көрсетеді

нүктелерді табады жазады

3.“Галлерея шарлау” тәсілі арқылы қорғайды.Топ ішінде бір-бірін ынталандыру мақсатында “Бас бармақ” әдісі арқылы бағалайды.

Мақсаты: птық жұмыс оқушыларды бірін-бірі құрметтеуге, ынтымақта жұмыс жасауға, топтық және жұптық жұмыстарда ашық болуға дағдыландырады

4. Оқулықпен жұмыс

245

Iтоп радиусы 5см шеңбердің ұзындығын тап.

IIтоп радиусы 3,5см шеңбердің ұзындығын тап.

IIIтоп радиусы 12см шеңбердің ұзындығын тап.

IVтоп радиусы 9см шеңбердің ұзындығын тап.

Vтоп радиусы 4см шеңбердің ұзындығын тап.

Бағалау критерийлері

Дескриптор



Шеңбердің ұзындығын табады

Есептің шартын жазады

Қолданатын формула жазады

Шығару жолын көрсетеді

246

Iтоп ұзындығы 56см радиусын тап.

IIтоп ұзындығы 7см радиусын тап.

IIIтоп ұзындығы 18,6см радиусын тап.

IVтоп ұзындығы 16см радиусын тап.

Vтоп ұзындығы 24см радиусын тап.

Бағалау критерийлері

Дескриптор



Шеңбердің радиусын табады

Есептің шартын жазады

Қолданатын формула жазады

Шығару жолын көрсетеді

Бағдаршам” әдісі арқылы бағалайды. Топ бір-бірін ынталандыру арқылы бағалайды.

5. “БАС” жаттығуы

Аспанға қарап ай көрдім

Төменге қарап жер көрдім

Оңға, солға бұрылып

Егеменді ел көрдім



5-сынып

Математика

Оқулығынан

бет

2017 ж



Презентация









Плакат маркер























































Интерактивті тақта











5-сынып

Математика

Оқулығынан





















































Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия:

  1. Бүгін сіз не үйрендіңіз?

___________________________________________________

  1. Сізге не түсініксіз болды?

___________________________________________________

  1. Сіздің тапсырманы орындауыңызға не көмектесті?

___________________________________________________

БҮҮ кестесі

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



  • Сұрақ менен, жауап сізден” әдісін бүкіл сыныптың қажеттілігіне қарай таңдадым. Бұл әдіс оқушыларды өз бетімен жауап беруге, талқылауға жетелейді. Оқылым, тыңдалым дағдысын қалыптастыруға оң ықпалын тигізеді.

  • Ойлан, жұптас, бөліс” әдісінде есептер шығартамын. Оқушылар жеке, жұппен, топпен жұмыс жасай отырып, теориялық білімін тәжірибе жүзінде қолдану дағдыларын дамытады. Қолдау көрсету арқылы ЖАДА аймағын ұйымдастырамын.

  • Оқушыларымның қажеттіліктерін қанағаттандыратын, күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар үлестірмелерді беремін;

  • Әр тапсырмада берілген дескриптор арқылы әр топ оқушылар бірін-бірі ынталандыру арқылы бағалайды ол үшін мына әдістер қолданамын

Бас бармақ” ,

Бағдаршам”


  • Дене жаттығуын жасау

  • Ноутбукта немесе компьютерде geogebra бағдарламасын қолданып жұмыс жасаған кезде техника қауіпсіздік ережесін сақтауды ескерту

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттарын емес оқу мақсаттары шынайы, қол жетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқумақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.12.2018
552
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі